Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van RampestampertjeFlocking COOLop zondag 30 april 2006 om 07:27:
nee hoor...daarna heb je het bloedje HEET
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 07:28:daarna heb je het bloedje HEET
Flockpraatjes..
Uitspraak van RampestampertjeFlockpraatjes..op zondag 30 april 2006 om 07:29:
we zullen flocken.....
oja ik ga me bed in flocken spreek je laterzzzzzzzzzz...
fresh flock of belflock
flock dan tog s uit
Uitspraak van RampestampertjeHeb me buik vol geflockt...op zondag 30 april 2006 om 19:08:
Hoe flock je dat voor elkaar ?
Uitspraak van Rampestampertjeen daarna ff lekker uitflockenop zondag 30 april 2006 om 19:21:
MMM,da's flock
Uitspraak van Rampestampertjeen daarna ff lekker uitflocken...op zondag 30 april 2006 om 19:21:
Ja net ook gedaan..it Flocking rules.
Uitspraak van Coldfusion op zondag 30 april 2006 om 23:32:jonge ik denk dat er geen jankerds in haar bedje komen....
oww ik denk dat figuren die af moeten geven op anderen in iedergeval geen kans maken
Uitspraak van Coldfusion op zondag 30 april 2006 om 23:37:waar heb jij de indruk gekregen dat ik dat wilde dan
Ghehehe
LoLflockers...
Uitspraak van Coldfusion op zondag 30 april 2006 om 23:40:als ik iemand neem dan is het een wijf
zolang je dit soort grove taal bezigt zal daar wel weinig van terechtkomen
want vrouwen houden er niet van om wijf genoemd te worden maar ik ga jou niet verder bijschaven want ik bedoelde het figuurlijk maar ik zeg ik ik zeg maar nix
zolang je dit soort grove taal bezigt zal daar wel weinig van terechtkomen
want vrouwen houden er niet van om wijf genoemd te worden maar ik ga jou niet verder bijschaven want ik bedoelde het figuurlijk maar ik zeg ik ik zeg maar nix
nee weet je waar wijven niet van houden,dat als ze op stap gaan dat ze dan in de steek worden gelaten op het feest en dan een heel weekend een jankerd achter hun reet aan te hebben omdat het hem spijt....maar ik zeg ik ik zeg maar nix