Partyflock

Forumonderwerp · 862563

Waarschuw beheerder
ik zat is te surfen op het net, en ik zag de Australische webstie van Lonsdale

ik dacht, ff die apenpakkies bekijken, maar verrek, er zit echt mooie kleding tussen

http://www.lonsdalelondon.com.au/

ok ok Lonsdale is verneukt door die zogenaamde gabbertjes die het dragen omdat ze het zogenaamd mooi vinden. Maar doe dat dan wel in stijl en smaak, met mooie kleding van Lonsdale ipv die ouderwetse spencers met stropdas, wat dus totaal niet hip is en meid die gekleed is als een vent met van die staartjes en geschoren staat niet!!

afijn hier wat samples

[img width=536 height=573 cacheid=000c13db0022c335f8c649451a0153a78b]http://img141.imageshack.us/img141/2969/ld7er.png[/img]
Waarschuw beheerder
Tuurlijk zijn er ook leuke dingen, dat is bij elk merk het geval. Maar het imago is gewoon verneukt.

Ik heb van Lonsdale een mooi strakgesneden bloesje, maar doe zoiets eigenlijk nooit aan om de reden dat het merk duidelijk in de nek en op je borst staat. :(

Waarschuw beheerder
draag het zelf niet..en zal het ook nooit doen...word met1 voor racist gezien
Waarschuw beheerder
merk is al te verneukt om nog te dragen helaas

:gaap: kneus, kijk dan hoe mooie kleding het is, alleen door het merk draag je het niet meer :/

dit is gewoon mooie kleding en dan kan het mij toch echt ff geen reet schelen of het nou een slechte naam heeft of niet:/

deze kleding staat los van de lonsdale die gedraagt word door de zogenaamde "wazi's"
Waarschuw beheerder
Links boven nice shirt, maar ik denk dat de gabbers dat al te gay vinden

Stel je voor

dat zou sneu zijn, ineens heel andere soort kleding aantrekken, alleen omdat er het logo van Lonsdale op staat.
Waarschuw beheerder
dat ziet er heel wat beter uit dan de lonsdale kleding die je hier ziet
Waarschuw beheerder
ja idd ik vind die kleren op het plaatje echt wel mooi!! ook dat roze shirtje van dat meisje is coowl zo krijgt lonsdale toch nog iets moois
Waarschuw beheerder
zo komen ze misschien een keer van hun slechte naam af,
want ik geloof niet dat die wazies deze lonsdale kleding mooi vinden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 5 april 2006 om 17:01:
ja verstand komt met de jaren he

:jaja: achja op die leeftijd vind je dat leuk.. trouwens ik had niet die standaard polo's en sweaters.. maar toch ook meer zo'n dingen als op die foto... Hadden ze toen ook al hoor zo'n normalere dingen, alleen dragen de "hellies" dat natuurlijk niet.. want dat past niet boven hun kisten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 3 april 2006 om 09:42:
gelukkig zijn er nog 435432 merken die zulke polo's hebben.

juistem:
Hooligan
Everlast
Fred Perry
Pibull
Lacoste
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P] a o l o op donderdag 6 april 2006 om 14:04:
achja op die leeftijd vind je dat leuk.. trouwens ik had niet die standaard polo's en sweaters.. maar toch ook meer zo'n dingen als op die foto... Hadden ze toen ook al hoor zo'n normalere dingen, alleen dragen de "hellies" dat natuurlijk niet.. want dat past niet boven hun kisten..

das waar..toen ik 13 was had ik ook mn eerste trui b)
ja idd waren niet alleen polo`s enzo..hehe oh dus kisten had je niet?;) btw ben je een vriend van maik ja ?:P

Waarschuw beheerder
En waar kunnen we deze lijn in Nederland krijgen?

Waarschuw beheerder
soms wel leuke kleding idd jah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 15:24:
juistem:
Hooligan
Everlast
Fred Perry
Pibull
Lacoste

ik vind hooligan, everlast en pitbull geen haar beter dan lonsdale

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 17:49:

heb het liever als lonsdale.
Waarschuw beheerder
haha ja een londale polo en dan je kraagje rechtop zette haha dan ben je pas homo..
das echt geen gezicht :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
everlast

hoezo kortzichtig :/

Waarschuw beheerder
nix kortzichtig, je weet wie het dragen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 20:26:
nix kortzichtig, je weet wie het dragen

oh heb de zogenaamde wazi`s hier nog nooit met everlast zien lopen hoor..of bedoel je die niet??
Waarschuw beheerder
donateur

Zo kun je aan de gang blijven he?! :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 6 april 2006 om 19:40:
hoezo kortzichtig

leg uit. was er eerder als lonsdale.
is een beroemd boksmerk net zoals lonsdale.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 6 april 2006 om 15:49:
das waar..toen ik 13 was had ik ook mn eerste trui
ja idd waren niet alleen polo`s enzo..hehe oh dus kisten had je niet? btw ben je een vriend van maik ja ?

haha neenee.. meer sportief, classics dus:jaja:... haha juustement.. en hoe weet jij dat als ik vragen mag? of waar ken je maik van:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 21:13:
eg uit. was er eerder als lonsdale.
is een beroemd boksmerk net zoals lonsdale

ja en zie jij de wazi`s met everlast lopen dan?

