Partyflock

Forumonderwerp · 860141
2 volgers · 6636x bekeken
Betreft: evenement: Bassrulers, zaterdag 16 september 2006 om 22:00
Werkzaam bij Focus Events
Waarschuw beheerder
Het grote "Hoe moet Bassrulers 3 eruit gaan zien" topic!!

- Line up,
- Aankleding,
- Thema,
- Geluid,
- Lokatie,
- Datum:P (niet 16 september!!)
- Leeftijd,
- Wel of geen staantafels;)
- Enzovoorts
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
- Goeie dj's
- Leuke/gezellige aankleding
- Duister
- Hard en zuiver
- Hmh
- 16 september 8)
- 21+ 8)
- Lekkere chillbanken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 24 maart 2006 om 09:57:
- Line up,

Vooral proberen vernieuwend te blijven,maar het moet kwalitatief net zo goed zijn als de vorige twee.

- Aankleding,

Aankleding was deze keer gewoon goed.
Volgende keer weer een stapje verder gaan.
Maar aankleding ligt vooral aan het thema.

- Locatie,

De Raayberg is een mooie locatie.
Alleen blijft de temperatuur daar al jaren een probleem.
Ook de smalle gang en wc's zijn niet zo praktisch.
Heineken Music Hall zou idd wel vet zijn voor 5000 man en het geluid is daar altijd ongeloofelijk goed en zuiver.
Maar en locatie voor 2000 man zou ook al een mooie stap zijn.

- Datum

In September.

- Leeftijd,

16+
Al dat gedoe over leeftijden tegenwoordig.
Ja we worden ouder en dat blijf je merken.
Ik stond met mijn 16de ook gewoon op Thunderdome feesten en ben blij dat ik die kans gehad heb.
Dit gun ik andere ook.
Verder moeten de regio feestjes het vooral van deze doelgroep hebben,omdat de 21+ ers vaak denken dat stappen ver weg stoerder is.

- Wel of geen staantafels

Is voor mij niet nodig, maar de horeca man verwacht dat er zo makkelijker gedronken word. :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 24 maart 2006 om 10:31:
Verder moeten de regio feestjes het vooral van deze doelgroep hebben,omdat de 21+ ers vaak denken dat stappen ver weg stoerder is.

Is dat zo? Of omdat de grote en/of de exslusievere feesten meer richting het westen zijn?(in mijn geval dan)
Waarschuw beheerder
KOELER!! regel wat airco's of blowers ;) verder natuurlijk aantal dj's met naam...waar mensen voor komen...en paar minder bekenden is net zo leuk!

locatie was prima :) geluid vond ik niet zo geweldig...qua belichting e.d. ook wat matigjes....dus miss dat daar meer aandacht naar uit kan?
Waarschuw beheerder
- Line up

ben niet zo thuis in Jump DJ's al merk ik wel aan line-ups dat er een aantal rijzende (belgische?) sterren zijn, ze worden in ieder geval verrassend vaker geboekt, zoals Reverze, UP!

Denk aan Q-Ic, Lobotomy Inc, Lethal MG. Heb ze nog niet horen draaien zijn puur namen hé? Iemand een mening over?

Buiten deze namen denk ik dat Marcky en Coone wel op de shortlist kunnen.

Dr. Rude heeft met zijn set afgelopen zaterdag wel bewezen dat een Early arfsluiter ook best heerlijk kan zijn. Dus een soortgelijke of nogmaals Rude. Hij stuurde in een PB'tje wie weet op een volgende Bassrulers ;-)

- Aankleding,

Dit keer al meer aankleding gezien, alleen waren er wel meer mogelijkheden voor het thema. Maar je ziet ook dat bijv. een In Qontrol vorig jaar in de main niet heel erg op thema is gedecoreerd. Denk niet dat dit het belangrijkste is voor BR3.

Misschien videoschermen ofzo volgende keer, vind ik altijd wel kick// misschien iets voor beginnende VJ's die zich willen bewijzen :-S

- Thema

Nog ff geen inspiratie

Overige punten:
- Qua locatie gewoon weer in de Raayberg.
Had nog wel een idee: Misschien is het mogelijk om een dag vóór of ná een festival als Poptocht of Borstrock (nieuw-vossemeer) een Bassrulers te plakken in die tent. Soort out-door idee.
- Heb het anthem niet voorbij horen komen zaterdag, misschien gemist omdat ik in zaal 2 stond. Maar als er een is graag als intro bij elke dj.
- Staantafels zijn wel handig om je glas op weg te zetten, anders krijg je naast gladheid ook nog glazen op de grond, wordt het helemaal struikelen.
- Leeftijd mag evt. hoger, indien niet, wel op kaartje zetten dat het verplicht legitimeren is en andere huisregels. Paar mensen gesproken die geen ID bij hadden en dus ff op moesten halen.
- Die tafel voor de wc moet echt weg, na 12 uur betaalt niemand meer en hij staat zó in de weg...
- Groter formaat flyers, deze zijn wat klein, zelfde drukker denk ik als LaVie. Geeft feest wat meer uitstraling. Daarnaast ook poster in de stijl van de flyer, wat weer herkenbaarder is. Ik weet dat het duurder is, zeg all1 wat ideaal zou wezen.

Zó, volgende....
Waarschuw beheerder
Nou ik heb hier niet net zo n lap text aan toe te voegen als mijn voorgangers :D
ja vrij weinig aan toe te voegen eigenlijk (Y)

ja nog een ding;

ik vind het belangrijkste dat zaal 2 niet eerder dicht gaat!
heel veel komen alleen voor zaal 2 is dan echt een teleurstelling als je je kaartje al hebt en er dan wordt aangegeven daar eerder te moeten stoppen... :no:

de opstopping die er daardoor ontstond was ook niet aangenaam, sommige werden er zelf agressief van (N)

probeer hier volgende keer misschien iets op te vinden dat we gewoon eerder door mogen, desnoods de muziek wat zachter na 2en...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op vrijdag 24 maart 2006 om 13:35:
probeer hier volgende keer misschien iets op te vinden dat we gewoon eerder door mogen, desnoods de muziek wat zachter na 2en...

Is bijna niet te doen, wanneer er teveel geluidsoverlast is dan komen er geen bassrulers meer:S
Waarschuw beheerder
Dit is toch een beslissing geweest van de eigenaar?

Goed afspraken maken, misschien kunnen we de tent ff verbouwen / isoleren ;-) Alle ramen volpurren, net als de reclame, mannetjes voor glasschade
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 24 maart 2006 om 13:49:
dan komen er geen bassrulers meer

dat is nou ook weer niet de bedoeling natuurlijk :/

maar vorig jaar zijn de beide zalen toch gewoon tot 5 uur doorgegaan (heb ik van horen zeggen hoor)

maar goed zou wel ideaal zijn als ze de boel isoleren, lijkt me wel logisch in een feestzaal als dat!

oke, zijn er geen andere alternatieven???
want is toch wel n btje gaar zeg...

maar goed, zo niet dan blijf ik toch lkkr komen :P
Waarschuw beheerder
oplossing organizeer 2 verschillende edities :P de jump editie en de hardstyle/hardcore editie :P
Waarschuw beheerder
3 times Bassrulers Day 1
3 times Bassrulers Day 2

(y) 2 dagen los in Bergen

vanavond eens in Outland kijken misschien nog bij Rude
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op vrijdag 24 maart 2006 om 14:10:
maar vorig jaar zijn de beide zalen toch gewoon tot 5 uur doorgegaan (heb ik van horen zeggen hoor)

Nee toen stopte het ook eerder, 2uur ofzo weet het niet meer precies :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op vrijdag 24 maart 2006 om 14:10:

toen was de kleine zaal om half 4 gesloten geloof ik
Waarschuw beheerder
Tussen 2 en half 4 dus:P

maar er stond op BR2 toch ook iemand te filmen, waar kan je die ergens vandaan toveren??
Waarschuw beheerder
hehe :P ik zoveel spammen en dan nog niet gezien :P

check het andere topic maar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 24 maart 2006 om 17:20:
maar er stond op BR2 toch ook iemand te filmen, waar kan je die ergens vandaan toveren??

Jeffrey (Dj Unique) was de camera man en Tinusz plaatst deze op zijn forum.
Is een slimme reclame actie Tinusz. ;)
Waarschuw beheerder
goed he ;) maar jef helpt ook met tinusz.nl :) dus vandaar ;) maar hij komt denk ik vanavond of morgen bij de filmpjes te staan :yes:
Werkzaam bij X-Tase
Artiest {SHOWLIST artist 48505, 27533}
Waarschuw beheerder
donateur
- Line up

Line up moet je blijven vernieuwen, wat locals en wat bekende namen door elkaar en je hebt een top line up.

- Aankleding

Aankleding was op de 2de editie creatief, alleen was de hele zaal niet echt aangekleed volgens mij, wat best jammer is.

- Thema

Thema weet ik zo 1,2,3 niet maar jullie zijn vast wel creatief :-P

- Geluid

Geluid was goed te doen, geen klachten, al heb ik het wel es elders harder gehoord maar het is in de raayberg nog altijd harder als een gemiddeld café in de binnenstad

- Lokatie

De raayberg is voor mij maar 2 minuten lopen dus ik zie niet in waarom ik het ergens anders zou willen hebben.
Bovendien is het daar groot genoeg.

- Datum:P (niet 16 september!!)

Maakt mij niet uit, zolang het maar niet op dezelfde datum is als een ander feest waar ik heen wil is het goed :-P

- Leeftijd,

Wat mij betreft 18+

- Wel of geen staantafels;)

Nee wel meer zitplaatsen want de chillroom (het café) zat overvol!

- Enzovoorts

Het was bij editie 2 veel te warm binnen, dus als dat volgende editie minder kan ben ik tevreden.

Waarschuw beheerder
Gewoon hetzelfde als afgelopen keer.. Alleen met andere dj's :) En airco ofzo ;)
Waarschuw beheerder
en de wc's gratis, niet dat ik bij bs2 wat betaaldt heb :+, omdat het net als de vorige keer weer een gigantisch zooitje was daar, niet dat ik daar dan atm omgeef.
een die Marokaan met zijn tafel weg, goed voor de doorstroming
En aankleding wat meer in de zaal zelf, dj booth was nu goed nu de rest van de zaal nog.

Wat me ook opviel was dat de laser amper is gebruikt? kan het verkeerd hebben, maar volgens mij niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op vrijdag 24 maart 2006 om 22:44:
Wat me ook opviel was dat de laser amper is gebruikt? kan het verkeerd hebben, maar volgens mij niet

en anders wastie niet te zien ;)

Waarschuw beheerder
Misschien meer wc's maken :P Whaha.. En het betalen afschaffen.. Want dat is ook pas met skihut on tour aangeschaft.. ;)
Waarschuw beheerder
kwist niet eens dat het betalen was voor de wc :P of moest dat dat mannetje voorstellen die daar stond? haha...:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gert-Jan op vrijdag 24 maart 2006 om 17:51:
Het was bij editie 2 veel te warm binnen, dus als dat volgende editie minder kan ben ik tevreden.

jajaja, slimme horecatruc zodat je lekker drinken blijft halen :/

krijg je ongelooflijke dorst van eej die warmte!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op vrijdag 24 maart 2006 om 14:38:
oplossing organizeer 2 verschillende edities de jump editie en de hardstyle/hardcore editie

Uitspraak van Losseman op vrijdag 24 maart 2006 om 14:47:
3 times Bassrulers Day 1
3 times Bassrulers Day 2

2 dagen los in Bergen

super goed idee (Y) :yes:
Werkzaam bij 2K Music
Artiest {SHOWLIST artist 27471, 37842}
Waarschuw beheerder
Zozo, weer heel wat commentaren en tips! We gaan er zeker mee aan de slag en proberen zoveel mogelijk verbeterpunten aan te brengen bij deel 3 (voor zover deze punten in onze macht liggen)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 122339, 101845, 17416}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op vrijdag 24 maart 2006 om 13:23:
Heb het anthem niet voorbij horen komen zaterdag

Haha... die is idd niet voorbijkomen... :( :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was idd een dikke misser.
Wel roepen dat we een anthem hebben,maar niet voor mij horen komen. :(
Waarschuw beheerder
Dat is idd wel een beetje jammer:S

Voor mij de mag het de volgende keer zo zijn:

Line up:

Zelfde aantal in de main, met Marcky, Charly S en afsluiter Vince en verder lijkt me Nexes ook zeker relext (maar dan voor de andere zaal)!!

Aankleding / Thema:

Duistere aankleding, zodat het goed donker wordt / blijft binnen.

Geluid:

Harder, meer boxen!! achter in de zaal was de muziek beduidend minder hard dan voorin, kleine zaal was het prima voro elkaar!!

Lokatie:

Gewoon Raayberg, mocht er zich een andere lokatie voordoen, dan mag dat ook zeker:D

Datum (niet 16 september!!):

Blijf ik bij, en anders ruzie met familie, moet ik maar op en neer rijden vanuit zuid-limburg:P

Leeftijd:

17+ :P scheelt toch iets

Wel of geen staantafels:

voor mij hoeft het niet, maar de opmerking over de glazen kan ik best begrijpen, anders gaan er nog enkelbandjes scheuren als je op zo'n ding gaat staan.

Verder nog ff, iedereen die zaterdag niet in Outland was, wat een misser:P dik feest geweest (en ook daar waren er tropische temperaturen:D)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bigboldy op maandag 27 maart 2006 om 13:00:
met Marcky,en afsluiter Vince

Deze staan ook bij mij op mijn lijstje. ;)

Datum (niet 16 september!!):

Daar gaan we weer, want ik zit 8,9 en 10 September al vol.
:(
En is de datum van Q-Base al bekend?
Wat dat wisseld ook steeds in de maand September.
Wil toch ook echt geen Bassrulers missen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verder nog ff, iedereen die zaterdag niet in Outland was, wat een misser dik feest geweest (en ook daar waren er tropische temperaturen)

Nou kan je wel zeggen!!!!! (Y)

ik vond het weer meesterlijk daar :D :D :D

heel de nacht weer heerlijk gedanst :cheer:

Blijf ik bij, en anders ruzie met familie, moet ik maar op en neer rijden vanuit zuid-limburg

haha, je bent erg goed gemotiveerd voor de volgende bassrulers (Y) :D
Waarschuw beheerder
Verder nog ff, iedereen die zaterdag niet in Outland was, wat een misser:P

Vrijdag was het BTW ook goed te doen daar, mooie tent, flink harde muziek en gaan!

Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 27 maart 2006 om 14:02:
Uitspraak van BigBoldy op maandag 27 maart 2006 om 13:00:
met Marcky,en afsluiter Vince

Deze staan ook bij mij op mijn lijstje. ;)

Ze zijn van harte welkom :bounce:
Waarschuw beheerder
FILMPJE bassrulers 2 is er!! :x eindelijk! :x check www.tinusz.nl -> forum

*ja registratie nog steeds verplicht :$ *
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik vind t btje ingewikkeld, of ik ben n beetje a-technisch bezig :/
maar ben mn wachtwoord vergeten, krijg je n mailtje doet die link t niet

zo ken ik t filmpje natuurlijk niet zien :S
Waarschuw beheerder
wachtwoord vergeten? :s als je je net hebt geregistreerd? amai...waar zit jij met je gedachten ;) welk lid ben je op het forum?

* lezen is ook best moeilijk :x het staat in het FORUM :x niet bij leden :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jip ben af en toe n btje een dromer :D

ik heet daar ook tritje :P

kga nog maar eens ff goed kijken... :/
Waarschuw beheerder
doe dat maar es ;) als het niet lukt pm :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tinusz kerel..jij pakt ook alle kansen aan om mensen lid te krijgen.
Je kan ook de link van de site van Unique geven. :X ;)
Waarschuw beheerder
goed he :D :P nogmaals...dit om te voorkomen dat iedereen zomaar lekker dat filmpje download en nooit meer iets van horen :) en de link van jef gaat er zo ook af ;)
Waarschuw beheerder
Je kan toch ook megaupload of weet ik veel gebruiken, kost het niemand bandbreedte....

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 27 maart 2006 om 14:02:
Wil toch ook echt geen Bassrulers missen.

Ik ook zeker niet :no:
maar eens brainstormen wanneer de grote feesten plaatsvinden rond dat tijdstip in september.

filmpje maar 's proberen te bekijken:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op woensdag 29 maart 2006 om 10:02:
Je kan toch ook megaupload of weet ik veel gebruiken, kost het niemand bandbreedte....

ik snap niet wat jullie zeuren :) wees blij dat er een filmpje is....next time wordt ie niet meer geshared simpel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Relext filmpje hoor:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op woensdag 29 maart 2006 om 11:24:
ik snap niet wat jullie zeuren wees blij dat er een filmpje is....next time wordt ie niet meer geshared simpel

We zeuren niet hoor.
Je gebruikt alleen Jeff's filmpje om je forum te promoten.
Dat doe je slim en gelijk heb je. ;)

Maar goed, Bassrulers 3..wat wel en wat nie?
Waarschuw beheerder
ik gebruik niks :) jef geeft ze zelf door aan mij ;) maar goed geen filmpjes meer simpel :) ik snap niet wat jullie lopen te zeuren hoor...wij doen moeite om het filmpje voor mensen beschikbaar te maken...wat krijg je (nadat mensen eerst het filmpje downloaden) stank voor dank :/ beetje jammer maar goed, back ontopic :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Martijn, je moet je niet laten opfokken, zitten maar gewoon te dollen hoor ;-)

Het is gewoon een prima filmpje. Wat iedereen uit zijn telefoon tovert is meestal net herkenbaar, wie of wat het is...

Mooi dat er mensen de moeite nemen om foto's ,Jeroen :respect:, en filmpjes te maken :respect: tinusz & jef :respect:

Vooral doorgaan, is gewoon leuk om over een paar maanden of voor de volgende nog eens de beelden van editie 2 te bekijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I tottaly agree with Mister Losseman:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op donderdag 30 maart 2006 om 11:08:
I tottaly agree with Mister Losseman

ik sluit me hier bij aan :9

maar ff ontopic; kvind wel dat er wat staan tafels bij mogen... in de chill out was het me toch druk!!!
waren echt gee zitplaatsten de hele avond, als je ff wilde bijkomen van t stampen in de zaal :D
Waarschuw beheerder
Mooi stuk in de krant van vandaag (y) Erik

Jongeren hunkeren naar hun eigen discotheek’
Door Marc Molenaars

Zaterdag 1 april 2006 - Het is het verhaal van de kip en het ei. Jongeren uit Bergen op Zoom trekken er elk weekeinde massaal op uit bij gebrek aan een discotheek in eigen stad. Maar als de behoefte daaraan zo groot is, waarom stapt dan geen enkele ondernemer in dat gat in de markt? J&E Entertainment zoekt de gulden middenweg.

