Partyflock

Forumonderwerp · 862563

Waarschuw beheerder
ik zat is te surfen op het net, en ik zag de Australische webstie van Lonsdale

ik dacht, ff die apenpakkies bekijken, maar verrek, er zit echt mooie kleding tussen

http://www.lonsdalelondon.com.au/

ok ok Lonsdale is verneukt door die zogenaamde gabbertjes die het dragen omdat ze het zogenaamd mooi vinden. Maar doe dat dan wel in stijl en smaak, met mooie kleding van Lonsdale ipv die ouderwetse spencers met stropdas, wat dus totaal niet hip is en meid die gekleed is als een vent met van die staartjes en geschoren staat niet!!

afijn hier wat samples

[img width=536 height=573 cacheid=000c13db0022c335f8c649451a0153a78b]http://img141.imageshack.us/img141/2969/ld7er.png[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 11 april 2006 om 17:44:
moeten we proberen de naam Lonsdale weer 'reinigen'!

daarom mijn topic :)

als je lonsdale wilt dragen, draag dan ook een beetje fatsoenlijke kledij :)

Waarschuw beheerder
Als ik van die sukkeltjes zie met lonsdalepolo's dan heb ik ook zoiets van sjeeee :/ is dat nou om te laten zien dat je een wazi bent? :P

Maar als ik iemand hiermee zou lopen..
[img width=100 height=107 cacheid=0013bac00022c335f8c649451a01580d6b]http://img141.imageshack.us/img141/2969/ld7er.png[/img]
..zou ik denken: Hee dat ziet er leuk uit! :)
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 11 april 2006 om 18:06:
Als ik van die sukkeltjes zie met lonsdalepolo's dan heb ik ook zoiets van sjeeee is dat nou om te laten zien dat je een wazi bent?

kerel, zoals ik al heb uitgelegd, die 'sukkeltjes' dragen dat waarschijnlijk echt niet omdat ze wazi zijn.. maarja.. als je zo koppig wil zijn en WIL geloven dat ze allemaal racistisch zijn.. dan weet ik het ook nie meer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 18:01:
wat lul je, het gaat niet om het merk, maar om het volk die het draagt

ik snap dat je dat denkt, maar wat ik probeer uit te leggen is dat 'het volk die het draagt' lang niet allemaal wazis zijn...

Waarschuw beheerder
maar om het volk die het draagt

dus jij wilt zeggen dat iedereen rascist of wazi is ???
wat lul je nou man.
dus iedere gabber van vroeger die ausie of cavello droeg en nou nog doet is ook rascist of wazi.

Waarschuw beheerder
heb ik het over ausie of cavello?

niet dat dat er mooi uitziet, maar ik vind dat absoluut niet racistisch

dus dat jij Lonsdale met Ausie en Cavello over 1 kam scheert is dom van jou
Waarschuw beheerder
Om nou te zeggen dat gabbers het merk Londsdale hebben verneukt vind ik onzin. Een klein deel van de mensen die het merk draagt is racistisch. Hoe groot die groep is weet ik ook niet. Doordat de media de naam ‘Londsdale jongeren’ is gaan gebruiken denkt iedereen nu negatief over het merk. Maar dat kun je de dragers ervan toch niet kwalijk nemen. Ze kunnen moeilijk naakt over straat, als ze massaal een ander merk hadden gedragen dan was dat merk door de media wel de grond in getrapt. Of het mooi is of niet moet iedereen voor zichzelf maar uitmaken, smaken verschillen.
Het is dus lullig dat Londsdale dat imago heeft gekregen. Maar wat ik dan niet snap is dat mensen die geen racist zijn het merk nu nog willen dragen. Je weet dat 80% van de mensen op straat je met die kleding aanziet voor racist en dat wil je toch ook niet lijkt me. Er zijn volgens mij genoeg alternatieven waarmee je wel gewoon over straat kunt.
Dus met andere woorden: Dat Londsdale het slechte imago heeft gekregen is kloten en is de schuld van de media, maar dat je voor racist wordt aangezien met Londsdale aan is je eigen schuld, want dat weet je van te voren als je het aantrekt.
Waarschuw beheerder
Ach ja, gabbers worden door onze medelanders altijd voor racist aangezien... lonsdale of niet.

