| Betreft: | evenement: The real erotic Queensday Vibe, zaterdag 29 april 2006 om 21:00 |
Denk dat we moeten uitkijken want al die fotograven willen natuurlijk de primeur van bugs
Daar heb je ook wel gelijk in maar tis toch wel leuk om naar mensen te kijkuh die wat aan zich zelf doen en die wat moois van hun uiterlijk maken...
Bedoel kom ook wel 1s op andere feestjes maar die mensen doen vrij weinig aan zich zelf.....beetje jammer altijd...
Bugs ... dat wordt al vast 1 "neverending" smile oefenen.. Je weet nooit in welke hoek ze zich verstoppen om "HET" shot te krijgen
Tja partyspacer babbelen doe je haast nooit he!
Denk dat we moeten uitkijken want al die fotograven willen natuurlijk de primeur van bugs
dat we het niet leuk hebben gehad.
heb d'r al zoooo vaak gezien.
Alleen dansen hoor
ff kijken wie ik mee kan trekken
Bedoel kom ook wel 1s op andere feestjes maar die mensen doen vrij weinig aan zich zelf.....beetje jammer altijd...
ff kijken wie ik mee kan trekken
afterparty in Den Haag hebben
Heyla, Hilversum mag toch geen probleem geven.. maaruh, tippie
van de PF-guru, kijk bij het feest eens bij 'herkomst' daar staan
de Hilversummers ook in.. wees.. uhh dapper, en stuur
ze een PF-beriggie??
hebben ze al een jury?
Denk eerder dat de fotograven moeten uitkijken
Wij vermaken ons altijd wel!! Ik kan me geen feest herinneren dat we het niet leuk hebben gehad.... klopt die is er ook niet geweest...!! haha
Of wij trekken jou mee haha geloof dat we een afterparty in Den Haag hebben, teminste zoiets hoorde ik, maar of ik dat redt? time will tell!
haha, een dubbelop massage dat klinkt wel Frank!
It's the thrill, it's the vibe, it's the thrill of an erotic vibe
It's the thrill, it's the vibe, it's the thrill of an erotic vibe