Partyflock

Forumonderwerp · 863555
Waarschuw beheerder
donateur
heej allemaal hier ff een berichtje voor degenen die naar de demonstratie tegen de Pitbullwet in den haag gaan.

DE demonstratie is VERPLAATS naar 22APRIL!!!!

vertel t al je kennissen oke:jaja:

Waarschuw beheerder
maar nog geen atword op de vele bijt incidenten van jou lief hebbende hondjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:29:

ging jij niet weg?

Waarschuw beheerder
maar dat zal ook wel weer komen dat de staff veel meer schade aanricht dan de geliefdde rotdweiler

Waarschuw beheerder
bijna

Waarschuw beheerder
laters en thanks for the discusion heerlijk wheheh
Artiest Bisbee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:29:

als je eff goed had gelezen.. dan had jeje antwoord al gekregen.
de populatie is vele malen groter want een rottweiler heeft decenia´s tot de top 10 gehoord van de favo rassen.

verder is het een bewezen feit en eenzelfde feit/ probleem als bij de staffords ook.
dat de meeste bijtincidenten zijn te danken aan stamboomloze honden.. of kruizingen ervan.
aangezien er van zowel de rottweiler als de staff meer stamboomlozen rondlopen.. is het ook niet eerlijk om de incidenten 1 deze rassen toe te schuiven.. want alles wat stamboomloos of kruizing is mag niet eens tot een ras meegerekend worden.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 14:30:
maar dat zal ook wel weer komen dat de staff veel meer schade aanricht dan de geliefdde rotdweiler

nee.. een Rottweiler heeft net zo´n kaakdruk als de staff!.. dat doet niet veel met elkaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.sbtcn.nl/reglement.htm

Hier staan de regels van de rasverenigin van de staffords bull terrier.
Dus als je tijd hebt en even doorleest dan kun je lezen dat volgens de RvB het niet verplicht is om te showen of om naar erfelijke afwijkingen te kijken maar als je volgens de regels van de rasvereniging fokt dan ben je het wel verplicht.
Maar een goede fokker die zal zijn honden testen op erfelijke afwijkingen en de MAG test en showen doen.
De mensen die daar geen zin of tijd enzo voor hebben moeten dus gewoon niet gaan fokken
En dat geld voor mij voor elk ras.
Als fokker van honden ben je toch bezig met het ras verbeteren dus dan laat je je honden op erfelijke afwijkingen testen en ga je de hond showen en de MAG test laten doen.
En als je er geen geld voor hebt dan fok je toch niet want als er dan een keer iets met de pups of volwassen honden gebeurd kun je daar ook geen geld voor hebben.
De genen die dat niet doen ( dat geld voor elk ras ) die zijn honden aan het vermeerderen en niet aan het verbeteren.
Van mij mag de wet ook wel aangepast worden en wel iets strenger niet tegen over de honden maar tegen over de bazen die te eigenwijs zijn om een stamboom hond te kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
ja jongens weet je wat t is, kan uren doorgaan met mn mening verdedigen maar jullie gaan t toch nie snappen en alles wat ik wil zeggen heb ik al in meerdere topics duidelijk gezegd!

mag ik jullie er ff op wijzen dat dit topic gaat over de verplaatsing van de demonstratie naar 22april en niet over ieders mening over de RAD want die is al in 10tallen topics besproken!
en het zijn ook iedere keer weer dezelfden die reageren met iedere keer het zelfde verhaal!

wil je door discuseren doe dat dan in in van de topics die erover gaat;)
Waarschuw beheerder
wil je door discuseren doe dat dan in in van de topics die erover gaat

Je had natuurlijk ook de verplaatste datum duidelijk kunnen maken in de topics die al bestaan over de demonstratie...

