Partyflock

Forumonderwerp · 863380
Nieuwe editie van Rotor op zaterdag 22 april 2006

In de gloednieuwe Waerdse Tempel te Heerhugowaard zal op zaterdag 22 april 2006 een nieuwe editie van het Rotor evenement plaatsvinden. In maart vonden de eerste Rotor avonden plaats met DJ’s als legende Pierre (Phuture), James Ruskin en Oliver Ho. In april zal niemand minder dan Samuel Geiser aka Deetron achter de draaitafels plaatsnemen. Deetron heeft al vele geliefde techno track gemaakt voor bekende labels als Music Man, Intec, Phont en SLS. Zijn gedreven techno sound, waarbij tribal percussie vaak een belangrijk kenmerk is, zal het publiek ongetwijfeld aan het dansen krijgen. Chinedum Nwosu aka Shinedoe is zowel als DJ en producer een geliefde naam binnen de technosector. Ze brengt al jaren een funky techno sound die ze ook internationaal vertolkt. Haar eerste eigen producties belandde direct in de platenkoffers van internationale sterren als Sven Väth, Laurent Garnier, Richie Hawtin, Steve Rachmad en Ricardo Villalobos. Ook DJ Art-D-Fact en de live act Oliver Kucera zullen op 22 april hun opwachting maken. Het beloofd een topavond, incl spectaculair lichts & laser, te worden om naar uit te kijken.

Datum: zaterdag 22 april 2006.
(Strand van Luna 1, Heerhugowaard).
DJ’s/ acts: Deetron, Shinedoe, Art-D-Fact,OIiver Kucera.
Aanvang: 22.00 uur.
Entree: € 10,00 (€ 8,00 met membercard).

Websites: www.waerdsetempel.nl
Shinedoe: www.shinedoe.com
Deetron: www.deetron.com
Art-D-Fact: www.art-d-fact.nl
Oliver Kucera: www.flatlandrecords.nl
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Uitspraak van ROTOR op vrijdag 21 april 2006 om 20:38:
01:45 - 03:45 : DEETRON 🇨🇭

Damn --> 2 uur deetron --> vette shit

Hoop dat ik er zal zijn, ben gister effe lekker door m'n enkel gegaan :(
Uitspraak van Miesjh op zaterdag 22 april 2006 om 12:02:
Hoop dat ik er zal zijn, ben gister effe lekker door m'n enkel gegaan

klote.. zorgen dat je vlakbij podium staat zodat je kan zitten als t nodig is.?
Uitspraak van Miesjh op zaterdag 22 april 2006 om 12:02:
ben gister effe lekker door m'n enkel gegaan :(

Zaalvoetbal zeker... levensgevaarlijke sport als partyganger zijnde!
Uitspraak van Kai-zen op zaterdag 22 april 2006 om 12:07:
Zaalvoetbal zeker... levensgevaarlijke sport als partyganger zijnde!

Yep....maar ik moet hier bij zijn...Deetron....

Helaas kan ik niet aanwezig zijn :nocheer:
Ik heb er zin in mensen!
capaciteit van 3000, en 38 bezoekers ... gaat lekker!
Uitspraak van technois op zaterdag 22 april 2006 om 18:53:
capaciteit van 3000, en 38 bezoekers ... gaat lekker!

en er komen natuurlijk alleen maar mensen die zich op PF bevinden..
dat niet nee, maar het zegt echt wel wat over het totale bezoekersaantal hoor!
we zullen het vanavond zien.. lijkt me wel heel sterk dat er weinig mensen komen met zulke dj's..
Uitspraak van Basshead op zaterdag 22 april 2006 om 19:18:
we zullen het vanavond zien.. lijkt me wel heel sterk dat er weinig mensen komen met zulke dj's..

ik zal het niet zien, ik ga zelf naar een ander leuk technofeestje. maar laat maar even weten of het druk was, ben benieuwd ...
is goed.. veel plezier!
dank je, jij ook veel plezier!
nou ik ben wel present + 4 andere meiden
erg goed,jammer dat nog niet veel mensen er de weg er naar toe gevonden hebben!
Zo mensen ik heb me uitstekend vermaakt! Lekkere sets van Shinedoe en Deetron.....De drukte was ook wel oke! Er waren veel meer mensen als de vorige edities. Dit gaat de goede kant op....

Foto's en filmpjes komen binnenkort online op www.michelgueli.com
dat het niet super druk was, ligt natuurlijk aan het feit dat het een grote club is, en je toch voor het grote publiek vrij onbekende namen programmeer, met deze line up trek je toch puur de liefhebbers

voor meer publiek zal je toch namen moeten gaan boeken als chris liebing, adam beyer, jeff mills, richie hawtin, sven vath,

als je dan het publiek hebt, dan kan je wat meer gaan experimenteren met wat onbekendere namen,

Ik denk ook dat het wel aan een stuk promotie ligt!!
De Waerdse Tempel is echt een superlocatie!

