@ timmer
kijk ik snap je reactie alleen ik snap niet waarom je zegt dat ik een niet uiteenlopende muziek smaak heb.
als je het verschil hoort tussen bijvoorbeeld terror & schranz zul je zien dat daar een FLINK groot verschil tussen zit.
Ik ken de verschillen tussen de muziekstijlen, maar uiteindelijk komt het allemaal op één ding neer: beuken. En dat is behoorlijke in de mode op Partyflock, vooral bij de meelopertjes.
Nu hoef je niet te gaan bewijzen dat jij geen meeloper bent, want dat is toch niet te bewijzen op internet.
waar het mij omging
is dat iemand die trance luisterd maar gelijk IEDERE hardcore liefhebber over 1 kam scheert.
Sterker nog: technoliefhebbers doen het nog 3x zo hard. En waarom denk je dat ze dat doen? Omdat iedereen in de housescene die kansloze teringlijers in wazi-outfits meer dan zat is, met hun grote bek en ongefundeerde, niet beargumenteerde en ongenuanceerde uitspraken. En ik ben het 200% met ze eens, dat volk moet bij moeders thuisblijven op zaterdagavond.
Op feesten hebben ze toch niks te zoeken, want het zijn geen liefhebbers, het gaat ze puur om het stoer doen op school op maandagmorgen over het feit dat ze op "Masters" (zo heet dat kutfeest in de Breezahmond) zijn geweest. Dat ze alleen maar boos langs de kant hebben staan kijken en alleen ff hun vuistje in de lucht hebben gestoken toen Angerkist optrad, vertellen ze er niet bij. Wat al helemaal achterwege gelaten wordt is het feit dat ze door iedere serieuze hardcoreliefhebber uitgelachen worden.
Wat dit met geweld te maken heeft? Alles.
Omdat die kansloze kneuzen zo ongelofelijk hun best doen om maar stoer te zijn, storten ze zich helemaal vol met allerlei ellende, waardoor ze gruwelijk opgefokt raken. Van het één komt het ander en voor je het weet staan al die stakkers weer op elkaar in te beuken, met een paar krijsende boerinnen in Helga-uniform ertussen. En zo krijg je dus een klotesfeer op een feest.
Dus ja, ik als hardcore DJ sta ook sceptisch tegenover het hedendaagse hardcorepubliek. Darkraver, The Prophet en Gizmo zijn er zelfs een tijd mee gestopt vanwege dat kutvolk, drie gasten die alledrie zo hardcore als het maar wezen kan zijn.
en ik kan ook gewoon heel relaxt zijn hoor ik hou er gewoon niet zo van als mensen andere mensen over 1 kam scheren
Ik ook niet en daarom vind ik het dus helemaal ontiegelijk triest van je dat je met zulke uitspraken komt.
Moet je voor de grap eens in het centrale trancetopic kijken, praktisch iedere week komen er wel weer vijf clowns voorbij die denken dat ze hardcore zijn en het wel ff stoer vinden om rellen te gaan trappen in dat topic. Hoeveel techno- en tranceliefhebbers zie jij in hardcoretopics rellen trappen? Ik geen een. Waarom niet? Omdat die zoiets hebben van "live and let live", zoals iedereen zou moeten doen. Die techno- en tranceliefhebbers gingen pas pissen op die zogenaamde hardcoreliefhebbers toen die clowns hen zelf opzochten, eerder niet.
Kijk maar naar de feesten van een paar jaar geleden, toen konden techno, trance en hardcore rustig naast elkaar op één feest staan. Tegenwoordig gaat dat bijna niet meer, omdat het stoer is om kampen te kiezen; het is niet voor niets dat Digital Overdose slecht verkocht.
Het lijkt wel alsof we weer terug zijn in 1993, of je bent hardcore, of je bent mellow. Wat een gelul...