Partyflock

Forumonderwerp · 863741
306x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
mijn eigen chat topic!!!1 LEKKER LULLEN

Veel plezier
Uitspraak van ***Puppy*** op vrijdag 7 april 2006 om 00:49:
Als ik mezelf zo zou opstellen zou ik vind ik persoonlijk gewoon een onzeker jongetje zijn die een fake account heeft aangemaakt om te kunnen vertellen wat ie eigenlijk in real life niet durft te zeggen maar daar wel de consequenties voor draagt doormiddel van het beantwoorden van onze posts

Haha, denk dat het iemand is die niks te doen heeft op deze donderdagnacht en zich rot lacht :D
Hier vertellen wat hij irl niet durft? :D Hij post alleen maar zinloze kreten zonder boodschap :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 7 april 2006 om 00:54:
Haha, denk dat het iemand is die niks te doen heeft op deze donderdagnacht en zich rot lacht
Hier vertellen wat hij irl niet durft? Hij post alleen maar zinloze kreten zonder boodschap

zit denk ik wel degelijk een boodschap achter...

Aandacht:p
Uitspraak van ***Puppy*** op vrijdag 7 april 2006 om 00:58:
zit denk ik wel degelijk een boodschap achter...

Aandacht

Aha.... dan moet je dat niet geven als je dat denkt he, is de lol er ook snel af ;)

Maar zitten we daarom niet allemaal hier? Reageren op elkaar... aandacht krijgen voor je posts om te discussieren :D

Iedereen heeft daar z'n eigen manier voor blijkbaar.