In '96/'97 was er ook 1 grote rel rondom het Nederlandse vlaggetje wat veel gabbers op hun bomber hadden genaaid.

Lonsdale is nu alweer een tijdje over het hoogtepunt heen in de gabber scene, nu is het vooral pit bull wat de klok slaat. Het ging dus precies hetzelfde als bij de aussie en cavello... de geschiedenis herhaald zich.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 11 april 2006 om 19:56:
Ach ja, gabbers worden door onze medelanders altijd voor racist aangezien... lonsdale of niet.

In '96/'97 was er ook 1 grote rel rondom het Nederlandse vlaggetje wat veel gabbers op hun bomber hadden genaaid.

Lonsdale is nu alweer een tijdje over het hoogtepunt heen in de gabber scene, nu is het vooral pit bull wat de klok slaat. Het ging dus precies hetzelfde als bij de aussie en cavello... de geschiedenis herhaald zich.

het probleem is ook, dat gabbers en skinheads door elkaar wordt gehaald.. dat is wel iets anders..

en wat dat vlaggetje betreft, dat deden (of doen) ze (we) omdat we trots zijn dat hardcore in nederland is ontstaan.

en pit bull.. ja.. dat is in duitsland ook al een hele tijd 'racistisch'..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 19:48:
heb ik het over ausie of cavello?

ik wel (y)
jij zegt iedere gozer of meid of gabber met lonsdale is rascist.
terwijl alle gabbers vroeger ausie of cavello droeg.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 19:48:
dus dat jij Lonsdale met Ausie en Cavello over 1 kam scheert is dom van jou

dat jij iedereen die lonsdale over 1 kam scheert is dom. net zoals meerdere kneuzen zoals jou (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Manic op dinsdag 11 april 2006 om 20:29:
het probleem is ook, dat gabbers en skinheads door elkaar wordt gehaald.. dat is wel iets anders..

en wat dat vlaggetje betreft, dat deden (of doen) ze (we) omdat we trots zijn dat hardcore in nederland is ontstaan.

(y) :respect:
Waarschuw beheerder
Laat 't nu gewoon over deze nieuwe kleding hebben ja.. Dit oeverloze gezeiver vind je al terug in tig topic's :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The delicate sound of thunder op dinsdag 11 april 2006 om 21:48:
Laat 't nu gewoon over deze nieuwe kleding hebben ja.. Dit overloze gezeiver vind je al terug in tig topic's

ja das ook weer waar.
Waarschuw beheerder
mja.. we gaan beetje offtopic .. maar ik moest dit alles ff zeggen toen ik al die opmerkingen..
ik vind het mooie kleding :)
Waarschuw beheerder
die f0toos boven, vind ik wel mooie kleding,,
maar de rest van die kleren vind k echt.. :| Lelijk,,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 21:35:
jij zegt iedere gozer of meid of gabber met lonsdale is rascist.
terwijl alle gabbers vroeger ausie of cavello droeg.

ga dat is quoten sjap!!
Waarschuw beheerder
agja, kenkermedia ook, ik draag wa ik wil

over 2 weekies naar londe :D gelijk ff wa inkope :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 17:27:
sjap!!

wat nou sjap. scheer niet iedereen met lonsdale over 1 kam als je niet weet wat voor merk het is :@
ga je tuin harken tuinmanneke (y)

Waarschuw beheerder
Staat echt heel wat knappe dingen op die site!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 19:25:
wat nou sjap

ja bewijs is dat ik dat zeg dan!!

want dat heb ik nog nooit hier neergezet

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 19:25:
ga je tuin harken tuinmanneke

hoe oud ben je..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 17:43:
hoe oud ben je..

ouder als jou snotneus (y)
wat lul je, het gaat niet om het merk, maar om het volk die het draagt

en het merk is nu gewoon zo verneukt dat het gewoon niet te dragen is

dus als je het draagt, moet je niet raar gaan opkijken dat ze je aankijken

dat is niet eerlijk maar wel zeer redelijk en logisch

hier staat t toch (y)
kan nog wel meer citeren. (y)

