Partyflock

Forumonderwerp · 863735
1 volger · 7404x bekeken

Waarschuw beheerder
dat ligt aan me dochtertje hahahahaa.. ben benieuwd of zij mij wakker houd vannacht ;)
Waarschuw beheerder
lief klein konijntje heeft sos in zn neus :coke:

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
doorgaand verkeer heeft altijd voorang:jaja:

Waarschuw beheerder
nee, ik ga vannacht lekker slapen! zaterdag om 7 uur beginnen met werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 01:04:
doorgaand verkeer heeft altijd voorang

juist dus ik ga recht door zee
en kap der nog lang nie mee:P

Waarschuw beheerder
nou volgens mij wijzen de golven je toch de weg terug:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 augustus 2006 om 19:07:
nou volgens mij wijzen de golven je toch de weg terug

:nee:
zet gewoon men moter aan en gaan mee die banaan:D

Waarschuw beheerder
donateur
:yes:

Laatste nachtdienst gelukkig.

Nog 6 uur te gaan en dan lekker naar huis.

Waarschuw beheerder
al 2 halve week

Waarschuw beheerder
wat voor taart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 augustus 2006 om 06:40:
wat voor taart

Appeltaart? Mokkataart? Chocoladetaart?
Kies maar!:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slagroomtaart....?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ga ook deur :cheer:
Waarschuw beheerder
Wie gaat er vannacht door?

Kan je beter vragen; Wie niet :lijn:

Waarschuw beheerder
ja moet ook wel eerlijk toegeven dat ik helemaal over slaap heen ben dat is toch gek zeg ach ja..
ga ook maar niet eigenwijs doen he en ja ik wel forums afstruinen..
en iemand zet ook elke keer de klok vooruit gaat zo verdacht snel zeg.. :D

Waarschuw beheerder
raar zeg mindgames zijn die hersens aan het doen je weet dat het zo is maar krijg het idee dat het heel anders is.
heb ook last van geest veruiming en die hersens laten de fantasie ook wel eens op de loop..
gewoon ongecompliceerd slap bijzonder logisch voor deze fase maar i love it....
Waarschuw beheerder
tsja, vijfde nachie weer. Wel ff geslpen een keer tussendoor. Vaag

Waarschuw beheerder
nou lekker ontspannend
vermaak zonder zonder de zware kost
en spontaane creativiteit tja wat kan daar nou slecht aan zijn..
gewoon zeggen hoe je het voorstelt klinkt ook altijd logisch en slim bedacht en de een punnikt ja dat is echt doelloos en dit is lekker brainstormen op een apart nivo maar goed het is zo luchtig allemaal het is zo weer weg dus je hoef niet te piekeren en te stressen dat is pas je lichaam mishandelen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 04:04:
het is zo weer weg dus je hoef niet te piekeren en te stressen dat is pas je lichaam mishandelen

als jij dat zegt:X Ik ben het er namelijk niet mee eens

Waarschuw beheerder
oww nou vind ik stress is gevaarlijker dan af en toe met mate wat stimulerends innemen hartaanval is doodsoozaak nr 1 door stress als je zwanger ben (zo wie zo geen drugs duh)maar stress is het aller gevaarlijkst daar vermoord je je ongeboren mee.. je heb altijd mensen die extreem moeten doen en maar gewoon meelopers zijn en onverantwoord maar wat doen en ja er zijn genoeg mensen die dood aan overdosis maar ja junkies een kostenpost krijgen de gekste dingen vergoed dus geen meelij en een man die een stress vol leven heb om zijn gezin alles te kunnen geven gaat op ze 50 ste plots door aan hartproblemen door stress is zo
wat denk je wat die junkie faciliteiten kosten voor de staat maar een gezin met een chronische krijgt belangrijke genees middelen niet vergoed drug is goedkoper op de markt zit toch ziek in elkaar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 04:21:
oww nou vind ik stress is gevaarlijker dan af en toe met mate wat stimulerends innemen hartaanval is doodsoozaak nr 1 door stress als je zwanger ben (zo wie zo geen drugs duh)maar stress is het aller gevaarlijkst daar vermoord je je ongeboren mee.. je heb altijd mensen die extreem moeten doen en maar gewoon meelopers zijn en onverantwoord maar wat doen en ja er zijn genoeg mensen die dood aan overdosis maar ja junkies een kostenpost krijgen de gekste dingen vergoed dus geen meelij en een man die een stress vol leven heb om zijn gezin alles te kunnen geven gaat op ze 50 ste plots door aan hartproblemen door stress is zo
wat denk je wat die junkie faciliteiten kosten voor de staat maar een gezin met een chronische krijgt belangrijke genees middelen niet vergoed drug is goedkoper op de markt zit toch ziek in elkaar

We moeten eens met zn 2-en rondom de tafel gaan zitten en diepgaande discussies houden(Y). Je moet het ijzer smeden als het warm is

Waarschuw beheerder
ja ik vind dat wel intressant niet om me gelijk halen maar om elklaar visie te begrijpen en te respecteren..
moet dat rond een tafel kan toch ook gewoon relax op het bankie of word dat te informeel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 04:36:
moet dat rond een tafel kan toch ook gewoon relax op het bankie of word dat te informeel

