Ik heb gelukkig geen last van hooikoorts, maar wel van bronchitis Ik ken wel een aantal mensen die heel erge hooikoorts hebben en dat is echt geen pretje volgens mij.. hoe hun er altijd aan toe zijn als ze dat hebben
yups...hier ook weer. Kan mn lenzen ook geen uur inhouden...gek wordt ik van de jeuk en branderigheid. Heb oogdruppels en pilletjes, maar niks helpt vandaag
Welke ? De Reactine werkte bij mij vorig jaar echt perfect, maar begint bij mij nu steeds minder goed te werken. Zit al op 1.5 pil per dag (terwijl de bijsluiter zegt dat je je moet houden aan max 1, hehe), maar gewoon nog steeds last. Ben dus toe aan wat nieuws
ik word er helemaal gek van mijn neus ogen en konstant niezen als een gek 100 keer achtermekaar
Ben in april bij een allergiecentrum in Arnhem geweest..Ontzettend aardige internisten/allergologen, en ze kunnen je er echt verder helpen...
Ik mag om de zomer door te komen allerlei neus/oogdruppels gebruiken + telfast..+ eventueel prednisolon tabletten...
Vanaf september ga ik met immuun-therapie beginnen dmv. injecties...Iemand hier ervaring mee???