ik heb niets te klagen.. de overheid heeft de magtest.. onderdeel van de RAD aangenomen.. en daardoor mag ik alsnog mijn geliefde rottweilers fokken.. ditzelfde geld overigens voor alle RADrassen.
hallo NEWSFLASH jij mag zo ook wel fokken en jou ras word niet afgemaakt omdat hij niet de pitkenmerken heeft!
TO
dat is mijn persoon toch?
vanaf het moment dat jij staffie´s wou fokken.. was alles al goed bekend.. jij hebt toch staffie´s met stamboom zeg je? die fokker ervan had je alles haarfijn kunnen uitleggen
wij hadden 1teef die we met 8mnd hebben gekocht bij de hanehoeve en die heeft niets vermeld!
en hadden ZIJ kunnen doen je zegt het kan ik niets aan doe ik zou het wel hebben gedaan!
bedoelde het niet als aanval jegens jou..
komt wel zo over he als je steeds op mij reageerd en deze discussie hebben we ook eerder gehad en dat was uitgesproken maar jij gaat weer aan de gang dus vat ik dat zeker wel op als een persoonlijke aanval niet meer als een discussie iig!
had die dus net gebelt.. en die zeiden mij dat vanaf invoering van de magtest voor alle RADrassen er een speciale dekkaart is gemaakt met alle informatie en voorwaarden erop vermeld!
dus je amstaff die onder de RAD valt.. had een speciale dekkaart thuis gekregen.. met alles erop vermeld.
maar je zei laatst al een x eerder dat je de dekkaart pas had aangevraagt toen de pups eral waren... dus je verhaal word steeds anders???laatste aanpassing 10 april 2006 16:28
zoals ik al op de ukce had gezegd stond er helemaal geen ene donder op die kaart want ik bekijk alles altijd want ben heel nieuwschierig!
de kaart was dezelfde kaart als alle andere dekkaarten niks geen rad vermelding!
en de RvB heeft destijds zijn fout erkend en zn excusses gemaakt wat ze vast niet doen als ze me kunnen vertellen dat ik het had moeten weten omdat het op de dekkaart stond!
en idd heb k die kaart pas aangevraagd na het dekken!
op het moment dat ik belde voor info was ze nog niet loops en dat hielden we ook niet bij en mn eigen uitstellerigheid want ze moeten een week na de geboorte terug zijn dus maakt in principe geen donderuit!
nogmaals jij bent niet bezig meer met discussie in t algemeen maar met het proberen te bewijzen van mijn ongelijk en het MOETEN weten!
en dat klopt niet!instanties maken fouten die niet MOETEN gebeuren dus laat ze heel duidelijk wezen postbus 51mij part alles moet algemeen bekend wezen eer je het wil bestraffen!
ik blijf wel bij mn verhaal
hier nog ff wat info met hoeveel ik wist!
in '93 heb ik op tv wel iets gezien over pitbulls dat ze niet meer mochten en gevaarlijk waren maar ik was toen 12 en zag een foxterrier op tv dus ik dacht lange tijd dat dat een pitbull was.
pas toen ik 19was wouden we een amstaff want die hadden we bij iemand gezien die me zij dat je wel papieren moet hebben anders is het een pitbull nou toen pas wist ik dus wat de echte pitbull was

en een paar mnd later vonden we onze cindy