Waarschuw beheerder
ik zie nergens gabbers, cavello's en ausie's staan, dus dat eerst

en ten tweede,

ok ok Lonsdale is verneukt door die zogenaamde gabbertjes die het dragen omdat ze het zogenaamd mooi vinden.

dus?

ik scheer ze niet over 1 kam, maar jij m'n opvatting wel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 18:11:
ouder als jou snotneus

precies, gedraag je er dan ook naar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 18:47:
precies, gedraag je er dan ook naar

maak jij dat uit wijsneus :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 18:49:
wijsneus

tja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 00:47:
ok ok Lonsdale is verneukt door die zogenaamde gabbertjes die het dragen omdat ze het zogenaamd mooi vinden.

ga jij een eigen leven zoeken :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 16 april 2006 om 11:56:
ga jij een eigen leven zoeken :gaap:

hij draagt liever FUBU en KARL KANI

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 12:05:
hij draagt liever FUBU en KARL KANI

Mensen die dat dragen moeten ze ook een hele hoog boom aanwijzen en een sterk touw geven, de rest kan je zelf wel invullen toch? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 12:13:
Mensen die dat dragen moeten ze ook een hele hoog boom aanwijzen en een sterk touw geven

:yes::doetiwoep:
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 12:13:
de rest kan je zelf wel invullen toch? O:)

mag ik er op gaan schieten dan met mn springfield :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 12:15:
mag ik er op gaan schieten dan met mn springfield

alleen als je mij ook een keer laat schieten :[

Waarschuw beheerder
ik heb ook nog een duitse LUGER (y)
Waarschuw beheerder
:( mijn luger is kapot, weet iemand waar je een slagpin kan bestellen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 12:21:
LUGER

:respect: collectors item B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [P] a o l o op maandag 10 april 2006 om 22:44:
Uitspraak van Mariska-R op maandag 10 april 2006 om 18:47:
Ik vindt Lonsdale gewoon lekker zitten,dus koop ik het..heb zowiezo altijd vesten en shirts boven strakke truitjes verkozen

wat een onzin.. dan hoeft het ook niet van Lonsdale te zijn, want er zijn miss. wel 50merken sweaters die allemaal het zelfde zitten en zelfde model hebben, en alleen een ander of geen logo hebben.. er zijn miss. ook sweaters bij de zeeman die heerlijk zitten...

Dan koop ik die..als ik het lekker vindt zitten..
Ik heb zat andere merken hoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van abcdefg1234567 op dinsdag 11 april 2006 om 19:50:
Dus met andere woorden: Dat Londsdale het slechte imago heeft gekregen is kloten en is de schuld van de media, maar dat je voor racist wordt aangezien met Londsdale aan is je eigen schuld, want dat weet je van te voren als je het aantrekt.

Ze mogen zeggen wat ze willen over me,als ik het maar beter weet :)

Waarschuw beheerder
en dat weet je dus niet :)
Waarschuw beheerder
@ Mariska-R:
Nou als je door hebt dat iedereen je als racist ziet met Londsdale aan, en het toch aan trekt, dan heb je toch echt een steekje los.
Je doet nu trouwens wel heel stoer dat het je niet uit maakt hoe anderen over je denken, maar dat maakt je wel uit, anders droeg je ook geen Londsdale kleding, want dat draagt toch iedereen bijna van 'jou soort'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van abcdefg1234567 op vrijdag 21 april 2006 om 17:25:
want dat draagt toch iedereen bijna van 'jou soort'.

