Partyflock

Forumonderwerp · 859341
6968x bekeken

Waarschuw beheerder
Nog meer mensen die nu al last hebben van hooikoorts?? Ik loop alweer vanaf t weekend met mega jeukende en rode ogen :s

Nu t weer nog wat erbij hoort...:/

Waarschuw beheerder
heb er ook hele dagen last van.. pff om doodmoe van te worden

Waarschuw beheerder
zo paar weekenden terug werd ik er echt helemaal gek van...bleef maar doorgaan :(
Waarschuw beheerder
ik heb medicijnen :D

nergens last van :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deesjuh (L) Joey op woensdag 21 juni 2006 om 23:27:
medicijnen

jah die he'k ook maar weer uut de kast getrokke:\
Meteen stukke beter te harden dan gister!

Waarschuw beheerder
ik heb er al jaren last van dit krijgen alleen mensen die last hebben van asma of brochties

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:47:
ik heb er al jaren last van dit krijgen alleen mensen die last hebben van asma of brochties

sorry....heb al hooikoorts vanaf de leeftijd van 8 maanden, maar geen astma of bronchitis. Gelukkig maar :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 00:37:
maar geen astma of bronchitis. Gelukkig maar

idd zeg hey dat had 'r nog 's bij moeten komen:nocheer:
8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 11:43:
Iemand ervaring met acupuntuur?

Ja :jaja:

Ik heb gelukkig geen last van hooikoorts, maar wel van bronchitis :/ Ik ken wel een aantal mensen die heel erge hooikoorts hebben en dat is echt geen pretje volgens mij.. hoe hun er altijd aan toe zijn als ze dat hebben :|
Waarschuw beheerder
hooikoorts is gewoon superklote :@ heb er ook last van maar dan in extreme vorm :( alleen maar niezen, geirriteerde ogen enzo :/

Waarschuw beheerder
met mn allerfre's praktisch geen last meer gelukkig....

Waarschuw beheerder
Volgens mij begint het minder te worden! :D Vandaag voor het eerst zonder medicamentjes geprobeerd en dat ging redelijk :bounce:

Ook geen bloeineuzen meer :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 22:48:
Volgens mij begint het minder te worden!

Had vandaag juist de meeste extreme dag :( Dosis al verhoogd, hehe, maar ogen bleven jeuken. Morgen maar eens wat van die zooi halen voor in je ogen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:10:
Blijf niezen en jeukende & verstopte neus hebben

yups...hier ook weer. Kan mn lenzen ook geen uur inhouden...gek wordt ik van de jeuk en branderigheid. Heb oogdruppels en pilletjes, maar niks helpt vandaag :(
Waarschuw beheerder
Ik heb dan wel geen hooikoorts (gelukkig), maar af en toe nog wel een beetje last als er heel veel zon is > traanogen enzo.

Waarschuw beheerder
k heb goeie pillen (voor hooikoorst)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 19:22:
k heb goeie pillen (voor hooikoorst)

Welke ? De Reactine werkte bij mij vorig jaar echt perfect, maar begint bij mij nu steeds minder goed te werken. Zit al op 1.5 pil per dag (terwijl de bijsluiter zegt dat je je moet houden aan max 1, hehe), maar gewoon nog steeds last. Ben dus toe aan wat nieuws :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik word er helemaal gek van mijn neus ogen en konstant niezen als een gek 100 keer achtermekaar

Waarschuw beheerder
Ben in april bij een allergiecentrum in Arnhem geweest..Ontzettend aardige internisten/allergologen, en ze kunnen je er echt verder helpen...
Ik mag om de zomer door te komen allerlei neus/oogdruppels gebruiken + telfast..+ eventueel prednisolon tabletten...
Vanaf september ga ik met immuun-therapie beginnen dmv. injecties...Iemand hier ervaring mee???
Waarschuw beheerder
gelukkig al lang voorbij

Waarschuw beheerder
donateur
en het duurt nog eens een keer 60 dagen langer

:cheer: :cheer: