27481x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
De kuip is zondag lang niet uitverkocht zo'n 30.000 fans wonen de wedstrijd bij7.000 fans van psv en 10.000 ajax fans,waar de rest vandaan komt is voor mij een raadsellaatste aanpassing 5 mei 2006 13:57
Voor Scheidsrechters van het amateur voetbal dacht ik.
TREINCOMBI
Supporters met een ticket voor de trein moeten via ingang Noord B instappen. De instapprocedure start vanaf 11.30 uur. Vertrek van de eerste trein is om 12.00 uur. Vervolgens zal ieder half uur een trein vertrekken. Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Vertrektijden van de treinen:
Trein 1: 12.00 uur
Trein 2: 12.30 uur
Trein 3: 13.00 uur
Trein 4: 13.30 uur
Trein 5: 14.00 uur
Trein 6: 14.30 uur
Trein 7: 15.00 uur
Trein 8: 15.30 uur
Vanwege werkzaamheden aan het spoor zal de reistijd vanwege omleidingen aanzienlijk langer duren dan gebruikelijk. De reistijd heen zal ongeveer 1 3/4 uur bedragen.
De terugreis zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De treinen stoppen dan op de volgende stations: Amsterdam Bijlmer, Amsterdam Duivendrecht, Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal.
Supporters met een ticket voor de trein moeten via ingang Noord B instappen. De instapprocedure start vanaf 11.30 uur. Vertrek van de eerste trein is om 12.00 uur. Vervolgens zal ieder half uur een trein vertrekken. Let op: iedereen is verplicht het treinnummer aan te houden dat op het ticket vermeld staat.
Indien u niet op tijd bent of met een ticket verschijnt met daarop een ander treinnummer kunt u niet mee.
Vertrektijden van de treinen:
Trein 1: 12.00 uur
Trein 2: 12.30 uur
Trein 3: 13.00 uur
Trein 4: 13.30 uur
Trein 5: 14.00 uur
Trein 6: 14.30 uur
Trein 7: 15.00 uur
Trein 8: 15.30 uur
Vanwege werkzaamheden aan het spoor zal de reistijd vanwege omleidingen aanzienlijk langer duren dan gebruikelijk. De reistijd heen zal ongeveer 1 3/4 uur bedragen.
De terugreis zal ongeveer 1 uur in beslag nemen. De treinen stoppen dan op de volgende stations: Amsterdam Bijlmer, Amsterdam Duivendrecht, Amsterdam Amstel en Amsterdam Centraal.
moeten jullie meteen stadion in ?
hoop het niet
Pffff ik wilde eerst nog de 1ste trein halen, maar dikke lul dat ik al om 13:45 in die badkuip ga zitten
.
Had die steward afgelopen woensdag toch gelijk.
Dan maar nog even voor Noord B in het zonnetje zitten
Wat denk je zelf. Je kan niks anders doen dan het vak in gaan. Uitstappen, tunnel door en je vak in. Of buiten staan natuurlijk. Maar veel zal er niet te doen zijn
Had die steward afgelopen woensdag toch gelijk.
Dan maar nog even voor Noord B in het zonnetje zitten
hoop het niet
Wat denk je zelf. Je kan niks anders doen dan het vak in gaan. Uitstappen, tunnel door en je vak in. Of buiten staan natuurlijk. Maar veel zal er niet te doen zijn
laatste aanpassing
haha ik wil mijn T2 kaart ook kwijt, voor een T4 of T5 
Net Ajax supporterszaken gebeld en die zeggen dat het allemaal wel goed zal komen en los zal lopen met die kaarten... dat ze omoeilijk kunnen verwachten dat ieder in zijn eigen trein stapt... maar dat ze dat wel hopen... ook omdat ze strenge regels van politie hebben blablabla
Net Ajax supporterszaken gebeld en die zeggen dat het allemaal wel goed zal komen en los zal lopen met die kaarten... dat ze omoeilijk kunnen verwachten dat ieder in zijn eigen trein stapt... maar dat ze dat wel hopen... ook omdat ze strenge regels van politie hebben blablabla
laatste aanpassing
zit ik lekker in de auto
Omdat jij een lieve jongen bent