"Shitwatbenikdrukvandaaghetlijktwelofikadhdheb!"
lauwe kroket.
zul je zien dat adhd niet alleen druk zijn is!
en dan merk je ook wel dat t niet leuk is om daar geintjes over te maken
Wie is daar?
Alle Dagen Heel Druk
dan merk je ook wel dat t niet leuk is om daar geintjes over te maken
nee, maar ondertusse gebruiken de meeste mensen tegenwoordig wel per zin minimaal 5 keer het woord kanker???
Dan heb je pech denk ik, want dat blijft toch zo
Zit je achter je pc, loopt ie vast omdat je
te veel dingen tegelijk aan het doen bent
vind ik nou aardig van je
Zit je achter je pc, loopt ie vast omdat je
te veel dingen tegelijk aan het doen bent
Nee psies, anders had ie mij wel bijgehouden...
Heb je dat ook wel eens
Ik heb hem nu ff helemaal stofvrij gemaakt,
en loopt weer als een trein
Alle Dagen Heel Druk
Nee het is ook jezelf moeilijk kunnen concentreren op bepaalde dingen, en juist op andere dingen weer hyperfocussen...
En ik heb ook vaak dat ik van alles tegelijk aan het doen ben... dan kom ik weer iets tegen en op een gegeven moment kom ik er ineens achter dat ik eigenlijk wat anders aan het doen was
Lijkt me erg vreemd
Ik ben het nu wel een beetje gewend :ja:
Vandaag nog was ik met de afwas bezig, liep ik naar de woonkamer om mn koffiebeker te pakken, maar zag ik daar mn gel staan en ging ik eerst die naar de douche brengen, waar mn handdoek nog op de grond lag. Deze deed ik in de was machine en liep naar de slaapkamer om mn wasmand te pakken, zag daar dat ik nog wat schone was op moest vouwen en in de kast leggen, kwam ik er ineens achter dat ik nog een shirt en een trui miste en zat me af te vragen aan wie ik die uitgeleend had. Toen liep ik naar beneden om degene te bellen waarvan ik dacht dat hij deze had geleend. Naast mn telefoon zag ik weer mn koffiebeker en dacht toen:
O ja ik was aan het afwassen...
Ondertussen had ik dus mn afwas nog niet af en ik had ook nog steeds de was niet allemaal opgevouwen, en ook de nieuwe was nog niet in de wasmachine gestopt.
En ik heb ook vaak dat ik van alles tegelijk aan het doen ben... dan kom ik weer iets tegen en op een gegeven moment kom ik er ineens achter dat ik eigenlijk wat anders aan het doen was
neem t is n dagje over
zul je zien dat adhd niet alleen druk zijn is!
en dan merk je ook wel dat t niet leuk is om daar geintjes over te maken
"Shitwatbenikdrukvandaaghetlijktwelofikadhdheb!"
en t fijne is dat ik t nog heb ook