Rond-om de tafel was een uitdrukking/spreekwoord cq. voorbeeld. Dus op het "bankie" mag ook.
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 04:36:
of word dat te informeel

Ha, informeel, dat woord al lang niet meer gehoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op maandag 14 augustus 2006 om 04:40:
informeel,

ja kan mij maar niet informeel genoeg zijn haha
dat stijve formele machts belust, suprieur voelende tegen het ondergewaardeerde aan.. nou kan ik niet mee omgaan autoritair gedrag nee kan niet normaal reageren.
respecteer elkaar als persoon en niet de telefoniste als voetveeg misbruiken van haar eigen werk afgehaald word door een baas die echt geen kopies gaat maken dat doet baas niet.
ja je moet je maar ergens te goed voor willen voelen... ja nou daar moet mee omkunnen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 04:56:
ja kan mij maar niet informeel genoeg zijn haha

*Pakt wat kaarsen en een wijntje erbij*

Wat beweeg jij nog op dit tijdstip? Terug van werk of nog gewoon wakker?

Waarschuw beheerder
niet om het topic te doen vervagen alleen voor het duidelijk maken..
sorry maar ben wel een doorgaaner dus mag me onzinnige visie best ff delen met de andere doorgaaners ja hallo is toch niks irritant dan een politie die heel kleinereerd en bazig overkomt en als je wat vraag moet je je bek zijn wil wet.. is thuis zwaar onder de plak en uit ze frustratie in de medemens die door boetes als gestraft word en zich niet in de grond hoef te laten boren. dit krijg je met dat doorhalen info misschien wel meer meningen over popiejopie gedrag van politie of in de richting
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 augustus 2006 om 05:04:
niet om het topic te doen vervagen alleen voor het duidelijk maken..
sorry maar ben wel een doorgaaner dus mag me onzinnige visie best ff delen met de andere doorgaaners ja hallo is toch niks irritant dan een politie die heel kleinereerd en bazig overkomt en als je wat vraag moet je je bek zijn wil wet.. is thuis zwaar onder de plak en uit ze frustratie in de medemens die door boetes als gestraft word en zich niet in de grond hoef te laten boren. dit krijg je met dat doorhalen info misschien wel meer meningen over popiejopie gedrag van politie of in de richting

Dit gaat net mn pet boven. Jij zit net op een ander niveau dan mij, volgens mij. Dus jij trekt hem gewoon door tot morgenavond?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op maandag 14 augustus 2006 om 05:01:
Wat beweeg jij nog op dit tijdstip

ja nou ben niet geheel vrij van smet ben zaterdag in outland geweest en eer dat ik thuis was .. en nu is de vermoeid heid nog niet ingetreden en heb altijd extreem veel na plezier van heel weinig stimuleerende middelen en om een slaap pil te nemen vermaak me wel dus alle tijd maar die gaat onnatuurlijk verdacht snel voorbij 5 min is in werk 1 uur ja dan kom je wel een nachtje door he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reemzter op maandag 14 augustus 2006 om 05:08:
Dit gaat net mn pet boven. Jij zit net op een ander niveau dan mij,

ander nivo nou ja kom spontaan naar boven indirect slaat het gewoon op het informele ja komt wel vaag eigenlijk

Uitspraak van Reemzter op maandag 14 augustus 2006 om 05:08:
Dus jij trekt hem gewoon door tot morgenavond?

trek niks door ik heb in vlak voor vertrek naar outland de medicatie tot mij nomen en dat is twee capsules met wat pep en sinds dien niks toegevoegd maar heb nu nog de na sleep nou daar sta ik positief tegen over en niet brak of gaar oppie toppie

Waarschuw beheerder
pfff nog eens ongekent op dreef :vaag:

Waarschuw beheerder
hier eenaan de jupkes en de vieux:bier:
en voelt m aardig hangen:O
ff men vwrjaardag dik en dwars ondersteboven over doen whoppahj
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:no:

tot 30-09 blijf ik braaf :D
Waarschuw beheerder
donateur
sja als ik perongelijk niet kan slapen misschien

Waarschuw beheerder
Ikkuh!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op donderdag 6 april 2006 om 23:53:
Tot zondag doorgaan

Zeker.., donderdagaaf begonnen, eventjes geslapen!
Vrijdag gewerkt, einde van de middag ffies uurtje ogen dicht gedaan!
Vrijdagaaf/nacht feestje gehad, nu nog bezig afteren thuis, morgenmiddag om 12.00 begint nieuw feest te Holl-Veld Excited tot 's nachts 02.00 uur en daarna afteren thuis!!
Dus denk dat ik het bedje pas zondagmiddag weer voor het eerst sinds vrijdagochtend ga zien!!!
Waarschuw beheerder
Ik ga vanacht door
zul jullie wel al merke aan me post uur
Kheb eindelijk na 2 maandjes opnieuw PEP :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HaDeZz :harry: op zaterdag 2 september 2006 om 03:55:
Kheb eindelijk na 2 maandjes opnieuw PEP

Toevallig zin om te delen:D

Roermond gaat tering hard
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 september 2006 om 03:58: