Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 22:19:en jij bent een wandelaar ? naar het schijnt ben jij van het (weg)rennen..
hihi gekke i-net boi.
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 22:32:hihi gekke i-net boi.
kattekwaad relnicht
Relletjes Amsterdam:
21.07u Lima 00 meld dat er personen en collega's worden aangevallen in de Leidsekruisstraat
21.10u -Ruiters en Videowagen worden bekogeld met stenen
- ME gaat optreden en de "veegbeweging" gebruiken.
- Serveillancebus wordt "volledig" vernield
21.15u Assistentie Collega Leidscheplein Burgerking, persoon aangereden door dienstauto, ambupersoneel vraagt assistentie.
21.24u Leidseplein en Leidsekruistraat worden leeg geveegd, en de Whisky(Waterwerper) mag worden ingezet
22.00 Er worden nog steeds Charges uitgevoerd, auto's arrestanten vervoer rijden af en aan met volle bussen arrestanten. Op de Lange Leidsedwarsstraat is het een zootje, er worden met stenen gegooid die uit de weg worden gehaald.
22.10u En ook op de Kalverstraat loopt nu een grote groep die vernielingen aanricht......
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013376.html#comments
Mocht je doorheen komen:
http://www.xs4all.nl/~bjohan/scanner.html
Meeluisteren op de smerisscanner
21.07u Lima 00 meld dat er personen en collega's worden aangevallen in de Leidsekruisstraat
21.10u -Ruiters en Videowagen worden bekogeld met stenen
- ME gaat optreden en de "veegbeweging" gebruiken.
- Serveillancebus wordt "volledig" vernield
21.15u Assistentie Collega Leidscheplein Burgerking, persoon aangereden door dienstauto, ambupersoneel vraagt assistentie.
21.24u Leidseplein en Leidsekruistraat worden leeg geveegd, en de Whisky(Waterwerper) mag worden ingezet
22.00 Er worden nog steeds Charges uitgevoerd, auto's arrestanten vervoer rijden af en aan met volle bussen arrestanten. Op de Lange Leidsedwarsstraat is het een zootje, er worden met stenen gegooid die uit de weg worden gehaald.
22.10u En ook op de Kalverstraat loopt nu een grote groep die vernielingen aanricht......
Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013376.html#comments
Mocht je doorheen komen:
http://www.xs4all.nl/~bjohan/scanner.html
Meeluisteren op de smerisscanner
laatste aanpassing
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 22:58:net of ze ned. kampioen geworden zijn hahahaha LOSERS
donder nu maar weer op lelijke gefrustreerde kutboer!!
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 22:58:net of ze ned. kampioen geworden zijn hahahaha LOSERS
wat ben jij lelijk zeg, wat n jankbek
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:02:donder nu maar weer op lelijke gefrustreerde kutboer!!
jij bent gefrustreerd met dat lelijke wijf op heel je partyflock!!! je kan zeker niks krijgen!!!
jullie zijn nep!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:02:donder nu maar weer op lelijke gefrustreerde kutboer!!
gefrustreerd is het pas als je een troostprijs als een kampioenschap viert!
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:04:gefrustreerd is het pas als je een troostprijs als een kampioenschap viert!
juist ja ze moeten toch een feestje hebben!!
geen landskampioen dan die gayparade beker maar vieren hahaha zet je jezelf maar voor lul!!!
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:05:zet je jezelf maar voor lul!!!
Doe jij al door je lelijke kop hier op het internet te zetten!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:06:Doe jij al door je lelijke kop hier op het internet te zetten!!laatste aanpassing 8 mei 2006 23:07
nee jij met dat wijf op je partyflock 100 fotows hoe gefrustreerd ben je dan???? only en lonely!!!
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:09:nee jij met dat wijf op je partyflock 100 fotows hoe gefrustreerd ben je dan???? only en lonely!!!
moet jij niet gaan slapen.
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:09:nee jij met dat wijf op je partyflock 100 fotows hoe gefrustreerd ben je dan????
correctie 29. wel opletten he.
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:09:nee jij met dat wijf op je partyflock 100 fotows hoe gefrustreerd ben je dan???? only en lonely!!!

Net alsof het niet mag.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:13:Net alsof het niet mag.
Geen problemen mee hoor
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:14:die had jij laatst toch geleend van me???
Ohjah je had aan een potloodje genoeg he!?
beter dan jou zogenaamde mode foto's whaha
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:25:moet het L'plein nog vrij gehouden worden voor het geval dat:
-er een nieuwe trainer aangesteld wordt?
-het a'dam tournament gewonnen wordt?
-de jc-schaal in de wacht wordt gesleept?
-de Arena 10 jaar bestaat?
-Jaakke jarig is?
Maakt niet uit ? Gewoon vieren...
moete iets te vieren hebben
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:28:beter dan jou zogenaamde mode foto's whaha wat n kop
jij durft je tegelkop hier niet neer te zetten
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:28:beter dan jou zogenaamde mode foto's whahawat n kop
Uitspraak van S ][ Nickname ][ op maandag 8 mei 2006 om 15:14:nee jou niet
standaard 020 style
3-0
2-4
Een brok frustratie die kakkerlakken.
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:36:laadtste aanpasseng 8 mij 1996 13:61 jwt
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:33:ik heb wel n foto, verder kijken blinde kip
sorry bespaar mezelf de moeite wil nog kunnen slapen vannacht!!
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:41:sorry bespaar mezelf de moeite wil nog kunnen slapen vannacht!!
Jij bent echt vet.
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:36:A.B.C.Dekkermang
he ouwe
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:36:laadtste aanpasseng 8 mij 1996 13:61 jwt
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:41:wil nog kunnen slapen vannacht!!
niet zo veel snuiven
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:41:sorry bespaar mezelf de moeite wil nog kunnen slapen vannacht!!
maar toch de moeite genomen om eventjes mijn profieltje te bekijken
maar inderdaad doe maar niet, heb liever niet dat wijven met zo'n jankbek als jij mijn foto's bekijken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 23:43:he ouwe
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:45:maar toch de moeite genomen om eventjes mijn profieltje te bekijken
maar inderdaad doe maar niet, heb liever niet dat wijven met zo'n jankbek als jij mijn foto's bekijken.
ik zeg toch dat ik die moeite niet neem ogen kapot ofzo???
dus wees maar niet bang!!!
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:47:ik zeg toch dat ik die moeite niet neem ogen kapot ofzo???
gebruik een leestekens, misschien dat ik je antwoorden dan begrijp.
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:47:dus wees maar niet bang!!!
voor niemand
Uitspraak van sw33tmango op maandag 8 mei 2006 om 23:47:ik zeg toch dat ik die moeite niet neem ogen kapot ofzo???
maar stiekem heb je toch wel gekeken, en zit je nu met je 10-kleuren pen in je doos te soppen
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:46:morgen sollicitatie he lekker werkeng!!
ff ouwehoeren met die gasten daar.. en alles komt goed
hoop ik
dus wees maar niet bang!!!
ga
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op maandag 8 mei 2006 om 23:51:maar stiekem heb je toch wel gekeken, en zit je nu met je 10-kleuren pen in je doos te soppen
ja is ook!!