Erik Scherpenisse. FOTO THOM VAN AMSTERDAM

„Ach, we horen het zo vaak tijdens onze dance-events: in Bergen op Zoom is geen bal te beleven. Nou, daar moeten we dan maar eens iets aan gaan doen“, zegt Erik Scherpenisse van het organisatiebureau J&E Entertainment uit Sint Maartensdijk. Het bedrijf is in deze regio vooral bekend van grote evenementen in zalencentrum De Raayberg: Hollywood on Tour, Night in White en Bassrulers. „Steevast uitverkocht. Bij de laatste editie van Bassrulers liep het zelfs storm. Dan praten we toch gauw over zo’n dertienhonderd man“, weet Scherpenisse, die zich al langere tijd verbaast over het gebrek aan een moderne discotheek in Bergen op Zoom. „Want er gaat echt een gigantische stroom jongeren elk weekeinde vanuit de stad naar Rotterdam of naar discotheken net over de grens in België. Bergen stikt van de leuke kroegen, en die zijn vaak nog afgeladen vol ook, maar voor jongeren die willen dansen is er meestal geen ruimte.“

Het blijft vreemd, ook voor Scherpenisse. Want als er inderdaad zo’n grote behoefte bestaat aan een discotheek in Bergen op Zoom, waarom is er dan geen horeca-ondernemer die brood ziet in zo’n zaak. Kees Lauwen probeerde het ooit met VIPS in de Huybergsestraat en ook het Sint Catharinaplein telde ooit een ‘klassieke’ disco (St. Germain des Prés, Nightlife, Discovery) maar die wisselde sneller van eigenaar én naam dan de discjockey zijn plaatjes.

J&E Entertainment gaat nu wel proberen om in een behoefte te voorzien, maar kiest daarvoor een tussenoplossing. „We gaan periodiek, uitgangspunt is een keer per maand, een laagdrempelig discotheekconcept neerzetten in De Raayberg. Dus buiten de bestaande events om. Op die manier willen we het Bergse uitgaanspubliek wat meer houvast geven. Zo van: ‘Hé, de laatste zaterdag van de maand, hoeven we de stad niet uit. Die avond kunnen we in De Raayberg terecht.“

Op het een vaste avond in de maand wordt, weet Scherpenisse nog niet. Net zo min of de Raayberg de thuishaven wordt van de J&E-feesten. „Probleem is natuurlijk dat een gerenommeerd zalencompex als De Raayberg ook zijn eigen programmering heeft. Het is ons streven om maandelijks op een vaste avond iets neer te zetten, maar dan moeten we wel steeds in De Raayberg terecht kunnen natuurlijk. Daarbij is de frequentie uiteraard afhankelijk van de belangstelling bij het publiek. Dit is iets nieuws en we moeten even voelen hoe het Bergse publiek erop reageert. Best kans dat we straks maar zes keer per jaar zoiets organiseren en verkassen naar een andere plaats.“

J&E Entertainment heeft al de nodige ervaring met de thematische discofeesten. In Sint Annaland weet Scherpenisse zich inmiddels verzekerd van een vaste aanhang van vierhonderd tot vijfhonderd bezoekers. „Daar doen we dit eens per maand. Altijd volle bak.“

J&E verbindt steeds een ander thema aan het feest maar werkt steevast met professionele lichtshows en ervaren dj’s. In Bergen op Zoom wordt het nieuwe concept op 16 april, op eerste paasdag, geintroduceerd. „Het thema is dan Las Vegas. De zaal, maar ook de danseressen, worden geheel in stijl aangekleed. Gokautomaten staan echter alleen op de decorpanelen. We bieden tenslotte een dancefeest en geen gokfestijn“, verzekert Scherpenisse.

Bezoekers van J&E goes... kunnen die avond terecht in twee zalen waarin verschillende muziekstromingen aan bod komen. In de ene zaal dance en r&b, in de andere jump en harddance (met onder meer de landelijk bekende Pat B uit Ossendrecht).

„Door de entreeprijzen laag te houden (een kaartje kost acht euro, minder dan bij de grotere events) ligt de drempel voor onze doelgroep - jongeren van 16 tot 22 jaar - niet te hoog. We zien het bij onze andere activiteiten: de bezoekers leven echt naar zo’n avond toe. En voor de jongeren die wel elk weekeinde naar Rotterdam of België afreizen, is dit een leuk tussendoortje. Maar dan wel een heel vet tussendoortje.“

www.bndestem.nl

Back 2 Bassrulers

Naast de wc's, statafels en airco, wat zijn de ideeen voor de volgende editie?

Qua Dj's: Vince, Marcky zijn al genoemd, wie zijn jullie graag nog meer?

Aankledingsideeën.....
- Ik heb die vaten ook in Outland gezien, heeft toch wel iets, misschien zijn de volgende keer door de zaal heen in te zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op zaterdag 1 april 2006 om 14:23:
de landelijk bekende Pat B uit Ossendrecht

Haha... oke :P
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens... bij deze felicitaties aan j-bo... gisteren is tygo geboren!

edit:

Ook aan femke natuurlijk :) :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jeroen & Femke van harte gefeliciteerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op zaterdag 1 april 2006 om 14:23:
heb die vaten ook in Outland gezien, heeft toch wel iets, misschien zijn de volgende keer door de zaal heen in te zetten.laatste aanpassing 1 april 2006 14:26

Als decoratie? moet je ze wel vast zetten of zo zwaar maken dat je ze amper opkan tillen :P anders word het een vaten-gooi-feest:P, Wat ik nog wil zien is betere verlichting, ik heb namelijk die ene laser die er hing amper gezien(misschien bij de djbooth hangen?)

ohja gefeli J-bo en zijn vrouw :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gefeliciteerd aan beiden natuurlijk :D :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Hey allemaal bedankt!
Ook voor alle persoonlijke berichtjes.
Tygo en mama zijn nu lekker thuis en het gaat top met ze.
Ze moeten alleen allebei nog lekker veel rusten,maar dat gaat zeker goed komen.
Dus Erik, dat word voor de volgende Bassrulers editie een klein Bassrulers 4 life shirtje..is goed voor de promotie. ;)
Waarschuw beheerder
Ik zag ook net dat stukkie in de BN/deStem. Onbegrijpelijk dat er nog steeds geen echte disco in de regio is...

Interessant stukkie voor de rest.

J-Bo, gefeliciteerd met de kleine. ;)
Waarschuw beheerder
J-Bo en Femke veel gefeliciteerd met de kleine!!

volgende editie gratis kaartje voor Tygo (vette naam trouwens) als er geen oppas geregeld kan worden:P
Waarschuw beheerder
Bassrulers 3

6 enorme tenten op bergse plaat beach.
ervoor veel parkeergelegenheid. 1 beach watertent (de schelp)en 5 andere knal tentjes

kost wat tijd maar dan heb je wel iets heel vets ;d paar vergunningen wat $ dan komt het goed :D

is maar idee b3 raayberg ook ok

greetz
Waarschuw beheerder
O en ook gefeliciteerd met de kleine van mij soon muisjes eten bij jBO (dezelfde foto)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misverstand uit de wereld.... ;-)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 21695, 30291}
Waarschuw beheerder
Jeroen ook gefeliciteerd kerel!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Yo dank je wel allemaal!
Misverstand..?
Dachten ze soms dat jij ook papa was geworden Losseman?
Zou niet verkeerd zijn...groeit het promoteam lekker snel. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 4 april 2006 om 16:55:
Dachten ze soms dat jij ook papa was geworden Losseman?

Nee, d8 geloof ik dat Losseman nog een alterego van J-Bo was

Maar laat dat papa worden voor mij nog maar even wachten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op dinsdag 4 april 2006 om 17:05:
aar laat dat papa worden voor mij nog maar even wachten

hihi toch nog maar wel ff w8en :D
Waarschuw beheerder
Lees net op j-e.nl dat er een outdoor feest in Hoogerheide komt i.s.m. HoD

Goede zaak!

Ben benieuwd wat ons hier weer te wachten staat :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op woensdag 5 april 2006 om 00:57:

Goede zaak!

ja inderdaad is nog waar ook :D

nou nou ben ergug benieuwd, het wordt nog ns wat hier in de buurt (Y):9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op woensdag 5 april 2006 om 16:00:

Goede zaak!

Hehe, soon meer info :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het outdoorfeest krijgt zijn eigen forum en wil ook vragen aan Big Boldy of hij dat voor ons wil openen dan. ;)
Waarschuw beheerder
jip ik zag het net ja! je bent er snel bij :D
Waarschuw beheerder
Ja idd,

errug vervelend,
vanavond die losseman eens een pak rammel verkopen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Juist..heb nog een aardigheidje voor het bassrulerspromo team. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op donderdag 6 april 2006 om 09:44:
vanavond die losseman eens een pak rammel verkopen;)

:nocheer: we gaan toch weer rammelen op Bassrulers 3 ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 6 april 2006 om 16:45:
we gaan toch weer rammelen op Bassrulers 3

d8 ik wel jah:D haha, gaat weer een vet feest worden!!
Waarschuw beheerder
HeeeY bergse begaaiers en omstreken gaat er dit jaar niemand naar InQontrol ofzo????????????????????

Laterssssssss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deci op zondag 9 april 2006 om 14:33:
HeeeY bergse begaaiers en omstreken gaat er dit jaar niemand naar InQontrol ofzo????????????????????

nee, ik dit jaar niet niet iig...

ben er al eens heen geweest, maar ben niet te spreken over de locatie

maar goed, ik zou zeggen have fun (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 7 april 2006 om 10:49:
d8 ik wel jah haha, gaat weer een vet feest worden!!

zal niet zo n moeilijke opgave worden schat ik in :P
Waarschuw beheerder
gaat er dit jaar niemand naar InQontrol ofzo?

Ik ben daar aanwezig, helaas niet op Alcohol Party
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tritje op maandag 10 april 2006 om 17:23:
ben er al eens heen geweest, maar ben niet te spreken over de locatie

Hier nog een.
Heb zelfs een forum ooit geopend over de Rai.
De eerste In-Qontrol ging nog wel,maar toen was het nieuw.
Al mijn andere Rai feesten waren niet echt top.
Innercity vond ik niets, In-Qontrol viel tegen.
Het gebouw is niet gebouwd om er mooi geluid te laten klinken.
Eenrichtingsverkeer is ook niet alles.
Als je zaal 1 uitloopt,moet je alle zalen door om weer terug in zaal 1 te komen.
Geen sfeer..te massaal..
En om een of andere reden krijg ik wel steeds gastenlijsten daar,waar ik niet omvraag.
Helaas staan deze opnaam en zijn ze niet overdraagbaar.

Alleen Thunderdome a Decade vond ik goed daar,maar dat was maar in 2 zalen en een goede oude sfeer.

Dus geen In-Qontrol meer hier. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 10 april 2006 om 17:43:
Het gebouw is niet gebouwd om er mooi geluid te laten klinken.
Eenrichtingsverkeer is ook niet alles.
Als je zaal 1 uitloopt,moet je alle zalen door om weer terug in zaal 1 te komen.
Geen sfeer..te massaal..

ja daar kan ik helemaaaaaaaal inkomen :yes:
Waarschuw beheerder
Vorig jaar bij In Qontrol all1 op het eind last van gehad, toen Technoboy in de main verder ging draaien. Ondanks heb ik me er vorig jaar prima geamuseerd, nu zaterdag maar eens kijken.
Waarschuw beheerder

Neej, andere verplichtingen, meot naar een alcoholic party:P

Verder is Inqontrol toch 1 van de beste feesten waar ik ooit geweest ben (afgelopen 2 jaar)

Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 10 april 2006 om 17:45:
Daar zit deze jongen dus ook!!!!!

Kleine kans dat deze jongen daar is, zeg maar 0,00001%, heb dartdemonstratie, oftewel een zuipfestijn in Heerle en dan nog in de Biebar Halsteren:D
Artiest Poltek
Waarschuw beheerder
Niet teveel veranderen aan Bassrulers, eerste 2 waren uitstekend voor mij. Maar kunnen er geen pendelbussen uit Hheide komen ofzo, vorige keer als een gek teruggefietsd alleen. 't is maar een idee, maar ik denk dat mensen wel geld willen neerleggen voor een goed feest waar ze kunnen en mogen drinken ;). En de line-up? Gewoon goede DJ's die lekker de beuk erin kunnen gooien, 't is dat Ruthless al geweest is.
Waarschuw beheerder
donateur
Poltek is Ruthless freak geworden.
Aardige gast is ruud het Robert. ;)

Wat bussen betreft..dit kun je ook zelf regelen.
Gewoon met een groep in Hoogerheide afspreken met een taxi bedrijfje ofzo.
Hoe meer man, hoe aantrekkelijker het word.
Waarschuw beheerder
Haha, mijn reply was voor gisteravond, maar mijn mening blijft. Toffe gast, en misschien dat we dat dan maar eens moeten gaan doen met Taxi's. Vandaag eerst maar eens bijkomen van gisteren ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Doelde ook meer op je antwoord in het I love Jump forum. ;)
:O
Waarschuw beheerder
Haha, klopt. Hij was aanstekelijk enthousiast :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Poltek op maandag 17 april 2006 om 12:44:
a, klopt. Hij was aanstekelijk enthousiast

Dat is goed nieuws,want een enthousiaste Poltek telt voor twee! ;)

Waarschuw beheerder
leeftijd 18+
eruit gezet blijft eruit gezet !!!
iets minder warm
en voorderest gewoon lekker etzelfde :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bedankt voor de info Steffi.
We nemen het zeker mee.

Grtz J-Bo
Waarschuw beheerder
ohwohwohw..

wat is dit forum dood zeg:P

zijn mensen nog van plan om vet veel te feesten deze zomer of toch liever op vakantie??
Waarschuw beheerder
Laten we het dan maar eens wat leven in blazen of niet.

Uitspraak van Bigboldy op maandag 22 mei 2006 om 14:44:
zijn mensen nog van plan om vet veel te feesten deze zomer of toch liever op vakantie??

Voor mij een combinatie van goede feesten en op vakantie naar Kos.

FF ontopic, nog mensen goede sets gehoord voor een volgende Bassrulers, of andere ideeën?

Hoewel ie voor mij qua naam niet echt trekt voor een Bassrulers zette Darkraver zaterdag op Emporium toch een redelijke jumpset neer en vond ik Greg C nog wat beter draaien dan op BR2.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op maandag 22 mei 2006 om 14:44:
wat is dit forum dood zeg

Wellicht stilte voor de storm...
Waarschuw beheerder
Dj Q-IC (Y)
Artiest Solaxx
Waarschuw beheerder
Vond zijn setje @ 5 years B2S maar waardeloos, hoop niet dat hij altijd zo draait ?:o
Waarschuw beheerder
(y) weer een feest om naar uit te kijken :bounce:

Uitspraak van Erik2K op maandag 22 mei 2006 om 16:59:
Wellicht stilte voor de storm...

achteraf gezien best een scherpe opmerking Erik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
16 September..!! Ideaal.. had me vergist, weekend met familie is het weekend ervoor...

Promoteam compleet!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op woensdag 24 mei 2006 om 20:14:
16 September..!! Ideaal.. had me vergist

Nou gelukkig maar

Weekend ervoor in Limburg toch??

lekker dichtbij duitse grens ;-) Q-base ff 16 uur zonder familie :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 25 mei 2006 om 12:59:
lekker dichtbij duitse grens Q-base ff 16 uur zonder familie

zou wat zijn:P
Waarschuw beheerder
donateur
Nog iets meer dan 3 Maandjes..:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op woensdag 31 mei 2006 om 10:47:
eerst maar eens Decibel bezoeken.. wat een line-up is dat dan!! :kwijl:

eindelijk mn eerste decibel ooit!!!!!!!!! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn altijd lekkere feestjes.
Soort Bassrulers,maar dan buiten. :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en dichtbij volgens mij
Waarschuw beheerder
Volgens mij ook.. ideaal:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op donderdag 1 juni 2006 om 20:10:
en dichtbij volgens mij

Uitspraak van Bigboldy op donderdag 1 juni 2006 om 22:03:
Volgens mij ook.. ideaal :P

kijk eens aan (Y) gaat helemaal goed komen als ik centen heb hahaha :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 1 juni 2006 om 14:14:
Defqon en Decibel staan in mijn agenda

Sensation Black, FFWD en Q-BASE doen we ook nog even tussen door mee pakken :)
Waarschuw beheerder
En wat dacht je van FF stampen dan, rockit open air, free festival, nature one en mysteryland:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop in ieder geval dat er bij Bassrulers wat aan die warmte wordt gedaan.

Indien er nog steeds niets aan gedaan wordt is het wel handig dat je naar buiten mag dat zou ook een oplossing voor het probleem zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bezoekers op flock gaat iig als een trein, nu al +100!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op woensdag 7 juni 2006 om 14:00:
Bezoekers op flock gaat iig als een trein, nu al +100!

als het er op flock maar meer zijn als de vorige editie:P
Waarschuw beheerder
donateur
Dan hebben we een probleem, want als de vorige editie uitverkocht was,dan kunnen er niet meer komen als vorige keer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gert-Jan op dinsdag 6 juni 2006 om 12:44:
Ik hoop in ieder geval dat er bij Bassrulers wat aan die warmte wordt gedaan.

Indien er nog steeds niets aan gedaan wordt is het wel handig dat je naar buiten mag dat zou ook een oplossing voor het probleem zijn.laatste aanpassing 6 juni 2006 23:22

Warm is het op alle feesten waar het druk is en flink gefeest word.
In en uit lopen gaat niet.
Dit zorgt een voor onndodige overlast in de wijk en 2 is het dan niet meer te controleren voor de beveiliging.
Je hebt het hier niet over een feestje van maar 300 man.
Dus tip..kom niet in je wintertrui. ;)

Maar het gaat weer een dik feest worden in September,met weer een heerlijke line-up.
Daat gaat onze Erik wel voor zorgen :D.
Word weer knallen in de Raayberg!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 10 juni 2006 om 00:45:
Dus tip..kom niet in je wintertrui. ;)

Ik zou inderdaad je ski-kleding in de kast laten hangen, zoek anders iets luchtigs op... Linnen broek, shirt zonder mouwen als je er veel last van hebt...

Anywayz los gaan we toch wel!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 10 juni 2006 om 00:41:
Dan hebben we een probleem, want als de vorige editie uitverkocht was,dan kunnen er niet meer komen als vorige keer.

