Partyflock

Forumonderwerp · 861687
2158x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Tjongejonge... Gister heb ik het filmpje bekeken van die school waar ze met zijn 2e dat meisje compleet verbouwen terwijl ze al op de grond ligt. Bleken partyflockers te zijn ook nog! Gevolg was dat partyflock compleet werd afgezeken net als de liefhebbers van hardcore. Heeft er natuurlijk geen reet mee te maken. Maar toen zag ik bepaalde partyflockers het gebeuren aanmoedigen. Waar gaat het heen mensen??? Ieder zijn ding hoor maar mep dan lekker elkaar de stront in.

Keb dus nog een filmpje gevonden net. Ook weer zo'n zogenaamd stoer filmpje waarop een stel 'gangsters' uit Zoetermeer heel stoer mensen trapt en slaat. ps:het zijn gespeelde vechtscènes... dat met dat raam is wel echt

http://www.vkmag.com/media/indexzoetermeer.html

Nou vraag ik me toch wel af... Waar gaat het naartoe? Word geweld over een tijd gewoon geaccepteerd in onze samenleving?

En ik vraag me af... Hoe vinden jullie het dat partyflockbezoekers worden gelinkt aan aggressiviteit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Geweld is stoer???

echt wel b)

Waarschuw beheerder
Ach is flauwekul natuurlijk dat het verbonden is met iets...
Het is gewoon stoer doen tegenover andere vriendjes!

Waarschuw beheerder
Kansssssssslooooooooos volk op dat filmpje zeg :x bah wat heb ik een hekel aan dat soort lui

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 14:50:
Maar toen zag ik bepaalde partyflockers het gebeuren aanmoedigen

namen :)
Waarschuw beheerder
Kansssssssslooooooooos volk op dat filmpje zeg bah wat heb ik een hekel aan dat soort lui

Waarschuw beheerder
donateur
zijn gewoon stuk voor stuk een stelletje zielepoten die te weinig aandacht en liefde gekregen hebben..

stelletje kneuzen (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 14:53:
Geweld is stoer???

echt wel

Goh... er zijn dus echt partyflockers die het leuk vinde om zo te reageren. hersendood...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 14:57:
Kansssssssslooooooooos volk op dat filmpje zeg

Inderdaad, belachelijk gedrag.
Waarschuw beheerder

Nou heb het voor de helft gekeken.. triestelingen:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 30 maart 2006 om 14:57:
Uitspraak van Miss-Dynamite op donderdag 30 maart 2006 om 14:50:
Maar toen zag ik bepaalde partyflockers het gebeuren aanmoedigen

namen

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012852.html

als je hier kijkt. Kan je de link vinden naar de site van t vechtersbaasje. Tussen haar vrienden O:) namen ga ik niet noemen :P
Waarschuw beheerder
Dit filmpje is toch al geweest?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michael__ op donderdag 30 maart 2006 om 15:04:
Dit filmpje is toch al geweest?

die van die meisjes wel.. die van die jonges niet
Waarschuw beheerder
En ik vraag me af... Hoe vinden jullie het dat partyflockbezoekers worden gelinkt aan aggressiviteit?

Iedereen word tegenwoordig in hokjes geplaatst...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 14:59:
Goh... er zijn dus echt partyflockers die het leuk vinde om zo te reageren. hersendood...

jij hebt een profiel op sugababes, je hebt geen recht van spreken :/
Waarschuw beheerder
Wat een enorme kk kneuzen zeg, en wat toevallig dat het allemaal nederlanders zijn he

Waarschuw beheerder
Kom aan de schandpaal ermee :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:06:
jij hebt een profiel op sugababes, je hebt geen recht van spreken

hahahaha

shit daar heb je wel gelijk in :P is makkelijk met linken van fotoz naar deze site ;)

Waarschuw beheerder
ik vind het persoonlijk knap dat jij zon filmpje vind op internet maare het lijkt mij allemaal een beetje gespeeld wat er in zoetermeer gebeurd :s

Waarschuw beheerder
Geweld is van alle tijden...zal nooit verdwijnen..

wat doe je eraan...NIKS!

Waarschuw beheerder
donateur
maar ff serieus:

ik vind het de moeite niet meer waard om hier serieus op te reageren. Iedereen heeft dezelfde mening, behalve degenen die zulke acties uithalen. Maar die zijn niet mans genoeg om zich hier bekend te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
was op zoek naar dingen over de AIVD ;) en kwam bij criminele jongeren

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:10:
maar ff serieus:

ik vind het de moeite niet meer waard om hier serieus op te reageren. Iedereen heeft dezelfde mening, behalve degenen die zulke acties uithalen. Maar die zijn niet mans genoeg om zich hier bekend te maken.

daar heb je op zich gelijk in. Maar... ik heb me dr dus gister ff in verdiept. En dat meisje gaat in het forum zelf in discussie over filmpje waarop ze dat meisje tot gort trapt. dus vandaar... maar wat denk jij dat dr aan gedaan kan worden dan?
Waarschuw beheerder
donateur
geweld is niet stoer, maar soms is het nodig

Waarschuw beheerder
donateur
oppakken en heropvoeden op zo'n militair kamp

Waarschuw beheerder
donateur
om nog ff te reageren op gabber 55.. het filmpje IS ook gespeeld. Maar het gaat mij erom dat dit als stoer word ervaren. En ik vraag me af hoe andere denke dat we daar mee om moeten gaan. want leuk en aardig maar deze mensen zijn die nou de toekomst van Nederland?

En juist omdat partyflock werd afgeschilders als een website voor hersendode mensen die zelf ook erg aggressief zijn vroeg ik me af welke reacties ik zou krijgen op mijn post ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Basjuuh op donderdag 30 maart 2006 om 15:07:
Wat een enorme kk kneuzen zeg, en wat toevallig dat het allemaal nederlanders zijn he

:jaja:
Waarschuw beheerder
beetje nepfilmpje. Stoer doen

trouwens ook al oud

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:17:
de toekomst van Nederland

Ze groeien er vast wel overheen, iedereen heeft wel eens domme dinge gedaan toen die jong was...

Toen gabber net begon zei iedereen ook wat een domme mense is dit de toekomst van nederland, en het is allemaal goed gekomen met die generatie...

Alles word zo overdreven, deze dingen gebeurde vroeger ook, alleen was er minder media aandacht...mede dankzij internet krijgt het meer aandacht.

Dus het loopt allemaal wel los...

Geweld is van alle tijden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:17:
leuk en aardig maar deze mensen zijn die nou de toekomst van Nederland?

nee, zij zijn uitschot. Wij zijn de toekomst ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:14:
oppakken en heropvoeden op zo'n militair kamp

precies..Siberie...

Valt me wel op dat erboven staat :¨Zoetermeer heeft het¨

Vraag me wel af wat dan?...

Ziet er trouwens wel een beetje nep uit...denk dat deze jochies als puntje bij paaltje komt en op het politie buro zitten, zitten te janken om mammie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hun zijn stoer:/

Kansssssssslooooooooos volk op dat filmpje zeg bah wat heb ik een hekel aan dat soort lui

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:20:
Uitspraak van Miss-Dynamite op donderdag 30 maart 2006 om 15:17:
leuk en aardig maar deze mensen zijn die nou de toekomst van Nederland?

nee, zij zijn uitschot. Wij zijn de toekomst

hahaha dat is idd scherp! :) zulle de geenstijl bezoekers leuk vinden :p partyflockers ad macht ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
deze gasten verdienen duidelijk de kogel.
Waarschuw beheerder
domme kutkinderen

bah
Waarschuw beheerder

Stoer! Bedankt voor de link! (Y).
Waarschuw beheerder
echte jongens, mis alleen de roze tutu nog en dan zijn het echte mannen

Kneusjes
Waarschuw beheerder
Waar is de politie als je em nodig hebt.

