oww nou vind ik stress is gevaarlijker dan af en toe met mate wat stimulerends innemen hartaanval is doodsoozaak nr 1 door stress als je zwanger ben (zo wie zo geen drugs duh)maar stress is het aller gevaarlijkst daar vermoord je je ongeboren mee.. je heb altijd mensen die extreem moeten doen en maar gewoon meelopers zijn en onverantwoord maar wat doen en ja er zijn genoeg mensen die dood aan overdosis maar ja junkies een kostenpost krijgen de gekste dingen vergoed dus geen meelij en een man die een stress vol leven heb om zijn gezin alles te kunnen geven gaat op ze 50 ste plots door aan hartproblemen door stress is zo
wat denk je wat die junkie faciliteiten kosten voor de staat maar een gezin met een chronische krijgt belangrijke genees middelen niet vergoed drug is goedkoper op de markt zit toch ziek in elkaar
moet dat rond een tafel kan toch ook gewoon relax op het bankie of word dat te informeel
of word dat te informeel
informeel,
niet om het topic te doen vervagen alleen voor het duidelijk maken..
sorry maar ben wel een doorgaaner dus mag me onzinnige visie best ff delen met de andere doorgaaners ja hallo is toch niks irritant dan een politie die heel kleinereerd en bazig overkomt en als je wat vraag moet je je bek zijn wil wet.. is thuis zwaar onder de plak en uit ze frustratie in de medemens die door boetes als gestraft word en zich niet in de grond hoef te laten boren. dit krijg je met dat doorhalen info misschien wel meer meningen over popiejopie gedrag van politie of in de richting
Wat beweeg jij nog op dit tijdstip
Dit gaat net mn pet boven. Jij zit net op een ander niveau dan mij,
Dus jij trekt hem gewoon door tot morgenavond?
Tot zondag doorgaan