Dat is, maar hoe meer mensen er van pf komen hoe betere partysfeer:P hopelijk ook mensen van buiten te de regio zodat we bassrulers uiteindelijk landelijk op de kaart krijgen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Zaten vorige keer toch al een aantal mensen bij die serieus van verder waren gekomen en dat is het zeker waard ook.

Maar ongetwijfeld dat alles weer volle bak word.
Een volle bak met heerlijke dj's,
een volle bak met heerlijke beats,
een volle bak met veel gezellige mensen,
en een volle bak sfeer.

Oh ja..en we zorgen ook dat er een volle bak met bier staat. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 12 juni 2006 om 23:45:
Oh ja..en we zorgen ook dat er een volle bak met bier staat.

Dat is natuurlijk wel net zo handig.. werkt bij veel mensen toch sfeerverhogend, waardoor ze de dj's vet vinden, de beats vet en het gezellig blijft, dus eigk ERIK!!:P is bier het belangrijkste:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op dinsdag 13 juni 2006 om 13:09:
dus eigk ERIK!! is bier het belangrijkste

Hm, dan moet ik toch maar s een paar dj's gaan afbellen :P
Waarschuw beheerder
minder dj's en meer bier,, hhmmm lastig keuze ;-)

Bassrulers wordt toch al knallen! Ja volle bak ja!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik2K op dinsdag 13 juni 2006 om 13:12:
Hm, dan moet ik toch maar s een paar dj's gaan afbellen

Goed plan, maak er gewoon een schuurfeest van in de Raayberg:P 15 euro entree gratis zuipen en DJ Erik with a K achter de deks;)
Waarschuw beheerder
donateur
Begint er weer goed uit te zien!
Ben benieuwd naar de line-up :P
Wordt denk ik weer een goede editie van Bassrulers net als de vorige keer.
Waarschuw beheerder
Zal er zeker goed uit gaan zien,

ben k niet bang voor!!:D

1,2, stampuh!!!
Waarschuw beheerder
Binnenkort de release van de line-up :)

De 1e kaarten zijn inmiddels alweer verkocht! Kaarten zijn momenteel online te bestellen via http://www.j-e.nl/bassrulers/onlinebestellen.htm.

De kaartverkoop bij de voorverkoopadressen start zaterdag 1 juli a.s.

Waarschuw beheerder
beter late jullie een keer Coone draaie
da de rest me ni zoveel uitmaak
ak maar ken Begaaie :)
(K)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 15:23:
ak maar ken Begaaie

Donna los @ De Begaaiberg. :o

Uitspraak van Erik2K op dinsdag 20 juni 2006 om 14:04:
Binnenkort de release van de line-up

Ben benieuwd mensen. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het schijnt dat er 4 dj's komen die ook @ defqon hebben gedraaid :P

//heb ik van een insider
Waarschuw beheerder
donateur
Maar welke 4 heeft die persoon vast nog niet losgelaten. :O

Uitspraak van Bigboldy op woensdag 21 juni 2006 om 18:23:
jij wel jeroen

Weet jij ook almeer..? Zal anders vast niet lang meer duren. :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet niet, Ruthless, lobotomy inc francois :P of als afsluiter Gizmo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 21 juni 2006 om 20:56:
Weet jij ook almeer..? Zal anders vast niet lang meer duren

Behalve de exclusive heb ik werkelijk geen idee, weet neit meer dan Harry Potter weet:D
Waarschuw beheerder
Een wijziging : Coone! 100% zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op woensdag 21 juni 2006 om 21:04:
lobotomy inc

Soms ownt hij wel hard, maar zijn setje op DefQon1 (wat ik live heb opgevangen) was :(

Ruthless :respect: Hij zou dan de eerste zijn (buiten pat natuurlijk) die de tweede keer komt van de Jump?
Waarschuw beheerder
Die was er de 1ste keer? Toen was ik zo vaag dat ik daar niet meer veel van weet namelijk. :+
Waarschuw beheerder
donateur
Wie of wat het ook worden..het word in iedergeval weer knallen. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op maandag 22 mei 2006 om 14:52:
Hoewel ie voor mij qua naam niet echt trekt voor een Bassrulers zette Darkraver zaterdag op Emporium toch een redelijke jumpset neer

Darkraver liefst alleen als ie early draait, als jump dj vink em niet zo geslaagd :D
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is tie rond... ik weet em lekker ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:X
We zijn op dit moment nog aan het onderhandelen met Pat B.
Helaas is deze jongen steeds moeilijker te bereiken door dat hij op steeds meer plekken draait. (Lees Outland, Hard Bass, The Clubs..)
Zodra deze onderhandelingen rond zijn,kunnen we de line-up bekend maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thoompje op vrijdag 23 juni 2006 om 18:38:
Darkraver liefst alleen als ie early draait, als jump dj vink em niet zo geslaagd

Krijg je van die bacardi jump, is niet zo bijzonder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 23 juni 2006 om 19:22:
Helaas is deze jongen steeds moeilijker te bereiken door dat hij op steeds meer plekken draait. (Lees Outland, Hard Bass, The Clubs..)

Pat B op hardbass? Moet niet veel gekker worden, vorig jaar stond ie nog op het roncalli galabal:P. Vond em toen trouwens prima draaien, unleash the beast ipv grease aan het einde (H)
Waarschuw beheerder
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dhr. Ruudloos weer aanwezig zal zijn. :D
Waarschuw beheerder
Zou mooi zijn, was een prima afsluiter vorige keer!
Waarschuw beheerder
donateur
Nico & Thoompje hebben het niet over dezelfde persoon denk ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zaterdag 24 juni 2006 om 15:12:
Uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dhr. Ruudloos weer aanwezig zal zijn.

Zijn de F-Town boiz dit keer dan weer wel van de partij ;):p?

Waarschuw beheerder
zeker wete wor dit weer een top feestje alleen hopen dat ze deze keer airco hebbe anders wor het weer zoon zwembad das minder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 24 juni 2006 om 21:20:
Nico & Thoompje hebben het niet over dezelfde persoon denk ik

Denk et wel, et ging over dr. Rude toch:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thoompje op zondag 25 juni 2006 om 19:17:
Denk et wel, et ging over dr. Rude toch

Vage Nico heeft het over Ruudloosch
Waarschuw beheerder
Es gibt nur ein Ruudloos und das ist dieses rote. :d :vaag:

Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar de line up :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 17:43:
zeker wete wor dit weer een top feestje alleen hopen dat ze deze keer airco hebbe anders wor het weer zoon zwembad das minder

:lol: allemaal plakkerige lijfjes
Waarschuw beheerder
donateur
en de vloer misschien niet zo glad
dat zou ook wel lekker zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 26 juni 2006 om 17:11:
Klinkt zo slecht nog niet.

ik wilde net zeggen:P

Uitspraak van Kenanus op maandag 26 juni 2006 om 17:27:
en de vloer misschien niet zo glad
dat zou ook wel lekker zijn

ideale vloer om te leren skien :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Niets kan ons tegenhouden hey Rene..
Ik zie nu een vakje rechtsboven met geschikt. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 27 juni 2006 om 17:29:
Niets kan ons tegenhouden hey Rene..

Dat zou wat zijn, k zie net dat ik headliner ga laten schieten voor bassrulers!! zelfs dat kan mij niet tegenhouden:D

Waarschuw beheerder
waar blef die linee uppp ??;)
Waarschuw beheerder
[img width=464 height=240 cacheid=000060e300079083083783181a0177ed36]http://www.jumpunited.com/special/bassrulers.png[/img]

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
A.s. vrijdag 30 juni zal op de nieuwe regionale harddance community www.jumpunited.com de line up van Bassrulers bekend gemaakt worden.

JumpUnited is een snelgroeiende community met het laatste nieuws uit de (regionale) scene, interviews met zowel bekende dj's als lokale upcoming talents, een uitgebreid forum en uiteraard een fotogalerij.

Als organisator kan J&E Entertainment zulke initiatieven alleen maar toejuichen en daarom gaan beide partijen ook samenwerken!

Allereerst door vrijdag 30 juni om 00.00 u de primeur van de line-up voor Bassrulers op 16 september in Bergen op Zoom te geven aan www.jumpunited.com. Ook kun je via deze website dan continu op de hoogte blijven van het laatste nieuws rondom Bassrulers en andere J&E en 4AM-events en zullen er enkele vrijkaarten voor Bassrulers verloot gaan worden.

Ga naar de website van http://www.jumpunited.com
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar de line-up...

maar ondanks dat wordt het toch wel weer een spetterend feestje:D

Waarschuw beheerder
Ja nog 2 dagen wachten :P
Vorige keer was de line up boven mijn verwachtingen.
Dus ben erg benieuwd hoe hij er deze editie uit zal zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op woensdag 28 juni 2006 om 16:19:
Ben benieuwd

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 17:19:
ben erg benieuwd

Ben ook benieuwd, Bassrulers COMING UP STRONG!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op woensdag 28 juni 2006 om 17:42:
Ben ook benieuwd, Bassrulers COMING UP STRONG!

De berichten (geruchten) die ik hier en daar lees zijn veel belovend in iedergeval :)

Maar we zullen het zien...vrijdag;)
Waarschuw beheerder
Is de hardcorezaal trouwens weer maar tot 2 uur open of wordt er tot het einde doorgeknald daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thoompje op woensdag 28 juni 2006 om 20:42:
Is de hardcorezaal trouwens weer maar tot 2 uur open of wordt er tot het einde doorgeknald daar?

Wat dat betreft heb ik goed nieuws voor jullie! Zaal 2 zal niet tot het einde maar wel een stuk langer dan tot 2u open blijven!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik2K op woensdag 28 juni 2006 om 23:13:
Wat dat betreft heb ik goed nieuws voor jullie! Zaal 2 zal niet tot het einde maar wel een stuk langer dan tot 2u open blijven!

nice!!
Waarschuw beheerder
een stuk langer dan tot 2u open blijven

(y)super
Waarschuw beheerder
hmmm ik weet wel wie er komt, maar ik zeg niks :)

Ik ben er dit keer bij :)

Waarschuw beheerder
Ik denk iig DJ Bjorno, aangezien hij zich heb aangemeld als bezoeker :P Nog even geduld! morgen weten we het!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nog even billen knijpen ;) vanavond wordt het bekend!! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op donderdag 29 juni 2006 om 10:34:
vanavond wordt het bekend!!

Morgenavond toch op JumpUnited? ;-)
Waarschuw beheerder

Dit is pas echt goed nieuws(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op donderdag 29 juni 2006 om 12:26:
Morgenavond toch op JumpUnited?

klokslag 00:00 uur das dus vannacht ;)
Waarschuw beheerder
Dacht dat het vrijdag op zaterdag 0.00 was, maar maakt niet uit.
Waarschuw beheerder
nope vanavond dus :D dus allemaal wakker blijven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben ook wel erg benieuwd. J&E kennende zal het weer giga worden. (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Solaxx op donderdag 29 juni 2006 om 14:46:
Ik ben ook wel erg benieuwd. J&E kennende zal het weer giga worden.

Jij probeert er een boeking uit te slepen? :o
Maar gaat zeker goed komen Solaxx..het word weer stampen. :yes:

Vanavond om 0.00 op jump united de line up. :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zolang jeroen mij maar weer op de foto zet, vind ik het prima :P

een klein after party van defqon :P
Waarschuw beheerder
Ik ben ook wel erg benieuwd. J&E kennende zal het weer giga worden.

Inderdaad, ben ook benieuwd :P

Natuurlijk hopen we ook weer op goede Locals, maar dat zal wel goed komen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook wel erg benieuwd. J&E kennende zal het weer giga worden

Haha... jahoor ;)
Artiest {SHOWLIST artist 54359, 12831, 47072}
Waarschuw beheerder
Goh, meld ik mij ook eens aan...denken ze meteen dat ik kom draaien! En mens mag zelfs al niet meer feesten! ;) Alhoewel...het leven is 1 groot feest! :D Komt helemaal goed op Bassrulers...toch? Of probeer ik er nu een booking uit te slepen! :D

Bjorno

Waarschuw beheerder
Haha ja bjorno, of je heb hem al op zak die booking :P alles kan, over 3 uur en een kwartiertje zullen we het weten!! :)
Waarschuw beheerder
nog 26 fokking minuten :P kwil naar bed verdomme ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op donderdag 29 juni 2006 om 19:02:
Goh, meld ik mij ook eens aan...denken ze meteen dat ik kom draaien! En mens mag zelfs al niet meer feesten! Alhoewel...het leven is 1 groot feest! Komt helemaal goed op Bassrulers...toch? Of probeer ik er nu een booking uit te slepen!

Bjorno

Pfffff :P tssss
Waarschuw beheerder
en los :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op donderdag 29 juni 2006 om 19:02:
Goh, meld ik mij ook eens aan...denken ze meteen dat ik kom draaien!

Kijk maar op www.jumpunited.com of je komt draaien..of bezoeker bent. ;)

Komt helemaal goed op Bassrulers...

Zeker te weten,we zullen je eens laten zien hoe die Nederlanders gas geven. ;)

Hoewel jullie het al wel een beetje gewent zijn..
Pat B draait niet voor niets bij jullie en half Nederland duikt op een feestdag de grens over opweg naar een van jullie clubs.

De kaartverkoop loopt snel en mocht je in geldnood zitten..waag een gok op jumpunited en misschien ben je een van de gelukkige.
Wie niet in geldnood zit...wees optijd,want anders zijn de marktplaats handelaren weer blij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hele nette line up weer! Super gedaan!
Snel ergens een kaartje halen, mag dit feestje niet missen natuutlijk :)
Waarschuw beheerder
wat een line up he mensen :P

[img width=464 height=240 cacheid=000060e300079297d1a51fca1a0178be93]http://www.jumpunited.com/special/Flyerbassju.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De voorverkoop bij de voorverkoopadressen start zaterdag 1 juli a.s.

Kaarten verkrijgbaar bij:
Raayberg - Bergen op Zoom
Music Store - Bergen op Zoom
Village Men & Women - Bergen op Zoom
Music Store - Steenbergen
J&E Entertainment - Tholen / St-Maartensdijk (info@j-e.nl)

Online zijn reeds kaarten te verkrijgen via http://www.j-e.nl/bassrulers/onlinebestellen.htm
Waarschuw beheerder
donateur
ZKKR ZKKR NICE line Up

Waarschuw beheerder
Lekkere line up!!

Had gelijk he bjorno haha :P
Shit, nu moet ik mij nog gaan vrijmaken voor die datum ook! :) LOL!

We zullen die Nederlanders is laten zien hoe een belgje ze aan het springen krijgt! hahahahahaha ....

Bjorno
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op vrijdag 30 juni 2006 om 13:41:
We zullen die Nederlanders is laten zien hoe een belgje ze aan het springen krijgt! hahahahahaha ....

Ach... zo bijzonder is dat niet, jij doet wel meer dingen met Nederlanders..
Hahahahahaha...mjah..ik ga hier geen commentaar op geven.
Want als ik dat nu zeg dan denk ik dat ik niet meer op handgeklap door de nederlandse gemeenschap onthaald zal worden...Bjorno ;)

Bassrulers dikke feest! Toch? :D

PS: Neen Pat, ik ga geen vrouwonvriendelijke uitspraken doen! :)
Zoiets ja...Dixies..je mag die naam gerust uitspreken... maar daar zet ik het harder op commando van de lightjockey he..die zegt gain kwart over laat het klapperen en kraken maar beginnen! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op vrijdag 30 juni 2006 om 14:00:
Dixies

Ach ja, het is overaal wel wat... ik heb ooit eens ergens gedraaid waar je moest letten op een stoplicht... Bij teveel rood ging de stroom eraf...

ow, wacht eens... jij ook haha ;)
Waarschuw beheerder
nie mauwen...maar knallen :D
Waarschuw beheerder
1,2 stampuh op BR 3!! met deze line-up zeker te gek!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de line up ingestuurd en die staat er nu dus bij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op vrijdag 30 juni 2006 om 14:08:
stroom alleen niet..ik zag ook regelmatig knopjes voorbij vliegen..maar goed..dat zal op bassrulers wel niet zijn!

Het enigste wat op Bassrulers voorbij komt vliegen zijn de voetjes die los gaan.

Uitspraak van Tinusz op vrijdag 30 juni 2006 om 15:35:
nie mauwen...maar knallen

Zo is het Tinusz..:flower:
De mannen van the-clubs.be praten over het forum alsof ze elkaar nooit zien.
Het probleem zal hem wel zitten dat ze de gain zover open gooien dat ze elkaar niet meer verstaan.

Maar we gaan rammen en beuken..
Scheuren in de vloer en het plafond vol met deuken. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 1 juli 2006 om 02:54:
Maar we gaan rammen en beuken..
Scheuren in de vloer en het plafond vol met deuken.

plus airco die staat te blow-en

:P
De airco die staat te blowen?

Die moet dan wel high in the sky zijn! :D

En Tinusz...mauwen mauwen...jij mauwt ook...maar onder de vorm van op andere fora je eigen community te spammen. :P

By the way...jij bent wel lekker he. Je geeft vrijkaarten weg voor bijvoorbeeld the-return op je website en dan kom je op de website van the-clubs zeggen dat ze die bij jou kunnen krijgen. Ooit al eens aan gedacht dat we nu net vrijkaarten weggeven om NIEUWE mensen aan te trekken! :D Maar goed...nog even te gaan man...af en toe nadenken.

Maar goed voeten, airco high in the sky...lampjes knopjes...beuken...1 groot feest! :D

Ik ben er klaar voor...nu de rest nog!

Bjorno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op zaterdag 1 juli 2006 om 13:24:
By the way...jij bent wel lekker he. Je geeft vrijkaarten weg voor bijvoorbeeld the-return op je website en dan kom je op de website van the-clubs zeggen dat ze die bij jou kunnen krijgen. Ooit al eens aan gedacht dat we nu net vrijkaarten weggeven om NIEUWE mensen aan te trekken! Maar goed...nog even te gaan man...af en toe nadenken.

nie zeuren :P zijn genoeg mensen die die kaarten willen ;) en maak genoeg reclame voor the clubs :D je mag niet klagen denk ik :)

straks alvast voorproefje op bassrulers....patje aan het werk horen :D

Waarschuw beheerder
Cker goeie line-up!
Dak weer van de partij ben!!:bounce:
See You!
Waarschuw beheerder
Hmmm, François en Dr. Rude... Daar zou ik wel eens wat meer van willen horen. En natuurlijk 'good-old' Ruudloos!
Puike line-up mannen.

Dit feest verdient eigenlijk een betere lokatie dan de Raaijberg. Kan het niet outdoors ofzo? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op zondag 2 juli 2006 om 19:16:
Hmmm, François en Dr. Rude... Daar zou ik wel eens wat meer van willen horen. En natuurlijk 'good-old' Ruudloos!
Puike line-up mannen.

Erik heeft hem weer dik in elkaar zitten :yes:

Waarschuw beheerder
hele vette line-up!

Goed bezig Bassrulers :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals het hoort..de mc laat zich horen :D
Gaat zeker een feest worden Apster. :yes:
Waarschuw beheerder
wel te hopen dat we em horen :D gelukkig een andere dan die van de vorige keer :P (hardstyle tent)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op dinsdag 4 juli 2006 om 19:43:
wel te hopen dat we em horen gelukkig een andere dan die van de vorige keer (hardstyle tent)

gaan gewoon knallen zoals het hoort!
Waarschuw beheerder
Het gaat helemaal goed komen,

beetje flyeren en iedereen in de regio is weer op de hoogte!!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op zondag 2 juli 2006 om 19:16:
Dit feest verdient eigenlijk een betere lokatie dan de Raaijberg. Kan het niet outdoors ofzo?

Ze zullen een keer groter moeten proberen! Want verwacht dat deze editie ook weer uitverkocht zal raken :P
Maar ja vind maar eens een grote locatie in Bergen op zoom. Dat word een probleem denk.
Zou alleen de stoelemat kunnen opnoemen. Maar ja voorlopig zo lekker door gaan, gaat goed zo :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er ondertussen een keer een airco?
Verder zeg ik: Rete-goeie-line up! Dit moet een knalfeest worden!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Deel 1 was leuk omdat het juist niet té druk was en er dus genoeg ruimte was om uit je plaat te gaan. Daar kwam nog eens bij dat je bekenden makkelijker kon spotten in de zaal. Het was toen toch net iets meer dat 'insiders' feestje dat het nu niet echt meer is.

Ik zie eerlijk gezegd op tegen een volle Raaijberg...

Maar goed deze tent gaat weer uitverkocht raken en dat is een goede zaak voor een dance-feest in BoZ. :)
Waarschuw beheerder
deel 2 was ook uitverkocht ;) was goed te doen hoor :)
Waarschuw beheerder
Idd was helemaal niet zo druk in de grote zaal, behalve dat halletje dan :P

Waarschuw beheerder
En Het Bassrulers team heeft er een lid bij!! :woep:
Ik mag me verwelkomen en dan ook nog eens als eerste meisje (A).
Waarschuw beheerder
go kimmy :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 5 juli 2006 om 22:20:
En Het Bassrulers team heeft er een lid bij!!
Ik mag me verwelkomen en dan ook nog eens als eerste meisje

Tot vanavond KimmieJ :flower:

Tja..eerste editie was nieuw en bleek een groot succes.
Dus wat dat betreft de complimenten voor J&E.
Iets wat goed is,groeit en ook dat heeft zijn voordelen.
Editie 2 was uitverkocht en 3 gaat ook hard..wie weet wat J&E door dit soort succesen nog voor ons in petto heeft voor de toekomst.

Gaat echt wel goed komen..het word druk en gezellig en het belangrijkste..het word Feest. :yes:
Maar dat kan ook niet anders dan met deze Line-Up!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op woensdag 5 juli 2006 om 20:28:
Ik zie eerlijk gezegd op tegen een volle Raaijberg...

Uitspraak van Tinusz op woensdag 5 juli 2006 om 21:36:
deel 2 was ook uitverkocht was goed te doen hoor

Omdat de Raayberg in 1e instantie niet de meest ideale locatie is voor de grotere jongeren/dance events (capaciteit wc's, airco, breedte doorgangen) hebben we besloten dat we iets minder kaarten verkopen dan wat we maximaal binnen kunnen hebben.

We hebben bij enkele andere events in de Raayberg (Jan Smit, Skihut on tour) ervaren hoe t is als wel de Raayberg maximaal volgestouwd wordt en we denken ook dat dat kan bij een stavolk wat zuipt en meezingt, maar bij een dance-event willen we dat absoluut niet. We proberen zoveel mogelijk kwaliteit te bieden, en in onze ogen is plek om te dansen daarbij een belangrijke must.

We verkopen dan ook liever 50 - 100 kaarten minder dan dat iedereen achteraf het feest minder beoordeeld en gaat zeiken dat het TE druk was!

Wat betreft de airco: tijdens de zomer gaat de grote zaal verbouwd worden, en er is toegezegd dat er gekeken gaat worden naar een betere airco.

Ennuh, Kimberley..en de rest van de Bassrulers crew.. tot vanavond he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 5 juli 2006 om 22:20:
En Het Bassrulers team heeft er een lid bij!!
Ik mag me verwelkomen en dan ook nog eens als eerste meisje

Zeker niet verkeerd wat vrouwelijke inbreng;)

Uitspraak van Erik2K op donderdag 6 juli 2006 om 11:32:
Ennuh, Kimberley..en de rest van de Bassrulers crew.. tot vanavond he!

See you @ Tholen city this evening:P

Waarschuw beheerder
tot vanavond :bye:
Waarschuw beheerder
het was gezellig
Waarschuw beheerder
zeker weer gezellig:P
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi praten over Bassrulers - Forces of Nature met op de achtergrond een ondergaande zon en bliksemflitsen in de wolken..de donder komt er ook aan..namelijk 16 September in de Raayberg. :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik2K op donderdag 6 juli 2006 om 11:32:
hebben we besloten dat we iets minder kaarten verkopen dan wat we maximaal binnen kunnen hebben.

Lijkt me een goede move, zeker wanneer je straks honderden skiërs over je piste ziet vliegen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje. ;)
Waarschuw beheerder
Alleen de echte kunststukjes kan ik waarderen (het zwarte-piste werk op technomuziek), maar ik zie dat roekeloze, simpele geschop liever niet.

Het zou niet de eerste keer zijn dat er goedwillende bezoekers in het ziekenhuis belanden omdat mensen niet uitkijken en persé leip willen doen op een bomvolle vloer...

Daarnaast ben ik meer voorstander van het 'ouderwets' stuiteren. Scheelt een hoop ruimte, blessures en dom uitziende bewegingen (zoals de beruchte 'kleuter krijgt zijn zin niet en begint hard met beide voeten op de grond te stampen-beweging). :D

Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 7 juli 2006 om 15:35:
als ze niemand tot last zijn vind ik het prima

Juustem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha, 2e kerstdag in de Castel was er ook iemand flink los ;):P

Maar vorige keer geen last gehad van de drukte, hele avond geskied vooraan met Solaxx:P. Dus Solaxx, jij beter vervoer regelen en weer gaan skiën als je uitgedraaid bent :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op dinsdag 4 juli 2006 om 23:17:
beetje flyeren en iedereen in de regio is weer op de hoogte!!

en ik help wel n handje mee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op zaterdag 8 juli 2006 om 21:19:
en ik help wel n handje mee

dat is je geraden!!;)

Heel Nijmegen naar Bassrulers in BOZ:P
Waarschuw beheerder
donateur
De cafetaria's in Meilust hebben weer flyers op de toonbanken liggen. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Mais oui.. Present!

Eerste Bassrulers ook meegemaakt, althans, voor de helft.. Tweede moeten missen.. Maar Roosendaal is ook vertegenwoordigd in Bergen op Zoom op 16 september :yes:
Waarschuw beheerder
flyers moeten worde geupdate achter Pat B zijn naam moet nu ook ''Hardbass'' staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op maandag 10 juli 2006 om 00:50:
flyers moeten worde geupdate achter Pat B zijn naam moet nu ook ''Hardbass'' staan

Ja en volgende maand weer Solo @ Gelredome :P Dat is het nadeel van papieren flyers. Ze raken een keer achterhaald.
Waarschuw beheerder
wat geloof je het niet :P?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 9 juli 2006 om 19:24:
De cafetaria's in Meilust hebben weer flyers op de toonbanken liggen.

gooi ze eens bij het vierde in het centrum neer :)
ideale plek (veel jongeren als klant)
;)
Waarschuw beheerder
donateur
Moeten wel zeker weten dat ze blijven liggen.
Er zijn ook winkels die zeggen..ja leg,maar neer en dan loop je weg en dan liggen ze al in de container.
Maar idd,als het mag is het een goede locatie en bedankt voor de tip.

En bij deze wil ik Pat B officieel feliciteren met zijn boeking op Hard Bass.:respect: Je hebt er hard voor gewerkt,dus geniet ervan kerel. :flower:

Ook The X-Clusive verdient de felicitaties.
Die staat naast Defqon & Q-Base nu ook op Mega-Rave :flower:

Blijkbaar houden de grote organisaties Bassrulers goed in de gaten. :O ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 10 juli 2006 om 12:03:
Maar idd,als het mag is het een goede locatie en bedankt voor de tip.

McKroket is hoofd kroketbakafdeling toch ofzoiets daar :P

Waarschuw beheerder
hehe
nee wij laten die altijd liggen. ;P
ze leggen die van blokstallen ook altijd neer (maar dat schijnt niet echt te helpen :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 juli 2006 om 15:19:
(maar dat schijnt niet echt te helpen :P )

Lagen er soms ook flyers voor afgelopen zaterdag in de Raayberg? Ook dat heeft niet echt geholpen ;-)

Waarschuw beheerder
ja die lagen er ;p
maarja, wie wilt er naar dj jean ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 juli 2006 om 17:35:
dj jean ?

Die moest openen :S, DJ jean van kwart voor 9 eventjes, beetje pauper lijkt mij. Maar ze vroegen me zelfs mee, kon gratis binnen, maar toch afgeslagen :p
Waarschuw beheerder
kaart in den pocket, heb volgens mij nog nooit zo vroeg een kaartje gehad
Waarschuw beheerder
Om alvast in de stemming te komen of DJ's te horen enkele DefQon1 livesets (bron musicincontrol.nl):

Ruthless @ DefQon1

Mystery @ DefQon1

Francois @ DefQon1

Meer zijn welkom :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op dinsdag 11 juli 2006 om 16:47:
Meer zijn welkom

Volgens mij staan er ook een zooi al geruime tijd op www.jumpunited.com

Uitspraak van Lagerfeld op dinsdag 11 juli 2006 om 09:25:
kaart in den pocket, heb volgens mij nog nooit zo vroeg een kaartje gehad

En je bent niet eens de eerste ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DefQon livesets heb ik de alles wel, maar staan er daar ook sets van andere feesten?
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik niet zo uit mijn hoofd, neem eens een kijkje. :D
Moet je nog wel bedanken voor deze tip.

Bassrulers reclame op Defqon 1!
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDlAgYTyGTHmJbUenUNJ8Rk9hgZhhoLmXlAN676G3nVL3WWa6UozV*IYTZYYSiu42wfFToSaBNE1UN!KJyOdm08bldXE!iOwk7cmFccM3M/jbo.JPG?dc=4675580473422460363[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 11 juli 2006 om 17:22:
Moet je nog wel bedanken voor deze tip.

(Y) je staat er prima op. Bassrulers @ DefQon ;-)

één halve seconde maar je staat erop

Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 11 juli 2006 om 17:22:
Weet ik niet zo uit mijn hoofd, neem eens een kijkje. :D

Zal binnenkort misschien mijn best eens doen om VIP te worden daar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm...

Zou zo maar eens kunnen dat ik op dit feestje beland, 16 september. Vorige editie was in ieder geval (y)

:bounce:

Waarschuw beheerder
trouwens............... bkjn 16 sept :(
lastige keuze
Waarschuw beheerder
H&H back online B) na 3 maanden!!! afwezigheid :|

Uitspraak van actief op dinsdag 11 juli 2006 om 18:26:
trouwens............... bkjn 16 sept

Sinds dat ze niet meer in Amigo's zitten trekt dat feest me een stuk minder :/

Moet me toch ook nog echt FF over de line up uitlaten:
F*cking GENIAAL!

1 tallent en voor de rest eigenlijk alleen maar gevestigde namen :respect:
Ben benieuwd hoe ze de time table in elkaar steken!

Gelukkig is't nog maar 2 maanden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op dinsdag 11 juli 2006 om 19:37:
Ben benieuwd hoe ze de time table in elkaar steken!

Ja! Wie zal er het dichtste bij zitten? Erik wel briefjes bewaren hé ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op dinsdag 11 juli 2006 om 17:26:
Zal binnenkort misschien mijn best eens doen om VIP te worden daar...

ben je al lid? :P anders maak ik je wel vippie :D

timetable is geniaal! :P :D :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op woensdag 12 juli 2006 om 09:44:
anders maak ik je wel vippie

Ik heb ook wel interesse in een VIP-lidmaatschap :D
Waarschuw beheerder
donateur
Er komt nog een jump-organisatie aan in Bergen jongens!
Hou je ogen er oren open,want ik heb gehoord dat The Prophet daar ook komt en draait om 18.42.

:respect: voor de uitspraken van Marcel Mulder:

quote van Marcel Mulder op het forum van het feestje.nl
Eén waar ik een beetje van geschokken ben is het Jump en harddance gebeuren. Het is super populair in deze regio. Mij rukt die muziek namelijk helemaal niets. Misschien moeten we ook daar toch maar eens een feest voor organiseren.

Weer :respect: voor je opmerkingen

Bron: http://hetfeestje.nl/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=28&func=view&catid=12&id=222#222

Ik weet dat als ik woorden gebruik van Marcel dat ik me schuldig maak aan stemmingsmakerij.
Je mag iedereen zijn woorden gebruiken,behalve die van..:X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zullen we iedereen die van hier komt vippie maken :P haha

erik je bent al vippie ;)

jeroen...gedraag je nou eens ;):P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op woensdag 12 juli 2006 om 13:36:
jeroen...gedraag je nou eens

Gelijk heb je.
Zal me verder inhouden. :flower: :kusje:

Back on topic: Bassrulers-Forces of Nature.

Iemand tips of iedeeen voor het feest verder nog?
Line up zit dik in elkaar in iedergeval. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op woensdag 12 juli 2006 om 09:44:
ben je al lid? :P anders maak ik je wel vippie :D

thx Tinusz, meldt me binnekort wel aan op JU! zit al wel op de flock heur...

voor de niet Vippies van JU

The X-clusive @ DefQon

:bounce: lekkere set (y)

Waarschuw beheerder
dodelijk eerste nummer van dj d ;p
jammer van die kut beastyboys vocals erdoor :P
maar leuk geprobeerd :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 12 juli 2006 om 12:38:
quote van Marcel Mulder op het forum van het feestje.nl

Eén waar ik een beetje van geschokken ben is het Jump en harddance gebeuren. Het is super populair in deze regio. Mij rukt die muziek namelijk helemaal niets. Misschien moeten we ook daar toch maar eens een feest voor organiseren.

Weer voor je opmerkingen

Leuk ja, als je iets zou wilen organiseren wat je geen bal intereseert!
Mooi feestje zou dat dan worden :gaap:

Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 12 juli 2006 om 14:29:
Iemand tips of iedeeen voor het feest verder nog?

Gratis drank? o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 12 juli 2006 om 18:46:
jammer van die kut beastyboys vocals erdoor
maar leuk geprobeerd

Smaken verschillen gelukkig :D

Uitspraak van Harder&Harder op woensdag 12 juli 2006 om 19:08:
Gratis drank?

Dan word wel je entree duurder. :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 12 juli 2006 om 19:40:
Dan word wel je entree duurder

Hehe hoeveel duurder ;)
Waarschijnlijk zuip ik't er wel uit o:)

Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 12 juli 2006 om 19:40:
jammer van die kut beastyboys vocals erdoor
maar leuk geprobeerd

Smaken verschillen gelukkig

Is dat geen bestaande track?

Vraag me trouwens af wat voor setje mystery neerkalt,
vond hem op DefQon niet o bijzonder!
Maar hoorde juist dat het een goeie set was,
lag mischien ook aan wat ik ervoor gezien had
en vond de jump area niet zo aansprekend (wel erg mooi)
Waarschuw beheerder
mystery zet over het algemeen lekkere sets weg :D in the return al 2 keer gehoord en 2 keer toppie :) defqon vond ik alle jump matig...maarja....nederland he...loopt achter ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op woensdag 12 juli 2006 om 20:11:
Is dat geen bestaande track?

de track is korsakoff - empty bottle (dj d remix) (heb em zelf hier liggen op vinyl)

beastyboys vocals zitten daar niet in :P
http://www.housevinyl.com/product_info.php/cPath/480_746/products_id/8289
das een a capella vinyl :)))

anders vraag je het hem zelf :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 12 juli 2006 om 20:26:
de track is korsakoff - empty bottle (dj d remix) (heb em zelf hier liggen op vinyl)

Hehe, had de mix niet geluisterd en had echt een heel ander sample voor ogen :P
Empty bottle ken ik ook wel :)

Uitspraak van actief op woensdag 12 juli 2006 om 20:26:
das een a capella vinyl ))

anders vraag je het hem zelf

Eerst maar's die mix beluisteren, had nog geen tijd ;)

Waarschuw beheerder
pfff :P
Waarschuw beheerder
weer een thema song voor br3. br2 had er volgens mij ook één (of was dat springbreak?) dat is nummer is toen niet gedraaid iig

Waarschuw beheerder
house of doom toch ? of niet

http://www.housevinyl.com/product_info.php/products_id/8801
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, dan weet je direkt waar dat x-clusive vandaan komt. Moet er toch een beetje uitspringen. Jammer dat jij de vocals kut vind. Vond het zelf wel aardig. Maar, zoals eerder verteld smaken verschillen. Wel veel zin in september. 1-9-06 megarave 9-9-06 q-base 16-9-06 bassrulers. Daar wordt ik nu gelukkig van ;)

Allemaal tot de 16e

The X-clusive
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 12:56:
1-9-06 megarave 9-9-06 q-base 16-9-06 bassrulers.

Dat is inderdaad wel een super maand :)! Goed bezig hoor...
Waarschuw beheerder
heb wat filmpjes van J-E online staan ook Bassrulers 2 in onze videosectie...kun je gewoon bekijken!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jij ook Pat. Lekker op hardbass knallen. En laatst Pussy Lounge. Dat is echt zo gaaf zulke dingen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 16:14:
Ja, jij ook Pat. Lekker op hardbass knallen. En laatst Pussy Lounge. Dat is echt zo gaaf zulke dingen.

Je vergeet Bassrulers Martin. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Pardon, en Pat bassrulers natuurlijk ;)
Komt lekker natuurlijk over he..........
Waarschuw beheerder
maar back on topic:P
Waarschuw beheerder
Qua decoraties lijkt me van de banners zoals die op defqon in de blauwe zaal hingen wel mooi.
Gewoon één kleur en dan over de breedte van de Raayberg. Krijg je misschien wel een mooi effect qua licht mee. De stof of zeil hoeft niet zo heel duur te zijn en je hebt decoraties die ook achterin de zaal kan.

