Geweldige film vooral Crash en Eddy tering wat lachen
Ik vond 1 kei tof, heb m laatst nog op tv gezien. Dat eekhoorntje is kei grappig.
Ik hoop 2 binnenkort ook te zien in de bios of dvd.
Ik hoop 2 binnenkort ook te zien in de bios of dvd.
had em vorige week woensdag gezien maar omg wat heb ik me rot gelachen, zow te grappig gewoon, en schitterend gemaakt ook weer.
zeker de moeite waard geweest om ervoor naar de bios te gaan en mischien van de week nog eens met een vriendin van me heen.
wel grappig trouwens dat in de zaal geowon geen kinderen zaten maar alleen maar 18+ ers...die zich helemaal rot lachte om die film
geweldig gewoon
zeker de moeite waard geweest om ervoor naar de bios te gaan en mischien van de week nog eens met een vriendin van me heen.
wel grappig trouwens dat in de zaal geowon geen kinderen zaten maar alleen maar 18+ ers...die zich helemaal rot lachte om die film
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 14:42:wel grappig trouwens dat in de zaal geowon geen kinderen zaten maar alleen maar 18+ ers...die zich helemaal rot lachte om die film geweldig gewoon
Ja dat was bij ons ook zo, groepjes jongens, groepjes meisjes, stelletjes, allemaal ouder...
echt een geweldige film...
ben dus gister geweest,vond t echt n leuke film,vooral dat eekhoorntje met dat eikeltje,hihi.En t was echt druk in de bios.Die film loopt echt goed,ik wil en ook zekers op dvd hebben
Ben gister toevallig ook geweest, weer enorm gelachen
Erg leuk
!
laatste aanpassing
Ik denk dat ik mijn vriend maar eens gaan vragen of we vanaaf samen naar de bios gaan..
Wil m echt zien.
Wil m echt zien.

![-=[*TeRRa||TeKK*]=-](/images/user/270155_2287306.gif)