Waarschuw beheerder
geweld is dom en zielig.. daarom haat ik die vechtpartijen op feesten.. wat is daar nou leuk aan om de boel te verzieken :S en al helemaal als het om voetbal gaat :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tommy ! op donderdag 30 maart 2006 om 15:23:

Waarschuw beheerder
ze durven niet alleen he
stumpers:[

Waarschuw beheerder
Dat filmpje hoef ik niet eens te zien, enige wat ik erover te zeggen heb is: geweld is voor kansloze holbewoners die een gebrek aan communicatieve vaardigheden hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Bleken partyflockers te zijn ook nog! Gevolg was dat partyflock compleet werd afgezeken net als de liefhebbers van hardcore

Boeien.

En volgens mij zit er maar 1 van op PF!
Waarschuw beheerder
vertel mij eerst mares wat de definitie van stoer precies is b)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 15:56:
Dat filmpje hoef ik niet eens te zien, enige wat ik erover te zeggen heb is: geweld is voor kansloze holbewoners die een gebrek aan communicatieve vaardigheden hebben.

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
geweld is voor kansloze holbewoners die een gebrek aan communicatieve vaardigheden hebben.

ook als zelfverdediging......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Op de middelbare school is geweld stoer, dat weet iedereen toch? De gekste heeft het meeste aanzien.. gelukkig groeit 90% hier overheen

Waarschuw beheerder
vind er niks stoers aan vind het gewoon triest en al helemaal als ze het dan ook nog eens op internet gaan zetten:s
Waarschuw beheerder
weet je wat stoer is er een toptic over openen ...en allemaal klagen over hoe belachelijk t is ....terwij in real life iedereen toekijkt als er wat gebeurt ...80% in nl is bang om er wat van te zeggen of in te grijpen ...maar op internet zijn het ineens allemaal moraalridders ......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JohnnyD op donderdag 30 maart 2006 om 17:18:
weet je wat stoer is er een toptic over openen ...en allemaal klagen over hoe belachelijk t is ....terwij in real life iedereen toekijkt als er wat gebeurt ...80% in nl is bang om er wat van te zeggen of in te grijpen ...maar op internet zijn het ineens allemaal moraalridders ......

:jaja:
Waarschuw beheerder
Zielig!

Met dank aan The Box en TMF SCHANDE!!!
Waarschuw beheerder
80% in nl is bang om er wat van te zeggen of in te grijpen ...maar op internet zijn het ineens allemaal moraalridders

klopt....als puntje bij paaltje komt doet niemand wat...
Waarschuw beheerder
ik schijt op dat hele zoetermeer groepje.zielige jongetjes nix meer stoer te maken:nee:

Waarschuw beheerder
donateur

Aangezien ik het topic geopend heb zou ik me aangesproken kunnen voelen maar nee.. ik ben dr niet bij geweest en ik weet niet wat ik anders had gedaan. Ik vraag ook niet wat jij gedaan zou hebben... en ik heb t ook niet over de mensen die toekeken. Ik heb het erover waar het heengaat. is dit hoe de toekomst eruit gaat zien? En wat kunnen we eraan doen? Zoals ik al eerder zei... was ik benieuwd naar jullie reactie omdat partyflock ook word zwartgemaakt.
Waarschuw beheerder
Nou vraag ik me toch wel af... Waar gaat het naartoe? Word geweld over een tijd gewoon geaccepteerd in onze samenleving?

*zucht* alsof geweld iets van de laatste tijd is :gaap:

Waarschuw beheerder
Gevolg was dat partyflock compleet werd afgezeken net als de liefhebbers van hardcore

...dat laatste is terecht !
Kijk eens naar hardcore liefhebbers : ze willen onderdeel van "de groep" zijn ze kunnen niet voor zich zelf denken.
Het zijn gewoon een stel VMBO-ers die kort gehouden moeten worden.

Persoonlijk mag van mij de tucht weer terugkomen op dergelijke onderwijs instituten.
Waarschuw beheerder
@ die sukkels van dat filmpje:D

ik hoop dat jullie zelf inzien hoe triest jullie bezig zijn met het maken van zo'n kansloos filmpje.

al ben je nou egt zo stoer.

ga je met dat zelfde groepje effe een avondje door mijn buurt lopen:D

Waarschuw beheerder
donateur
ey stakker of uh Stoker scheer niet iedereen over 1 kam die naar hardcore luisterd.
tnx :kots:

on topic:

Hoe vinden jullie het dat partyflockbezoekers worden gelinkt aan aggressiviteit?

Ja triest maar overal zitten wel een paar rotte appels ook op partyflock.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 16:59:
ook als zelfverdediging......

Kan aan mij liggen, maar volgens mij is zelfverdediging een gevolg van geweld.

Als je vraag is "is geweld als zelfverdediging gerechtvaardigd als er geweld tegen je gebruikt wordt?" dan zeg ik ja, onder voorbehoud. Praten of weglopen zijn in mijn ogen altijd de beste oplossingen, pas als je er echt niet aan ontkomt is het handig om terug te slaan. Zo ga ik er tenminste persoonlijk mee om. :)

Misschien om erger te voorkomen? En de meeste mensen hebben geen zin in risico's puur ten behoeve van een vreemde; welkom in onze hedendaagse maatschappij.

Ik bemoei me sowieso liever niet met ruzies en als er al een bekende van me ruzie heeft (wat bijna nooit voorkomt; met wie je omgaat is ook een belangrijke factor) dan trek ik hem of haar alleen weg, meer niet. Grote bek of klappen gaan uitdelen leidt toch alleen maar tot erger of zelfs totale escalatie, zoals je wel vaker op feesten ziet.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 19:57:
Kijk eens naar hardcore liefhebbers : ze willen onderdeel van "de groep" zijn ze kunnen niet voor zich zelf denken.

Persoonlijk mag van mij de tucht weer terugkomen op dergelijke onderwijs instituten.

Er zijn inderdaad een hoop klanten in Nederland die een flink pak discipline kunnen gebruiken, dat ben ik zeker met je eens. Maar die groep bestaat uit tientallen bevolkingsgroepen, niet alleen wannabe hardcorefiguren.

Waarschuw beheerder
aaah die gasten zijn gewoon zwaar kansloos...:S
Waarschuw beheerder
heb het filmpje niet af gekeken van deze stumpers hier werkt maar 1 middel tegen
VUURPELETON
Waarschuw beheerder

dat jij zo'n lieve trancenicht bent, wil toch niet zeggen dat alle hardcore liefhebbers gelijk niet meer voor zich zelf kunnen denken:).

Waarschuw beheerder
ik vind het ook storend...in amerika schijnt dat helemaal een rage te zijn...zwervers in elkaar schoppen en dat filmen enzo

heb ik van horen zeggen overigens...
Waarschuw beheerder
Dit alles dankzij het Urban geleuter Met taal gebruik als pimpen enz...
Waarschuw beheerder
Dat lijkt me zeker een grote oorzaak inderdaad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coelers op donderdag 30 maart 2006 om 21:40:
dat jij zo'n lieve trancenicht bent, wil toch niet zeggen dat alle hardcore liefhebbers gelijk niet meer voor zich zelf kunnen denken:).

Favoriete muziekgenres: breakcore, darkcore, early hardcore, hardcore, industrial hardcore, jump, oldschool, schranz, speedcore, terror

Kijk, je komt precies op tijd, over jouw soort hadden we het net. Door dit soort kansloos gedrag komt het dus dat de maatschappij een steeds grotere teringzooi wordt. Het begint in het klein, onopvallend, en het wordt steeds erger. Totale schijt aan elkaar, tot op het punt dat er niemand meer omkijkt als er iemand dood neervalt op straat, zoals in New York.

Beetje respect voor elkaar mag ook wel. Ik draai hardcore, industrial techno, industrial hardcore, darkcore en nog veel meer van dat soort werk, maar ik draai ook trance, progressive, etc. Dus wat ben ik dan? Een niet lieve trancenicht?

Misschien dat jij zo beperkt bent, maar er zijn meer dan genoeg mensen die naar zeer uiteenlopende muziekstijlen luisteren. Met die mensen kan ik overigens over het algemeen ook stukken beter praten, meestal zijn die een flink stuk relaxter dan anderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arctic Monkey op donderdag 30 maart 2006 om 21:44:
Dit alles dankzij het Urban geleuter Met taal gebruik als pimpen enz...

Dat is maar een klein onderdeel van de oorzaak.
Waarschuw beheerder
En dan nog nederlanders die met een surinaams of marokkaans accent beginnen te blaten, want dat is stoer, kun je ook lekker dissen en "respect weetje" brullen door de straten tijdens het hangen.
Waarschuw beheerder
@ timmer

kijk ik snap je reactie alleen ik snap niet waarom je zegt dat ik een niet uiteenlopende muziek smaak heb.

als je het verschil hoort tussen bijvoorbeeld terror & schranz zul je zien dat daar een FLINK groot verschil tussen zit.

waar het mij omging

is dat iemand die trance luisterd maar gelijk IEDERE hardcore liefhebber over 1 kam scheert.

en ik kan ook gewoon heel relaxt zijn hoor ik hou er gewoon niet zo van als mensen andere mensen over 1 kam scheren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coelers op donderdag 30 maart 2006 om 22:04:
@ timmer

kijk ik snap je reactie alleen ik snap niet waarom je zegt dat ik een niet uiteenlopende muziek smaak heb.

als je het verschil hoort tussen bijvoorbeeld terror & schranz zul je zien dat daar een FLINK groot verschil tussen zit.

Ik ken de verschillen tussen de muziekstijlen, maar uiteindelijk komt het allemaal op één ding neer: beuken. En dat is behoorlijke in de mode op Partyflock, vooral bij de meelopertjes.

Nu hoef je niet te gaan bewijzen dat jij geen meeloper bent, want dat is toch niet te bewijzen op internet.

waar het mij omging

is dat iemand die trance luisterd maar gelijk IEDERE hardcore liefhebber over 1 kam scheert.

Sterker nog: technoliefhebbers doen het nog 3x zo hard. En waarom denk je dat ze dat doen? Omdat iedereen in de housescene die kansloze teringlijers in wazi-outfits meer dan zat is, met hun grote bek en ongefundeerde, niet beargumenteerde en ongenuanceerde uitspraken. En ik ben het 200% met ze eens, dat volk moet bij moeders thuisblijven op zaterdagavond.

Op feesten hebben ze toch niks te zoeken, want het zijn geen liefhebbers, het gaat ze puur om het stoer doen op school op maandagmorgen over het feit dat ze op "Masters" (zo heet dat kutfeest in de Breezahmond) zijn geweest. Dat ze alleen maar boos langs de kant hebben staan kijken en alleen ff hun vuistje in de lucht hebben gestoken toen Angerkist optrad, vertellen ze er niet bij. Wat al helemaal achterwege gelaten wordt is het feit dat ze door iedere serieuze hardcoreliefhebber uitgelachen worden.

Wat dit met geweld te maken heeft? Alles.

Omdat die kansloze kneuzen zo ongelofelijk hun best doen om maar stoer te zijn, storten ze zich helemaal vol met allerlei ellende, waardoor ze gruwelijk opgefokt raken. Van het één komt het ander en voor je het weet staan al die stakkers weer op elkaar in te beuken, met een paar krijsende boerinnen in Helga-uniform ertussen. En zo krijg je dus een klotesfeer op een feest.

Dus ja, ik als hardcore DJ sta ook sceptisch tegenover het hedendaagse hardcorepubliek. Darkraver, The Prophet en Gizmo zijn er zelfs een tijd mee gestopt vanwege dat kutvolk, drie gasten die alledrie zo hardcore als het maar wezen kan zijn.

en ik kan ook gewoon heel relaxt zijn hoor ik hou er gewoon niet zo van als mensen andere mensen over 1 kam scheren

Ik ook niet en daarom vind ik het dus helemaal ontiegelijk triest van je dat je met zulke uitspraken komt.

Moet je voor de grap eens in het centrale trancetopic kijken, praktisch iedere week komen er wel weer vijf clowns voorbij die denken dat ze hardcore zijn en het wel ff stoer vinden om rellen te gaan trappen in dat topic. Hoeveel techno- en tranceliefhebbers zie jij in hardcoretopics rellen trappen? Ik geen een. Waarom niet? Omdat die zoiets hebben van "live and let live", zoals iedereen zou moeten doen. Die techno- en tranceliefhebbers gingen pas pissen op die zogenaamde hardcoreliefhebbers toen die clowns hen zelf opzochten, eerder niet.

Kijk maar naar de feesten van een paar jaar geleden, toen konden techno, trance en hardcore rustig naast elkaar op één feest staan. Tegenwoordig gaat dat bijna niet meer, omdat het stoer is om kampen te kiezen; het is niet voor niets dat Digital Overdose slecht verkocht.

Het lijkt wel alsof we weer terug zijn in 1993, of je bent hardcore, of je bent mellow. Wat een gelul...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

dit klopt zowiezo als een bus :yes:
Waarschuw beheerder
leuk filmpje... eerder cabaret als geweld... stelletje clowns
Waarschuw beheerder
:d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Alles mag en kan tegenwoordig (Y)

Waarschuw beheerder

Inderdaad :yes: :respect:
Waarschuw beheerder
hte lijkt me wel vet dat ze gewoon willekeurg lui slaan en dta filmen... dna heb je tenminste echte beelden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcorehoeli op vrijdag 31 maart 2006 om 00:10:
hte lijkt me wel vet dat ze gewoon willekeurg lui slaan en dta filmen... dna heb je tenminste echte beelden

Wat is daar precies vet aan? Zou jij het relaxt vinden als jij gewoon op straat loopt en opeens krijg je volgas een beuk middenin je gezicht, om daarna ff helemaal afgetuigd te worden?

Ik zal vast wel naief zijn, maar ik vind Nederland steeds zieker worden...

Waarschuw beheerder
donateur
die echte beelden zin dan in principe soortgelijk aan dat filmpje waarini die scholieren dat meisje aan gort sloegen... ook niet echt nuttig dus...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

We kijken toch ook allemaal ver vol genot naar een spannende avtoe film, een huiveringwekkende thriller of een horror waarin de ledematen om je oren vliegen en liters bloed wordt vergoten?

En waarom?
Omdat we dat nou eenmaal leuk vinden.

Weg dus met dat sentimentele gezeik dat het niet door de beugel kan, de mensen smult om geweld en dat zal altijd zo blijven (Y)
Waarschuw beheerder
oeveel leden heeft party flock wel nie zitten goede en kwaaie mensen bij nie gelijk alle feest beeste over een kant scheren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 01:27:
We kijken toch ook allemaal ver vol genot naar een spannende avtoe film, een huiveringwekkende thriller of een horror waarin de ledematen om je oren vliegen en liters bloed wordt vergoten?

En waarom?
Omdat we dat nou eenmaal leuk vinden.