Maar I get you're point...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kaatje24:cheer: op zondag 9 april 2006 om 22:07:
Je had natuurlijk ook de verplaatste datum duidelijk kunnen maken in de topics die al bestaan over de demonstratie...

had ik kunnen doen ja maar die staan ookal vol geklad kijk ik nie meer na fok me alleen maar op dan(6)

nou gewoon eens een topic voor degenen die wel heen gaan en de boel dus afkeuren, zonder iedere keer weer t ellendige gewelles nietes spelletje dit word ons anti radtopic en de proradjes moeten maar een eigentopic beginnen:cheer:strak plan toch;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)devilsangelO:) op zondag 9 april 2006 om 20:07:
wil je door discuseren doe dat dan in in van de topics die erover gaat

Dat was ik ook wel van plan.. maar dat wou jij mij zo net verbieden!..toch?

ik mag mijn mening niet uiten van TO op het forum betreft deze demonstratie.. http://ukce.web-log.nl/log/4913071

daar schilder zij mij af als een eeuwige zeikerd!
en TO gaf alle linken daar door van PF over dit onderwerp... ter herinnering dat ik mijn mening al vaak heb geuit!

vind dit een zeer zielig optreden van TO.. mij het verbieden van discussie´s! alleen maar opdat mijn mening tegenstrijdig is met die van haar en de rest van de dierenbeulen.. die eerst doen voordat ze echt goed zijn ingelicht.. waardoor honden de dupe van worden.

bedoel kom eerst maar met goede onderbouwde argumenten.. en keiharde feiten.. om mij te stoppen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de reden dat ik door blijf gaan is omdat er nog steeds dagelijks domme mensen maar niets leren van hun fouten.. en alsnog stamboomloze honden fokken en kopen.. waardoor deze RAD nooit gaat verdwijnen.

hard moet je met hard bestrijden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaatje24:cheer: op donderdag 6 april 2006 om 16:26:
De zo geliefde labarador staat overigens op nummer 1 als het gaat om het aantal bijtincidenten, daarna de duitse herder dus het hele gezanik over staffords is puur en alleen bangmakerij!

Er zijn ook in dit land meer Labradors en Duitse Herders dan pibull-achtigen ;)
En daarbij denk ik dat een beet van een pitbull-achtige meer schade aan kan richten dan bijvoorbeeld een labrador.

Pitbull-achtigen zijn van oorsprong toch vechthonden? Dan zit het dus in hun genen dat ze agressief kunnen (!!!) zijn. Of dit tot uiting komt ligt grotendeels (misschien wel helemaal) aan de opvoeding die hij/zij krijgt.

Ik vind dat de wet behouden moet blijven!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bisbee op maandag 10 april 2006 om 13:07:
Dat was ik ook wel van plan.. maar dat wou jij mij zo net verbieden!..toch?

ik mag mijn mening niet uiten van TO op het forum betreft deze demonstratie.. http://ukce.web-log.nl/log/4913071

daar schilder zij mij af als een eeuwige zeikerd!
en TO gaf alle linken daar door van PF over dit onderwerp... ter herinnering dat ik mijn mening al vaak heb geuit!

vind dit een zeer zielig optreden van TO.. mij het verbieden van discussie´s! alleen maar opdat mijn mening
tegenstrijdig is met die van haar en de rest van de dierenbeulen.. die eerst doen voordat ze echt goed zijn ingelicht.. waardoor honden de dupe van worden.

bedoel kom eerst maar met goede onderbouwde argumenten.. en keiharde feiten.. om mij te stoppen.laatste aanpassing 10 april 2006 13:08

ik kan jou helaas niks verbieden!
snap alleen niet waarom je al door gaat op topics van mensen die anders denken over de dingen dan jij, af te keuren enz.
ga klagen bij de overheid zou k zeggen!want die heb de regels gemaakt maar maakt ze niet duidelijk!!niet duidelijk genoeg althans!
tegenwoordig kun je easy via het net je dingen weten maar dat was eerst wel anders!!
de RvB zou correcte info moeten verschaffen wat ze in ons geval NIET hebben gedaan!
dus oordeel niet dat ik niet heb geinformeerd want dat heb ik wel, dit was de schuld van de RvB dus bombadeer die ook ff met wat wel en niet zou moeten!
zou moeten....realiteit is anders herhaal hetgeen van '93 nu bereikd de media wel iedereen toch was toen niet het geval!
maar dat je mij nu weer uitmaakt voor dieren beul vind ik echt onbegrijpelijk en volstrekt onwaar en onaanvaadbaar!
komt goed als je t zo wil spelen kan k t ook!!

maar als je van plan was je eigen meningtopic te openen wat let je!nogmaals dit is geen topic voor de discussie wel eens niet eens dit gaat over de DEMONSTRATIE tegen!!
dus als je daar nie heen gaat of je anders denkt is er geen reden om te reageren toch??en dat heb ik ook op de ukce gemeld en das MIJN MENING niks zwart maken gewoon waarheid n die blijf ik herhalen!
kun je zielig gaan doen dat ik je dingen verbied wat ik niet doe t is een aanradertje;)
en die links heb k daar ff gepost zodat je mening voor iedereen duidelijk is dus das toch goed hoef jeje energie dr nie meer in te stoppen vind iedereen beter denk ik!!

Uitspraak van Bisbee op maandag 10 april 2006 om 13:17:
hard moet je met hard bestrijden..

wat jij wil......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch treurig gesteld met de kynologische kennis hier...
De volgende opmerking is de eerste die mij opviel in dit rijtje misplaatste en slechts op geruchten afgaande ''feiten'', waardoor ik het niveau hier direct duidelijk kan inschatten. En dat praat over het onderbouwen van feiten!

''Kaakslot van die beesten is echt gruwelijk gevaarlijk.''
Uitleg, beste... een kaak van een Stafford, of van een pitbull, is niets... inderdaad!! NIETS anders als die van ieder andere hond.. ja ja, leg ze naast elkaar en je zult geen verschil zien, dus wat nou kaakslot?

Vertel mij dan maar hoe dat eruit moet zien volgens jou?

En het laatste gedeelte van deze discussie, ik ga er niets meer over zeggen tegen mijn grote vriend, hij kent mijn standpunt, ieder mag een standpunt hebben, daar is niets mis mee, maar probeer jouw mening niet aan een ander op te dringen die er anders over denkt!

Zelf heb ik 3 staffordjes, met een geldig FCI papiertje, dus ik loop geen risico. Trouwens andere mensen of honden ook niet hoor, zo vreselijk gevaarlijk zijn ze ECHT niet.
Laten we niet iedereen en alles over 1 kam scheren, een Stafford is GEEN Pitbull. Ze hebben mischien wat uiterlijke kenmerken van elkaar maar w.b. karakter zit er flink verschil in beide rassen.

Niet te snel oordelen mensen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dogswithspirit op maandag 10 april 2006 om 15:40:
Het is toch treurig gesteld met de kynologische kennis hier...
De volgende opmerking is de eerste die mij opviel in dit rijtje misplaatste en slechts op geruchten afgaande ''feiten'', waardoor ik het niveau hier direct duidelijk kan inschatten. En dat praat over het onderbouwen van feiten!

''Kaakslot van die beesten is echt gruwelijk gevaarlijk.''
Uitleg, beste... een kaak van een Stafford, of van een pitbull, is niets... inderdaad!! NIETS anders als die van ieder andere hond.. ja ja, leg ze naast elkaar en je zult geen verschil zien, dus wat nou kaakslot?

Vertel mij dan maar hoe dat eruit moet zien volgens jou?

En het laatste gedeelte van deze discussie, ik ga er niets meer over zeggen tegen mijn grote vriend, hij kent mijn standpunt, ieder mag een standpunt hebben, daar is niets mis mee, maar probeer jouw mening niet aan een ander op te dringen die er anders over denkt!

Zelf heb ik 3 staffordjes, met een geldig FCI papiertje, dus ik loop geen risico. Trouwens andere mensen of honden ook niet hoor, zo vreselijk gevaarlijk zijn ze ECHT niet.
Laten we niet iedereen en alles over 1 kam scheren, een Stafford is GEEN Pitbull. Ze hebben mischien wat uiterlijke kenmerken van elkaar maar w.b. karakter zit er flink verschil in beide rassen.