Uitspraak van [P] a o l o op donderdag 6 april 2006 om 21:18:
classics dus:jaja:... haha juustement.. en hoe weet jij dat als ik vragen mag? of waar ken je maik van

b) haha ik ben de vriendin van zn uh stiefbroer :P dus zit ook het hele weekend met hem opgescheept als die in zevenaar is;) haha ik zag het aan [JTL] :P en aan je profiel b)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 6 april 2006 om 23:06:
ja en zie jij de wazi`s met everlast lopen dan?

nope :no: alleen lonsdale

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
als je lonsdale draagt ben je gewoon hip :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 23:21:
ls je lonsdale draagt ben je gewoon hip

dan hoor je erbij man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 23:18:
nope :no: alleen lonsdale

nou dan :/

everlast heeft niks met wazi`s te maken daarom vind ik dat een kortzichtig antwoord..snappie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 6 april 2006 om 23:30:
everlast heeft niks met wazi`s te maken daarom vind ik dat een kortzichtig antwoord..snappie

dat was eerst lonsdale ook niet. is precies t zelfde als everlast.
alleen lonsdale is verder in de kledinglijn gegaan. terwijl everlast nou pas begint met kleding. het was er eerst wel.
maar everlast is meer een sporticoon als kleding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 00:47:
gabbertjes

die dragen aussies en nikies..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 22:39:
dat was eerst lonsdale ook niet. is precies t zelfde als everlast.
alleen lonsdale is verder in de kledinglijn gegaan. terwijl everlast nou pas begint met kleding. het was er eerst wel.
maar everlast is meer een sporticoon als kleding.

ja maar lonsdale heeft tegenwoordig wel wat met wazi`s te maken..(klopt ook niet maargoed)vooroordeel over lonsdale..en die is er niet over everlast..geen enkele wazi draagt everlast in plaats van lonsdale en de rest..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 april 2006 om 01:44:
ja maar lonsdale heeft tegenwoordig wel wat met wazi`s te maken

ja dat is waar.
en die is er niet over everlast.

toch stom dat het precies t zelfde is want het zijn beide beroemde boksmerken.
.geen enkele wazi draagt everlast

ook omdat everlast NU pas gaat beginnen met het merk verder in de kleding beroemd te maken.
Waarschuw beheerder
donateur
staan welhele mooie dingen tussen:yes: jammer dat het weer zo verneukt moest worden:[
Waarschuw beheerder
donateur
toch stom dat het precies t zelfde is want het zijn beide beroemde boksmerken.
(citeerknop dee het ff niet)

ja zeker stom..maar mischien komt dat nog wel 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:43:
ook omdat everlast NU pas gaat beginnen met het merk verder in de kleding beroemd te maken.

heb vaak zat meiden zien lopen in een everlast vest hoor..dus hier is dat al wel wat langer..het zijn alleen geen wazi`s die het dragen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 april 2006 om 13:16:
ja zeker stom..maar mischien komt dat nog wel 8)

ja als er weer kleuters het merk gaan verpesten.

Waarschuw beheerder
Ik vind Lonsdale zowieso mooi, zijn zo te zien niet veel mensen die het ook vinden maar ieder zijn eigen mening.

Waarschuw beheerder
Die Polo is erg mooi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 18:11:
zijn zo te zien niet veel mensen die het ook vinden maar ieder zijn eigen mening.

zijn zo te zien niet veel mensen die het ook vinden maar ieder zijn eigen mening.

hahaha.. omdat jij een van die kleuters/wazi's bent waar ze het over hebben... waar ze nou juist net niet mee vergeleken willen worden.... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Lonsdale zowieso mooi, zijn zo te zien niet veel mensen die het ook vinden maar ieder zijn eigen mening.

ja jij vind zelf halfkaal bij een meid mooi..dus jou nemen we niet serieus

Waarschuw beheerder
Ik vindt Lonsdale gewoon lekker zitten,dus koop ik het..heb zowiezo altijd vesten en shirts boven strakke truitjes verkozen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 18:47:
Ik vindt Lonsdale gewoon lekker zitten,dus koop ik het..heb zowiezo altijd vesten en shirts boven strakke truitjes verkozen

:\:/:\

wat een onzin.. dan hoeft het ook niet van Lonsdale te zijn, want er zijn miss. wel 50merken sweaters die allemaal het zelfde zitten en zelfde model hebben, en alleen een ander of geen logo hebben.. er zijn miss. ook sweaters bij de zeeman die heerlijk zitten:\...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P] a o l o op maandag 10 april 2006 om 22:44:
er zijn miss. ook sweaters bij de zeeman die heerlijk zitten:\...

