Partyflock

Forumonderwerp · 861858
3212x bekeken

Waarschuw beheerder
Wil ik net heerlijk gaan slapen kijk ik in de hoek naast me bed een enorme humungus spin!
Almost vogelspin formaat!
En ik ben zooooooo enorm bang voor spinnen, echt als de dood!

dus ik op mijn heldhaftigst een boekje opgerold om hem dood te meppen, maar dat durfde ik ook niet!
dus ik denk ik mep hem richting buiten al was ik bang dattie zou vallen op me bed!
en ik denk ik doe iig raam open, dan kijk ik wel verder..
dus ik dichterbij wat ik al zooo eng vond! en toen wilde ik raam open doen, maar die klemde!
en toen viel de spin en begon die harder te kruipen!

WHAAAAAAAAAAH en toen ben ik maar naar de kamer gerend, slaapkamer deur dicht!
Maar ik wil slapen! Maar ik ben te bang!

En morgen moet er echt iemand komen die hem zoekt en doodmaakt! En ik moet zeker weten dattie dood is anders durf ik me slaap kamer me hele leven niet meer in!

:cry: :(

En ohja! ik overdrijf niet! Ben echt zoooo bang, dat ik echt als ik weet dat die spin daar is nooit meer die kamer in durf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 02:03:
ik overdreef niet met bijna vogelspin formaat

blaat

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik het ergste altijd vind bij die vieze dikke spinnen..
Heb je er eindelijk eentje gevonden en opgeruimd moet je nog op zoek naar die andere!!!:[ Want die dikke spinnen gaan bijna altijd met zn 2en op pad!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 01:49:
dus ik op mijn heldhaftigst een boekje opgerold om hem dood te meppen, maar dat durfde ik ook niet!

En morgen moet er echt iemand komen die hem zoekt en doodmaakt! En ik moet zeker weten dattie dood is anders durf ik me slaap kamer me hele leven niet meer in!

Ohw dit komt me zo bekend voor..K heb ook echt een spinnenfobie..maja ik PROBEER het altijd met een schoen..(want die is"dikker") en probeer jah want dan ga ik van een afstand gooien..en dan ren ik altijd weg..stel je voor dat ie 8ter je aan komt!!AHHHHHHHH

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 0oKelly0o op vrijdag 31 maart 2006 om 11:53:
stel je voor dat ie 8ter je aan komt!!AHHHHHHHH

OMG....:frusty:

K heb ook echt een spinnenfobie

iedereen noemt het maar met een groot woord fobie...jullie zijn gewoon een stel aanstellende schijters...en dan heb je niet gelijk een fobie
Waarschuw beheerder
donateur
misschien dat niet iedereen die beesten zo leuk vindt als jij.. ;) kan me niet verrotten wat je ervan vindt... ik veracht die beesten gewoon 8) en jij hebt vast iets anders wat je niets vindt... en zo niet... (Y)

kan me trouwens wel voorstellen dat je t niet leuk vindt om te lezen als je ze zelf wel :lief: vindt... maar goed, die grote sla je niet zomaar dood :| vind die trouwens ook minder eng, hoe gek ook :vaag: maar goed, jij slaat toch ook een mug dood?? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin 8) op vrijdag 31 maart 2006 om 11:11:
Maar das mooi klote, dat ze 'm niet heeft kunnen vinden
En nu??

geen idee... ik moet on 13 uur werken tot 21 en dan moet ik ondertussen maar kijken wat ik kan doen :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op vrijdag 31 maart 2006 om 11:24:
Hebben juist van die lieve koppies

:yes: ben alleen bang voor spinnen en slangen, de rest kan me niet veel schelen (ja insekten soms wel)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:37:
oooh kind ga janken ofzo

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:38:
blaat

weetje, als je ergens bang voor bent, dan kan je er niet zo makkelijk over denken

Waarschuw beheerder
Ohw dit komt me zo bekend voor..K heb ook echt een spinnenfobie..maja ik PROBEER het altijd met een schoen..(want die is"dikker") en probeer jah want dan ga ik van een afstand gooien..en dan ren ik altijd weg..stel je voor dat ie 8ter je aan komt!!AHHHHHHHH

hahaha nou serieus als ie op de grond loopt dan durf ik er wel op te gaan staan (met schoen dan..) maar nee daar zattie niet :[
Waarschuw beheerder
:O Ik zou ook niet meer durven slapen! :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op vrijdag 31 maart 2006 om 12:01:
misschien dat niet iedereen die beesten zo leuk vindt als jij.. kan me niet verrotten wat je ervan vindt... ik veracht die beesten gewoon en jij hebt vast iets anders wat je niets vindt... en zo niet...