Waarschuw beheerder
gewoon geen decoraties, enkel wat stroboscopen en gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 23:41:
en gaan!

dat sowieso!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 14 juli 2006 om 23:41:
enkel wat stroboscopen en gaan!

Harder & Harder heeft 2 profielen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 15 juli 2006 om 11:43:
Harder & Harder heeft 2 profielen?

Hehe, nee gewoon nog iemand met verstand van zaken :P

Een dj set, een donkere hal, 2 giga strobe's en een flinke rookmachine:
Een minimale set up voor een perfect (underground) feestje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op zaterdag 15 juli 2006 om 12:03:
Een dj set, een donkere hal, 2 giga strobe's en een flinke rookmachine:
Een minimale set up voor een perfect (underground) feestje!

Wat hebben jullie toch met die strobo's:P Gewoon een dj set, een donkere hal een rookmachine en megaveel lasers:D

Waarschuw beheerder
lol
Waarschuw beheerder
strobo's zijn f*cking irritant :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op zondag 16 juli 2006 om 10:38:
en megaveel lasers

Hehe maar dan is het al geen minimale set meer,
bij een goede laser komt flink wat kijken ;)

Net het setje van mystery gedowned,
duurt ie net 1 min te lang om op cd te branden :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op zondag 16 juli 2006 om 23:10:
duurt ie net 1 min te lang om op cd te branden :[

kun je em niet overburnen? of cdtje kopen van 90min?
Waarschuw beheerder
gewoon stukje eraf knippen van het begin :) begin is toch stuk greg c ;)

voor de bassrulers fans -> Klik hier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tinusz op zondag 16 juli 2006 om 21:50:
strobo's zijn f*cking irritant

Nee die zijn vet, geeft op één of andere manier een lekker gevoel :P versterkt je trip lijkt het wel
Waarschuw beheerder
zonder trip zijn strobo's fucking irritant :P kun je geen afstanden enzo inschatten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bjorn Van Zundert (Bjorno,Bjorn Trend) op dinsdag 25 juli 2006 om 17:11:
kom kom...een beetje uitdaging moet je toch hebben in het weekend he!

Bjorno

Uitdaging hou ik wel van..die trip heb ik gelukkig niet nodig voor uitdaging.
Alleen harde beats en een dj die gas geeft achter de draaitafels.
Maar dat gaat met deze line up zeker lukken. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 27 juli 2006 om 18:16:
Maar dat gaat met deze line up zeker lukken.

daar ben ik ook van overtuigd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op zondag 16 juli 2006 om 23:54:
kun je em niet overburnen? of cdtje kopen van 90min?

Uitspraak van Tinusz op maandag 17 juli 2006 om 10:01:
gewoon stukje eraf knippen van het begin

Hehe had ik allemaal geen tijdvoor/zin in :P

Uitspraak van Tinusz op maandag 17 juli 2006 om 22:25:
zonder trip zijn strobo's fucking irritant kun je geen afstanden enzo inschatten

Hehe leuk als je al een bezopen inschattingsvermogen hebt :P

Maar trippen op een feest lijkt me vrij link, (FF letterlijk genomen)
volgens mij zie je het feest zonder strobo's al op een aardig vage manier :vaag:

Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 27 juli 2006 om 18:16:
Alleen harde beats en een dj die gas geeft achter de draaitafels.
Maar dat gaat met deze line up zeker lukken.

Een Baco'tje (of 10 o:)) versneld het proces van in de juiste partystemming te komen wel weer vind ik!
Maar vanaf dan vooral de muziek B) de mensen om je heen :lief: en een vette lichtshow kan ook nog wel wat toevoegen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm meestal een biertje of 15/20
en dan gewoon hakken (stampen/vaag doen)
helemaal los op de muziek :D strobo doet daar nog een biertje of 10 bij :P
dus helemaal los :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op vrijdag 28 juli 2006 om 00:03:
Een Baco'tje (of 10 ) versneld het proces van in de juiste partystemming te komen wel weer vind ik!

Uitspraak van actief op vrijdag 28 juli 2006 om 00:30:

I'm a alcoholic:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de combi bier en baco's is ook erg goed te doen:P

vanavond schuurfeest ossendrecht:D gaat helemaal goed komen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op zaterdag 29 juli 2006 om 19:44:
vanavond schuurfeest ossendrecht

dat denk ik ook wel ja:P

terug @ bassrulers 3 :P:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb hem dus aardig geraakt gister:D

Vanavond maar eens in 't Roefke in Renesse kijken of Furax nog kan draaien!!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op zondag 30 juli 2006 om 14:37:
Vanavond maar eens in 't Roefke in Renesse kijken of Furax nog kan draaien!!

Ben benieuwd hoe't was!

Ik ga vanaaf's de hooizolder onveilig maken denk,
FF kijken wat Dana doet en mischien per ongeluk wat BR flyers rond laten slingeren :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Harder&Harder op maandag 31 juli 2006 om 15:29:
kijken wat Dana doet en mischien per ongeluk wat BR flyers rond laten slingeren

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 juli 2006 om 00:30:

15/20, dan waren we de vorige bassrulers goed bezig, toen hadden we die hoeveelheid al bijna voordat we vertrokken van jouw huis :P. Deze keer zeker weer fietsen.

Is er al iets van een time-table bekend, want ik moet er zwaar zeker bij zijn als DJ Solaxx uit zijn dak gaat ;)

Waarschuw beheerder
kga waarschijnlijk niet eens ;$

beter kom je niet !
Waarschuw beheerder
Als in: als ik moet draaien of als ik op de jumpvloer sta ?:O;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 juli 2006 om 20:24:
beter kom je niet !

Beter ga je niet daar naartoe dan ;)

Uitspraak van Solaxx op maandag 31 juli 2006 om 22:06:
Als in: als ik moet draaien of als ik op de jumpvloer sta ?

Laat Solaxx maar openen, kan hij daarna uit zijn dak gaan op de vloer ;). Maar setje van springbreak was natuurlijk Bassrulers Prime-time waardig :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier.

Waarschuw beheerder
Bassrulers word 100% genieten!!!!

Waarschuw beheerder
dat zeker zo te hore.. ;)
ik doe me verjaardag daar dus moet Zeker goed kome!!
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 20:41:

Juist Misz :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 21:00:
dat zeker zo te hore..
ik doe me verjaardag daar dus moet Zeker goed kome!!

Dubbelfeest voor Donna. :D
2 Topfeestjes voor jou op 1 dag dus. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 augustus 2006 om 20:41:

zekerss!! B)
Waarschuw beheerder
en nagenieten 13 oktober! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Even off topic. Op www.q-dance.nl kun je stemmen in de poll wie je het beste hardcore talent vond van defqon.1. Dus als er nog mensen zijn geweest..... Graag even stemmen.

Grtz Martin
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn stem had je al Martin. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook gestemd, gaat ook best aardig dacht ik zo!

Tussenstand:

Uitslag: Welk talent is 't beste? (Sets online) Cat: hardc/ind/dark
The X-Clusive (81x) 55.86%
Zoltar (20x) 13.79%
Devillien (44x) 30.34%

Totaal aantal stemmen 145
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Losseman op woensdag 9 augustus 2006 om 23:06:
The X-Clusive

Er staat een leuk stukkie over hem in de Thoolse Eendrachtsbode van deze week. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is wel off-topic,maar omdat hij ook Bassrulers staat ook weer wel erg leuk.
Kan je dat stukje niet posten Vage Nico?
Ben nu wel benieuwd.

Heb de site gevonden van deze krant,maar kan de krant zelf niet openen hier. :(
http://www.eendrachtbode.nl/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 11 augustus 2006 om 09:21:
Heb de site gevonden van deze krant,maar kan de krant zelf niet openen hier.

Damn, wat een prehistorische site is dat zeg! :D
Typisch Tholen.

Anyways, ik zal kijken wat ik kan doen. :)

Waarschuw beheerder
Ben ook cker weer van de partij!!:) 1 & 2 waren ook goed te doen!! en met deze line-up gaat het helemaaaaal goed komen!! :bounce:
Mijn stem heb je ook gehad Martin;)

heb er nu al zin in!! :D (
ook n btje mijn birthday Party:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vage Nico op vrijdag 11 augustus 2006 om 12:51:
Anyways, ik zal kijken wat ik kan doen.

Ben benieuwd. :top:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 augustus 2006 om 14:43:
heb er nu al zin in!!
ook n btje mijn birthday Party

Dubbel feest voor Anja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op zaterdag 12 augustus 2006 om 14:01:
Ben benieuwd. :top:

Mijn ouwe lui hebben de Eendrachtsbode vrijdag meegenomen op vakantie. Dus ik heb geen exemplaartje meer om eventueel te scannen. Misschien kunnen anderen van 'het eiland' je verder helpen. ;)

Het BR-nieuwsbericht staat op de frontpage. (y)
Wat een lap tekst mannen. :D
Waarschuw beheerder
Heb het ook gelezen ja, heb alleen geen scanner, kan morgen wel ff langs mijn zus gaan om te scannen
Waarschuw beheerder
Heb em bij mijn vriendin gelezen, mooi stuk! Eindelijk wordt er wat geschreven door iemand die zich ook verdiept in de scene.

Helaas niet in bezit van een scanner ;-)
Waarschuw beheerder
Haha, het stemmen heeft effect gehad!.

Welk talent is 't beste? (Sets online) Cat: hardc/ind/dark

The X-Clusive 48.17% votes: 224
Zoltar 13.33% votes: 62
Devillien 38.49% votes: 179

Gefeliciteerd! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het artikel over The X-clusive inmiddels gekregen van Martin zelf,maar het is helaas te groot om hier te posten.
Of het is zo groot dat je computer drie dagen moet laden of partyflock verkleind het zo dat het onleesbaar word.
Heb het artikel dus voor de liefhebbers om dit adres gedropt.
Rechter muisknop en doel opslaan als.. dan kun je het downloaden.
X-clusive deel 1
X-clusive deel 2

En dit stond dus ook nog op mijn site.
Pat B & Double M - The Site Style
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, iedereen bedankt. Ik zal het niet vergeten. Dat wordt xxxxtra hard knallen op br3 dan. hehe zoals gebruikelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Vergeet ik het belangrijkst..Martin kerel..gefeliciteerd!
En nu maar eens laten zien aan Masters of Hardcore, Thunderdome,Sensation Black & Nightmare dat ze jou moeten hebben. ;)
En tussendoor natuurlijk trouw aan Bassrulers blijven.:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat mc Apster ook door is naar de halve finale als mc. Gefeliciteerd zeg ik. Twee q-factor deelnemers op bassrulers !
Waarschuw beheerder
Feest Feest Feest :P
Waarschuw beheerder
miss komt tiesto ook nog :P oke oke oke grapje :P:D
Waarschuw beheerder
Ok Apster goed bezig(Y)
Maar je staat natuurlijk niet voor niks op Bassrulers;)

Jammer dat wij geen echte Mc hebben in onze zaal:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op woensdag 16 augustus 2006 om 10:33:
miss komt tiesto ook nog oke oke oke grapje

Die komt bij een andere organisatie in Bergen op Zoom.
Laten wij ons concentreren op Bassrulers, dat is op dit moment meer mijn ding. ;)

Uitspraak van B ! z @ ® op woensdag 16 augustus 2006 om 14:17:
Jammer dat wij geen echte Mc hebben in onze zaal

Alleen tijdens jou set niet,want jou kennende. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 16 augustus 2006 om 16:00:
Uitspraak van B ! z @ ® op woensdag 16 augustus 2006 om 14:17:
Jammer dat wij geen echte Mc hebben in onze zaal

Alleen tijdens jou set niet,want jou kennende. laatste aanpassing 16 augustus 2006 16:00

verzin dan wel ff andere kreten, want je roept altijd hetzelfde (f) beetje irritant soms ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op woensdag 16 augustus 2006 om 18:45:
verzin dan wel ff andere kreten, want je roept altijd hetzelfde beetje irritant soms

Ieder zijn ding en mening,maar feit is wel dat Bizar & X-clusive daar hun eigen ding doen en er een dikke show van maken.
Tips naar mensen zijn altijd welkom,maar misschien eerlijker om dit naar Bizar zelf te sturen ipv zo op een forum.
Niet dat je niet mag zeggen wat je vind hoor,maar anders krijg je hier een zinloze welles niettes discussie waarin mensen gekwetst worden.
Hier spreekt een wijze ervaren man. :flower:

Feit is dat Bassrulers een dik feest word, zowel in zaal 1 als in zaal 2.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik wou net zeggen, of hij nu hetzelfde zegt of niet. Feest is het toch wel. Zoek maar eens iemand anders met de ballen om daar een beetje te gaan mc-en...... Van mij mag Bizar helemaal los gaan als ik aan het draaien ben, gaan we samen volle bak los ;) Wat jij benny? Gaan we los of gaan we los? En wanneer gaan we de vocals even regelen voor br3?
Waarschuw beheerder
[offtopic] E Martin sta jij nu al weer in de Eendrachtbode? in dat stuk over trainigsvelden ofzo?
Waarschuw beheerder
dit is toch een forum? volgens mij mag je daar je mening op kwijt :) maar goed...zijn genoeg mensen die hetzelfde vinden maar het niet durven te zeggen ;) eens moet de eerste keer zijn :P haha...zal mij toch verder een zorg zijn, want zal die zaal niet vaak bezoeken denk ik :) en ik zeg ook nergens dat ik het een eikel ofzo vindt :P dus zie het probleem niet :D als een dj wat minder doet, wordt het ook gezegd, dus kan het bij mc's ook lijkt mij...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens hoor Tinusz dat dit een forum is,maar het is meer de manier waarop.
Worden als irritant komen aanvallend over en dat is niet de bedoeling lijkt me,maar genoeg hierover.
Je standpunt en mening is duidelijk. :flower:
Een feit is dat deze twee heren er in geslaagd zijn om een feest in een feest te creeeren.
Misschien niet jou ding,maar vele vermaken zich er goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Juist Jeroen, dat is het. En nee, ik sta niet in de eendrachtbode van de week. Het kan niet elke week feest zijn ;)
Waarschuw beheerder
Blijf erbij dat B!ZAR altijd lekker zijn ADHD kan overbrengen op het publiek in zaal 2!!

vorige editie was toch echt wel kicke daar, zaal 1 zelfs nog beter, moet je nagaan wat een feesten dat zijn in de Raayberg:P :kwijl: :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn Bassrulers shirt heeft een forces of nature test gehad.
Tijdens de live set van Southstylers (Zany & Walt)op Decibel.
Tijdens de set werd het snel donker en rammel boem flits en er was regen..veel regen.
Zo'n 150 man bleef staan waaronder ik,want moest het shirt testen.
Kan jullie meedelen dat dit deze test positief was.
Mijn broek is kapot, sokken en schoenen konden weggegooid worden,maar mijn Bassrulers shirt heeft het overleefd.
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RwAAAJYUDdDagjArtPuV4Z7puCsmh9DnB2jof2XNbSk9IE38AehxUxs9KrkEuJCz!PWNdC2Pfaaa!3N6!OhAQGUIiVSzWCbHPfDlLElepB4/HPIM1760.jpg?dc=4675585887406777681[/img]
Stukje bewijs materiaal aan het begin van de bui. :o
Ook hebben er onderhandelingen plaatsgevonden voor een mc in zaal 2.
[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0RwAAAJUUys*agjArtPuV4W4mgCT5*Q!a3sXV!6B*J6EeCNBfO82SZ6UvNVKV1bAaa*7hz!ONPipx8u9D6VdQ6wKVEhyBLX2pqBiHwSPHAtk/HPIM1714.jpg?dc=4675585887330098199[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 20 augustus 2006 om 02:35:
Mijn Bassrulers shirt

Ja, die heb ik gespot, dat t-shirt! :D

Had het er nog over met de mensen waarmee ik was en ze waren allemaal enthousiast over de 16e.. Nu nog even kaarten scoren :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:10:
Ja, die heb ik gespot, dat t-shirt!

Kijk, dat is tof om te horen.
Heb ik toch weer "stiekem" reclame gemaakt.
Je mag ook altijd even hoi komen zeggen hoor.
Vind dat altijd wel gezellig en ik bijt niet. :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 augustus 2006 om 15:10:
Had het er nog over met de mensen waarmee ik was en ze waren allemaal enthousiast over de 16e.. Nu nog even kaarten scoren

Mooie gesprekstof op Decibel gehad dus.
Ik zie je de 16de dan wel meid. ;)
Gaan we weer eens een dikfeest neerzetten voor onze regio.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 20 augustus 2006 om 15:36:
Je mag ook altijd even hoi komen zeggen hoor.
Vind dat altijd wel gezellig en ik bijt niet. :D

Dat geloof ik wel, maar ik ben altijd heel slecht om op mensen af te stappen.. Verlegenheid heet zoiets haha.. Maar je was ook zo druk in gesprek met je gesprekspartner :)
De volgende keer zal ik zéker wat zeggen

Uitspraak van J-Bo's event support op zondag 20 augustus 2006 om 15:36:
Mooie gesprekstof op Decibel gehad dus.
Ik zie je de 16de dan wel meid. ;)
Gaan we weer eens een dikfeest neerzetten voor onze regio.

Tja, en ik heb de eerste editie ook gedeeltelijk meegemaakt van Bassrulers dus ik wéét waar ik over praat ;) :D Ze moeten maar mee, onder dwang desnoods.. Met zn allen in mn autootje, ik rij wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben dat T'shirt ook tegengekomen:P wilde het eerst zelf ook nog aantrekken:D

hoefde het er met de mensen niet over te hebben die erbij waren, die gaan toch wel!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Goed bezig Cindy en Rene,
we zijn alleen vergeten een foto te maken. :(
Dacht er pas aan toen we al weer verder waren,maar ben jullie daarna helaas niet meer tegengekomen.
Dan met Bassrulers zelf dan maar. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hey jongens thanx voor de leuke reacties, morgen de halve finale van Q dance :)
Waarschuw beheerder
No offense hoor Tinusz:flower:
Ben ook helmaal geen Mc, ik draai veel liever:)
Maar kreeg de zaal toch lekker mee en veel goede reacties.
Ik had toch zeker het gevoel dat ik iets extra's gaf.
En ja, drank in de man...

Heb er zin in iig:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 16:49:
hey jongens thanx voor de leuke reacties, morgen de halve finale van Q dance

Zet hem op Appie!

