Partyflock

Forumonderwerp · 863380
Nieuwe editie van Rotor op zaterdag 22 april 2006

In de gloednieuwe Waerdse Tempel te Heerhugowaard zal op zaterdag 22 april 2006 een nieuwe editie van het Rotor evenement plaatsvinden. In maart vonden de eerste Rotor avonden plaats met DJ’s als legende Pierre (Phuture), James Ruskin en Oliver Ho. In april zal niemand minder dan Samuel Geiser aka Deetron achter de draaitafels plaatsnemen. Deetron heeft al vele geliefde techno track gemaakt voor bekende labels als Music Man, Intec, Phont en SLS. Zijn gedreven techno sound, waarbij tribal percussie vaak een belangrijk kenmerk is, zal het publiek ongetwijfeld aan het dansen krijgen. Chinedum Nwosu aka Shinedoe is zowel als DJ en producer een geliefde naam binnen de technosector. Ze brengt al jaren een funky techno sound die ze ook internationaal vertolkt. Haar eerste eigen producties belandde direct in de platenkoffers van internationale sterren als Sven Väth, Laurent Garnier, Richie Hawtin, Steve Rachmad en Ricardo Villalobos. Ook DJ Art-D-Fact en de live act Oliver Kucera zullen op 22 april hun opwachting maken. Het beloofd een topavond, incl spectaculair lichts & laser, te worden om naar uit te kijken.

Datum: zaterdag 22 april 2006.
(Strand van Luna 1, Heerhugowaard).
DJ’s/ acts: Deetron, Shinedoe, Art-D-Fact,OIiver Kucera.
Aanvang: 22.00 uur.
Entree: € 10,00 (€ 8,00 met membercard).

Websites: www.waerdsetempel.nl
Shinedoe: www.shinedoe.com
Deetron: www.deetron.com
Art-D-Fact: www.art-d-fact.nl
Oliver Kucera: www.flatlandrecords.nl

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Jezus Richard, zoals al eerder gezegd... Kritiek is toch echt iets waar je mee om moet leren gaan (Y)

Wat je allemaal doet hier op flock is echt heel vreemd..

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 00:02:
Lijkt me een zeer ongeschikte kerel...

Dat is denk ik nog gematigd gesproken, ik lach me echt kapot hier :D
PFFFFFFFFFFFFFF
Nou volg ik deze "strijd" al een tijdje van een afstand en het wordt nu wel eens tijd om die "ik ben dj, ik ben organisator, ik ben promoter, ik ben zus en ik ben zo"-strijbijl te begraven.
Laat Richard lekker z'n gang gaan in Heerhugowaard of je nou zijn manier van boeken c.q. organiseren goed vindt of niet. Zoveel mensen, zoveel smaken en ideeen. Geef hem een kans!

Respecteer natuurlijk wel de meningen en goedbedoelde adviezen van de mensen op het forum. Tenslotte moeten we samen de spreekwoordelijke techno-kar trekken. De 1 duwt en de ander, vul zelf maar in. Loop je ervoor of erachter.

Chinees gezegde: Een ge-effende weg is ook een hobbelig pad geweest.

https://partyflock.nl/topic/848394

P.s. Privé-emails publiceren is not done!
laatste aanpassing

Mooi gesproken (y)
Artiest {SHOWLIST artist 27181, 10918}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 11:56:
Mooi gesproken

Idd....
Makkelijk gezegd morrisb. Ik loop zo onderhand te kotsen van die richard verheugd.
Richard de resident van boudyou. Richard de resident van de waerdse tempel. Richard die als aka "leuk feest" een bericht post om een organisatie na te trappen. Richard als aka Dream die zichzelf in een topic uit 2004 op pf graag wilt weten of andere mensen groovedealer net zo goed vinden(heeft iemand enig idee waar en wanneer Da Groovedealer weer eens draait? Ik vindt dit namelijk een helemaal te gekke dj. Hij draait altijd te gekke plaaten (met ballen, zeg maar)).
Richard die als aka richie templar, r2ragent een trap na geeft omdat die een zeer helder verslag schrijft over een avond in de waerdse tempel.

Kortom richard is zelf niet zo een frisse jongen. En nu hij op een positie staat waarin hij het zelf moet regelen, laat hij het afweten. Dan gaat hij
Sorry was ff te snel met toevoegen.

Dan gaat hij trappen naar het techno publiek wat hij eigenlijk zijn baas beloofd had, wat zeker zou komen omdat deze juist al jaren op een venue zat te wachten.

En dat gebeurd dus ff niet.......

Het blijft internet, het blijft makkelijk om dingen te zeggen als je niet echt weet wat zich daadwerkelijk afspeelt...

Maar het is nog makkelijk om iemand zn prive-mails op i-net te gooien..
NOT DONE!

En dat zegt meteen ook een hoop (Y)
laatste aanpassing
Dus betere promotie, andere line-up?

Artiest R-K
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 12:10:
En dat zegt meteen ook een hoop

Precies Daan, hij heeft gewoon de vooroordelen over zichzelf bevestigd..
laatste aanpassing
Uitspraak van morrisb op donderdag 13 april 2006 om 12:14:
Dus betere promotie, andere line-up?

misschien een andere productie manager. Kan richard zich weer toeleggen op het dj vak en produceren op het label van robin albers.
wij gaan iig niet voor de promoters maar voor Oliver Kucera,,shindoe en natuurlijk Deetron!