Niet te snel oordelen mensen

:respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect::respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)devilsangelO:) op maandag 10 april 2006 om 15:12:
snap alleen niet waarom je al door gaat op topics van mensen die anders denken over de dingen dan jij, af te keuren enz.

omdat er alsnog mensen verkeerd handelen en er alsnog honden onnodig worden afgemaakt.. 90% door gemakzucht en financiele redenen van mensen.. moet ik me dan de mond houden voor dat soort beulen?.. die zich zg liefhebbers noemen.
ga klagen bij de overheid zou k zeggen!

ik heb niets te klagen.. de overheid heeft de magtest.. onderdeel van de RAD aangenomen.. en daardoor mag ik alsnog mijn geliefde rottweilers fokken.. ditzelfde geld overigens voor alle RADrassen.
want die heb de regels gemaakt maar maakt ze niet duidelijk!!niet duidelijk genoeg althans!

wat was er niet duidelijk aan dan?.. toen ano ´93 moesten alle stamboomlozen onvruchtbaar gemaakt worden.. en mochten er alleen nog maar staffie´s met stamboom gekocht, verkocht, en gehouden worden.

dat sommigen dit niet willen snappen begrijpen.. en de ernst ervan niet inzien.. dat is niet de regering zijn schuld.
tegenwoordig kun je easy via het net je dingen weten maar dat was eerst wel anders!!

vanaf het moment dat jij staffie´s wou fokken.. was alles al goed bekend.. jij hebt toch staffie´s met stamboom zeg je? die fokker ervan had je alles haarfijn kunnen uitleggen.
de RvB zou correcte info moeten verschaffen wat ze in ons geval NIET hebben gedaan!

Juist de RVB heeft de magtest als alternatief in leven gebracht..
maar dat je mij nu weer uitmaakt voor dieren beul vind ik echt onbegrijpelijk en volstrekt onwaar en onaanvaadbaar!

heb er staan.. TO en de rest van de DB.. vat het op zoals jezelf wilt.
wat jij wil......laatste aanpassing 10 april 2006 15:17

ik doel in die zin... van hard moet je met hard bestrijden.. als er mensen zijn die dikoppig doorgaan met deze iligale prakrijken.. dan ga ik door met dikkopig doen om ze zien te overtuigen van hun fouten!

bedoelde het niet als aanval jegens jou..
Uitspraak van dogswithspirit op maandag 10 april 2006 om 15:40:

Uitspraak van Bisbee op vrijdag 7 april 2006 om 12:31:
In de tijd tussen 1845 en 1920 vertrokken veel mensen naar de nieuwe wereld. Veel arme Ieren en Engelsen die in hun eigen land geen zicht hadden op een beetje toekomst, hoopten die in Amerika wel op te kunnen bouwen. Deze emigranten namen naast hun schamele bezittingen vaak ook hun honden mee naar hun nieuwe thuisland.
Al snel waren de hondengevechten daar een populair tijdverdrijf, waarmee veel geld gemoeid was. Zoals veel in Amerika, moesten de honden daar groter zijn dan de Engelse variant. Men had diverse namen voor deze honden, zoals Pitdog, Pitbull Terrier, American Bull Terrier en Yankee Terrier.
Pas in 1972 kregen deze honden hun huidige naam, de American Staffordshire Terrier, die ook vandaag de dag nog groter is en zwaarder van bouw dan zijn Engelse broer. De Staffordshire Bull Terrier en American Staffordshire Terrier stammen af van dezelfde voorouders en hebben zich daarna apart ontwikkeld tot afzonderlijke rassen. Ook de Boston Terrier en de Bull Terrier delen een gemeenschappelijk verleden met de Stafford.

Waarschuw beheerder
dus oordeel niet dat ik niet heb geinformeerd want dat heb ik wel, dit was de schuld van de RvB dus bombadeer die ook ff met wat wel en niet zou moeten!

had die dus net gebelt.. en die zeiden mij dat vanaf invoering van de magtest voor alle RADrassen er een speciale dekkaart is gemaakt met alle informatie en voorwaarden erop vermeld!

dus je amstaff die onder de RAD valt.. had een speciale dekkaart thuis gekregen.. met alles erop vermeld.

maar je zei laatst al een x eerder dat je de dekkaart pas had aangevraagt toen de pups eral waren... dus je verhaal word steeds anders???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bisbee op maandag 10 april 2006 om 16:10:
ik heb niets te klagen.. de overheid heeft de magtest.. onderdeel van de RAD aangenomen.. en daardoor mag ik alsnog mijn geliefde rottweilers fokken.. ditzelfde geld overigens voor alle RADrassen.

hallo NEWSFLASH jij mag zo ook wel fokken en jou ras word niet afgemaakt omdat hij niet de pitkenmerken heeft!