Hoe ging het op Decibell?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 21 augustus 2006 om 14:08:
Dan met Bassrulers zelf dan maar. :D

Doen we b)

Even vraagje tussendoor, hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar? Want ik kan de komende tijd niet naar Bergen op Zoom en omstreken om kaarten te halen en er is geen verkooppunt in Roosendaal :(

Dus... (ik voel de bui alweer hangen) sta ik straks misschien voor niets voor de Raayberg de 16e.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik raad je zeker aan optijd te zijn met je kaarten.
De vorige editie was namelijk ook uitverkocht.
Je kunt via www.bassrulers.nl ook on-line je kaarten bestellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op vrijdag 31 maart 2006 om 11:56:
kvind wel dat er wat staan tafels bij mogen...

dat vind ik ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lottieee :cheer: op dinsdag 22 augustus 2006 om 21:39:
kvind wel dat er wat staan tafels bij mogen...

kan er ook een bankstel geregeld worden incl tv+afstandbediening?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:27:
kan er ook een bankstel geregeld worden incl tv+afstandbediening?

Je mag mijn huis-sleutel wel even lenen hoor Apster.;)
Dan kun jij met halfkaalWousjuh film kijken,terwijl wij de vloer onveilig maken.
Ik wil geen staan tafels,maar lekkere beats en ruimte om te stampen. :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wil halfkaalwousjuh er wel op dansen? Wie zal het zeggen ;) ik ben ook geen voorstander van sta tafels. Die horen niet thuis op een feest. Als je niet meer kan stampen, dan maar in het cafe zitten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:37:
ik ben ook geen voorstander van sta tafels.

Weg ermee, scheelt alleen maar stampruimte(N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 17:37:
ik ben ook geen voorstander van sta tafels. Die horen niet thuis op een feest. Als je niet meer kan stampen, dan maar in het cafe zitten

En het is zonde om bier dood te laten gaan op een sta-tafel.
Beste is..Bier halen,achteroverslaan en stampen.
Dit proces zolang mogelijk blijven herhalen.
Is beter voor de drank omzet voor de Raayberg en we hebben meer ruimte om los te gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mc Apster, gefeliciteerd. We zullen niet samen staan op bassrulers omdat ik in zaal twee sta. Maar, misschien op q-base dan ;) Goeie zaak man.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 12:50:
Mc Apster, gefeliciteerd. We zullen niet samen staan op bassrulers omdat ik in zaal twee sta. Maar, misschien op q-base dan Goeie zaak man.

Wie weet :)

greetz
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon 2 finalisten op Bassrulers in 16 September.
Martin & Apster namens de hele Bassrulers crew natuurlijk nogmaals gefeliciteerd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op dinsdag 22 augustus 2006 om 20:16:
Je kunt via www.bassrulers.nl ook on-line je kaarten bestellen.

Thnx, heb het gisteren nog overlegd.. Er zijn enthousiastelingen en minder-enthousiastelingen die wél meegaan "voor de gezelligheid"

10 kaarten heb ik nodig ofzo.. :o

Waarschuw beheerder
Mijn kaartje zat vanmiddag bij de post :) Heb er zin an!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik raad je aan om op tijd kaarten te halen als je er zeker van wilt zijn.
Ik ga er vanuit dat we 16 September een volle Raayberg hebben met enthousiastelingen.

Ik ga je vast tegenkomen 16 September Dr Bibber. :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 23 augustus 2006 om 16:38:
Ik wil geen staan tafels,maar lekkere beats en ruimte om te stampen

Kijk hij weet hoe je een feestje moet bouwen ;)

Uitspraak van B ! z @ ® op woensdag 23 augustus 2006 om 18:05:
Weg ermee, scheelt alleen maar stampruimte

en weer een object minder om je nek over te breken :P

Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 24 augustus 2006 om 17:27:
Martin & Apster namens de hele Bassrulers crew natuurlijk nogmaals gefeliciteerd.

Goed voor elkaar kerels (Y)

Eindelijk begint het in de buurt te komen,
nog 3 weken.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:33:
Ik raad je aan om op tijd kaarten te halen als je er zeker van wilt zijn.
Ik ga er vanuit dat we 16 September een volle Raayberg hebben met enthousiastelingen.

Ik had ze vandaag kunnen kopen.. Reed langs de Raayberg..

Maar daar kwam ik pas net achter, terug in Roosendaal :frusty:
Komt goed b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:33:
Ik ga je vast tegenkomen 16 September Dr Bibber.

Haha ja laten we het hopen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 19:26:
Haha ja laten we het hopen

J-Bo kan je niet missen.
Waarschuw beheerder
donateur
Idd..kan bijna niet fout gaan.
Kale kop en een sik die de zaal 400 keer doorstuitert.
Gaat goed komen. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op woensdag 23 augustus 2006 om 16:38:
Ik wil geen staan tafels,maar lekkere beats en ruimte om te stampen.

Me 2, alle ruimte is nodig voor die freacky jumpers met hun vliegene moves:P en uiteraard voor mijn uitzonderlijk gestamp:D

Bassrulers begint nu toch enigzins te kriebelen:D, nog maar een kleine 3 weken te gaan!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Er komt zelfs een Partyflock fotograaf, beter, beter :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gert-Jan op maandag 28 augustus 2006 om 18:44:
Er komt zelfs een Partyflock fotograaf, beter, beter

Vet!
Waarschuw beheerder
En J&E Entertainment haalde deze week (weer) de lokale courant! :D (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op maandag 28 augustus 2006 om 23:55:
En J&E Entertainment haalde deze week (weer) de lokale courant!

Yeps, en de uitgebreide versie van t interview is na te lezen op onze website http://www.j-e.nl. En meer info over dit nieuwe project is te vinden op http://www.havenzichtbynight.nl:)

Terug on topic:
We liggen op schema met de kaartverkoop voor Bassrulers, op partyflock nu al meer bezoekers dan de afgelopen keer, er gaan foto's gemaakt worden door Partyflock..

The countdown has begun :D
Waarschuw beheerder
hoe meer mensen hoe beter!!

ik heb staantafels wel nodig :P moet flyers kwijt! hahaha :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tinusz op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:01:
ik heb staantafels wel nodig moet flyers kwijt! hahaha

De beste actie is rondje lopen en mensen persoonlijk flyers overhandigen.

Waarschuw beheerder
Heb er megaveel zin in!!!
Waarschuw beheerder
Zouw het uitverkocht raken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Arnooo!* op woensdag 30 augustus 2006 om 16:24:

das geen goeie vraag :P de vraag is eerder wanneer ;)
Waarschuw beheerder
Kweet niet ofk wel gaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gert-Jan op maandag 28 augustus 2006 om 18:44:
Er komt zelfs een Partyflock fotograaf

Leuk detail :D

Ben ook wel benieuwd wie...

Uitspraak van *Arnooo!* op woensdag 30 augustus 2006 om 16:24:

Vorige editie iig wel!
en persoonlijk vind ik de line up veel voorruit gegaan ;)

Uitspraak van Tinusz op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:01:
ik heb staantafels wel nodig :P moet flyers kwijt! hahaha

Achteraf aan de deur uitdelen werkt beter denk ik ;)

Uitspraak van Erik2K op dinsdag 29 augustus 2006 om 00:49:
The countdown has begun

:cheer:

Waarschuw beheerder
Zelfs toen ik op vakantie was in lloret werd ik gebeld of ik nog kaartjes had :D Geweldig gewoon!

Ik heb er zeker zin in. Vandaag nog even flyeren in Steenbergen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 1 september 2006 om 11:00:
Ik heb er zeker zin in. Vandaag nog even flyeren in Steenbergen!

Je bent echt goed bezig meid. :respect: :kusje:
Waarschuw beheerder
Yes, mijn eerste pfpicture in aantocht:P
Waarschuw beheerder
Als Bassrulers ooit een drastische capaciteitsvergroting gaat doorzetten....

De Zeeland in BoZ staat nog steeds te koop. Wees snel, want men gaat binnenkort misschien toch de tent afbreken. :(

Beter doet Bassrulers dat ipv een sloopkogel. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dromen zat Nico, mogelijkheden helaas wat minder.
Zeker de gemeentes zien het niet altijd positief in helaas.
Tips mogen natuurlijk altijd gemailt worden. :yes:
Maar goed..we gaan eerst Rene eens aan een partyflock foto helpen. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De Zeeland laten ze nooit toe, want erachter komt weer jawel weer een nieuwe wijk te liggen :) dusja...geluidsoverlast etc etc altijd zelfde gezeik :/
Waarschuw beheerder
donateur
Kaartje is binnen, dus knallen maar! :bounce:

Waarschuw beheerder
Steenbergen weer voorzien van flyers!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sinds gister terug van vakantie, en weer ff bijgelezen in topic ;-)

Ziet er goed uit allemaal, flockfotograaf, aantal bezoekers. En ik moet zeggen begin aardig in de stemming te komen :bounce: nog 2 weekjes maar

Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet me bij deze helaas afmelden..

Wegens privé-omstandigheden moet ik het de komende tijd een beetje rustiger gaan doen.. Niet wetende of dit wel gaat lukken, maar ik doe mn best..

Vandaar even geen Bassrulers voor mij meer.. En de komende paar weken ook geen feestjes :(

Iedereen erg veel plezier, ben nú al benieuwd naar jullie commentaar, foto's en dergelijke (F)
Waarschuw beheerder
@Cindy, sterkte :flower:

Zou het ook niet graag missen, maar er komen nog genoeg edities waar je wel kunt ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Losseman op zondag 3 september 2006 om 18:43:
Zou het ook niet graag missen, maar er komen nog genoeg edities waar je wel kunt

Dat geloof ik gelijk.. Heb namelijk nog muntjes van de Raayberg die opmoeten O:)
Kopen? 8) Haha..

Nee, ik sta nú al paraat voor Bassrulers 4 :D
Dank je trouwens! :D

Waarschuw beheerder
Ik heb vertrouwen in de organisatoren :P :O
Waarschuw beheerder
donateur
Nu maar hopen dat het geen sauna wordt zoals editie nummer 2, want daar was het echt te heet.

Verder zijn Mystery & Ruthless een goeie aanwinst voor het feest, al ken ik Mystery alleen maar van zijn producties.

Is het btw toegestaan een digitale fotocamera mee te nemen?
Lijkt me wel leuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
@Cindy,

dat is allemaal minder meid,maar op deel 4 maken we er dan gewoon een dubbel feest van.

@Jeesje,

dat is erg tof om te horen en we gaan zeker weer ons best doen om er een dik feest van te maken.

@Gert-Jan,

ik weet dat jij overal baalt van de warmte.
Maar waar veel mensen uit hun dak gaan (plus het nodige lichtwerk) is het nu eenmaal warm.
Ik ben al op veel locaties geweest en dat hoort bij het springen en feesten.

En ja, een digitale camera is toegestaan.
Maar ondanks dat je het steeds warm hebt,sta je er toch steeds weer. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
YES mijn kaartje heb ik nu ook in mijn bezit... (Y) ;)

van mij mag t al wel zo ver zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tritje op dinsdag 5 september 2006 om 22:05:
van mij mag t al wel zo ver zijn

That's the spirit :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op vrijdag 1 september 2006 om 17:19:
Maar goed..we gaan eerst Rene eens aan een partyflock foto helpen.

Vette shit:P

Uitspraak van tritje op dinsdag 5 september 2006 om 22:05:
van mij mag t al wel zo ver zijn

Zo loop ik heel het jaar rond:P

wanneer is het nu eindelijk bassrulers:S ik trek het niet meer!! het moet nu toch echt snel zijn, anders wordt ik gek:P

heb er zwaar zin in!! is weer tijd om eens lekker te jumpen!! :bounce:

Waarschuw beheerder
nog 1.5 week! :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Yeaaahhh

Waarschuw beheerder
Nog ff vraagje, misschien heb ik er overheen geleze, maar gaat dit keer area 2 weer eerder dicht dan 1. Want dat proppe vorige keer was echt niet leuk :P
Waarschuw beheerder
Zo word zeker klappen maar eerst ff Q-Base :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 17:10:
maar gaat dit keer area 2 weer eerder dicht dan 1. Want dat proppe vorige keer was echt niet leuk

Nee. niet om 2 uur iig. Ik denk dat dat area 2 dicht gaat als Dr Rude begint. aangezien dat redelijk op het einde is, en het dan al wat minder druk is, moet dat geen probleem zijn.

Waarschuw beheerder
ken bijna niet meer wachte :P
Waarschuw beheerder
donateur
Erik, ik hoorde al verhalen dat het was uitverkocht? Klopt dit want ik moet zeker nog 4,5, kaarten hebben voor vrienden.

Waarschuw beheerder
lullig :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Riksen op woensdag 6 september 2006 om 20:39:
Zo word zeker klappen maar eerst ff Q-Base

Absoluut, vanavond de platenkoffer eens in orde maken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 september 2006 om 07:57:
Absoluut, vanavond de platenkoffer eens in orde maken

Dat komt zeker goed dan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pat B op donderdag 7 september 2006 om 01:08:
Erik, ik hoorde al verhalen dat het was uitverkocht? Klopt dit want ik moet zeker nog 4,5, kaarten hebben voor vrienden.

Uitverkocht zijn we nog niet, heb gister de voorverkooppunten opnieuw bevoorraadt! Maar het gaat zeker hard, zou dus niet al te lang meer wachten!

(hehe, klinkt weer beetje als verkooppraatje.. :p)

Uitspraak van Lagerfeld op woensdag 6 september 2006 om 21:15:
Nee. niet om 2 uur iig.

Goed opgelet (Y) we kunnen dit keer gelukkig langer doorgaan daaro :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
blij dat ik nog kaartjes voor m´n matties achter de hand heb:P
Waarschuw beheerder
hay hay

ik heb maandag ofzo.. of dinsdag weet ik veel wanneer mijn kaarten via de site van bassrulers besteld
maar ik had ff geen geld :s loon nog niet gestord :s
zo stom :P

haha maar me vriend heeft betaald
maar ik heb de kaarten nog steeds niet :s
of moet ik nog ff afwachten een paar dagen en dan voor info vragen?

Waarschuw beheerder
Die kaarten gaan pas 1 keer per week de deur uit, volgens mij rond dinsdag als ik het goed had dus dan heb je ze volgende week woensdag of donderdag op zun hoogst!

Hoop ik voor je dan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zozo je weet het nog al Dr Fucker :P
Waarschuw beheerder
owh mensen dit word weer begaaien haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op vrijdag 8 september 2006 om 20:42:
zozo je weet het nog al Dr Fucker :P

Uiteraard.... :D
Waarschuw beheerder
ow ow :d

ik heb er echt wel zin in :d

Waarschuw beheerder
Jahoeww!

o0wk v de partij!;)
w0rr weerr Djumpeeh;)

Waarschuw beheerder
C00l! wH0eIiIi!!!
Waarschuw beheerder
b4$$rU13r$ ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ej mensen, dat wordt, Klappen, EN GAON!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bigboldy op vrijdag 18 augustus 2006 om 08:46:
Blijf erbij dat B!ZAR altijd lekker zijn ADHD kan overbrengen op het publiek in zaal 2!!

Ik sta dan ook weer aan de frontlinie B)

Vorig jaar echt super vermaakt bij B!zar & Xclusive (Y)
Los gaan tot op het bot!!!

Uitspraak van Bigboldy op woensdag 6 september 2006 om 09:26:
k trek het niet meer!! het moet nu toch echt snel zijn, anders wordt ik gek:P

Eindelijk weer eens de vloer laten trillen in je eigen stadje :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Gister op q-base kennis gemaakt met Mc Apster. Die kerel is echt supergoed. Stiekem heeft hij nog even een beetje reclame gemaakt voor Bassrulers door het even om te roepen :0 Die zal volgende week iedereen verbaasd doen staan. Tot volgende week

ltr
Waarschuw beheerder
donateur
Afgelopen weekend lekker een weekendje naar Hellevoetsluis geweest met de vrouw en schoonfamilie en wat denk je...
Zelfs daar 2 kaartjes verkocht voor Bassrulers. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op zaterdag 9 september 2006 om 19:55:
Ik sta dan ook weer aan de frontlinie

houd voor mij een plekkie vrij dan!!

vorige keer daar prima vermaakt:P

Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 11 september 2006 om 13:54:
Zelfs daar 2 kaartjes verkocht voor Bassrulers.

meesterlijke actie!!

Waarschuw beheerder
Laat het maar snel zaterdag worden... :P
Heb wel weer zin in een feestje :D

Waarschuw beheerder
flink stampen daar in area 2(H) en moet je maar op tijd kaarten kopen:P
Waarschuw beheerder
Begin toch zin te krijgen in BassieRoelers!

//edit timetabel mag wel eens ff langs komen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog 4 nachies slape :P :woep: :cheer:

Waarschuw beheerder
Bijnaaa bijnaaa :P
Waarschuw beheerder
ja idd hopelijk zijn er nog een beetje mooie meiden ;)

Waarschuw beheerder
Dak er megaveel zin in heb!!
Helemaal los :bounce:
Dat t snel zaterdag moet morgen:P:P
Tot dan allemaal!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 21:16:
Die zal volgende week iedereen verbaasd doen staan

Ben benieuwd, kan me niet herinneren hem ooit gehoord te hebben.
Maarja een mc is meestal dan ook goed als hij niet TE aanwezig is ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 21:16:
Tot volgende week

Jaja het komt eraan :D

Damn wat gaat dit weer vet worden denk B)

Eerst ook nog een verjaardaggie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zatrerdag weer jumpen, dat belooft wat :-P

Waarschuw beheerder
Net nog ff een kaartje besteld voor een neef van me. Dat wordt lache!
Waarschuw beheerder
Bij deze de timetable voor zaterdag!

Area 1: jump / harddance
22.00 - 22.50 Solaxx
22.50 - 23.40 Francois
23.40 - 00.30 Pat B
00.30 - 01.30 Mystery
01.30 - 02.30 Ruthless
02.30 - 03.30 Bjorno
03.30 - 04.30 Dr Rude

Area 2: hardstyle / oldschool / early rave:
22.00 - 23.00 Tonass VS Vante
23.00 - 00.00 Zero-Trace
00.00 - 01.00 X-Clusive
01.00 - 02.00 Bizar
02.00 - ..... battle X-Clusive, B!zar & Zero-Trace!!!

Wat betreft de kaartverkoop:
We worden overstroomt met berichtjes of het waar is dat Bassrulers al uitverkocht is. Dit is NOG NIET het geval. Er zijn nog steeds kaarten beschikbaar. Maar het gaat erg hard!

Indien we uitverkocht zijn zullen we dat zelf via www.bassrulers.nl en via parrtyflock etc communiceren. Zolang je dus geen officieel bericht van ons ziet zijn er dus nog kaarten!

