Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 02:09:Ik hou er niet zo van
Nee, Twello is wat
Hele dag wild vreemde mensen die uit het niets tegen je aan beginnen te zeiken over hun huisdieren, thuissituatie en kinderen
Bespaaaaaaaaaaaar me
Sommige mensen oordelen te snel. Gelukkig ziet ie het zelf ook in, een inhoudelijk reactie terug heeft ie nog niet kunnen geven
kan wel snappen dat je voor Feyenoord bent, lekker boeiend ook. Ik ben voor Den Haag ben er trots op net als de Feyenoorders en wat mensen over me cluppie lullen doet me nix. En zondag word het weer leuk in de Kuip.
W4!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 12:51:*kots*
Opzouten hier, vrouwen horen niet bij t voetbal.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 13:06:Zolang je blijft reageren is het leuk
Daarom blijf ik ook reageren anders zou er nergens geen flikker aan zijn toch?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 00:21:Ik ben al mijn hele leven voor PSV. Dus beschuldig me alsjeblieft niet van dat ik alleen maar voor PSV ben omdat ze bovenaan staan.
Ja, en?
https://partyflock.nl/topic/854090
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 01:01:Goede wedstrijd in combinatie met Feyenoord?
Wij spelen idd vaak goede wedstrijden, jullie hebben er nog geen 1 gespeeld dit jaar die het aanzien waard was.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 14:13:denk je maar
Dat jij nou in tsjernobyl geboren bent.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 14:20:Dat jij nou in tsjernobyl geboren bent.
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op vrijdag 24 maart 2006 om 21:52:en ik niet
Jodekoeken hebben niets te vertellen.
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 24 maart 2006 om 21:54:Jodekoeken hebben niets te vertellen.
en hopjes al helemaal niet
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op vrijdag 24 maart 2006 om 21:58:en hopjes al helemaal niet
Anders kom je me weer met 110 man aanvallen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:27:Ajax zal je bedoelen AJax Amsterdam
Wil je niet met enge ziektes spotten aub? Heb familieleden verloren aan kanker
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 22:27:Ajax zal je bedoelen AJax Amsterdam
Nee.
Hij bedoeld toch echt Feyenoord
Niets is sterker dan dat ene woord: Ajakkes.. Nee dat rijmt niet
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord!

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)