Jammer dat het nog niet zo druk was.. ik denk dat er toch ook wel een hoop mensen uit de buurt op afkomen die eens komen neuzen daar.. dat was ook wel een beetje te zien aan het publiek.. alhoewel het is ook leuk om te zien hoe allerlei soorten stromingen samen komen (hakken op techno is grappig om te zien ;))

Muziek vond ik ingetogen. Shinedoe goede set, maar had wel meer mogen beuken (bedankt voor de old time favorite "The Bells" ;))

Hoogtepunt van de avond was Oliver Kucera, het geluid was ook meteen een stuk beter toen hij begon leek het wel. Tempo lag hoger en zo hoort het (Y)

Prijzen en organisatie zijn prima, de security mag wel wat vriendelijker zijn! Wat een chagrijnen zeg :/

Er was genoeg keuze qua drank, geen wachttijden, schone wc's (gratis). De schoolbanken in de gang ook heel leuk gedaan ;) Minpuntje was dat er eigenlijk maar 1 plaats was waar je even kon zitten (onder de trap in de gang).

Verhouding heren/dames was slecht: 80/20 denk ik zo.

Dat je kunt pinnen is trouwens ook erg handig (Y) en niet te vergeten de "ladies parking" :)

Zo uhm dat was het wel (had er net zo goed een verslagje van kunnen maken eigenlijk haha :p)

Kortom, als er volgende keer weer een goed technofeestje is, ben ik er zeker bij.
Uitspraak van Are you awake? op zondag 23 april 2006 om 17:13:
Muziek vond ik ingetogen. Shinedoe goede set, maar had wel meer mogen beuken (bedankt voor de old time favorite "The Bells" ;))

Het was Art-D-Fact die die plaat draaide :9
Verhouding heren/dames was slecht: 80/20 denk ik zo.

Je moet ook niet naar de mannenwc gaan! ;)

Er waren genoeg dames, zeker meer als 20%....
Uitspraak van Caba op zondag 23 april 2006 om 17:36:
Het was Art-D-Fact die die plaat draaide

Een donkere dame draaide uitbundig die plaat.. wist niet dat Artie een vrouw was 8)

Uitspraak van Miesjh op zondag 23 april 2006 om 17:43:
Je moet ook niet naar de mannenwc gaan!

Er waren te weinig dames! Misschien was het 30%, maar dat is dus nog te weinig..
laatste aanpassing
Uitspraak van Caba op zondag 23 april 2006 om 17:36:

Het was Art-D-Fact die die plaat draaide :9

nee, het was Deetron die die plaat draaide :)

Verhouding heren/dames was slecht: 80/20 denk ik zo

Uitspraak van Are you awake? op zondag 23 april 2006 om 17:44:
Er waren te weinig dames! Misschien was het 30%, maar dat is dus nog te weinig..

ik heb geen problemen met veel mannen hoor, jij? :)

Hoogtepunt van de avond was Oliver Kucera, het geluid was ook meteen een stuk beter toen hij begon leek het wel. Tempo lag hoger en zo hoort het (Y)

was idd lekker tempo, alleen n beetje sneu dat er toen nog maar zo weinig mensen zich op de dansvloer bevonden..
Uitspraak van Are you awake? op zondag 23 april 2006 om 17:44:
Een donkere dame draaide uitbundig die plaat.. wist niet dat Artie een vrouw was 8)

Het was zeker de laatste plaat die Art-D-Fact draaide rond kwart over 12. Shinedoe had slechts de eer om die plaat eruit te mogen "mixen" ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van Caba op zondag 23 april 2006 om 18:11:
Het was zeker de laatste plaat die Art-D-Fact draaide

Idd was zekers Art, alleen jammer dat ie um draaide..Heb die plaat echt te vaak gehoord....
ik heb Art gemist en ik weet zeker dat ik the bells ook heb gehoord..
Uitspraak van Caba op zondag 23 april 2006 om 18:11:
Het was zeker de laatste plaat die Art-D-Fact draaide rond kwart over 12. Shinedoe had slecht de eer om die plaat eruit te mogen "mixen"

Ok dat zal het dan wel geweest zijn!

Ik vond het wel een leuke plaat om weer eens te horen, heb 'm een lange tijd niet gehoord :cheer:
Uitspraak van Basshead op zondag 23 april 2006 om 18:00:
ik heb geen problemen met veel mannen hoor, jij?

nee :p maar voor de heren is het toch ook wel leuk als er wat meer dames zijn en dat vind ik zelf ook :yes:

sneu

dat is niet sneu, juist jammer voor de mensen die al weg waren!
laatste aanpassing

Was best een leuke avond.
Ik vond Deetron zeker wel tof draaien, alleen vind ik het een betere producer als DJ. Shinedoe vond ik wat te soft draaien, zat eerste periode voornamelijk in de house (Detroit) style hoek. Dacht dat zij groovy techno draaide tot voor kort. Ze stond trouwens redelijk te shaken toen ze van me overnam (best raar voor zo'n ervaren iemand).
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 09:30:
Shinedoe vond ik wat te soft draaien, zat eerste periode voornamelijk in de house (Detroit) style hoek.

Nee zij draaide juist heerlijk... jij draaide met alle respect gewoon te hard.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 09:30:
Ze stond trouwens redelijk te shaken toen ze van me overnam (best raar voor zo'n ervaren iemand).