Misschien nog even een reactie van Richard met excuses?
laatste aanpassing

wat ontzettend kinderachtig van een organisator om zo te reageren, daar zou hij boven moeten staan..

maar oke, back on topic..

helaas ga ik niet naar dit feestje, ik heb al wat anders :d helaas
laatste aanpassing

Ik stelde al eerder voor om weer over het feest te hebben.

Het Zwitserse Phont label, waarop Deetron platen uitbrengt, gaat helaas stoppen. Jammer want op dat label zijn oa. de Recutz uitgebracht, waarbij mensen als Vince Watson de tracks van Deetron onder handen namen.

Maargoed: gelukkig gaat zijn werk voor Music Man onverminderd door.
laatste aanpassing
Idd erg jammer......gelukkig heb ik ze thuis liggen in m'n archief....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 14:59:
gelukkig gaat zijn werk voor Music Man onverminderd door

Binnenkort komt zijn nieuwe album uit! :bounce:

deetron - „isotope ep" - music man 123 will be released soon as the first single from the upcoming artist album on music man

laatste aanpassing

Daar kijken we naar uit.

Michel: heb je die Body Language single ook nog kunnen bemachtigen die ik op MiXtream 2005 draaide?
2 Art: Maar was ik ook niet naar opzoek...heb um in mijn wantlist gezet....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 14:41:
helaas ga ik niet naar dit feestje, ik heb al wat anders helaas

Helaas :D

Vriend richard heeft zn biezen gepakt?

2 Miesjh: ik vind Body Language een heerlijke groove hebben. Deuntje is wat simpel. Maargoed: het geeft goed zijn diversiteit aan. Ben ook erg blij met producers als Vince Watson :)
2 Art: zag je me nou op de weg vanmorgen?

Hey Miesjh, ja heb je nog gegroet, maar ik was tegelijkertijd geconcentreerd aan het bellen (voor de zaak) .. haha ;)
Hoe is de Waerdse Tempel te bereiken met het openbaar vervoer?
Hoe ver is het van het station bijvoorbeeld?

Ligt voor het openbaar vervoer nou niet echt goed...
Je kan eigenlijk het best vanaf station Alkmaar bus 160 nemen naar HHW en uitstappen op de Middenweg (in de weilanden voor HHW dus), vanaf daar moet je lopen...

Beste is met de auto, ringweg af, middenweg op, na de Intratuin linksaf en je auto voor de deur :D

Uitspraak van Default op vrijdag 14 april 2006 om 19:37:
Hoe is de Waerdse Tempel te bereiken met het openbaar vervoer?
Hoe ver is het van het station bijvoorbeeld?

Niet echt super makkelijk, denk vanaf station de taxi pakken :jaja:
Uitspraak van Default op vrijdag 14 april 2006 om 19:37:
Hoe is de Waerdse Tempel te bereiken

Ik wil wel bobben hoor..! o:)

Uitspraak van Danig op zaterdag 15 april 2006 om 00:05:
Ik wil wel bobben hoor..!

Nooit afslaan :D
Ik heb ooit nog wel eens gelezen dat er pendelbussen zouden rijden...
jammergenoeg ben ik bankroet, anders had ik wel ff een shuffletje willen plegen hier.

Pendelservice is sowieso wel vet handig, maar dat doet men toch vaak wanneer er voorverkoop is geweest en dan de organisatie weet hoeveel mensen ze kunnen verwachten?

Dani!!! wil jij bobben???? HEERLIJK!!!:) nu nog ff centjes hebben en ik ga zeker mee!!! Spreek je er vrijdag wel even over! :cheer:
Heb er zin in......Deetron zo dicht bij huis......mmmmm :bounce:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 11:02:
Dani!!! wil jij bobben???? HEERLIJK!!!

Whaha! Ja, ik wil op zich wel heen.. nuchter blijven heb ik er wel voor over. 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 11:02:
Spreek je er vrijdag wel even over!

Komt goed! (Y)

Worden er nog een fotorapportage door Flock van deze avond gemaakt?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 09:01:
Worden er nog een fotorapportage door Flock van deze avond gemaakt?

Ik neem mijn camera wel mee, en zal kijken wat ik kan doen!

Hey Michel, ok dan .. jij kunt toch ook movies ermee maken, net als op MiXtream?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 09:47:
Hey Michel, ok dan .. jij kunt toch ook movies ermee maken, net als op MiXtream?

tuurlijk :)

Altijd gunstig!
Hopen dat Deetron het ook geen probleem vind dat je filmt.
Misschien toestemming vragen aan de WT?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:26:
Altijd gunstig!
Hopen dat Deetron het ook geen probleem vind dat je filmt.
Misschien toestemming vragen aan de WT?

Dat komt wel goed....

Nu maar hopen dat het een leuke avond wordt met veel of genoeg volk ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:36:
Nu maar hopen dat het een leuke avond wordt met veel of genoeg volk

Heb je je fanclub ingelicht? ;)

Welke fanclub? :) haha.
Ja, ik heb ze alle 2 ingelicht ;)
Ze zijn echter nog geen die-hard fans, dus geen idee of ze ook daadwerkelijk komen ;)
laatste aanpassing
verheug me super op!!!! ben ook benieuwd wat de live0set van Oliver Kucera brengt!!!
tot zaterdag!
Timetable ROTOR:
22:00 - 23:45 : ART D FACT
23:45 - 01:45 : SHINEDOE
01:45 - 03:45 : DEETRON 🇨🇭
03:45 - 05:00 : LIVE: OLIVER KUÇERA
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:52:
Welke fanclub? haha.
Ja, ik heb ze alle 2 ingelicht
Ze zijn echter nog geen die-hard fans, dus geen idee of ze ook daadwerkelijk komen

ik ben er hoor :p