Weg dus met dat sentimentele gezeik dat het niet door de beugel kan, de mensen smult om geweld en dat zal altijd zo blijven (Y)

Alleen zijn films geacteerd en daar ligt het grote verschil. Horrorfilms vinden een hoop mensen ook geweldig, maar die zitten er ook lang niet allemaal te springen om 's nachts lastig gevallen te worden door duistere krachten.

Uitspraak van kaaskop2005 op vrijdag 31 maart 2006 om 01:29:
oeveel leden heeft party flock wel nie zitten goede en kwaaie mensen bij nie gelijk alle feest beeste over een kant scheren

Iemand met zo'n nickname, die ook nog eens fan is van Angerfist, Drokz, Noizefucker en Partyraiser kan ik niet serieus nemen, spijt me zeer. En ik denk dat er nog wel een paar mensen op Partyflock rondlopen die er ook zo over denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 01:40:
Alleen zijn films geacteerd en daar ligt het grote verschil. Horrorfilms vinden een hoop mensen ook geweldig, maar die zitten er ook lang niet allemaal te springen om 's nachts lastig gevallen te worden door duistere krachten.

Thats not my point.

Mensen houden gewoon van geweld, toen Jackass zijn intrede deed, Dirty Sanchez, Wild Boyz merkte je pas echt dat we het met zn allen leuk vinden om te lachen en te genieten van de pijn en stupide acties van anderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 02:10:
Mensen houden gewoon van geweld, toen Jackass zijn intrede deed, Dirty Sanchez, Wild Boyz merkte je pas echt dat we het met zn allen leuk vinden om te lachen en te genieten van de pijn en stupide acties van anderen.

Bepaalde mensen wel ja, zat mensen niet, waaronder ik. Ik zie er werkelijk de lol niet van in. :S

Waarschuw beheerder
geweld, is kansloos en heel erg triest! Als mensen dingen op willen lossen moeten ze met elkaar gaan praten, en elkaar niet schoppen of slaan! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 02:30:
Bepaalde mensen wel ja, zat mensen niet, waaronder ik. Ik zie er werkelijk de lol niet van in.

Mwa, ik denk dat iedereen wel een bepaalde manier van humor heeft waarin leed-vermaak aan de orde is

Kijk b.bv. maar naar die Funniest Home Video's, 75% van de filmpjes zijn "leuk" omdat iemand valt of iets dergelijks.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 02:39:
Mwa, ik denk dat iedereen wel een bepaalde manier van humor heeft waarin leed-vermaak aan de orde is

Kijk b.bv. maar naar die Funniest Home Video's, 75% van de filmpjes zijn "leuk" omdat iemand valt of iets dergelijks.

Daar vind ik dus ook geen moer aan. Ik zal vast wel een achtergebleven hippie zijn ofzo, maar ik zie werkelijk de lol niet in van andermans pijn of ellende. Overigens veroordeel ik andere mensen die het wel leuk vinden niet, alleen vind ik het persoonlijk niet leuk.

Offtopic: relaxt profiel heb je. (y)

Tien procent zijn mensen, negentig procent zijn schapen.

Exact. :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 23:06:
Hoeveel techno- en tranceliefhebbers zie jij in hardcoretopics rellen trappen? Ik geen een. Waarom niet? Omdat die zoiets hebben van "live and let live", zoals iedereen zou moeten doen. Die techno- en tranceliefhebbers gingen pas pissen op die zogenaamde hardcoreliefhebbers toen die clowns hen zelf opzochten, eerder niet.

Heel soms komen ze langs...
Vooral in de topics over terror/speedcore is het altijd feest... (y)
Klagen over dingen en tegen mensen die er niks mee te maken hebben...
Stoor me ook aan het feit dat men tegenwoordig anderen te snel wazi noemt... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 01:40:
Iemand met zo'n nickname, die ook nog eens fan is van Angerfist, Drokz, Noizefucker en Partyraiser kan ik niet serieus nemen, spijt me zeer. En ik denk dat er nog wel een paar mensen op Partyflock rondlopen die er ook zo over denken.

was da nou weer voor onzin jij hebt helemaal geen voorkeur of mening 172 favourite artiesten denk dat je niet van allemaal 1 numme rop je pc of een cd heb staan

en wat mijn pf naam betreft wit nie waar de daar uit wil halen maja sulke figuuren als jij maken van iederen mug een olifant
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op vrijdag 31 maart 2006 om 09:43:
was da nou weer voor onzin jij hebt helemaal geen voorkeur of mening 172 favourite artiesten denk dat je niet van allemaal 1 numme rop je pc of een cd heb staan

en wat mijn pf naam betreft wit nie waar de daar uit wil halen maja sulke figuuren als jij maken van iederen mug een olifant

inderdaad gaat nergens over
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:40:
ik vind het ook storend...in amerika schijnt dat helemaal een rage te zijn...zwervers in elkaar schoppen en dat filmen enzo

bumfights! :D briljant, die kerel die voor 1 dollar een tand uit zn smoel laat trekken. Echt priceless

Waarschuw beheerder
ik hou van vegten. ik heb elke week wel ruzie en dan sla ik iemand de kp dik:P

haha:D
Waarschuw beheerder
Mensen ging vroeger toch ook naar executies en gladiatorengevechten? Omdat het toch in de natuur zit (instinct dan!) Ik heb er ook een schurft-hekel aan, maar ja, iedereen heeft zo zijn mening...

Dit filmpje is errug triest idd, vind het zowiezo waardeloze houding om iemand 'voor de lol' in elkaar te trimmen en dat te filmen en te verspreiden, geen stijl gewoon.

Waarschuw beheerder
..dat laatste is terecht !

Ben jij niet bij "de groep" geaccepteerd dat je er zo over praat ofzow ??? ;)

@ TimMer1981:

geef eens een reden....!! dit vind ik echt een achterlijke opmerking voor hersenloze mensen. Zeggen je favoriete artiesten soms iets over je intelligentie tegenwoordig ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 02:47:
Ik zal vast wel een achtergebleven hippie zijn ofzo, maar ik zie werkelijk de lol niet in van andermans pijn of ellende

Ja joh, je wordt immers ook een daggie ouder he?! :p
Ik doelde ook meer op de mensen die anti-alles zijn maar uit dagelijkse "normale" dingen er wel van genieten in en computer spelletje mensen dood te schieten ofzo.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 02:47:
Offtopic: relaxt profiel heb je

Thanks ;)
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 31 maart 2006 om 03:05:
Stoor me ook aan het feit dat men tegenwoordig anderen te snel wazi noemt...

Alleen binnen het kleine wereldje van PF hoor ;)
Als ik de keren moet tellen dat ik het naar mn kop krijg...
Laat ze maar lullen, de mensen die me weleens in het echt hebben gezien die weten wel beter :jaja:
Uitspraak van Kreukelfrietje op vrijdag 31 maart 2006 om 10:50:
Mensen ging vroeger toch ook naar executies en gladiatorengevechten? Omdat het toch in de natuur zit (instinct dan!)

Dat was nou mijn punt inderdaad ;)

Waarschuw beheerder
oja?
Waarschuw beheerder

hehe idd. trouwens een goede matpartij is nie erg moet alleen wel een beetje eerlijk blijven en dat is vaak niet het geval.
Waarschuw beheerder
donateur

Hahahaha precies :jaja:
Mij is het weleens overkomen dat ik en mn vriend in elkaar geslagen werden door 4/5 man op een pleintje bij een winkelcentrum en taxi standplaats.

Chauffeurs stapten uit om erneen sigaretje bij te roken en winkelende mensen zetten hun tasjes op de grond om toe te kijken.

Hulp? :nee:

Uiteindelijk is er 1 Marokaanse jonge taxi chaufeur tussen gesprongen en heeft ns de taxi ingesleurt en ons naar huis gereden we konden hem niet betalen maar hij vond het zo erg voor ons dat hem dat niet eens intresseerde.

Deze man zal me echt altijd bij blijven (Y()
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rattekop op vrijdag 31 maart 2006 om 13:57:
hehe idd. trouwens een goede matpartij is nie erg moet alleen wel een beetje eerlijk blijven en dat is vaak niet het geval.

klopt. mekaar een keer een tik verkopen is niet zo heel erg. Tegenwoordig bellen ze even en het ongedeirte komt overal vandaan. Leuk hoor 10 tegen 1 ......en dan nog een mes trekken :/

Waarschuw beheerder

Dat komt allemaal door de mainstream hiphop cultuur. Die barbaars verheerlijking van geweld. Het is nu opeens door allerhande rolmodellen als cool bestempelt om iemand in elkaar te slaan. Die gasten uit dat filmpje zijn trouwens echt nerds (ja, dat kan ik zien door alleen al naar het filmpje te kijken).

Waarschuw beheerder
wat een zielige vertoning...deze gasten vinden zichzelf wel erg 'Ghetto' hahahah...nepperds en veel van die film is nog gespeeld ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 14:09:
Mij is het weleens overkomen dat ik en mn vriend in elkaar geslagen werden door 4/5 man

had ik juist andersom, ik zag het gebeuren, spring er tussen, ipv dat het op hield kreeg ik er nog een paar klappen bij..
Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 14:09:
Hulp? :nee:

ook niet nee..
Waarschuw beheerder
geweld is echt niet stoer

Ik ben stoer :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 17:05:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/722/45edadb/index.html

Mocht mij dit ooit gebeuren zou k echt compleet door t lint gaan.. animal style all the way dan, waarschijnlijk zou k zelf dan ook gaan maar ik had die moslim echt helemaal kapot gemaakt.. wat haat ik zulke mensen zeg, dat je ruzie hebt.. ok, maar met zen 2en op iemand inschoppen en het filmen.. WALGELIJK

*gaat even een luchtje scheppen*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaaskop2005 op vrijdag 31 maart 2006 om 09:43:

Ik heb wel degelijk voorkeuren en in tegenstelling tot jou kan ik ze zelfs ook nog goed beargumenteren. En van mijn favoriete artiesten heb ik bergen muziek, maak je vooral geen zorgen.

Flikker toch op man, dat vind ik dus altijd zo gigantisch slap aan wazi's: eerst stoer lopen doen bij hun kneuzenvriendjes en dan uiteindelijk het gaan lopen ontkennen bij de echte mensen.

Uitspraak van B*R*O*E*K [NL] op vrijdag 31 maart 2006 om 09:56:
inderdaad gaat nergens over

Had je het over dat Breezah-taaltje van hem? Dan geef ik je inderdaad gelijk.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 10:32:
ik hou van vegten. ik heb elke week wel ruzie en dan sla ik iemand de kp dik:P

haha:D

[img width=180 height=100]http://www.xs4all.nl/~vross175/Pic/Awesome.gif[/img]

Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 13:46:
Ja joh, je wordt immers ook een daggie ouder he?! :p
Ik doelde ook meer op de mensen die anti-alles zijn maar uit dagelijkse "normale" dingen er wel van genieten in en computer spelletje mensen dood te schieten ofzo.

Ik volg je wel, alleen liggen mijn persoonlijke voorkeuren anders. :)

Uitspraak van Satanica op vrijdag 31 maart 2006 om 13:46:
Alleen binnen het kleine wereldje van PF hoor ;)
Als ik de keren moet tellen dat ik het naar mn kop krijg...
Laat ze maar lullen, de mensen die me weleens in het echt hebben gezien die weten wel beter :jaja:

Ik heb je niet in het echt gezien, maar ik weet wel dat jij geen wazi bent. Daar zijn je argumenten en je taalgebruik te goed voor. :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 13:28:
geef eens een reden....!! dit vind ik echt een achterlijke opmerking voor hersenloze mensen. Zeggen je favoriete artiesten soms iets over je intelligentie tegenwoordig ?

Nee, maar meelopersgedrag wel en de combinatie Akira, Angerfist, Drokz, Noisekick en Noizefucker heeft praktisch iedere meeloper in zijn of haar lijst van favoriete artiesten staan.

Waarschuw beheerder

zielige sukkels
Waarschuw beheerder
Tjongejonge... Gister heb ik het filmpje bekeken van die school waar ze met zijn 2e dat meisje compleet verbouwen terwijl ze al op de grond ligt. Bleken partyflockers te zijn ook nog! Gevolg was dat partyflock compleet werd afgezeken net als de liefhebbers van hardcore. Heeft er natuurlijk geen reet mee te maken. Maar toen zag ik bepaalde partyflockers het gebeuren aanmoedigen. Waar gaat het heen mensen??? Ieder zijn ding hoor maar mep dan lekker elkaar de stront in.

Keb dus nog een filmpje gevonden net. Ook weer zo'n zogenaamd stoer filmpje waarop een stel 'gangsters' uit Zoetermeer heel stoer mensen trapt en slaat. ps:het zijn gespeelde vechtscènes... dat met dat raam is wel echt

En ik vraag me af... Hoe vinden jullie het dat partyflockbezoekers worden gelinkt aan aggressiviteit

ow ik ben de agressie herself:S

kan mij het schelen wat iemand van PF doet,
en nee ik keur het niet goed wat die mensen doen cker niet.
maar ik ben hun niet.
Waarschuw beheerder
donateur

Dit is pas echt ziek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is het niet in cene gezet ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van houd_je_melgibson op vrijdag 31 maart 2006 om 17:35:
Mocht mij dit ooit gebeuren zou k echt compleet door t lint gaan.. animal style all the way dan, waarschijnlijk zou k zelf dan ook gaan maar ik had die moslim echt helemaal kapot gemaakt.. wat haat ik zulke mensen zeg, dat je ruzie hebt.. ok, maar met zen 2en op iemand inschoppen en het filmen.. WALGELIJK

Ik heb net even zitten kijken maar al die "incidenten" maken nu zo zachtjes aan dat ik ook mijn karakter ga veranderen naar bepaalde culturen.

Waarschuw beheerder
en dit dan :p

Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 23:06:
Sterker nog: technoliefhebbers doen het nog 3x zo hard. En waarom denk je dat ze dat doen? Omdat iedereen in de housescene die kansloze teringlijers in wazi-outfits meer dan zat is, met hun grote bek en ongefundeerde, niet beargumenteerde en ongenuanceerde uitspraken. En ik ben het 200% met ze eens, dat volk moet bij moeders thuisblijven op zaterdagavond

Hij is fijn.... en zo is het maar net (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van O:) Rob O:) op donderdag 30 maart 2006 om 18:03:
klopt....als puntje bij paaltje komt doet niemand wat...

Ben ik toch nog iemand!!

Waarschuw beheerder
Veel gasten onder jullie kun je nog wijs maken dat de Paashaas bestaat. Dit filmpje is zo fake.
Wat ze inderdaad naar voren willen brengen is dat geweld verheelijkt wordt. In mijn ogen niet meer dan snotneuzen die zogenaamd stoer over willen komen.

Agressie is iets wat steeds meer de overhand gaat krijgen, omdat men steeds ontevredener wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
ansssssssslooooooooos volk op dat filmpje zeg :x bah wat heb ik een hekel aan dat soort lui

Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Waarschuw beheerder
€20... :D

Ik had die wankstertjes door hun eigen broers laten neuken...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 00:49:
Ik heb net even zitten kijken maar al die "incidenten" maken nu zo zachtjes aan dat ik ook mijn karakter ga veranderen naar bepaalde culturen.