Wel kan het zijn dat 1 of meerdere verkooppunten zonder kaarten komt te zitten. We adviseren het dan bij een ander voorverkooppunt te proberen. In Bergen op Zoom hebben we zowieso 3 verkooppunten:
- Raayberg
- Village Clothing
- Music Store

Tot zaterdag!
Waarschuw beheerder
donateur
Dus wees er snel bij,want dit gaat weer een feest worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik2K op woensdag 13 september 2006 om 14:41:
22.00 - 22.50 Solaxx

Wh00t! :bounce:
dat wordt weer een week ski... ik bedoel spierpijn :p
Waarschuw beheerder
Time-table al beetje zo verwacht, nu gaat het echt kriebelen. Wil eigenlijk zoveel mogelijk meekregen van beide zalen, maar helaas zal dat niet gaan, lastiglastig. Dat zien we zaterdag dus wel.

Waarschuw beheerder
Wess??? Waar was je gisteren op de meeting?
Je heb de laatste dingetjes gemist voor zaterdag ;)
Waarschuw beheerder
Voordat Dokter Rude aan de oldstyle gaat, moet ie toch effe "Jump it Up Yo" erin knallen. (Ook al ben ik er deze editie weer niet bij). ;p
Waarschuw beheerder
Moest gister werken, en maandag ook, dus beide dagen kon ik niet meet-en helaas. Maar ben er zaterdag gelukkig wel bij! haha. Nog heet nieuws?
Waarschuw beheerder
22.00 - 22.50 Solaxx

Ja dit wordt misschien wel een soort pre-ski zonder de a :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zit ik net mijn mooie poster te bekijken constateer ik toch ff iets uit de time-table. De openers in zaal2: is chaozz vervangen door Vante?

Geen wereldnieuws, maar.. Chaozz afgemeld?
Waarschuw beheerder
22.00 - 22.50 Solaxx

Zal ik missen want heb nog een verjaardag!

22.50 - 23.40 Francois

Is zeer zeker de moeite om vroeg te komen maar ben benieuwd of ik't red!

23.40 - 00.30 Pat B
00.30 - 01.00 X-Clusive
01.00 - 01.30 Mystery
01.30 - 02.00 B!zar
02:00 - 02:30 Ruthless
02.30 - 03.00 The battle in zaal 2 B)
03.00 - 03.30 Bjorno
03.30 - 04.30 Dr Rude

Zou wel een ideale time table zijn om overal wat van mee te krijgen
maar weet nou al voor de volle 100% dat daar weinig van terrecht gaat komen 8)

Zal wel net als de vorige x voor 75% van de avond in de kleine zaal worden :P

Heb er zin in :cheer:
Gaat weer FF een uurtje of 5 springen, ski pogingen :9 en shaken worden B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op woensdag 13 september 2006 om 19:35:
Gaat weer FF een uurtje of 5 springen, ski pogingen en shaken worden

En bibberen natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeie line up, nog een paar dagen :)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Area 1: jump / harddance
22.00 - 22.50 Solaxx
22.50 - 23.40 Francois
23.40 - 00.30 Pat B
00.30 - 01.30 Mystery
01.30 - 02.30 Ruthless
02.30 - 03.30 Bjorno
03.30 - 04.30 Dr Rude

Area 2: hardstyle / oldschool / early rave:
22.00 - 23.00 Tonass VS Vante
23.00 - 00.00 Zero-Trace
00.00 - 01.00 X-Clusive
01.00 - 02.00 Bizar

Mooie Line-up zal vast een goed feestje worden:)
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up is super, en weet zeker dat dit een super feest zal worden, moet alleen ff kijken of ik kan komen..
Anders veel stuiterplezier daar!
Gr. A

Waarschuw beheerder
wiej! n0gg 2 nachtjess slapee :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 13:55:
wiej! n0gg 2 nachtjess slapee :P

En dan gaan we stampeeeeeeeeeeeeee ...toch? :P
Waarschuw beheerder
gaat em wel weer worden denk :P

Waarschuw beheerder

Snapt natuurlijk wel ik welke zaal ik dan sta :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:01:
Uitspraak van Erik with a K op woensdag 13 september 2006 om 14:41:

Snapt natuurlijk wel ik welke zaal ik dan sta

Hele goeie zaak Appie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 15:01:
Snapt natuurlijk wel ik welke zaal ik dan sta

Ik ook!

Waarschuw beheerder
zekerr stampuu:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet wachten op al die verbaasde gezichten morgen :)

Erik weet wel wat ik bedoel toch??

hhehhehe

nog 1 nachtje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 09:20:
Ik kan niet wachten op al die verbaasde gezichten morgen

Vertel us :P

Werkzaam bij House of Dance
Artiest {SHOWLIST artist 31470, 26007}
Waarschuw beheerder
donateur

oei oei.. ik kan niet w88 tot ik dat heb gezien :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 10:50:
Uitspraak

Sj0erddddd (K)
Waarschuw beheerder

Hehe :)
Waarschuw beheerder
Morge is et eindelijk weer zover..Kheb der zin in..!! :woep:
Waarschuw beheerder
donateur

hhehhehe

nog 1 nachtje

Weer te lang opgebleven vanacht zeker. ;)
Waarschuw beheerder
Als ik nou gewoon wakker blijf vanacht dan is het ­vandaag al;)

ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op donderdag 14 september 2006 om 18:11:
Ik ook!

en anders ik wel :P

Uitspraak van B ! z @ ® op vrijdag 15 september 2006 om 17:56:
Als ik nou gewoon wakker blijf vanacht dan is het ­vandaag al

Dat gaat wel goed komen, vann8 nog FF op Reza's bday kijken :D

Morgen gaan we knallen B)

Waarschuw beheerder
Tis al weer bijna voorbij... :(
Waarschuw beheerder
het wordt mijn eerste Bassrulers maar heb mijn plan al getrokken :D dan gaan we ragguh :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 18:56:
Tis al weer bijna voorbij...

haha zo moet je het niet zien :P

nog maar 1 dagje mensen
Waarschuw beheerder
donateur
Vanacht warm gedraait in de Peppermill & The Return en nu eens opweg naar de Raayberg.
Tot vanavond allemaal. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik2K op vrijdag 15 september 2006 om 13:43:
Uitspraak van Dj The X-clusive op vrijdag 15 september 2006 om 09:20:

Hehe

ik weet het nu dus ook :p
Waarschuw beheerder
donateur
vanaaf klappe :bounce:
Waarschuw beheerder
Yes yes, today is the day :)

ff de laatste tussenstand:
er zijn nog kaarten bij music store boz, village en de raayberg. Dus als je wil wees er nog snel bij..

Indien we uitverkocht gaan lees je t hier officieel!
Waarschuw beheerder
donateur
los erop vanavond! Partytime!!!!!!

Waarschuw beheerder
en of we gaan knallen

Waarschuw beheerder
Heb er weer zin in! :P

Zie alleen op tegen de warmte... Maar goed vorige week op Q base vergingen we van de kou, dus het is altijd wel wat! stelletje zeikerds :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niemand weet toevallig of je je digitale mee mag nemen??
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft niemand er problemen mee, ik neem de mijne ook mee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Army-Chick85 op zaterdag 16 september 2006 om 17:00:
Niemand weet toevallig of je je digitale mee mag nemen??

Mag volgens mij bij iedere feestje in de raayberg...Dus gewoon meenemen! :D
Waarschuw beheerder
Vnvnd Klappe & Gaaan..(H)
Waarschuw beheerder
Zo, nog een paar uurtjes te gaan..

De winkels zijn inmiddels gesloten en er waren nog een aantal kaarten over, dus we hebben vanavond vanaf 22.00 u nog een BEPERKTE deurverkoop.

Dus wees op tijd.. op = op

Waarschuw beheerder
Nog 3 uurtjes! Het voordrinken is begonnen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:51:
Nog 3 uurtjes! Het voordrinken is begonnen!

NU al martin?? :o ;) Komt wel goed, dat hoor ik al.. haha.

Tot vanavond! (f)

Waarschuw beheerder
Ut voordrinken is zcer begonne :P

Waarschuw beheerder
voordrinken allang begonnen na de voetbal:P
keb er zin in!!!
Waarschuw beheerder
Zo over een paar uur weer helemaal LOS B)

Heb er flink zin in, ben benieuwd wat ze er deze x weer van gaan maken :jaja:
Ik ga iig flink knallen :bounce:
Waarschuw beheerder
Het wordt zeker helemaal los!
Waarschuw beheerder
Ik kreeg pas vanochtend het bassrulers gevoel, toen ik met de vrachtwagen richting Parijs reed, met Greg C op :D

Zometeen de man ophalen die een knallend begin gaat maken aan Bassrulers :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cil op zaterdag 16 september 2006 om 19:00:
NU al martin?? Komt wel goed, dat hoor ik al.. haha.

Tot vanavond!

Haha, het komt altijd goed!

Tot straks! (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Erik2K op zaterdag 16 september 2006 om 17:49:
De winkels zijn inmiddels gesloten en er waren nog een aantal kaarten over, dus we hebben vanavond vanaf 22.00 u nog een BEPERKTE deurverkoop.

Het kriebelt.. Er zijn nog kaarten :)

Maar het gaat helaas niet :(
:@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 17:18:
Mag volgens mij bij iedere feestje in de raayberg...Dus gewoon meenemen!

Nou super, bedankt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoeiiiii en dat was em weer ! En wat vonden we er van ? (en dan wil ik andere dingen horen dan dat het warm was :P)
Waarschuw beheerder
flink gaar nu, beter dan deel 1 en 2 !
Waarschuw beheerder
donateur
Aankleding en licht beter als 1 en 2 weer.
Lichtshow ook weer verbeterd.
Intro's en mc aanwezig voor het eerst en goed bevallen.
Helaas overheerste de hitte ondanks dat we als organisatie blowers hadden ingezet.
Waarschuw beheerder
feest was ok warmte heeft het de das omgedaan
Waarschuw beheerder
Was er niet bij, maar warmte is lastig tegen te gaan in een indoor event.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op zondag 17 september 2006 om 05:17:
beter dan deel 1 en 2 !

Zo dat vond ik ook :cheer:
Zaal en podium zagen er gelikt uit (Y)

Uitspraak van Riksen op zondag 17 september 2006 om 10:41:
feest was ok warmte heeft het de das omgedaan

Dat hoorde ik van meer mensen maar heb er geen last van gehad!
Heerlijk uit me dak gegaan en tsja van feesten krijg je het nou eenmaal warm dus ben wel wat gewend B)

En er kwamen trouwens veel lekkere setjes voorbij zeg :kwijl:

Waarschuw beheerder
Nou ik von ut geen zak aan! zijn jullie nog nooit naar een echte feest geweest; dit was gewoon een kinderfeesje en alle kids waren helemaal van de planeet, maak nie uit doe ut zelf ook, maar sommige gingen te ver. en dan durf die vent van de security ons om een legitimatiebewijs te vragen(hij kon beter binnen gaan vragen). wil je zaal 1 binnenkomen sta je minimaal een half uur in de rij, en niet gewoon staan maar douwe, waggele en geplet worden, doe normaal en laat mekaar voor kinderen) en meisjes van maximaal 13 jaar die gewoon in die menigte knock gaan. vind dit niet normaal en dan die hitte maar da wisten jullie al eej. Ga hier niet meer naartoe tenzij er fatsoenlijk op leeftijd wordt gecontroleerd want de muziek was wel OK.

groetjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 12:41:
Nou ik von ut geen zak aan! zijn jullie nog nooit naar een echte feest geweest; dit was gewoon een kinderfeesje en alle kids waren helemaal van de planeet, maak nie uit doe ut zelf ook, maar sommige gingen te ver. en dan durf die vent van de security ons om een legitimatiebewijs te vragen(hij kon beter binnen gaan vragen). wil je zaal 1 binnenkomen sta je minimaal een half uur in de rij, en niet gewoon staan maar douwe, waggele en geplet worden, doe normaal en laat mekaar voor kinderen) en meisjes van maximaal 13 jaar die gewoon in die menigte knock gaan. vind dit niet normaal en dan die hitte maar da wisten jullie al eej. Ga hier niet meer naartoe tenzij er fatsoenlijk op leeftijd wordt gecontroleerd want de muziek was wel OK.

groetjes

Ik geef je hier groot gelijk in.

de tafel bij de wc's was ook een op stop punt.
dan heb je nog de uitsmijters die GELD moeten hebben anders mag je niet weg.
dat is echt vaag je betaalt toch al voor het kaartje.
normaal geef ik ze gewoon maar als ze er om gaan staan smeken is het een trieste boel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zijn jullie nog nooit naar een echte feest geweest

:gaap: Neem maar's een kijkje in me archief...
Mischien geen doorgewinterde rot in de partyscene maar heb toch al aardig wat gezien ;)

Ga hier niet meer naartoe tenzij er fatsoenlijk op leeftijd wordt gecontroleerd

Je zegt zelf dat er zelfs bij jullie om legitimatie gevraagd werd,
ga er maar van uit dat dat bij de meesten gebeurd is dus denk niet dat er zoveel van onder de 16 waren ;)

Maargoed, daar kan je over blijven duscusiëren,
ik laat het er iig bij zitten!

Feestje maak je uiteindelijk toch weer zelf en dat is weer geweldig gelukt!
(zo haal je ook de echte partypeeps erruit 8))
Maar ook dankzij de vele rlxde bekenden en me girl die aanwezig waren :lief:
Waarschuw beheerder

groetjes

Waar makte je eige druk om gek.. schijt aan wa maakt dat nou wir uit alttij diej leeftijd, kruip op bed! blef aan de waareft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op zondag 17 september 2006 om 13:20:
(zo haal je ook de echte partypeeps erruit )

haha echte partypeeps gaan naar echte feesten of zie ik dat nou verkeerd ?
Waarschuw beheerder
Mooiste van het hele idee is dat we ernaartoe kunnen fietsen, en dat was zeker een pluspunt gisteravond! Heerlijk genoten, Ruthless draaide ijzersterk, maar leed ook beduidend onder de hitte.
Verder opvallend, vorige keer waren Solaxx en ik een van de weinigen die aan het skiën waren, en deze keer kon iedereen het :P
Verder mooi feestje, dus op naar BR4:respect:

Splendid :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Was Top!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan als geen ander de klachten over de warmte begrijpen.
Laat hier geen twijfel over bestaan..het was te warm.
Zo iets is niet alleen hinderlijk,maar gaat ook werken als frustratie.
Dit weegt weer zwaar op in een eind beoordeling,maar hier kun je als organisatie helaas niets aan doen.
Ik denk dat we er echt alles aan hebben gedaan om een goed feest neer te zetten.
Een goede line up in de main voor de jumpers en een stamp line up in zaal 2.
Licht was ook weer verder verbeterd.
Voor verkoeling 2 grote blowers neergezet en de airco van de locatie op volle stand.
Dit haalde helaas vrij weinig uit.
Het is jammer dat hierdoor veel mensen het niet meer uit hielden en ook begrijpelijk.
De locatie is niet geschikt voor een dik feest als dit.
Conclusie: Dit feest verdient een geschiktere locatie.

Alle respect gaat uit naar alle party die-hards die tot het einde volledig losgingen.
Wat hebben jullie staan stampen en feesten. :respect:
Waarschuw beheerder
J-Bo ik zal zeker weer van de partij zijn volgende feest maar een andere locatie lijk mij ook een beter idee.
Waarschuw beheerder
ben maar even geweest :) was wel te warm helaas...oke overal is het warm, maar dit was extreem...helaas niet lang van het feest verder kunnen genieten, want organisatie en line up was top!
Waarschuw beheerder
Ik heb er serieus weinig last van gehad, ik zweette alles wel weer gelijk uit wat ik opdronk, maar dat nam ik maar voor lievv :P
Waarschuw beheerder
Twas weer een lekker avondje zweten haha veeeelste warm, maargoed de muziek en de sfeer waren goed :respect: Alleen die druktes weer in de gang..:( Wanneer komt er een volgende..? :P
Waarschuw beheerder
Ik vond het een lekker feestje, heb het goed naar me zin gehad en ook de sfeer was top. Alleen de warmte was minder, maar goed, dat was nu eenmaal zo. Petje af voor de organisatie, het was top!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Arnooo!* op zondag 17 september 2006 om 13:36:
Waar makte je eige druk om gek.. schijt aan wa maakt dat nou wir uit alttij diej leeftijd, kruip op bed! blef aan de waareft

Nou weet niet of je t relaxed vind om tussen kindjes uit je dak te gaan, ja hoe oud bende zelf? Ik heb liever volk vanaf 17/18 jaar en dan niet zo kinderachtig gewoon lekker relaxed en nie zo doordouwe (net gister, werd er eg ziek van!!!) !!!, ik zou zegge bende nog geen 18 gedraag je eige ernaar en blijf anders lekker thuis!!!!!

T was eg net een schoolfeesje, mss een andere locatie (zou ook veel schillen)

Waarschuw beheerder
Wass egtt wel vett!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 19:12:
Nou weet niet of je t relaxed vind om tussen kindjes uit je dak te gaan, ja hoe oud bende zelf? Ik heb liever volk vanaf 17/18 jaar en dan niet zo kinderachtig gewoon lekker relaxed en nie zo doordouwe (net gister, werd er eg ziek van!!!) !!!, ik zou zegge bende nog geen 18 gedraag je eige ernaar en blijf anders lekker thuis!!!!!

T was eg net een schoolfeesje, mss een andere locatie (zou ook veel schillen)

Voor iemand van jou leeftijd zou je zeggen dat je toch wel een beetje ABN kan typen.
Jij bent ook net zo oud als hun geweest, en ik weet zeker dat jij op die leeftijd ook graag naar zulke feestjes wilde, eens is je eerste keer.

Verder, volgend jaar (als het dan nog in de Raaiberg is) die kut wc's gratis maken, hoeft dat kastje er ook niet te staan. :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op zondag 17 september 2006 om 19:44:
Verder, volgend jaar (als het dan nog in de Raaiberg is) die kut wc's gratis maken, hoeft dat kastje er ook niet te staan. :)

Sowieso kon dat kastje wel weg want niemand betaalde volgens mij..

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon super !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op zondag 17 september 2006 om 19:44:
Voor iemand van jou leeftijd zou je zeggen dat je toch wel een beetje ABN kan typen.
Jij bent ook net zo oud als hun geweest, en ik weet zeker dat jij op die leeftijd ook graag naar zulke feestjes wilde, eens is je eerste keer.

Hoe ik typ maak ik zelf wel uit, bevalt ut je nie, dan lees je ut maar niet eej!!!