Zo zie je maar, grootte artiesten zijn ook maar mensen.

Ik was ingesteld op een set tussen 01u en 02u zoals gewoon was gecommuniceerd. Heb die nieuwe timetable nooit doorgebeld of gemaild gekregen. Dus heb gewoon m'n ding gedaan. En als je het niet leuk vond is dat prima. Ieder zijn smaak.
wie zou er dan openen?

Artiest R-K
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 12:06:
Ik was ingesteld op een set tussen 01u en 02u zoals gewoon was gecommuniceerd. Heb die nieuwe timetable nooit doorgebeld of gemaild gekregen. Dus heb gewoon m'n ding gedaan. En als je het niet leuk vond is dat prima. Ieder zijn smaak.

je kan je toch aanpassen aan het tijdstip van draaien?
Ik wil me nergens mee bemoeien maar...............­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­..................................................­...........................................

wat?

Niet als je op het allerlaatste moment wordt gebeld.
Ik ben sinds vrijdag niet meer op Flock geweest (daarop stond een nieuwe tijd die nooit aan mij gecommuniceerd is).
Not my fault.

2 R-K: ik had m'n set volledig aanpast aan het tijdstip 01-02u. Ik zou uberhaupt nooit zo licht draaien als Shinedoe op een techno event. Hoe was jullie event trouwens?
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:00:
ik had m'n set volledig aanpast aan het tijdstip 01-02u. Ik zou uberhaupt nooit zo licht draaien als Shinedoe op een techno event.

prop je toch andere platen in je tas ;)

kan, maar ik was niet als opener geboekt.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:02:
kan, maar ik was niet als opener geboekt.

maar je moet wel als openener :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:01:
ik had m'n set volledig aanpast aan het tijdstip 01-02u. Ik zou uberhaupt nooit zo licht draaien als Shinedoe op een techno event.

Niks op te merken aan haar set, vond het wel lekker...
2 art-d-fact
Jij bent dus door rotor gebeld met de vraag of jij prime-time wilde draaien in de waerdse tempel met Shinedoe, deetron en oliver kucera.
als je een set klaar hebt kun je die natuurlijk niet helemaal gaan aanpassen binnen zo'n korte tijd, het is geen kwestie van ff andere platen in je tas stoppen hoor :S

en Shinedoe stond trouwens de hele tijd flink te grooven achter de draaitafels :cheer: was leuk om te zien
Ik was ingesteld op een set tussen 01u en 02u zoals gewoon was gecommuniceerd.

Wederom met alle respect maar, zelfs voor een set tussen 1 en 2 vond ik je nog te stevig. Deetron draaide nog rustiger voor mij gevoel dan jou laatste half uur.

Dus heb gewoon m'n ding gedaan.

Ik had juist een hele diepe en relaxedte set van je verwacht gezien je mixtream set en andere mixen die ik van je gehoord heb.

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 13:00:

Maar je hebt toch altijd wel wat platen mee die ff harder of ff zachter zijn, mochten de andere djs onverwacht een andere set neerzetten? Techno is trouwens ook niet per definitie stevig.

Maar ongeacht het tijdstip draaide je toch een paar lekker plaatjes hoor.
Uitspraak van Are you awake? op maandag 24 april 2006 om 13:50:
Shinedoe stond trouwens de hele tijd flink te grooven achter de draaitafels :cheer: was leuk om te zien

Mooi is dat inderdaad, ze genoot er echt van. Leuk ook om te zien dat ze een hele tijd naast Deetron bleef staan kijken!

Uitspraak van Are you awake? op maandag 24 april 2006 om 13:50:
als je een set klaar hebt kun je die natuurlijk niet helemaal gaan aanpassen binnen zo'n korte tijd, het is geen kwestie van ff andere platen in je tas stoppen hoor

wie bereid er dan ook zn hele set voor? :S dat is alleen het geval met een liveset lijkt me zo
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 14:06:
wie bereid er dan ook zn hele set voor? dat is alleen het geval met een liveset lijkt me zo

Ik denk ook niet dat zij ons begrijpt..;)
Uitspraak van Kai-zen op maandag 24 april 2006 om 13:57:
Wederom met alle respect maar, zelfs voor een set tussen 1 en 2 vond ik je nog te stevig. Deetron draaide nog rustiger voor mij gevoel dan jou laatste half uur.

ben het hier mee eens
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 14:06:
wie bereid er dan ook zn hele set voor? :S

Inderdaad!

Ook mee eens.
Maar nogmaals heb ik doorgekregen om tussen 01-02u te draaien tussen Shinedoe en Deetron in, dit in verband met hun andere boekingen.
laatste aanpassing
Lekker belangrijk dit allemaal, bottom line is: Art-D-Fact, als je maar lekker gedraaid hebt,
je kan van te voren niet weten hoe je opvolger (in dit geval Deetron) het stokje overneemt.
Misschien wel een leermoment, neem je de volgende keer wat andere plaatjes extra mee,
laat je je niet verrassen door sfeer die al in gang is gezet.
laatste aanpassing