En jonger als 16 jaar niet toe laten. Als hun ouders hier kijken schrikken ze zich rot.
Vind ik niet, er zijn toch ook gewoon feesten in de buurt die voor iedereen zijn, die staan ook op partyflock, (kijk mijn archief) De dingen die hier op partyflock staan zijn gewoon de normaalste dingen, maar soms zijn het wel forums die te ver gaan, maar daar heb je ook het beleid voor..
Er zijn ook mensen van mijn leeftijd die net een beetje meer contactrijk zijn dan andere mensen
Weetje wat het is.
Als er nou iemand van 15 hier op komt en hij gaat als hij 16 wordt als verjaardag naar een of ander feest.
Dan is dat toch geen probleem of wel ??
Als ze een leeftijdsgrens zouden moeten aannemen zou ik die bij 14 leggen !!!
Waarom:
Omdat je op je 14e in muziek begint te intresseren (de meeste dan)
Dan kunnen je alvast kijken wat voor aanbod er is aan feesten en zow.
Profielen waar alleen maar overen weer wordt gemaild verder niks !!! weg doen.
dus ik bedoel waar vooral gemaild wordt naar elkaar.
En niet omdat die geen feesten bezoekt sommige weten niet hoe ze dat moeten aan geven (wist eerst ook niet). Want dat wil niet zeggen dat ze niet naar feesten gaan. En profielen verwijderen als er langer dan een jaar niemand op is geweest.
En voor de leeftijdslimiet nog voordat ze gaan smokkelen een kopie van je IDcard/paspoort of wat dan ook opsturen waar je op kan aan tonen dat je 14 jaar of ouder bent.
dus je geeft hun gelijk.. wat doe je hier dan?
Veel plezier vnaaf int nieuwe OJC...
OKe dus wij moge geen "grote bek" geve, maar jullie moge wel allemaal een probleem er van maken dat wij hier als jonge jeugd zitte.
hier krijgen wij een "grote bek"door, denk je dat wij ons late wegjagen door die
met zijn 2en?
Domme opmerking..
OKe dus wij moge geen "grote bek" geve, maar jullie moge wel allemaal een probleem er van maken dat wij hier als jonge jeugd zitte.
hier krijgen wij een "grote bek"door, denk je dat wij ons late wegjagen door die mensen die vinden dat wij hier niks te zoeken hebben??
nou ik niet!
Domme opmerking..
hier krijgen wij een "grote bek"door, denk je dat wij ons late wegjagen door die mensen die vinden dat wij hier niks te zoeken hebben??
nou ik niet!
Leeftijd is maar een getal, ken mensen van in de 20 die je nog naar een kleuterklas kan sturen, maar okk tieners die het al helemaal voor elkaar hebben in hun hoofd.
Die gaat wel snel hoor
Wat dacht je van dit guppie? -->https://partyflock.nl/artist/24330.html
13 Jaar en staat al op feesten als Hellbound..
Check dit;
https://partyflock.nl/user/302114
Eigen site: www.kindertent.nl
Beroep: sgool
Geboortedatum: 2 maart 1995
Leeftijd: 11
vooral dat kindertent.nl
Ben ik ook een trouwe bezoeker van hoor .. allight
Je bent zelf ook net 17...???
Je bent zelf ook net 17...???