ik heb heeel veel vrieden met wie ik toc echt gewoon een goede vriendschap heb..
Zonder meer.. En het is super..
En met een vriendschap moet je niet meer doen
je vriendschap gaat erdoor naar de klote
oww misschien komt het wel omdat ik met maar heel weinig vriendinnen heb omdat het meestal op den duur snobs zijn
Zonder meer.. En het is super..
En met een vriendschap moet je niet meer doen
je vriendschap gaat erdoor naar de klote
oww misschien komt het wel omdat ik met maar heel weinig vriendinnen heb omdat het meestal op den duur snobs zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 11:52:vrouwen en vriendschap, kan dat nog?
ik heb al aardig wat vriendinnen gehad en vond dat altijd wel gezellig.
maar het vervelende is dat vrouwen uiteindelijk altijd meer willen.
bestaan er nog vrouwen die wel gewoon bevriend kunnen zijn met mannen?
of zijn jullie echt allemaal zo?
ik heb het meer andersom meegemaakt...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 11:54:ik heb toch echt een heleboel vrienden waar ik voor geen goud een relatie mee zou willen hoor...
ja maar jij hebt een relatie, dan is het anders.
goh bekent probleem alleen heb ik er andersom last van
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 25 maart 2006 om 11:57:ik heb het meer andersom meegemaakt
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 11:58:ja idd andersom wel paar keer
zo dus vrouwen hebben dat probleem ook?
Uitspraak van [NL]sappemeer-terreur[NL] op zaterdag 25 maart 2006 om 12:05:wordt je uit eindelijk een goeie vriend van ze en willen ze niet verder
dat heb ik dus niet.
bij mij willen ze altijd verder.
zal wel aan mij liggen.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:02:ja maar jij hebt een relatie, dan is het anders
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 11:54:ik heb toch echt een heleboel vrienden waar ik voor geen goud een relatie mee zou willen hoor...
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 11:52:maar het vervelende is dat vrouwen uiteindelijk altijd meer willen.
Tja, je bent Dom Juan of je bent het niet...
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 11:52:bestaan er nog vrouwen die wel gewoon bevriend kunnen zijn met mannen?
Jawel ik heb er een paar, NO SEX
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 25 maart 2006 om 11:57:ik heb het meer andersom meegemaakt...
Dat komt vast omdat jij net zo strak zit in je lichaam als DJ, jij bent vast Donna Juan.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 12:10:ik had voordat ik een relatie had ook al een heleboel vrienden waar ik niets mee begonnen zou zijn... dat ligt voor mij helemaal niet zo anders hoor..
oke ,ik ben jaloers op je.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:13:oke ,ik ben jaloers op je.
hou toch op man, jaloers!
jij hebt zoveel wat menig mens zou willen hebben!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:14:jij hebt zoveel wat menig mens zou willen hebben!
zou dat het zijn?
oooow was ik maar iets lelijker, dan had ik ook normale vriendinnen.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:13:oke ,ik ben jaloers op je.
hahaha.. jaja
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:16:oooow was ik maar iets lelijker, dan had ik ook normale vriendinnen.
Heb er niks mee te maken vind ik. wat maakt het nou uit hoe je uitziet
Als je maar voorjezelf weet dat je niks met hun wil en dat tegen hun ook duidelijk maakt
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:14:oke ,ik ben jaloers op je.
ik vind het trouwens wel sportief dat je dat toegeeft.
het bewijst ook van zelfkennis.
topper-de-top-top!!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 12:20:Als je maar voorjezelf weet dat je niks met hun wil en dat tegen hun ook duidelijk maakt
dus van huis uit duidelijk maken dat je niks wilt?
nee sorry,heb ik geprobeerd
werkt averechts.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:21:ik vind het trouwens wel sportief dat je dat toegeeft.
het bewijst ook van zelfkennis.
topper-de-top-top!!!!
je weet toch...
sportief is mijn tweede naam.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:24:dan willen ze je juist!
klopt, uitdaging, ergens naartoe werken, overwinnen, doorzetten. zeg maar het zelfde uitgangspunt als bij sport
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 12:28:Zegt eigenlijk alleen hoe ze zelf zijn!!
Ben ik met je eens...
Heb ook een vriendin, we hebben 1x gezoend en heb er eigenlijk wel spijt van dat we dat gedaan hebben
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 12:34:spijt van dat we dat gedaan hebben
was het zo erg of kan je er niet volwassen mee om gaan?
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:37:was het zo erg of kan je er niet volwassen mee om gaan?
Twas niet erg zeker niet maar achteraf gezien hadden we dat beter niet kunnen doen terwijl we met onze verstand dr bij waren
Kan er zeker volwassen mee omgaan, omdat ik de vriendschap veel belangrijker vind dan dat
@ dom Juan Vrienden heb ik wel maar die wonen verder op
Ik ben niet een vrouw die gelijk achter een relatie aanzit
Voor mij is vriendschap op het moment het belangrijkste
@ Green w Daar heb ik zeker behoefte aan Met de mannen gaat het alleen maar over auto's
Wat ik mis is een goeie vriendschap
Iemand waar ik mee kan praten, lache, huilen, stappen op vakantie gaan enz enz
Ik ben niet een vrouw die gelijk achter een relatie aanzit
Voor mij is vriendschap op het moment het belangrijkste
@ Green w Daar heb ik zeker behoefte aan Met de mannen gaat het alleen maar over auto's
Wat ik mis is een goeie vriendschap
Iemand waar ik mee kan praten, lache, huilen, stappen op vakantie gaan enz enz
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 12:51:kom op he, je wil toch niet zeggen dat je helemaal geen vrienden of vriendinnen hebt?
Die mensen zijn er genoeg hoor! En juist omdat het zo'n taboe is, blijft zoiets bestaan!
Maar ik herken het wle hoor Ilse,
Ik heb een paar vriendinnen door heel NDL wonen, niet echt een vrienden/vriendinnen clubje
Sluit je aan bij een sportvereniging, bel oude vrienden op etc

![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)