Partyflock

Forumonderwerp · 861343
Waarschuw beheerder
donateur
Ben van plan om volgende week zaterdag naar Borussia Dortmund - Bayer Leverkussen te gaan. Wie is er wel eens vaker naar Borussia geweest, en weet of je daar gewoon aan het stadion kaartjes kan halen?

Waarschuw beheerder
vreemd dat het daar wel mag van de UEFA

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 12:44:

Mag niet tijdens de EC wedstrijden (van de UEFA) alleen de duitse bond staat het wel toe.
Net zoals de knvb die pilot bij hoerenveen heeft met staanplaatsen.

(schalke heeft zelfs kantelbare tribunes, in de competitie zijn het staanplaatsen en bij ECwedstrijden zitplaatsen).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 12:44:

Als er europees wordt gespeeld worden die staan zitplaatsen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 maart 2006 om 14:06:
Ik, alleen regelde ik de kaartjes via een speler van Dortmund Volgens mij ken je ook gewoon kaartjes bij het stadion kopen daar ja.

Ebi?

Waarschuw beheerder
Is wel altijd heel druk, dus zou kaartjes via inet bestellen, gaat heel makkelijk bij oosterburen. En geweldige sfeer in het Westfalen :yes:

Waarschuw beheerder
jep via i-net.
je kan ook zo van vak veranderen ff langs de sudtribune en door naar eretribune:D
mooi stadion btw en trein duitsland kost geen drol meermanskaart 5 man 25 euri ofzo kun je heel duitsland door in het weekend..

alleen blijven moffen he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 12:34:
Aantal keren geweest. Je kunt kaarten bestellen via internet en je kunt ze bij het stadion dan afhalen.

klopt hebben wij ook wel is gedaan.
ik vind het een mooi stadion alleen toen wij er waren zaten er 62000 en er kunnen er 82000 in

achter die ene goal zijn alleen al 25000 staanplaatsen egt wel vet om te zien die gele muur.

veel plezier

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 30 maart 2006 om 18:59:
Ebi?

jup

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vakkie 410 kg van Bolle zijn het zelfs gaan na-apen van de Moffe:

[img width=639 height=481 cacheid=0013670100195374b285925a1a01525f11]http://www.stadion-live.de/images/sued_P5210029.JPG[/img]

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben ooit naar dortmund - rangers geweest. wel een apart stadion. kaartjes waren toen gewoon te koop.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:27:
Is wel altijd heel druk, dus zou kaartjes via inet bestellen, gaat heel makkelijk bij oosterburen. En geweldige sfeer in het Westfalen

vato ga liever naar schalke. kk dortmund
[img width=177 height=180]http://www.nordostfussball.de/markt/images/normal/aufnaeher_anti_dortmund9.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kkschalke
Waarschuw beheerder
better chelsea motterfuckers

Waarschuw beheerder
Gewoon zeggen dat je bevriend bent met Flemming Povlsen en Stephane Chapusat en dat je familie bent van Teddy de Beer, heerlijk.

Waarschuw beheerder
Zaterdag 6 Mei gaan we naar Dortmund - Eintracht Frankfurt :cheer:

:bier: :bier: