Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 14:00:Ik kan het met vrouwen heel goed vinden ook zonder wat van hun te willen
dat heb ik ook, grotendeels van mn vrienden en kennisen kring is vrouw
Vrouwen kunne heel goed bevriend zijn met mannen als je het mij vraagt.
En ja tuurlijk heb je vrouwen die verder/meer willen (gaan)
En die blijven er ook!!
Ik ben ook bevriend met een aantal jongens.. en dat gaat heel goed. we weten wat we aan elkaar hebben en wat we kunnen verwachten..
en nee ik verwacht weinig van hun. alleen vrienschap!!! Als hun een vriendin hebben vind ik het leuk voor ze!! zoals het hoort bij vrienden!!!!
Dus ja.. zeker dat man en vrouw ook gewoon bevriend kunnen zijn zonder dat er meer is!
En ja tuurlijk heb je vrouwen die verder/meer willen (gaan)
En die blijven er ook!!
Ik ben ook bevriend met een aantal jongens.. en dat gaat heel goed. we weten wat we aan elkaar hebben en wat we kunnen verwachten..
en nee ik verwacht weinig van hun. alleen vrienschap!!! Als hun een vriendin hebben vind ik het leuk voor ze!! zoals het hoort bij vrienden!!!!
Dus ja.. zeker dat man en vrouw ook gewoon bevriend kunnen zijn zonder dat er meer is!
vriendschap is niet geslachts gebonden.
mannen moeten geen bereigingen in een mannelijke vrouw zien en vrouwen niet in vrouwelijke.
of je vertrouwd je partner
of je moet er niet aan beginnen
want als de basis al niet klopt
kun je beter al stoppen.
ik heb ook mannelijke vrienden
en dat werd ook altijd als een probleem door de ander gezien.
en dat vind ik onzin.
het moet gewoon kunnen.
mannen moeten geen bereigingen in een mannelijke vrouw zien en vrouwen niet in vrouwelijke.
of je vertrouwd je partner
of je moet er niet aan beginnen
want als de basis al niet klopt
kun je beter al stoppen.
ik heb ook mannelijke vrienden
en dat werd ook altijd als een probleem door de ander gezien.
en dat vind ik onzin.
het moet gewoon kunnen.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 11:52:bestaan er nog vrouwen die wel gewoon bevriend kunnen zijn met mannen?
ik heb 3 beste vrienden
en ik zou nooit iets met ze doen
ik ken ze al jaren
en we slapen bij elkaar, zelfde bed, zelfde laken
en het is gewoon voor mij hetzelfde als dat ik naast mijn broertje lig
ik heb alleen geen broertje
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 11:52:bestaan er nog vrouwen die wel gewoon bevriend kunnen zijn met mannen?
ik heb heel veel mannelijke vrienden en ze zullen ook altijd gewoon vrienden blijven. ik vind het wel gelogen dat wij altijd meer willen...
mijn beste vriend is ook een man en ik zou echt nooit ansex met hem denken.. en dat is niet omdat ik hem lelijk vind ofzo, dat echt niet. maar hij is een vriend en dat wil ik echt niet "verneuken"..
Uitspraak van Miss Pepperpot op zondag 9 april 2006 om 00:11:ik vind het wel gelogen dat wij altijd meer willen...
jahaaa maar ik ben wel knap! en dat maakt het verschil!
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 maart 2006 om 11:52:maar het vervelende is dat vrouwen uiteindelijk altijd meer willen.
bestaan er nog vrouwen die wel gewoon bevriend kunnen zijn met mannen?
of zijn jullie echt allemaal zo?
Ik ervaar vaak het tegenovergestelde, wil ik gewoon vrienden zijn maar dan willen ze vaak meer (een relatie of sex)
Ik kan vaak beter met mannen overweg dan met vrouwen, dus dat is soms dan wel lastig...