Dat is wel zo, maar het was op sommige plekken egt te erg, je kon niet eens fatsoenlijk een zaal ingaan, omdat er daar een hoop stonden te spacen. en daar irriteer ik me eige gewoon aan. Iedereen douwt je aan de kant zonder dat ze ut zelf in de gate hadde. Moet wel zegge, dat de mense wel aardig en relaxed waren als je er iets van zei. Hopelijk lig ut gewoon aan de locatie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 22:04:
Hopelijk lig ut gewoon aan de locatie.

True that, al 3 edities lang.

Waarschuw beheerder
wrom gaat area 2 nou altijd eerder dicht :( :@ voor de rest was ut zeker te doen
Waarschuw beheerder
Wat was me dat een feest zeg vannacht, heerlijk!! Er werd lekker gedraaid in beide zalen. Gezellige mensen, veel bekenden, wat wil je nog meer. Vooruitgang qua aankleding en lichten (y)

Over temperaturen en drukte; het is warm, iedereen heeft er last van maar je komt om te feesten en los te gaan. Jammer dan dat je beetje meer zweet. Zelfde met de drukte, we moeten allemaal door die deur. Dan kan je beter ff een praatje maken met degene naast je. Is nog gezellig ook, duwen helpt toch niets of wel dan.

En ja je zit met de beperkingen van de Raayberg, maar het blijft een geweldig feest in een locatie hier in de regio. Ik zeg op naar Bassrulers 4 :bounce:, al dan niet in de Raayberg ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat iedereen wel eens mag stoppen met het zeiken over de warmte. Iedereen lijkt wel op een stel bejaarde die niet tegen een beetje hitte kunnen. oke, het was aardig warm maar een paar pilsjes doen wonderen wat dat betreft. Wat de organisatie betreft treffen die geen blaam. De blazers waren afkomstig van J&E dus ze hadden er wel over nagedacht. Helaas is de locatie hier niet echt op berekend.

Verder vond ik het een top feest. Dat blijkt ook wel over het algemeen in de reacties maar ook bij de verschillende "handen in de lucht" momenten waarbij de hele zaal van voor tot achter los ging. Uiteraard zijn er altijd verbeter punten. Ik weet zeker dat dit wel weer goed gaat komen.

Bassrulers was voor mij dik in orde met een lekker setje en een super publiek. Licht, geluid, andere dj's waren allemaal top! Organisatie -> Super gedaan.
Waarschuw beheerder
ben ik mee eens hoor.. niet zoveel zeuren over de warmte gewoon goed feeste dan heb je er vanzelf geen erg meer in.. ook al was einde van de avond alles roze.. (haar gaf af..) ik heb me eige egt vermaakt!! mja wat wil je nog meer verjaardags feestje op bassrulers vieren!! was egt topp!! :respect: organisatie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.aD.ii - B.amB.ii op maandag 18 september 2006 om 10:46:
verjaardags feestje

Nog gefeliciteerd dan (K)

Misschien idee voor warmte, weet dat ze vroeger in Beursgebouw soms luchtpauzes hielden, dus ff muziek uit en deuren open. Weet niet of dit wat is, kan ook de stemming er compleet uit halen, maar uit de commentaren blijkt wel dat hitte ook niet alles is.
Waarschuw beheerder
misschien dat het juist wel wat heeft zon luchtpauze..
want ik weet van mezelf dat ik ook een aantal keer de gang ben opgegaan om af te koele dus dan zou zoon luchtpauze nog nii zo erg zyn.. tog ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.aD.ii - B.amB.ii op maandag 18 september 2006 om 13:24:
want ik weet van mezelf dat ik ook een aantal keer de gang ben opgegaan om af te koele dus dan zou zoon luchtpauze nog nii zo erg zyn.. t

Idd ik zag jou :P

Wanneer is br4 trouwens? :D
Waarschuw beheerder
jah ik val gelukkig niet op met roze haar..;p
maar hopelijk ist al snel br4.. heb dr nu alweer zinnin :)
Waarschuw beheerder
want ik weet van mezelf dat ik ook een aantal keer de gang ben opgegaan om af te koele dus dan zou zoon luchtpauze nog nii zo erg zyn.. tog

gewoon de sprinkler-installatie aanzetten:D

Waarschuw beheerder
Het was geweldig!!
Warmte..? Welke warmte??
Niet zo zeuren.. Voor de mensen die er al eerder geweest zijn weten dat het daar warm kan zijn. Dus als je wat te zeuren heb, dan kom je maar niet!
Een waaier of een flyer is ook wel ff lekker om mee te wapperen :)

Muziek was helemaal toppie! Dr. Rude draaide super op het einde.. Ik heb genoten tot de lichten aangingen.. Helaas, Bassrulers is weer voorbij.

Pat B, nog enorm bedankt voor je plaat! Helaas heb ik thuis geen LP, maar ik kan vast wel bij mn oma terecht. Dan kan ik samen met haar gaan knallen op r&b sux!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Allereerst, iedereen bedankt weer voor jullie reacties (zowel de positieve als de negatieve) op het forum! Bassrulers is er voor jullie, voor alle harddance liefhebbers uit de regio.

Bassrulers is er ook omdat niemand de mouwen heeft opgestroopt, lef heeft getoond, moeite heeft gedaan om in de regio Bergen op Zoom een fatsoenlijk harddancefeest op te zetten.

Dance is de laatste 10 jaar ongelooflijk snel gegroeid in populariteit. Elke zichzelf respecterende stad heeft inmiddels een 'event' waarmee de plaatselijke (harddance)community zich mee kan identificeren.

Bergen op Zoom heeft sinds een jaar dan ook eindelijk 'zijn' Bassrulers. De 1e editie sloeg in als een bom, heel de community kwam tot leven met als gevolg een uitverkochte 2e en 3e editie.

Een 3e editie met 2 zijdes. Muzikaal gezien de beste editie tot nu toe. De dj's pasten perfect bij het publiek en speelden hier perfect op in, met een machtige sfeer (en vele alle handjes in de luchtmomenten) als gevolg. Ook op het gebied van show hebben we veel veranderingen doorgevoerd die zeker goed uitgepakt zijn. Voor het eerst hebben we ook gewerkt met dj intro's (dj X-Clusive, bedankt hiervoor!!) en hadden we met MC Apster een veelbelovende MC die het publiek lekker opzweepte.

Aan de andere kant was er de warmte. En die was heftig. Met een middagtemperatuur van boven de 25 graden beloofde het al een hete nacht te worden. Het is bekend dat de Raayberg qua verkoeling tekort schiet. Tijdens alle feesten is het er gewoon erg warm, tijdens deze Bassrulers met een onverwacht hete nazomerse dag was het TE warm. Wij betreuren het dat dit bij een deel van het publiek een domper was op een avond waar we 4 maanden voorbereiding in hebben gestoken om Bassrulers 2 te overtreffen.

De Raayberg is niet gebouwd voor dit soort evenementen en is dus logischerwijs niet 100% geschikt voor Bassrulers. Maar het is wel de enige locatie in de omgeving die ervoor openstaat om een harddancefeest tot in de vroege ochtend te laten plaatsvinden.

Als organisatie hinken we ook heel erg op 2 gedachten. Enerzijds willen we graag het succes van Bassrulers verder uitbouwen en verder groeien. Dit kan eigenlijk alleen als we wegtrekken uit de regio. En daar op zoek gaan naar (grotere) locaties die wel aan alle eisen voldoen en daar Bassrulers nog dikker op de kaart zetten. Anderzijds is Bassrulers juist opgestart en grootgemaakt door jullie, de harddance community uit de omgeving Bergen op Zoom.

Moeten we jullie verloochenen en stoppen met Bassrulers in omgeving Bergen op Zoom, zodat we teruggaan naar een situatie dat er weer 0 evenementen per jaar jaar voor deze doelgroep georganiseerd worden. Of moeten we er toch maar gewoon met z'n allen het beste van maken en gewoon hier doorgaan?

NB: 'het beste ervan maken' wil niet zeggen dat we onze ogen dichtdoen en deel 4 weer bloedheet laten worden! Als er een vervolg komt zullen we ten allen tijde nog meer investeren in meer verkoeling. En wellicht beslissen dat Bassrulers niet meer kan plaatsvinden in de warmere maanden.

Als laatste zeker nog mijn complimenten aan het publiek voor afgelopen zaterdag voor de enthousiaste sfeer. Vrijwel alle dj's waren heel erg te spreken over de sfeer en dj Mystery was er zelfs stomverbaasd door dat het zo massaal los ging tijdens zijn set!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mja sommige (stuk of 3 :P) zagen er idd jong uit maja... who cares ? wat ik kutter vond was dat veels te snel voorbij ging...plots half 5 :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pat B op maandag 18 september 2006 om 00:44:
Iedereen lijkt wel op een stel bejaarde die niet tegen een beetje hitte kunnen.

Hehe jij snapt het (Y)
Van feesten krijg je het nou eenmaal warm ;)

Uitspraak van Pat B op maandag 18 september 2006 om 00:44:
maar ook bij de verschillende "handen in de lucht" momenten waarbij de hele zaal van voor tot achter los ging

Waren deze x aardig wat mooie momenten ja :respect:

Uitspraak van Losseman op maandag 18 september 2006 om 12:39:
Misschien idee voor warmte, weet dat ze vroeger in Beursgebouw soms luchtpauzes hielden, dus ff muziek uit en deuren open. Weet niet of dit wat is, kan ook de stemming er compleet uit halen, maar uit de commentaren blijkt wel dat hitte ook niet alles is.

Hou jij's gauw je mond :P (Of die vingers van je toetsenbord ;))

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 16:20:
at ik kutter vond was dat veels te snel voorbij ging...

Zo zeg dat wel!

Erik thnx voor je feedback in't forum,
laat toch weer zien dat jullie het beste voor hebben voor de harddance community :respect:
Ben benieuwd hoe het verder zal gaan...

Waarschuw beheerder
was vetjes!!
Waarschuw beheerder
Volgens mij wordt het tijd voor Bassrulers 4, the Poolparty :D. En als bassrulers niet meer in BoZ zou zijn, zou dat betekenen dat we niet meer kunnen fietsen, dus dat er iemand BoB moet zijn :(.
Nu heb ik me uitstekend vermaakt, het leuke van dit is dat er veel mensen uit de regio zijn, en dus veel bekenden, wat de sfeer zeker ten goede komt (Y)

Waarschuw beheerder
Ach... gewoon dat tafeltje voor de wc's weghalen, stempel krijgen zodat je ff naar buiten kan als je wilt of je gaat in dat café zitten waar het wel koel was en je hebt een perfecte Bassrulers 4! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Deuren open zetten is een optie om de warmte te beperken, maar dat zal niet mogen vanwege het geluid.
Waarschuw beheerder
De pica's staan online: bassrulers 3
Ziet er gezellig druk uit daar in de Raaijberg...

Over de hitte: Is de volgende keer een Bassrulers discozwem editie in De Schelp niet wat? :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Harder&Harder op maandag 18 september 2006 om 17:33:
Hou jij's gauw je mond :P

Hoe wel ik geen voorstander ben, was het een idee... Kheb het liever ook warm en non-stop los

Uitspraak van Vage Nico op maandag 18 september 2006 om 18:47:
De pica's staan online

Helaas ben is een foto waar ik op sta niet door de strenge voorselectie heengekomen ;-) En kzie dat Rene ook geen foto meer gescoord heeft :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op maandag 18 september 2006 om 18:47:
discozwem editie in De Schelp niet wat?

jaah lijk me een goed idee.. of gewoon op de boulevard van de plaat ;)
Waarschuw beheerder
Dat gaan de bejaarden daar aan de boulevard leuk vinden. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.aD.ii - B.amB.ii op maandag 18 september 2006 om 14:46:
jah ik val gelukkig niet op met roze haar..

het deed gewoon zeer aan me ogen ;)
Waarschuw beheerder
hopelijk komen de fotoos van j-e snel online!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vage Nico op maandag 18 september 2006 om 20:15:
Dat gaan de bejaarden daar aan de boulevard leuk vinden.

dat zeker weten.. doen ze hun gehoorapparaatjes maar uit! ;p
Uitspraak van Riksen op maandag 18 september 2006 om 20:24:
het deed gewoon zeer aan me ogen

jaa overdrijven is ook een vak oor rikske ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L.aD.ii - B.amB.ii op maandag 18 september 2006 om 20:28:
jaa overdrijven is ook een vak oor rikske :P

Nou...ik zag alleen ook nog maar roze kleuren nadat ik je gezien had hoor... :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 20:49:
Nou...ik zag alleen ook nog maar roze kleuren nadat ik je gezien had hoor...

nou dan zou het toch niet aan mij lichen :P
Waarschuw beheerder
:O vond het wel netjes hoor viel lekker op.

Ach ja J-Bo je bent zelf ook een beetje jaloers :P.
Wees maar eerlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Riksen op maandag 18 september 2006 om 20:59:
Ach ja J-Bo je bent zelf ook een beetje jaloers .
Wees maar eerlijk.

Mijn haar zit altijd netjes. ;)

Waarschuw beheerder
De foto's op partyflock staan inderdaad online. Maar wat jammer dat ze niet alle foto's erop gezet hebben. Ik stond er bij die man ook nog 2 keer op. Misschien is dit deel 1 :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 18 september 2006 om 21:31:
Mijn haar zit altijd netjes.

Daar moet ik volgende keer maar eens goed opletten dan :D.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 18 september 2006 om 21:40:
De foto's op partyflock staan inderdaad online. Maar wat jammer dat ze niet alle foto's erop gezet hebben. Ik stond er bij die man ook nog 2 keer op. Misschien is dit deel 1

Waarom staat mijn niet foto op partyflock?

Als een foto niet online staat... zijn er een aantal mogelijkheden:

1. Foto was niet scherp; ik en mijn camera kunnen ook wel eens een foutje maken
2. Je had je ogen dicht of juist heel erg open of anderszins lelijk resultaat
3. jij of iemand anders stak een middelvinger op of had andere "kwetsende" gebaren of tekens zichtbaar.
4. Je hebt me de hele avond gestalkt en staat te vaak op de foto. Dan moet ik kiezen.
5. Je staat met zo'n stalker op de foto en juist jouw foto met hem/haar heb ik eruit gelaten. Bad luck!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 18 september 2006 om 21:49:
Waarom staat mijn niet foto op partyflock?

Ik had dat stukje inderdaad ook gelezen op zijn profiel. Eigenlijk triest. je heb toch recht op je eigen foto :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's nemen veel ruimte in beslag op een site.
111 foto's van allemaal verschillende bezoekers stelt meer mensen tevreden dan als de helft er dubbel opstaat.
Dus kan dat beleid wel begrijpen.
Zeker als je iedere week zoveel foto's on-line moet zetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 18 september 2006 om 20:57:
De dames zijn weer eens jaloers hoor Donna .

haha dat zal het zyn (F)
Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 18 september 2006 om 21:31:
Mijn haar zit altijd netjes.

vind ik ook hoor J-Bo!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 20:49:
Nou...ik zag alleen ook nog maar roze kleuren nadat ik je gezien had hoor... laatste aanpassing 18 september 2006 21:01

heb ik tog nog goed mijn best gedaan om op te vallen:D
Waarschuw beheerder
het was super!!! egt prachtige line-up en het pakte super uit!!! de sfeer was heerlijk geen last gehad van lastige mensen en het was druk jah maar da geef nou juist de lkkre sfeer egt heerlijk om af en toe is te kijken hoe iedereen staat te jumpen zo mooi om te zien!!! volgende x weer!!! zie jullie allen daar!!! tot dan !!!
PS mijn eerbiedige dank aan de dj's en de organisatie fantastisch hoor!!! veel succes met het volgende feest!!! komt goed geloof er in!!!
Waarschuw beheerder
In zaal 2 Was zeker Super (Y) Werd gewoon KK hard gedraaid applaus voor zero bizar en x-clusive!!!!
WAs gewoon mega vet!!! haha

:| Warm tsss niets van mee gekregen hahahahaha...

Alleen zaal 2 mag wel langer open blijven hoor... beetje jammer weer!!! daarna ook gelijk weg gegaan....

Maar was zeker een geslaagde avond!!!
Waarschuw beheerder
Slogan van het feest vond ik wel toepasselijk. ''forces of nature'' was dit keer een hittegolf
Waarschuw beheerder
Yeah J&E foto's online http://www.j-e.nl/fotos.php

meteen ff kijken

Waarschuw beheerder
De foto's zijn leuk!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lagerfeld op dinsdag 19 september 2006 om 16:50:
Slogan van het feest vond ik wel toepasselijk. ''forces of nature'' was dit keer een hittegolf

haha..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
scherp ;)
Waarschuw beheerder
fotoos zijn weer helemaal Top geworden!! J-bo Goed je best gedaan!! mijn complimenten :D :respect: hihih (K)
Waarschuw beheerder
Hoe kan 't ook anders, leuk feest, leuke foto's ;)

Waarschuw beheerder
Kan niet wachten op de volgende bassrulers *zucht* :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 15:15:
Kan niet wachten op de volgende bassrulers *zucht*

ik ook niet :)
Waarschuw beheerder
Zal ik het Bassrulers 4 topic openen? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lagerfeld op woensdag 20 september 2006 om 21:36:
Zal ik het Bassrulers 4 topic openen?

Doe maar alvast ;)
Waarschuw beheerder

Neej, geen oplossing, doorknallen:P

Uitspraak van Harder&Harder op maandag 18 september 2006 om 17:33:
Hehe jij snapt het
Van feesten krijg je het nou eenmaal warm

zelfs vooraan bij de blowers eej wezz:P

Uitspraak van Losseman op maandag 18 september 2006 om 19:06:
En kzie dat Rene ook geen foto meer gescoord heeft

idd, snifsnif, dit weekend op MC maar weer eens proberen:P

Uitspraak van J-Bo's event support op maandag 18 september 2006 om 21:49:
2. Je had je ogen dicht of juist heel erg open of anderszins lelijk resultaat

sta toch echt een paar keer met dichte ogen erop:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Even los van de discussie welke locatie het meest geschikt is voor Bassrulers 4 of wat er evt moet veranderen heeft getuige de vele reacties het volgende bericht in BN / De Stem voor heel wat teleurstelling, vragen en ophef gezorgd:

Einde voor dance in Raayberg
Door Niels Herijgens

We hebben hier op Partyflock inmiddels een topic geopend (waarin ook het5 gehele nieuwsbericht gepost is) en horen hierin graag jullie reacties!

https://partyflock.nl/topic/905746
Waarschuw beheerder
Hier ook nog maar even de link van de petitie:

www.j-e.nl/petitie.php
Waarschuw beheerder
Laat hier nog eens weten wat je van Bassrulers III vond!!
dit alles natuurlijk om te laten merken dat ze dit niet moeten stoppen!!

Klik hier!