| Betreft: | evenement: Techfever queensday, zaterdag 29 april 2006 om 12:00 |
Nou, zal ik de eerste maar posten
Na denemarken komen we gewoon doorgescheurd naar amsterdam voor je feestje boomie
ook jij zal dan net als Tish de eeuwige roem als held ten deel vallen
ga je die de stad doorsjouwen dan ? whaha....
Het is het proberen waard
maar na vorig jaar koninginnedag, ben ik wel wat voorzichtiger geworden.. we hebben niet altijd een Ruben tot onze beschikking laatste aanpassing 10 april 2006 12:40
Mysteryguest....ik vind het raar
Mysteryguest....ik vind het raar
Als ie bekend genoeg zou zijn zou je daar toch reclame mee maken!?
Nou Eric, ik ben mn spulletjes aan t pakken. Hoop echt dat we op tijd in Amsterdam aankomen vanuit Denemarken die dag. Maar we gaan dr in ieder geval 100% voor
Er staan niet voor niks drie grote vraagtekens achter Mysteryguest
Als er geen andere belangen mee zouden spelen dan hadden we het ook wel bekend gemaakt
Er staan niet voor niks drie grote vraagtekens achter Mysteryguest
Als er geen andere belangen mee zouden spelen dan hadden we het ook wel bekend gemaakt
Gewoon langskomen joh, en afwachten wat er kan gaan gebeuren...
Koel moet natuurlijk cool zijn
En de zon tussendoor maakt heeeel veeel goed!
Nouja, voor de rest maar gewoon paraplutje en poncho´s mee en gaaan!
Ik haat regen!
Staan we net relaxt daar, begint er pál naast ons een vechtpartij.
Muziek stopt en zodra de politie er bij komt begint iedereen 'joden' te roepen en met bier te gooien.
En dan al die ambulane's met gillende sirenes de hele tijd voor je neus en waar níemand voor aan de kant gaat!
Nah ja.. ik had 't iig snel bekeken daar..!! Jammer.. 't had wel leuk kunnen zijn!
@Dennis, die vechtpartijen enzo waren rond half 5-half 6. Half 6 begon bart weer met draaien toch?
Vond t n perfect sfeertje alleen die mensen die er elke keer door wilden was wel irritant..
Dat was toch geen uur? Naar mijn idee was t nie zo lang mja ik had dan ook wel genoeg bier op moet ik toegeven
Zelfs als je vlak voor de dj booth stond wilden ze er nog langs...
Staan we net relaxt daar, begint er pál naast ons een vechtpartij.
Nah ja.. ik had 't iig snel bekeken daar..!! Jammer.. 't had wel leuk kunnen zijn!
ik vond het te druk op de straat
Het was een heerlijk dagje en ik geloof dat een bepaald iemand weer heeft gezorgd dat de hagel en regen weg bleef
Ik wist ook niet waarom de muziek uitging
Hier heb ik me erg goed vermaakt...beetje rechts vooraan werd lekker gedanst!
Muziek ging gelukkig ook harder bij Skills en die draaide zelf ook lekker stevig
De locatie was niet ideaal: te veel lui die dwars door de dansende massa liepen maar met zulke muziek en zo´n leuk publiek heb ik toch wel staan genieten
SuperRelax'd feestje daar! Echt niet normaal hoe goed er gedraait werd, m.n Bart Skils en Shinedoe waren echt Heer-luk!
Lekker met het zonnetje dr op.. Jaa was echt lekker!
Beste koninginnedag ooit denk ik
Ministry of Sound,
Die iemand is Boom selection, komt op phono denk ik?
leuk om je trouwens ook eens een keer in real life ontmoet te hebben. je ziet me vast ook wel weer eens op pheauneau rondzwerven
Wij snapten ook totaal niet waarom er na afloop om 21u ineens een stel agenten het podium opkwamen en er een vijftal paarden met gehelmde ME'ers voor het podium gingen staan, terwijl we gewoon om 21u bezig waren met afbreken en opruimen
hehe jaaa al was ik niet heel erg aanspreekbaar/spraakzaam geloof ik
We gaan zeker op zoek naar een betere lokatie.
Maar ik ben sowieso blij dat de techno, 't podium en ons productie op zich bij iedereen in de smaak viel.
Het concept blijft, en we hebben heel veel geleerd van koninginnedag.
Haha, nou het was toch nog wel te doen hoor, en jij was zo helder dat je mij herkende
heb lekker morgen en vrijdag vrij
Heb zin in het bevrijdingsfestival met Jesse voorn en Rachmad
fotos staan inmiddels op phono.nl
fotos staan inmiddels op phono.nl