Beetje krom isn't it? Dus het is de cultuur die de misdaden pleegt? Welk verband kun je er tussen leggen dan?
Ben toch wel benieuwd.
En jij houdt van techno?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 11:15:
Dit filmpje is zo fake.
Wat ze inderdaad naar voren willen brengen is dat geweld verheelijkt wordt. In mijn ogen niet meer dan snotneuzen die zogenaamd stoer over willen komen.

Het probleem is dat de gedragsnormen om stoer gevonden te worden bepaald worden door rolmodellen. In de jaren zestig waren dat de muzikanten die pleitten voor een vreedzaam bestaan, dus een relaxede houding werd als cool beschouwd en dat werd dan ook de jeugdcultuur. Met de opkomst van de gangster rap is het tot stoer verheven om mensen om niks in elkaar te slaan. Gevolg is dat deze jongeren dat ook gaan doen. Ik vind het een kwalijke ontwikkeling. Daarom vind ik eigenlijk hiphop (de gangster variant) sowieso een inferieure muziekstijl.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 11:52:
Het probleem is dat de gedragsnormen om stoer gevonden te worden bepaald worden door rolmodellen. In de jaren zestig waren dat de muzikanten die pleitten voor een vreedzaam bestaan, dus een relaxede houding werd als cool beschouwd en dat werd dan ook de jeugdcultuur. Met de opkomst van de gangster rap is het tot stoer verheven om mensen om niks in elkaar te slaan. Gevolg is dat deze jongeren dat ook gaan doen. Ik vind het een kwalijke ontwikkeling. Daarom vind ik eigenlijk hiphop (de gangster variant) sowieso een inferieure muziekstijl.

Ik ben geen liefhebber van hiphop maar het gaat tever om te stellen dat het een inferieure stijl is. Omdat je het nu over één kam scheert. Denk hierbij aan de commerciële doeleinden. Hiphop kan ook goede teksten bevatten. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 11:57:
Ik ben geen liefhebber van hiphop maar het gaat tever om te stellen dat het een inferieure stijl is. Omdat je het nu over één kam scheert. Denk hierbij aan de commerciële doeleinden. Hiphop kan ook goede teksten bevatten.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 11:52:
(de gangster variant)

Waarschuw beheerder
Sorry. Niet gezien. Excuse moi. :)

Waarschuw beheerder

Heb ik niets aan toe te voegen.
Ben het helemaal met je eens....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 12:04:
Heb ik niets aan toe te voegen.
Ben het helemaal met je eens....

Ben ik het ook mee eens..
Maar ik vind het nu wel genoeg!!!Jammer genoeg is nederland nooit echt een land geweest van opstand maar nu is de tijd toch wel eens rijp!!!

Waarschuw beheerder

Waarom zie ik hier de lol niet van in? Verdorrie nu ga ik niet met de trend mee zekers?:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 13:02:
Uitspraak van Miss-Dynamite op donderdag 30 maart 2006 om 14:50:

Ik zou het heerlijk vinden als deze ventjes dit in mijn buurt komen doen!!eens kijken hoe lang ze het vol houden:P:P

Waarschuw beheerder
Wanneer iemand op de grond ligt, vind ik ut `n beetje laf om dan met z`n tweeen er in te blijven trappe.
Waarschuw beheerder
http://www.crazyshit.com/cnt/medias/8629

hmmm gezellig;)

Waarschuw beheerder
donateur
Altijd stoer die capuchon Marokkanen van 16

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 15:36:
Altijd stoer die capuchon Marokkanen van 16 jaar.

'Capuchon-Marokkanen' bedoel je?

(als we dan toch bezig zijn om elkaar te verbeteren)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Valt wel op in die filmpjes met z'n allen tegen een, Stoer hoor...
Waarschuw beheerder
Sommige voelen zich dan blijkbaar heel wat.. Wat sommige al wel niet willen doen voor wat aandacht :\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Frustratie?

Heb trouwens in dat filmpje geen Marokkanen gezien :no:

Of ben je een keer hard gepakt door een Marokkaan dat je daarom je gal moet spuwen?

triest ventje (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
graag zou ik zeggen dat het allemaal onzin is, en gewoon iets voor domme gasten om geweld stoer te vinden.

maar ja morgen krijg ik een ijsklontje tegen mijn kop, en ben ik de lul.

Waarschuw beheerder
Zoiets kan k niet stoer vinden maar erg laf.. vooral als je met zijn allen 1 gaan pakken laf laf laf !!!
Dat je uberhoudt zoiets in je hoofd haalt laat iedereen lekker met rust en in zijn waarde
Waarschuw beheerder
donateur

Kansloos..

Ik vind de nationaliteit altijd wel opvallen.
Waarschuw beheerder
idd, meestal zijn die filmpjes niet van mensen met een westerse afkomst om het maar zo te zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 3 april 2006 om 19:02:

Interessant dat ej dat zegt :jaja:

Want ik zou het niet weten eerlijk gezegd :no:

Het zouden Kaap verdianen, Surinamers of Antillianen kunnen zijn...of misschien Arubanen, of misschien een mix, of Ghanezen, Ivorianen, etc. (nederlanders ook nog misschien want er zat een blanke jongen bij of het kan ook ene Duitser zijn wie weet)

Dus vertel wat zeg jij?
Waarschuw beheerder

Ik niet

Kun je ook vertellen welke deze is?

En die jochies in het filmpje mogen doodgaan aan ebola :)

Waarschuw beheerder
ten 1st Gangsters hahahahah wtf het is geen VS hier.. als dat cultuur zo geweldig vinden mogen ze van mij appart naar Compton (of hoe je dat schrijft) na paar dagen piepen ze anders.

Ten 2de 19 scotoe.. hahahhaah tjah

Ten 3de.. Dat raam is gewoon Basisschool als je zo stoer bent gooi raam in bij politie buro.. qneuzen met grote Q van Qanslooz :)

Waarschuw beheerder

[img width=100 height=33 cacheid=00000467000008c270ba87561a0153fd76]http://smile.smilies.nl/1506.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarkB op maandag 3 april 2006 om 19:14:

beter rotten die gasten ff op.....20 euro??? dan ben je pas kansloos!
Waarschuw beheerder
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012981.html

ik lees net dat het slachtoffer hun brommer had gejat 8)

Partyflock kennende wordt deze mishandeling wel als een heldendaad gezien (Y)

Want dit wordt dieven toch toegewenst?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op maandag 3 april 2006 om 19:32:
Partyflock kennende wordt deze mishandeling wel als een heldendaad gezien

o dan is het anders! als iemand mijn auto jat schop ik hem ook tegen de vlakte!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat werd er idd niet bijverteld toen ik dit filmpje tegenkwam. Maar waarom zeuren ze dan over die 20 euro [img width=30 height=17 cacheid=0000348200036d780253aba11a015400ad]http://www.scooter-freaks.nl/forum/images/smilies/vaag.gif[/img]

Waarschuw beheerder
geweld is voor kansloze holbewoners die een gebrek aan communicatieve vaardigheden hebben.

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Frustratie?

Heb trouwens in dat filmpje geen Marokkanen gezien

Of ben je een keer hard gepakt door een Marokkaan dat je daarom je gal moet spuwen?

triest ventje

Aaah jij bent dus een capuchon-Marokkaan?
Waarschuw beheerder

Nouja ik weet ook niet wat het zijn.

:vaag:

Wat is het nou???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 11:57:
Gevolg is dat deze jongeren dat ook gaan doen. Ik vind het een kwalijke ontwikkeling. Daarom vind ik eigenlijk hiphop (de gangster variant) sowieso een inferieure muziekstijl.

