whehe, dat had ik al gedaan, maar dat werkt dus niet
gister drukte ik per ongeluk bij iemand op DOWNLOAD CONTAINING FOLDER
nou dan gaat ie dus alles van die persoon downloaden wat ik niet eens wilde. Ik kan nergens een optie vinden om die complete download ongedaan te maken (n) ik moest die user vragen mij te blokkeren
je bent gewoon een nitwit van jewelste venters maar dat is hiero op t topic allang algemeen bekend
Waarom lukt het mij wel dan? het nadeel is wel dat als je per ongeluk een hele folder download je dan meestal gebanned wordt.
ik heb veel ervaring met pc's en pakketten, dus ik weet hoe dingen zouden moeten werken
Anyhoezers. Een paar pagina's terug wordt de uitermate fijne plaat Program 1 - Betrayer (Pow!) aangeboden.
http://www.discogs.com/Program-1-Louder-Than-A-Bomb-EP/release/118851
Heeft iemand van jullie ook die andere plaat die daarop staat: "World's Famous MF"
als je zo zoekt:
Mainx - Hit Your Bleep
vind ie niks dat streepje moet er tussen uit
kan je iets niet vinden kan je t altijd adden to your wishlist
Ik gebruik altijd zo weinig mogelijk woorden om op te zoeken...dus met alleen
Uitspraak van ErgensUit1987 op maandag 2 maart 2009 om 20:19:
Add me mijn account ErgensUit1987 en ik zal je uitleggen...
heb ik ook eens gedaan, wel 15min achter moeten zoeken.. hoe en wat
slsk?
digitaal gedoe, koop gewoon platen zou ik zeggen :lol"
keep the oldskool alive
Hoeven de discussie niet eens meer te voeren. Het is inmiddels wel overduidelijk dat draaitafels binnen no-time niet eens meer neergezet worden. Op sommige feesten stonden ze al niet meer, moesten ze uit andere area's gehaald worden en waren dan vaak ook nog eens zo gaar alsof ze van 10 hoog naar beneden geflikkerd waren.
heb ik ook eens gedaan, wel 15min achter moeten zoeken.. hoe en wat
slsk?
digitaal gedoe, koop gewoon platen zou ik zeggen :lol"
keep the oldskool alive
AOD, Q, ID&T, UDC/Midtown... overal hetzelfde. Naalden kun je al helemaal niet meer vanuit gaan. Die vliegen gewoon.... ga niet meer zonder eigen naalden de deur uit tegenwoordig.
Overigens is de platenverkoop, die al niet hoog was, inmiddels tot een dieptepunt gekomen. Midtown stopt waarschijnlijk met alle shops en de grootste labels gaan allemaal over op digitale verkoop. Ik schat dat de draaitafels op de grootste feesten, m.u.v. een area hier of daar, met een jaar al bij alleen cd-spelers heeft staan. Gelet op de tendens die momtenteel gaande is. Ben echt nog 1 van de weinigen die nog met platen aan komt zetten op de (grotere) feesten tegenwoordig
Bovendien worden de technics sl1200 nog steeds nieuw geproduceert en verkocht
Whot???
waarom hoor ik dan dat ze al 2 jaar niet gemaakt worden
Vorig jaar ja, dat zeg je goed. Maar de aanwezigheid zakt per week weg inmiddels. Het heeft zelfs al geen zin meer om in je rider op te stellen dat de draaitafels direct naast de mixer komen te staan... het gebeurt toch niet meer.
AOD, Q, ID&T, UDC/Midtown... overal hetzelfde. Naalden kun je al helemaal niet meer vanuit gaan. Die vliegen gewoon.... ga niet meer zonder eigen naalden de deur uit tegenwoordig.
Tsja, gelet op mijn vinylverzameling kun je direct wel stellen dat ik ook een fel tegenstander ben van de overgang naar cd's
hmm ja zelf draai ik alleen nog maar met cd's, dus ik heb er geen moeite mee,
jij heb ook ff overtuiging nodig gehad in het begin....weet nog dat je me voor gek verklaarde
Ben echt nog 1 van de weinigen die nog met platen aan komt zetten op de (grotere) feesten tegenwoordig.
ik ook een fel tegenstander ben van de overgang naar cd's.
ja als je al je cds op de zelfde snelheid brand ok.. maar je zult ze tog gelijk moeten zetten als je niet vals speelt
Nou, BPM counter gelijk.... cue-point goed zetten en wat filterwerk om de overgang te maskeren... appeltje eitje me dunkt
Nou, BPM counter gelijk.... cue-point goed zetten en wat filterwerk om de overgang te maskeren... appeltje eitje me dunkt.
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 3 maart 2009 om 09:14:
Ben echt nog 1 van de weinigen die nog met platen aan komt zetten op de (grotere) feesten tegenwoordig.
Erg jammer deze ontwikkeling!!!!!! Ik vind nog steeds et horen mixen met de zwarte rakkers et mooistuh!!
Het "iedereen kan draaien" principe viert hooogtij met de cd-spelers. Vrienden van me zitten in het clubcircuit, hebben wat plaatjes uitgebracht, maar kunnen geen stuk vinyl gelijk leggen. Maar ondertussen gaan ze de hele wereld over met hun cd-mapje.
het is de muziek die je draaid en hoe je het mixt meer niet