kan me trouwens wel voorstellen dat je t niet leuk vindt om te lezen als je ze zelf wel vindt... maar goed, die grote sla je niet zomaar dood vind die trouwens ook minder eng, hoe gek ook maar goed, jij slaat toch ook een mug dood?? laatste aanpassing 31 maart 2006 12:02

dat eeuwige gejank altijd...en als straks iedereen een topic opent wanneer die een spin gezien heeft...nou dan kun je de rest van de topics wel skrappe want dan is er geen ruimte meer...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:02:
weetje, als je ergens bang voor bent, dan kan je er niet zo makkelijk over denken

wees dan liever bang voor nuttige dingen...dingen waar je echt bang voor zou moeten zijn...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Laatje* op vrijdag 31 maart 2006 om 12:14:
Ik zou ook niet meer durven slapen!

nu zegt iemand dat ik hem moet beschouwen als huisdier en karel moet noemen :|

Waarschuw beheerder
dat heb ik ook een keer met me ex gehad op dr slaapkamer zag ze ook een spin lopen.
ik moest hem pakken maar dat kut beest was zo snel dat hij onder dr bed vloog.
moest ik gewoon het halve bed uit elkaar halen om die spin te vangen.
ik kon dat beest gewoon niet meer vinden.
gingen we naar beneden zat dat kut beest ineens beneden op de muur:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:22:
dat eeuwige gejank altijd...en als straks iedereen een topic opent wanneer die een spin gezien heeft...nou dan kun je de rest van de topics wel skrappe want dan is er geen ruimte meer...

t is waar je je druk om kunt maken (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:22:
wees dan liever bang voor nuttige dingen...dingen waar je echt bang voor zou moeten zijn...

denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om dat te bepalen :flower:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:24:
nu zegt iemand dat ik hem moet beschouwen als huisdier en karel moet noemen

haha 8) ik vind jan leuker :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op vrijdag 31 maart 2006 om 12:27:
ik vind jan leuker

Jan de huisspin! :D

Waarschuw beheerder
t is waar je je druk om kunt maken

lol :P:9

denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om dat te bepalen

(y)

haha ik vind jan leuker

ik ga voor kees :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Laatje* op vrijdag 31 maart 2006 om 12:29:
Jan de huisspin!

of wim?
Waarschuw beheerder
donateur
misschien is t wel een vrouwtje!! :O dan vind ik ria wel een leuke naam 8)

Waarschuw beheerder
tis vast een vrouwtje alleen vrouwen kunnen zo bitch zijn om me zo te laten schrikken

truus! ja zo heet ze vast
Waarschuw beheerder
donateur
of nien 8) :9

Waarschuw beheerder
haha neej :P
Waarschuw beheerder
donateur
dat wil je toch... je lievelingsdier die naar jou vernoemd wordt??? O:)

Waarschuw beheerder
ik pas 8)
Waarschuw beheerder
donateur
valt me tegen :[ doe ik zo mn best... :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:01:
ze kon hem niet vinden :| :( :cry:

:O:O:O das echt te erg.. bah ik haat spinnen ook.. kleine kan ik nog zelf dood maken maar zo'n grote?? da zou ik ook naar buiten rennen...
ik hoop dat je snel een oplossing vindt met de spin.. bah :aai:

Waarschuw beheerder
t is waar je je druk om kunt maken

dat zou beter slaan op de topic openster:yes:

denk niet dat jij de aangewezen persoon bent om dat te bepalen

onee waarom niet? ik denk dat je beter bang kunt zijn voor de criminaliteit in steden, een natuurramp, vogelgriep wat dan ook dan voor een lullig spinnetje...

ook al had ik geen vogelspinnen, ook al stonden spinnen niet bij mij op nummer 1, dan had ik nog hetzelfde gezegd!
dus geen reden dat ik niet de aangewezen persoon zou zijn...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:36:
tis vast een vrouwtje alleen vrouwen kunnen zo bitch zijn om me zo te laten schrikken

moet je m even oppakken en boven bij de boeklongen kijken of er een soort flapje zit, soort kleine opening, dan is het een vrouwtje8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ata op vrijdag 31 maart 2006 om 11:05:
heb m niet meer gevonden!