Kijk.. er werd hier al gezegd daar over.. In Ghettos van VS is het eten of gegeten worden. Daar is gewoon 'way of the gun'. En ja dat is terug te lezen/horen op de teksten van 'Gangsta Rap'. Het is gewoon een Sub Cultuur daar. Het is gewoon ja wat er bij hoort. Wat je dan hier krijgt is dat je vand die trieste ventjes hebt.. die vinden het heel stoer om te gaan dealen (what ever) problemen opzoeken .. 'pipa' kopen en stoer lopen doen. In VS Ghetto's is een vuurwapen om misbaar ding. Hier is het gelukkig niet het geval. Zelf in de 'aso' buurten waar vaak een bijl of mes voldoende is. Nee geen grap. Maar ach zij vinden VS cultuur blijkbaar dope en zo.. En wat ik al eerder zei.. stuur ze lekker daarheen.. hou den ze geen week vol!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 4 april 2006 om 13:40:

Ik denk dat hij bedoelt.. Dat het geen 'echte' nederlanders/hollanders zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 13:43:

Juist.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 13:43:

ja inderdaad!!!gvd!beetje de boel verpesten hier in ONS Nederland!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee geweld is triest(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 13:42:
Kijk.. er werd hier al gezegd daar over.. In Ghettos van VS is het eten of gegeten worden. Daar is gewoon 'way of the gun'. En ja dat is terug te lezen/horen op de teksten van 'Gangsta Rap'. Het is gewoon een Sub Cultuur daar.

Klopt, maar uit de teksten spreekt niks constructiefs. Het klopt dat in ghetto's in de states een lagere sociale uitgangspositie heeft en d muziek is dan ook bedoelt als maatschappij kritiek. Het probleem is echter dat men in de muziek het niet heeft over mogelijke vreedzame oplossingen maar uitsluitend over het gebruik van geweld. Zo behoudt je die negatieve spiraal. Om maar weer het voorbeeld van de jaren zestig aan te halen. Veel artiesten kwamen toen op voor de bestrijding van racisme. Ze hadden het daarbij niet over het gebruik van geweld maar verkondigde juist de boodschap van de vrede. Zo kan het ook! Rap is een machtig middel omdat het een groot bereik heeft. Het wordt echter op een verkeerde manier gebruikt. Beter zou zijn als die idolen hun fans oproepen om door hard te werken toch iets van hun leven te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 4 april 2006 om 16:32:
ja inderdaad!!!gvd!beetje de boel verpesten hier in ONS Nederland!!

Unser Land!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 19:01:
Het wordt echter op een verkeerde manier gebruikt. Beter zou zijn als die idolen hun fans oproepen om door hard te werken toch iets van hun leven te maken.

Je hebt verschillende soort HipHop en Rap ook binnen de Ghastah. Als je nu kijkt wat populair word of vaker voor komt dat de artisten binnen de scene voor vreedzame oplossing pleiten. Maar ja het ook wat mensen willen luisteren. Als je van zulke stakkers hebt net als op dat video ja die luisteren over: 'Fucking Bitch I gonna kill you muther fukcer after a sell this crack to kinds biach' jeweet toch

:boeksie:

Waarschuw beheerder
donateur
Unser Land!

Jaaa kom op en laat zien wie de ware Nederlanders zijn!

Nederlanders bewaak uw grondgebied!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 23:02:
Nederlanders bewaak uw grondgebied

:) En maak jagen weer legaal;)

Waarschuw beheerder
donateur
zo min mogelijk aandacht aangeven,dat is juist wat ze willen

dus waarom weer een topic hier over openen(y)
Waarschuw beheerder
Dit soort filmpjes zijn de voorrondes om in "Opsporing verzocht te komen"
:p
Waarschuw beheerder
donateur

natuurlijk gaan sites als vkmag en geenstijl zulke incidenten in verband leggen met pf.. ligt toch goed voor de hand of niet dan.. dat het niet helemaal waar is weten hun ook wel maar daar gaat het niet om ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 4 april 2006 om 23:35:
En maak jagen weer legaal

Bij deze verklaar ik het jachtseizoen voor geopend. 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 18:30:
zielige sukkels

jullie ja

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van se7en op maandag 3 april 2006 om 19:26:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/722/45edadb/

beter rotten die gasten ff op.....20 euro??? dan ben je pas kansloos!

mew... :S die gasten komen gewoon ook uit hhw! :o wonen die kansloze mensen nou ook al hier in dit kutgehucht? shit man... word toch n hutje op de hei later voor mij denk ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Agressie = Onvermogen
Waarschuw beheerder
donateur
Stomme Happy slapping :S snap echt niet wat daar zo leuk aan is :/
Mensen voor de lol inelkaar lopen butsen :/ :/
Of gewoon voor de lol op nemen en dan op I-net zetten.
Net alsof je niks beters te doen hebt ofzo.
Dart zulke gasten maar het leger worden in gedouwd. Dan stoppen ze accuut met dat happy slapping gedoe.
Wat mij betreft het leger in met die hap :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! 24seven ! op maandag 17 april 2006 om 01:30:
Agressie = Onvermogen

onvermogen of angst....

Waarschuw beheerder

Uitspraak van Rob-Edd op maandag 3 april 2006 om 19:05:
idd, meestal zijn die filmpjes niet van mensen met een westerse afkomst om het maar zo te zeggen

Moeilijk he lezen

ps:het zijn gespeelde vechtscènes

Waarschuw beheerder
Het maak niet uit wat voor kleur, afkomst, geloof

http://www.crazyshit.com/cnt/medias/7731
http://www.crazyshit.com/cnt/medias/7969
http://www.crazyshit.com/cnt/medias/7868
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet hoe ze dr op komen , dat geweld stoer is .. . .

[img width=640 height=480 cacheid=0008b51000185ea53a9983fa1a015aac6b]http://www.new-dream.de/image/wallpaper/musik/50cent/50-cent-09.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
nu wil ik natuurlijk gangster rappers niet de schuld geven

ze zijn eerder een uiting van . .ipv de oorzaak

( voordat we die discussie weer opstarten )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 11:18:
http://www.crazyshit.com/cnt/medias/7731
http://www.crazyshit.com/cnt/medias/7969
http://www.crazyshit.com/cnt/medias/7868

heel stoer dit :nee:

volgens mij zie ik een paar pf members er tussen zitten ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op maandag 17 april 2006 om 11:23:
ze zijn eerder een uiting van . .ipv de oorzaak

Maar hoe het op T.V wordt vertoont in film en muziek clipjes is natuurlijk wel wat van te zeggen
Waarschuw beheerder
zolang mensen zoals snoop dogg, 50cent e.a. nog altijd als grote voorbeeld word gezien door de (doorgaans gekleurde)jeugd zul je dit soort wantoestanden blijven houden, komt nog bij al die grove en geweldadige programma's op foxkids en nickelodeon zodat onze (beinvloedbare) peuters en kleuters geweld met de paplepel ingegoten krijgen.

ik ben voor herhaling van de leuke dingen zoals bassie en adriaan, nee tegenwoordig is het spongebob die roeleert.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij werd geweld altijd al verheerlijkt in sommigge vormen van muziek en films.
Dat nu de Rappers weer de coole tupen met blaffers zijn, naja. Laat ze lekker, goed voor de natuurlijke doorstroming.

Was net nog ff genieten van prodigy video clip. Smack my Bitch up :D
Waarschuw beheerder
donateur
Die filmpjes, zielig dat er dit soort mensen rondlopen. ... echt kanslozer kan niet.

