1542x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zeg dan niks
heheh jah idd ga naar school ofzo ..........monkey boy
daar kom je vanzelf wel als je maar lang genoega an de coke zit
herman brood ging uiteindelijk over op speed spuiten
enne kzit niet eens meer aan de coke
je bent ook al zo oud he
dit topic begint is al even nutteloos als die andere van je "Waar haal ik Rood wit blauwe polsbandjes"
Kerel, krijg een leven... nee nog liever: een ZINVOL leven
laatste aanpassing
joh al moest ik kiezen tussen sos en PEP en het was even duur dan koos ik nog voor PEP!
met PEP voel ik me stukke beter dan met sos!
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Het gevoel wat ik krijg van sos is nog niet eens zoveel als bij een red bull...
appels zijn peren voor de armen
jah en paarden zijn koeien voor de rijken
joh de een doet pep de ander coke
Van de pep werd ik ziek (ene nadat ik een proefje gedaan had ben ik ook maar afgestap van de pep ondanks het heerlijke gevoel) en de coke nie(dat ken ik nog steeds hebben helaas soms te veel tis idd een dure hobby)
ene ik deel het altijd hoor
Zn gewoon vooroordelen die er zn........
een ieder moet lekker zelf weten wat ie doet/gebruikt/drinkt/ als ie maar nie lastig word
Van de pep werd ik ziek (ene nadat ik een proefje gedaan had ben ik ook maar afgestap van de pep ondanks het heerlijke gevoel) en de coke nie(dat ken ik nog steeds hebben helaas soms te veel tis idd een dure hobby)
ene ik deel het altijd hoor
Zn gewoon vooroordelen die er zn........
een ieder moet lekker zelf weten wat ie doet/gebruikt/drinkt/ als ie maar nie lastig word
kanllen!!!
en voor mensen met een schrijfgebrek??
drinken ze dan ook paardenmelk
nee ze drinken het zaad van het paard ....rijke mensen houden van zaad , net als kaviaar ....dat is ook zaad
Vind de meeste coke gebruikers ook gewoon ontzettend dom! Zeker als ze elke week voor 50 euro een gram halen. (of meer?)
Beter neem je pep, is wel zo "relaxed"
of luisteren naar hun lichaam.....
jah idd .......last hebben van je eigen acties , en denken zo .nu de eerste weken maar even niet aan die bende anders ga ik kapot ..... inplaats van je de volgende dag weer goed voelen en weer aan de coke gaan, neej dat is financieeeel heeeeel goed en lichamelijk ook prima wou je zeggen
laatste aanpassing

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)
![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)
![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)