:/ das al lang voorbij....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van abcdefg1234567 op vrijdag 21 april 2006 om 17:25:
Nou als je door hebt dat iedereen je als racist ziet met Londsdale aan, en het toch aan trekt, dan heb je toch echt een steekje los.
Je doet nu trouwens wel heel stoer dat het je niet uit maakt hoe anderen over je denken, maar dat maakt je wel uit, anders droeg je ook geen Londsdale kleding, want dat draagt toch iedereen bijna van 'jou soort'.

niet iedereen ziet je als racist hoor..alleen kortzichtige mensen..omdat sommige lui die lonsdale dragen wel extreem rechtse ideeen hebben..ik koop geen lonsdale meer,door de slechte naam,maar wat ik er nog van heb trek ik gewoon aan hoor..omdat er mensen zijn die kortzichtig zijn en denken dat ik een racist ben daar laat ik het niet voor uit hoor..mensen die me kennen weten gelukkig wel beter..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 21 april 2006 om 17:47:
niet iedereen ziet je als racist hoor..alleen kortzichtige mensen..

je bent kortzichtig als je niet weet wat werking kan zijn van het dragen van lonsdale

enne denk je nou dat mensen alleen maar bij lonsdale aan racisme denken? nee, ik denk meer aan meeloperij en referentiegroepen( ergens bij horen)

want ik zie zowat alleen maar snotneusen in die kleren endie zie ik niet voor racisten aan (ze zien er beetje grappig uit)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 21:05:
je bent kortzichtig als je niet weet wat werking kan zijn van het dragen van lonsdale

dus? en de werking van piercings dan? of tattoo`s ? zijn ook genoeg mensen die dat aso vinden..moet je het daarom maar laten? iedreen die lonsdale draagt weet wat er van kan komen hoor..maar alle mensen die lonsdale dragen over 1 kam scheren is nog triester:/

enne denk je nou dat mensen alleen maar bij lonsdale aan racisme denken? nee, ik denk meer aan meeloperij en referentiegroepen( ergens bij horen)

tja wie loopt er tegenwoordig niet mee dan?er zijn punkers,gothic`s en weet ik veel wat nog meer..draag je puntschoenen,mukluks..doe je broek in je schoenen..en dan maar roepen dat is de mode:/ iedereen wil wel ergens bij horen makkelijk zat..
want ik zie zowat alleen maar snotneusen in die kleren endie zie ik niet voor racisten aan (ze zien er beetje grappig uit)

tja daar komen ze zelf wel achter naarmate ze ouder worden..of het ze nog waard is om ruzie te kregen omdat ze lonsdale dragen..hoef jij je niet druk om te maken:P

Waarschuw beheerder
tuurlijk, ik vind dit ook allemaal onzin en ik zou het toch graag anderso willen hebben, want deze bovenstaande kledij is toch zeer mooi, maar toch...

punkers en gothic's vind ik ook onzin, maar die fase heb ik ook gehad, daar komt zowat iedereen doorheen

maar puntschoenen en broek in je laarzen, dat is gewoon mode en mode heeft gewoon geen betekenis, het is gewoon mooi of niet mooi

ik maak me hier ook niet druk om, maar het tegendeel moet toch bewezen worden

ik snap wat je probeert uit te leggen, maar het is gewoon zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op dinsdag 11 april 2006 om 00:03:
Ziet er wel goed uit jah ... als dat in de winkel ligt zou ik het misschien nog wel kopen.

Uitspraak van Tumult op dinsdag 11 april 2006 om 00:03:
Ik hoef niet als racist aangekeken te worden door iedereen op straat.

Precies.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 01:06:
maar die fase heb ik ook gehad, daar komt zowat iedereen doorheen

ik niet :/
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 01:06:
dat is gewoon mode en mode heeft gewoon geen betekenis

ja maar het blijft toch meelopen :P

Waarschuw beheerder
niks van lonsdale

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 22 april 2006 om 13:20:
ja maar het blijft toch meelopen

liever meelopen aan een kledingsmerk dan aan een rechtse beweging, want dat s het uiteindelijk wel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 16:54:
liever meelopen aan een kledingsmerk dan aan een rechtse beweging, want dat s het uiteindelijk wel

ja dat maak jij ervan..dus mn vriend die half indo is en een andere vriend van me die dat ook is dragen ook lonsdale en zijn dus ook rechts?:/ je kan niet iedereen over 1 kam scheren..maarja dat is voor sommige mensen erg moeilijk

Waarschuw beheerder
jezus dat doe ik toch niet, het gaat erom dat je er niet van moet opkijken dat mensen je raar aan zullen kijken

als je dat niet weet, dan maakt dat jou kortzichtig