Waarschuw beheerder
echte gangsters:P

idd opvallend dat het vrijwel altijd mensen met een kleurtjes zijn.

maja kijk opsporing verzocht 9 va de 10 filmpjes die ze laten zien zit vol met getinte daders.
Waarschuw beheerder
ehm nee, niet stoer!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spouswaus op maandag 17 april 2006 om 13:31:
mensen zoals snoop dogg, 50cent e.a. nog altijd als grote voorbeeld word gezien door de (doorgaans gekleurde)jeugd zul je dit soort wantoestanden blijven houden

die 50 Cent heeft zelf al 214312423x in de bak gezeten.
En volgens mij ook een keer doorzeeft met kogels of dat was te game weet niet precies.
Mjah je ziet wel steeds dat de getinte gasten in dit land dat gedrag overnemen en meteen iedereen voor alles en nog wat aan het uitschelden zijn :/
Mjah ze merken het van zelf wel als ze te ver gaan
Waarschuw beheerder
happyslapping.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op maandag 3 april 2006 om 19:40:
o dan is het anders! als iemand mijn auto jat schop ik hem ook tegen de vlakte!

neem aan dat jij het alleen doet , hun durven niks alleen ;)
Waarschuw beheerder
we hebben op het werk een rokershok buiten met direct daarnaast een fietsenstalling, was iemand die had een nieuwe motor gekocht en die stond daar dus in, dus die liet dat ding even brullen aan z'n maatje, ik stond samen met mijn collega een peukkie te roken en mijn collega vroeg of dat niet buiten het hok kon omdat die uitlaatgassen in het rokershok kwamen, vet meuren en stinken. mijn collega werd vet aso uitgescholden en zelfs bedreigd, mag jij raden welke kleur deze motormuis had.... is toch niet meer normaal, je mag niks meer zeggen of doen of je word meteen uitgescholden, bedreigd, in elkaar gemept of beschuldigd van discriminatie.

vuile ***.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
mag jij raden welke kleur deze motormuis had....

ik denk een witte motor met rode en blauwe strepen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spouswaus op maandag 17 april 2006 om 23:31:
is toch niet meer normaal, je mag niks meer zeggen of doen of je word meteen uitgescholden, bedreigd, in elkaar gemept of beschuldigd van discriminatie.

Is het echt zo erg al bij jou ???
Hier valt het opzich nog wel mee. Maar Idd je wordt wle voor van alles en nog wat uitgescholden ookal zeg je niks.
Mjah is nou eenmaal de maatschappij die paar rotte kutapen die er tussen zitten.
De rest volgt ze alleenmaar
Waarschuw beheerder
maar je hebt er wel last van. juist omdat geweld verheerlijkt word, en helaas nemen blanken dat soort fratsen ook over, kijk naar lange frans, die flipt al van een fucking ijsklontje.
kijk naar mij, ik heb een vet litteken in me gezicht door een zogenaamde nieuwe nederlander, terwijl ik niks deed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spouswaus op dinsdag 18 april 2006 om 00:44:
maar je hebt er wel last van. juist omdat geweld verheerlijkt word, en helaas nemen blanken dat soort fratsen ook over, kijk naar lange frans, die flipt al van een fucking ijsklontje.

:GAAP:

Lange Frans heeft het dus "overgenomen"?
Waarschuw beheerder
kijk naar de amerikaanse rapscene, das zijn voorbeeld. tis toch stoer om te meppen.

Waarschuw beheerder
donateur
ja echt wel.........................
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spouswaus op dinsdag 18 april 2006 om 00:44:
kijk naar lange frans, die flipt al van een fucking ijsklontje

Jah maar dat is al langer bekend :yes:
Die Baas B is ook totaal geen lieverdje heeft ook al iemand voor zn bek geslagen om niks.
Mjah ik denk dat het meer aan de Scene ligt waar dat gedrag in voorkomt.
Ik bedoel in de Rock scene of hardstyle scene ofzo heb je daar nauwelijks last van.
Ga je meer de scene's op waar rap R&B en die neger sjit zit dan krijg je dat vooral.
Waarschuw beheerder
haha vind je dat filmpje geweldadig hahahah grappig B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 18 april 2006 om 12:47:
Ga je meer de scene's op waar rap R&B en die neger sjit zit dan krijg je dat vooral.

dat zeg ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 18 april 2006 om 12:47:
Ik bedoel in de Rock scene of hardstyle scene ofzo heb je daar nauwelijks last van.

ja vraag dat maar aan Pamela Anderson :)

Waarschuw beheerder
niet echt normaal..
nou ze zoeken het ook maar uit..
beetje zielig al dat geweld..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 11:26:
Maar hoe het op T.V wordt vertoont in film en muziek clipjes is natuurlijk wel wat van te zeggen

ik denk dat er wel sprake is van een wisselwerking ja . .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 18 april 2006 om 00:51:
Lange Frans heeft het dus "overgenomen"?

blanken die willen praten als een turk of een neger vind ik wel een kwalijke zaak ja:P

Waarschuw beheerder
donateur
blanken die willen praten als een turk of een neger vind ik wel een kwalijke zaak ja

Pfff dat soort gasten zijn nog erger dan capuchon-Marokkanen

Leer Nederlands
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GEWELD ig toch? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Erwin op dinsdag 4 april 2006 om 18:08:
Nee geweld is triest

Precies maar sommigen hebben een verdraait beeld in hun kop.

Waarschuw beheerder
donateur
Geweld is voor zielige personen :yes:

Waarschuw beheerder
Mensen die zicht moeten profileren doormiddel van geweld zijn vaak sociaal contact gestoorde / onzekere mensen die zicht doormiddel van geweld zicht enige status of respect willen toegeigenen wat eigenlijk helemaal nergens op slaat natuurlijk dat zijn gwn middeleeuwse praktijken.

ik bedoel als je zo nodig wil potje knokken gaan dan op n' vechtsport leer je nog es wat respect.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 4 april 2006 om 23:35:
En maak jagen weer legaal

:nee:

Uitspraak van Jaapieee op maandag 17 april 2006 om 01:51:
Dart zulke gasten maar het leger worden in gedouwd. Dan stoppen ze accuut met dat happy slapping gedoe.
Wat mij betreft het leger in met die hap :yes:

Inderdaad, dat zal die slappelingen leren :[

Sommige mensen zoeken gewoon ruzie, maar ben ervan overtuigd dat dat soort mensen op een dag de verkeerde tegenkomen. Of zichzelf!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RehabNemesisO:) op donderdag 20 april 2006 om 13:43:
Sommige mensen zoeken gewoon ruzie, maar ben ervan overtuigd dat dat soort mensen op een dag de verkeerde tegenkomen. Of zichzelf!

Bij mij hoeven ze het in iedergeval niet te proberen.
Want dan ga ik echt door het lint.
En mij wil je dan echt niet tegen komen opdat moment. Ben echt de verkeerde als je zoiets bij me flikt of mn vrienden.
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 11:15:
Geweld is voor zielige personen

mee eens
Die oorlog voerder van een Bush en Binladen zijn ook van die gasten :/
Eigenlijk de grootste op de wereld
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 13:23:
Mensen die zicht moeten profileren doormiddel van geweld zijn vaak sociaal contact gestoorde / onzekere mensen die zicht doormiddel van geweld zicht enige status of respect willen toegeigenen

Deze mensen hebben meestal ook een kut jeugd gehad. iedergeval de ouderen dan.
De jongere doen het gewoon om stoer over te komen op hun sogenaamde vrienden. Het zijn geen vrienden meer als hij/zij wordt opgepakt omdat ze iemand inelkaar/dood hebben geslagen/geschopt.
Ken 1 geval van dit. Ik zeg je die persoon is door een hel gegaan en zit er nog steeds in.
laatste aanpassing