Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Tarzoentjuhh op vrijdag 28 april 2006 om 09:39:ik moet nog 4 uur flocken en dan flock ik vanaaf naar het flockgebouw in flockhoven om er gruwelijk uit mijn flock te gaan bij headflockerlaatste aanpassing 28 april 2006 09:56
ik vind het wel een beetje een hoop geflock..........
laatste woord
ik flockhet laatste flock wel ff over
it's get'n flock in her
so take off all youré flock
Uitspraak van Coldfusion op zaterdag 29 april 2006 om 14:55:iam the one and only flockernator
Flocking shit mannn
Uitspraak van Coldfusion op zaterdag 29 april 2006 om 14:55:iam the one and only flockernator
u wanne flock yourself??
Uitspraak van de ENIGE goeiste op zondag 30 april 2006 om 01:27:u wanne flock yourself??
Hebben jullie er een mooie flocking party van gemaakt vandaag??
Uitspraak van RampestampertjeHebben jullie er een mooie flocking party van gemaakt vandaag??op zondag 30 april 2006 om 01:40:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
we hebben er lekker op los geflockt
Uitspraak van de ENIGE goeiste op zondag 30 april 2006 om 02:10:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
we hebben er lekker op los geflockt
okeej dan HappySpammingFlockers...
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 02:46:daar flock je geflockt van
Flocking Shit Happens...
Uitspraak van RampestampertjeHebben jullie er een mooie flocking party van gemaakt vandaag??op zondag 30 april 2006 om 01:40:
flock
Uitspraak van RampestampertjeLoLflocker...op zondag 30 april 2006 om 07:23:
ik flock je helemaal flock!!!!!!
Uitspraak van RampestampertjeAls het maar flocking lkkrrr is...dan is het Flockop zondag 30 april 2006 om 07:25:
tuurlijk is het flocking lekker.
het is flocking flock