Partyflock

Forumonderwerp · 861687
2193x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Tjongejonge... Gister heb ik het filmpje bekeken van die school waar ze met zijn 2e dat meisje compleet verbouwen terwijl ze al op de grond ligt. Bleken partyflockers te zijn ook nog! Gevolg was dat partyflock compleet werd afgezeken net als de liefhebbers van hardcore. Heeft er natuurlijk geen reet mee te maken. Maar toen zag ik bepaalde partyflockers het gebeuren aanmoedigen. Waar gaat het heen mensen??? Ieder zijn ding hoor maar mep dan lekker elkaar de stront in.

Keb dus nog een filmpje gevonden net. Ook weer zo'n zogenaamd stoer filmpje waarop een stel 'gangsters' uit Zoetermeer heel stoer mensen trapt en slaat. ps:het zijn gespeelde vechtscènes... dat met dat raam is wel echt

http://www.vkmag.com/media/indexzoetermeer.html

Nou vraag ik me toch wel af... Waar gaat het naartoe? Word geweld over een tijd gewoon geaccepteerd in onze samenleving?

En ik vraag me af... Hoe vinden jullie het dat partyflockbezoekers worden gelinkt aan aggressiviteit?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
blanken die willen praten als een turk of een neger vind ik wel een kwalijke zaak ja

Pfff dat soort gasten zijn nog erger dan capuchon-Marokkanen

Leer Nederlands
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
GEWELD ig toch? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lange Erwin op dinsdag 4 april 2006 om 18:08:
Nee geweld is triest

Precies maar sommigen hebben een verdraait beeld in hun kop.

Waarschuw beheerder
donateur
Geweld is voor zielige personen :yes:

Waarschuw beheerder
Mensen die zicht moeten profileren doormiddel van geweld zijn vaak sociaal contact gestoorde / onzekere mensen die zicht doormiddel van geweld zicht enige status of respect willen toegeigenen wat eigenlijk helemaal nergens op slaat natuurlijk dat zijn gwn middeleeuwse praktijken.

ik bedoel als je zo nodig wil potje knokken gaan dan op n' vechtsport leer je nog es wat respect.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op dinsdag 4 april 2006 om 23:35:
En maak jagen weer legaal

:nee:

Uitspraak van Jaapieee op maandag 17 april 2006 om 01:51:
Dart zulke gasten maar het leger worden in gedouwd. Dan stoppen ze accuut met dat happy slapping gedoe.
Wat mij betreft het leger in met die hap :yes:

Inderdaad, dat zal die slappelingen leren :[

Sommige mensen zoeken gewoon ruzie, maar ben ervan overtuigd dat dat soort mensen op een dag de verkeerde tegenkomen. Of zichzelf!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RehabNemesisO:) op donderdag 20 april 2006 om 13:43:
Sommige mensen zoeken gewoon ruzie, maar ben ervan overtuigd dat dat soort mensen op een dag de verkeerde tegenkomen. Of zichzelf!

Bij mij hoeven ze het in iedergeval niet te proberen.
Want dan ga ik echt door het lint.
En mij wil je dan echt niet tegen komen opdat moment. Ben echt de verkeerde als je zoiets bij me flikt of mn vrienden.
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 11:15:
Geweld is voor zielige personen

mee eens
Die oorlog voerder van een Bush en Binladen zijn ook van die gasten :/
Eigenlijk de grootste op de wereld
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 13:23:
Mensen die zicht moeten profileren doormiddel van geweld zijn vaak sociaal contact gestoorde / onzekere mensen die zicht doormiddel van geweld zicht enige status of respect willen toegeigenen

Deze mensen hebben meestal ook een kut jeugd gehad. iedergeval de ouderen dan.
De jongere doen het gewoon om stoer over te komen op hun sogenaamde vrienden. Het zijn geen vrienden meer als hij/zij wordt opgepakt omdat ze iemand inelkaar/dood hebben geslagen/geschopt.
Ken 1 geval van dit. Ik zeg je die persoon is door een hel gegaan en zit er nog steeds in.
laatste aanpassing