Zit nu in je oor! :p

Waarschuw beheerder
donateur
AAAAAH !! Kutspinnen!!

Ik ben ook als de dood joh echt niet normaal..

Reed ik gister lekker in mn ootootje naar mn werk.. Loopt er ineens een spin in mn auto, vlak bij mn stuur..

Ik dacht gvd hoe ga ik dit nou weer oplossen.. Die spin maar lopen, kwam steeds dichterbij, ik kreeg het steeds benauwder..

Toen ben ik maar snel even een straatje ingeslagen want ik dacht: hier rijdt toch niemand.

Ik deur open, want ik dacht ik blijf hier niet langer zitten.. Staan er 2 auto's achter me.. en die konden er niet langs want ik stond natuurlijk midden op de weg! Ik dacht KUT!

Die spin liep zichzelf gelukkig in de val. Ik had een ramentrekker (je weet wel, zo'n ding waar je de ramen mee aftrekt :X) En toen heb ik em snel doodgedrukt en het kraakte heel erg vies.

Toen ben ik weer verder gereden en de auto's achter me ook.. Ik haat spinnen :S

Ooh btw het was een gele spin :dood: GADVERDAMME!
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heb ik katten. Die vreten alles op wat rondkruipt en vliegt.

Maar als ik pech heb, zijn ze in een aardige bui en krijg ik hun prooi cadeau. Zo liep er vorige zomer opeens een pissebed in mijn bed rond. Aaaaaaaah :s Heb me slaapzak gepakt en ben op de bank gaan liggen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 11:57:
iedereen noemt het maar met een groot woord fobie...jullie zijn gewoon een stel aanstellende schijters...en dan heb je niet gelijk een fobie

Ja, jij bent een held met je kickuh taranula's (Y)
Als een ander der geen flikker aan vind laat lekker gaan.
Wie ben jij dan ok over een ander te oordelen?

Je hebt 2 manieren van dingen zeggen, maar ik dacht niet dat jij de doctorandus gehaalt had om bien 2PB's te kunnen vaststellen dat iemand wel of geen fobie heeft.
Ga jij maar lekekr emt je spinnetjes spelen (Y)

Waarschuw beheerder
stukjes kaas neerleggen...komt ie vast op af.
Waarschuw beheerder
brrr ik vind spinnen ook zoooo eng. Een keer had k echt een ieniemiene spinnetje op mn kamer zitten, ik ben er toen zo hard uitgerend en heb 3 dagen in mn zusjes kamer geslapen. :vaag:

en het is toch zo dat, waar 1 spin is, is er nog 1
Dus dan kan je de ene wel vangen, maar zn vriend kan nog overal zijn! :|

Waarschuw beheerder
en waar twee spinnen zijn zijn er honderden!

Waarschuw beheerder
de mens slikt per jaar ongeveer 6 spinnen door in zijn slaap zonder het te merken :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 13:13:
AAAAAH !! Kutspinnen!!

Ik ben ook als de dood joh echt niet normaal..

Reed ik gister lekker in mn ootootje naar mn werk.. Loopt er ineens een spin in mn auto, vlak bij mn stuur..

Ik dacht gvd hoe ga ik dit nou weer oplossen.. Die spin maar lopen, kwam steeds dichterbij, ik kreeg het steeds benauwder..

Toen ben ik maar snel even een straatje ingeslagen want ik dacht: hier rijdt toch niemand.

Ik deur open, want ik dacht ik blijf hier niet langer zitten.. Staan er 2 auto's achter me.. en die konden er niet langs want ik stond natuurlijk midden op de weg! Ik dacht KUT!

Die spin liep zichzelf gelukkig in de val. Ik had een ramentrekker (je weet wel, zo'n ding waar je de ramen mee aftrekt ) En toen heb ik em snel doodgedrukt en het kraakte heel erg vies.

Toen ben ik weer verder gereden en de auto's achter me ook.. Ik haat spinnen

Ooh btw het was een gele spin GADVERDAMME!

:O

Zoiets had ik ook laatst.
Ik rij op de snelweg..en ineens zag ik bij mijn stuur iets bewegen..ik kijken..zag het snel weer omhoog kruipen achter mijn stuur.. Paar tellen later kwam dat kutbeest vrolijk mijn voor op mijn stuur kruipen.. Gelukkig zat mijn vriend naast me in de auto, en heeft dat beest weggeslagen (naar ergens in mijn auto :S), maar ik kreeg het héél erg warm en werd helemaal gek hahaha! :/ Dan vraag ik me af..wat als ik nou alleen in die auto had gezeten.. Had me geen raad geweten op die snelweg :S

Waarschuw beheerder
morgen moet er echt iemand komen die hem zoekt en doodmaakt!

dierenbeul :[

dat beest is banger voor jou als jij voor hem!!

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 13:49:
Ja, jij bent een held met je kickuh taranula's
Als een ander der geen flikker aan vind laat lekker gaan.
Wie ben jij dan ok over een ander te oordelen?

Je hebt 2 manieren van dingen zeggen, maar ik dacht niet dat jij de doctorandus gehaalt had om bien 2PB's te kunnen vaststellen dat iemand wel of geen fobie heeft.
Ga jij maar lekekr emt je spinnetjes spelen

8)haha

ik zei net (lezen is moeilijk voor jou of nie?:S)>>>>

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 12:54:
ook al had ik geen vogelspinnen, ook al stonden spinnen niet bij mij op nummer 1, dan had ik nog hetzelfde gezegd!
dus geen reden dat ik niet de aangewezen persoon zou zijn...

dus ik zou zeggen (voor 2e keer tegen jou): lees topic eerst us ff

het net zoiets als dat iedereen die zich even kut voelt zichzelf depressief noemt, nou en heel nederland beweerd ook dat hij/zij een spinnenfobie heeft
gezeur...

Ga jij maar lekekr emt je spinnetjes spelen

en ga jij eerst leren woorden normaal schrijven, in je broek schijten van angst voor een klein beestje met 8 pootjes, en uitjanken bij mams omdat je een spinnetje gezien hebt (y)

zo o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:35:
en ga jij eerst leren woorden normaal schrijven, in je broek schijten van angst voor een klein beestje met 8 pootjes, en uitjanken bij mams omdat je een spinnetje gezien hebt

Zegt de persoon die geen Hoofdletters, komma's en punten gebruikt (Y)

En je gelooft jezelf nog ook.
Je groeit er vast wel overheen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:04:
en waar twee spinnen zijn zijn er honderden!

tja idd, drukte makers...je moest eens weten hoeveel er van die beesten in je huis zitten...en het zijn ook nog eens nachtdieren dus je moest eens weten wat daar rond kruipt in je huis terwijl jullie piepers slapen:devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 14:40:
Zegt de persoon die geen Hoofdletters, komma's en punten gebruikt

ki wervissel in eider gavel mn woorden neit...8)

Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 14:40:
En je gelooft jezelf nog ook.
Je groeit er vast wel overheen

over oordelen gesproken he, wie ben jij om te oordelen of ik hetzelfde dan nog had gezegd of niet?

hahah...:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:43:
ki wervissel in eider gavel mn woorden neit...

Jaja, als je niets anders kunt vinden om over te zeiken moet je immers wat zoeken he?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:43:
over oordelen gesproken he, wie ben jij om te oordelen of ik hetzelfde dan nog had gezegd of niet?

Het is een suggestie wat ik doe en geen bevestiging.
Leer je misschien ook nog wel (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 14:44:
Jaja, als je niets anders kunt vinden om over te zeiken moet je immers wat zoeken he?

en ga jij eerst leren woorden normaal schrijven, in je broek schijten van angst voor een klein beestje met 8 pootjes, en uitjanken bij mams omdat je een spinnetje gezien hebt

zoals je ziet zei ik nog een hoop meer hoor8)

Het is een suggestie wat ik doe en geen bevestiging.
Leer je misschien ook nog wel

blablabla...hahaha tuurlijk;)

alsof er verschil tussen zat, met mijn 'oordelen' en jouw 'oordelen'
8)

Leer je misschien ook nog wel

jij voelt jezelf wel erg volwassen he?

:X:X:X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 14:48:
zoals je ziet zei ik nog een hoop meer hoor

En ik ging er niet op in om het te besparen om uit te leggen dat mij spinnen geen ruk intresseren :/
alsof er verschil tussen zat, met mijn 'oordelen' en jouw 'oordelen'

Je hebt er echt geen kaas van gegeten he?
jij voelt jezelf wel erg volwassen he?

Niet alleen voelen, ik ben het ook nog eens.

Nu even weer ontopic, want dat persoonlijke wijven gekibbel heb ik niet veel mee (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 14:51:
En ik ging er niet op in om het te besparen om uit te leggen dat mij spinnen geen ruk intresseren

of omdat ook jij wellus niets te zeggen weet?
:)

Niet alleen voelen, ik ben het ook nog eens.

aaaaaaaahahahahahahahaha!!! geloof me..ik lig hier echt in een deuk hahaha

OMG!!!

je hele profiel staat vol met foto's met je lonsdale shirtjes en je geruiten bloesjes....
het is maar net wat je volwassen vind he:X:X:X
hahahahahahha

Nu even weer ontopic, want dat persoonlijke wijven gekibbel heb ik niet veel mee

en je wou dat gejank en gepiep over een klein spinnetje geen wijven gekibbel noemen?
8)

heb niet echt t idee dat jij vooraan de rij stond toen god de hersens uitdeelde8)

Waarschuw beheerder
Slimme mensen veroordelen andere niet op hun intelligentie...
Even ontopic blijven dames!!
Waarschuw beheerder
Hoi Nien. :).

Hier mijn inbreng!

Ten eerste lijkt het me geen normale vogelspin, als hij zo groot is als je zegt. Kijk maar; een vogelspin is relatief klein.

[img width=200 height=164]http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00942/vogelspin_942111c.jpg[/img]

Misschien was het een Goliath Vogelspin? Deze kamaraden kunnen een aardige grootte bereiken. Check deze rakker maar eens:

[img width=140 height=110 cacheid=0013b9820022b8a4035a27ca1a0152a838]http://www.planet.nl/upload/845347_340_1078760076325-goliath140x110.jpg[/img]

Leuk detail; deze 8 potige rakker kan vogels eten! (Y). En is familie van de welbekende Tarantula:

[img width=583 height=527 cacheid=0013b983001aee45b4fad5501a0152a838]http://www.natsci.org/images/Images/Mexican%20Fireleg%20Tarantula%20.JPG[/img]

Is het geen schatje? (L).

Echter kun je hopen dat het geen Zwarte Weduwe is, want deze wil je niet onder je kussen hebben zitten. Een beet kan dodelijk zijn!

[img width=300 height=463 cacheid=000c10860022b8a5199de6221a0152a838]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/LatrodectusMactansVentral34.JPG/300px-LatrodectusMactansVentral34.JPG[/img]

Dus kun je, na dit allen gezien te hebben, bepalen welke spin op je muur zat? Of zat jouw spinnetje er niet bij?
In dat geval zal het gewoon een huisspinnetje zijn geweest en die doen niks! :[

[img width=278 height=252]http://ourworld.compuserve.com/homepages/henkmerts/vraag-307A.jpg[/img]

Nog even voor de liefhebber:

[img width=430 height=436 cacheid=00036d07000843987f29b4221a0152a838]http://www.marge.com/journal/images/muisje.jpg[/img]

:cry:.

Waarschuw beheerder
Whahahahahahahahahahahahahaha

Leuk topic...

Waarschuw beheerder
donateur
En ohja! ik overdrijf niet! Ben echt zoooo bang, dat ik echt als ik weet dat die spin daar is nooit meer die kamer in durf

oh wat erg zo ben ik ook hahaha..Gewoon zorgen dat je een bus roxasect in huis hebt :D

Waarschuw beheerder
Ah, das zielig... die spinnen doen je toch niets?!

Als je de kansen vergelijkt tussen dat je door een spin wordt gebeten of door een hond...
Dan kan je die bus roxasect beter in de bek van je hond spuiten....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 15:25:
Dan kan je die bus roxasect beter in de bek van je hond spuiten....

Geldt dit ook voor zeehonden?