| Betreft: | evenement: Try Before You Die, vrijdag 27 oktober 2006 om 22:00 |
Uitspraak van DJ Hyperactivo op vrijdag 27 oktober 2006 om 18:01:Mag er wel een pet op?
Mag ik mijn platentas mee naar binnen nemen??
Uitspraak van Robvanbeers op zaterdag 28 oktober 2006 om 13:27:Vette anthem oook!
Dat was wel Vet ja..!
Verder Hardcore Zaal de Beste!.
Het was een avond vol verrassingen! Tha playah, tommyknocker en noize suppressor onverwacht aanwezig! 
Helaas is de combinatie Day-mar - Tha playah niet echt geschikt, maar wel een vet nieuw anthem van nightmare!
Het was behoorlijk druk, warm en glad. En het geluid in de hardcore zaal, jongens dat kan echt niet hoor (n)
Time out moet wat mij betreft, investeren in het geluid! Want de lokatie vind ik nog steeds top
Helaas is de combinatie Day-mar - Tha playah niet echt geschikt, maar wel een vet nieuw anthem van nightmare!
Het was behoorlijk druk, warm en glad. En het geluid in de hardcore zaal, jongens dat kan echt niet hoor (n)
Time out moet wat mij betreft, investeren in het geluid! Want de lokatie vind ik nog steeds top
Uitspraak van CjurLjuntje op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:17:Wat een volk daar
Kleutertjes
Moeten toch ook ooit ergens beginnen??
Verder geweldig feesje!!
Aardig feestje!
Het begon al helemaal geweldig.
We waren bijna bij de TimeOut en onze buschauffeur schatte een bocht verkeerd in, waardoor de te volle bus met de rechter zijkant over de stoep/betonblok schraapte. Was echt heel maf geluid. De deur aan de zijkant vloog er ook af ofzo.
Toen ging die achteruit rijden, rijdt ie vol tegen een andere bus aan
Gelukkig ging het maar met 5km/u, maar die chauffeur... even later reed ie weer bijna tegen een hek, terwijl ie nog helemaal ervoor stopte. Gelukkig hadden we een andere chauffeur op de terugweg, bij hem zou ik echt niet meer instappen
Bij binnenkomst (toch wel relaxt die aparte busseningang, wat een rij bij de gewone ingang
) ff buskaartje gehaald, vrouwtje achter de balie snapte er niks van. Gevolg -> met 2 man 1 buskaartje betaald, en mn maat had het ticketbox kaartje nog in zn handen. Helaas niet meer kunnen verkopen 
Gelijk lekkere jump gehoord welke geloof ik uit de Talentroom kwam. Niet wezen kijken, gelijk naar de hardstyle gelopen. Pila was al goed bezig, zo vroeg op de avond al zo hard draaien
dat beloofde wat.
Ga er geen verslag van tikken hier, maar over 't algemeen super lekker gedraaid in de hardcore/jump/hardstyle. Wel veel plaatjes dubbel, maja, blijf je altijd houden....
En de Alpha Twins vielen me dit keer erg mee, ze draaiden echt lekker.
Weet iemand toevallig 't laatste nummer van DJ Isaac? Dat klonk behoorlijk
Oja en Showtek... damn wat een lekker setje. Volgens mij hebben ze een paar nieuwe producties gedraaid, t klonk iig zeer aangenaam. Alleen ze draaien wel altijd hetzelfde zeg, Green Stuff, Defqon anthem, sied-trick-derb-scum re-re-mix, pak een punt (kots). Maar plaatjes blijven het goed doen...
Anyways leuk avondje, was alleen dood en dood moe aant eind. Logisch met 6 uur slaap in 2 nachten en donderdag en vrijdag bij elkaar ook nog 28 uur gewerkt. Maja mocht de pret niet bederven
Het begon al helemaal geweldig.
We waren bijna bij de TimeOut en onze buschauffeur schatte een bocht verkeerd in, waardoor de te volle bus met de rechter zijkant over de stoep/betonblok schraapte. Was echt heel maf geluid. De deur aan de zijkant vloog er ook af ofzo.
Toen ging die achteruit rijden, rijdt ie vol tegen een andere bus aan
Gelukkig ging het maar met 5km/u, maar die chauffeur... even later reed ie weer bijna tegen een hek, terwijl ie nog helemaal ervoor stopte. Gelukkig hadden we een andere chauffeur op de terugweg, bij hem zou ik echt niet meer instappen
Bij binnenkomst (toch wel relaxt die aparte busseningang, wat een rij bij de gewone ingang
Gelijk lekkere jump gehoord welke geloof ik uit de Talentroom kwam. Niet wezen kijken, gelijk naar de hardstyle gelopen. Pila was al goed bezig, zo vroeg op de avond al zo hard draaien
Ga er geen verslag van tikken hier, maar over 't algemeen super lekker gedraaid in de hardcore/jump/hardstyle. Wel veel plaatjes dubbel, maja, blijf je altijd houden....
En de Alpha Twins vielen me dit keer erg mee, ze draaiden echt lekker.
Weet iemand toevallig 't laatste nummer van DJ Isaac? Dat klonk behoorlijk
Oja en Showtek... damn wat een lekker setje. Volgens mij hebben ze een paar nieuwe producties gedraaid, t klonk iig zeer aangenaam. Alleen ze draaien wel altijd hetzelfde zeg, Green Stuff, Defqon anthem, sied-trick-derb-scum re-re-mix, pak een punt (kots). Maar plaatjes blijven het goed doen...
Anyways leuk avondje, was alleen dood en dood moe aant eind. Logisch met 6 uur slaap in 2 nachten en donderdag en vrijdag bij elkaar ook nog 28 uur gewerkt. Maja mocht de pret niet bederven
laatste aanpassing
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zaterdag 28 oktober 2006 om 17:05:promo en unexist
Ipv? Promo en Unexist waren er zelf ook hoor..!
warm en glad.
Teneerste was niet eens Warm
en Glad viel ook Reuze mee.. Misschien op Nikes wel. dan moet je maar Kisten aan trekken ga je ook niet op je bek
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 17:37:Moeten toch ook ooit ergens beginnen??
Vroeger hadden ze daar in Moergestel de Boogaard voor
Uitspraak van CjurLjuntje op zaterdag 28 oktober 2006 om 16:17:Maar wel goed geluid...ook het enige pluspunt
welk geluid ?
vond het wel lagguh, komt misschien omdat ik met wat gezellig mensen was,..maar het was niet mijn volk dat er rond liep
De muziek stond niet echt super hard, het was warm, maar afentoe ook een koude windvlaag
vond 5 uur veels te kort, had nog wel wat uurtjes door mogen gaan.. opzig vette lokatie
, heel apart! de prijs voor de drankjes viel ook ontzettend mee
maar er liepe TE jonge mensen rond..
vond 5 uur veels te kort, had nog wel wat uurtjes door mogen gaan.. opzig vette lokatie
maar er liepe TE jonge mensen rond..
Uitspraak vanwaar staan nou al die fotos op??ninte
20-04-09 ( me prinsesje) op zaterdag 28 oktober 2006 om 21:38:
www.time-out.nl
www.pfsquad.nl
www.tienizz.nl
www.dj-line.nl
www.exilim-output.nl
www.hardcore-united.com
zover ik t weet
laatste aanpassing
Zeker niet in het midden van de zaal gestaan. Bloedheet daar