hoe weet jij dat :-o :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [P] a o l o op maandag 10 april 2006 om 18:31:
hahaha.. omdat jij een van die kleuters/wazi's bent waar ze het over hebben... waar ze nou juist net niet mee vergeleken willen worden.... :D

he he he ;)
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 april 2006 om 22:51:
hoe weet jij dat :-o

he he he tjonge jonge zeg :D

Waarschuw beheerder
Linksboven is heel mooi voor n jongen :jaja: ik vond de beroemde polo'tjes ook gewoon mooi hoor, heb er zelfs nog een achterin me kast liggen 8) Beetje jammer maar ik trek hem niet meer aan, merk is té verneukt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 23:31:
he he he tjonge jonge zeg :D

b)
Waarschuw beheerder
Ziet er wel goed uit jah :yes:... als dat in de winkel ligt zou ik het misschien nog wel kopen.

Maar nu even niet meer, heb er lang genoeg in gelopen.. (vanaf '99) en het merkt is te verneukt. Ik hoef niet als racist aangekeken te worden door iedereen op straat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 23:43:
merk is té verneukt.

je draagt het ook voor je eigen.
ik doe dat ook, ik heb geen polo's maar een trainingspak en trui. en heb een hooligan jas en polo.
ik weet gewoon dat het een boksmerk is en heb er een hekel aan dat mensen het merk verneuken maar blijf het dragen voor mn eigen.
Uitspraak van Tumult op dinsdag 11 april 2006 om 00:03:
merkt is te verneukt.

ha ha ha dat las ik eerder :D:D
Artiest Manic
Waarschuw beheerder

ga je die merken nou ook al afkeuren? dat lonsdale als wazimerk wordt gezien (door de mensen die niet beter weten) komt allemaal door die #%^$@#-media! en als er meer zoals jij zijn, en de media gaat ook nog eens pit bull en hooligan enz. zwartmaken, WAAR MOET DAT DAN MEE HEEN!!
alsjeblieft zeg!
LONSDALE IS NIET RACISTISCH!!! (Lonsdale loves all colors!)
dus waarom zouden mensen die lonsdale dragen dan wel racistisch zijn?
en juist door het te dragen, moeten we proberen de naam Lonsdale weer 'reinigen'!

en oja:
Het overgrote deel van zogenaamde ‘Lonsdale-jongeren’ hangt geen overtuigde rechts-extremistische ideologie aan. Lonsdale-jongeren zijn evenmin landelijk georganiseerd. Slechts een klein percentage, circa 5 procent, heeft daadwerkelijk rechts-extremistische denkbeelden en is soms lid van een rechts-extremistische groepering of partij.
In de media is de problematiek van de ‘Lonsdale-jongeren’ uitvergroot.
Het extreem-rechtse label dat door de media en sommige bestuurders is gegeven, wordt dan ook niet door de AIVD bevestigd.
Er is evenmin sprake van een systematische en actieve ‘rekrutering’ van de gabbers door extreem-rechtse partijen.

Dit staat in de AIVD-nota ‘Lonsdale-jongeren’ in Nederland, feiten en fictie van een vermeende rechts-extremistische subcultuur die minister Remkes vandaag naar de Tweede Kamer en alle burgemeesters heeft gestuurd. De nota, die mede naar aanleiding van de incidenten in Venray en Uden is opgesteld, bevat de bevindingen van de AIVD over het fenomeen Lonsdale-jongeren.

De AIVD stelt dat er binnen de belangrijkste jongerensubcultuur in Nederland op dit moment geen sprake is van radicalisering in de zin dat zij bereid is op de ondemocratische manier hun doel te bereiken.
Niettemin vindt de AIVD dat het hier wel om serieuze problematiek gaat. De grootste dreiging zit vooral in de tegenstelling van twee groepen jongeren – allochtoon en autochtoon – die op termijn een bedreiging kunnen vormen voor de cohesie van de Nederlandse samenleving.

Minister Remkes vindt het dan ook van groot belang dat het lokale bestuur hier aandacht aan besteedt. De aanpak eenzijdig focussen op één bepaald incident wekt weerstand op en kan spanningen zelfs verergeren.
Een brede benadering die maatregelen van politie en justitie combineert met een integrale sociaal-maatschappelijke aanpak is daarom nodig.
Zo ligt er voor de gemeenten een regierol wat betreft het zorgen voor een netwerk tussen partijen die te maken hebben met jeugd en veiligheid, zoals scholen, buurt-en wijkcentra, sportverenigingen, woningbouwcorporaties etc.

Bron: AIVD

laat dat even duidelijk zijn!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat lul je, het gaat niet om het merk, maar om het volk die het draagt

en het merk is nu gewoon zo verneukt dat het gewoon niet te dragen is

dus als je het draagt, moet je niet raar gaan opkijken dat ze je aankijken

dat is niet eerlijk maar wel zeer redelijk en logisch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t is wat :p loop nu al vijf jaar te discussiëren over dit onderwerp.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 18:01:
dat is niet eerlijk maar wel zeer redelijk en logisch

:yes:... wel logisch, niet redelijk.