TO

dat is mijn persoon toch?

vanaf het moment dat jij staffie´s wou fokken.. was alles al goed bekend.. jij hebt toch staffie´s met stamboom zeg je? die fokker ervan had je alles haarfijn kunnen uitleggen

wij hadden 1teef die we met 8mnd hebben gekocht bij de hanehoeve en die heeft niets vermeld!
en hadden ZIJ kunnen doen je zegt het kan ik niets aan doe ik zou het wel hebben gedaan!

bedoelde het niet als aanval jegens jou..

komt wel zo over he als je steeds op mij reageerd en deze discussie hebben we ook eerder gehad en dat was uitgesproken maar jij gaat weer aan de gang dus vat ik dat zeker wel op als een persoonlijke aanval niet meer als een discussie iig!

Uitspraak van Bisbee op maandag 10 april 2006 om 16:28:
had die dus net gebelt.. en die zeiden mij dat vanaf invoering van de magtest voor alle RADrassen er een speciale dekkaart is gemaakt met alle informatie en voorwaarden erop vermeld!

dus je amstaff die onder de RAD valt.. had een speciale dekkaart thuis gekregen.. met alles erop vermeld.

maar je zei laatst al een x eerder dat je de dekkaart pas had aangevraagt toen de pups eral waren... dus je verhaal word steeds anders???laatste aanpassing 10 april 2006 16:28

zoals ik al op de ukce had gezegd stond er helemaal geen ene donder op die kaart want ik bekijk alles altijd want ben heel nieuwschierig!
de kaart was dezelfde kaart als alle andere dekkaarten niks geen rad vermelding!
en de RvB heeft destijds zijn fout erkend en zn excusses gemaakt wat ze vast niet doen als ze me kunnen vertellen dat ik het had moeten weten omdat het op de dekkaart stond!
en idd heb k die kaart pas aangevraagd na het dekken!
op het moment dat ik belde voor info was ze nog niet loops en dat hielden we ook niet bij en mn eigen uitstellerigheid want ze moeten een week na de geboorte terug zijn dus maakt in principe geen donderuit!

nogmaals jij bent niet bezig meer met discussie in t algemeen maar met het proberen te bewijzen van mijn ongelijk en het MOETEN weten!
en dat klopt niet!instanties maken fouten die niet MOETEN gebeuren dus laat ze heel duidelijk wezen postbus 51mij part alles moet algemeen bekend wezen eer je het wil bestraffen!
ik blijf wel bij mn verhaal:jaja:

hier nog ff wat info met hoeveel ik wist!
in '93 heb ik op tv wel iets gezien over pitbulls dat ze niet meer mochten en gevaarlijk waren maar ik was toen 12 en zag een foxterrier op tv dus ik dacht lange tijd dat dat een pitbull was.
pas toen ik 19was wouden we een amstaff want die hadden we bij iemand gezien die me zij dat je wel papieren moet hebben anders is het een pitbull nou toen pas wist ik dus wat de echte pitbull was:D
en een paar mnd later vonden we onze cindy:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoi Devilsangel

Ik wil je niet aanvallen.
Maar ik vind het fout van de fokker waar jij je teef vandaan hebt dat ze jou niks hebben gezegt.
En van de Dekreu eigenaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 18:51:
Hoi Devilsangel

Ik wil je niet aanvallen

doe je ook nie;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 18:51:
Maar ik vind het fout van de fokker waar jij je teef vandaan hebt dat ze jou niks hebben gezegt.
En van de Dekreu eigenaar.

is ook hartstikke fout van de fokker snap het ook niet tegenwoordig doe ze dat vast anders mag k hopen!!
eigenaar van de reu en nog vele anderen wisten van niks check je pb ff snap je me wat beter;)

Waarschuw beheerder
Hoi Devilsangel

Ik heb je PB gelezen en heb er 1 terug gestuurd.
Ik begrijp nou goed wat er aan de hand is en dat ze jou hier niet met zijn allen moeten aanvallen.
Jij kan er helemaal niks aandoen.
Maar van deze dingen leer je en nou weet je al meer als toen dus dat is toch alleen maar beter :D

Waarschuw beheerder
Alleen even voor de mensen die haan TIP laat je honden thuis.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 20:34:
Maar van deze dingen leer je en nou weet je al meer als toen dus dat is toch alleen maar beter

:jaja:idd:jaja: