Partyflock

Forumonderwerp · 858991

Hoe vonden jullie het??

Ik vond het een erg gezellig feestje maar helaas een beetje slecht georganiseerd!

eeyy :D

ja ik ook wel prima hoor :) leuke sfeer op wat momentjes na dan :/ er zijn altijd wel weer van die mongolen die je aan je moeten maja :/

voor de rest ook gezellig gehad.. alleen je werd egt zwaar uitgekleed kwa geld! klote naaiers!! dat vond ik egt minder!

2 euro voor de plee die niet eens gecontroleerd werd!

hahaha wat was er dan?? :p

oiiii :P

er zijn altijd wel weer van die mongolen die je aan je moeten maja
gewoon wegpushen :@ of gewoon mega rare bekken trekken, dan schrikken ze ook wel (6) 8)

Yaps, goedkoop was het daar allemaal niet nee, ik heb weer flink in m`n portemonee moeten kijken helaas..
de plee`s waren echt dramatisch idd, keuze uit 1 en ze hadden niet eens kraantje staan waar je eventueel je handen zou kunnen wassen, dikke minpunt voor mij.

hahaha wat was er dan??

komop zeg! weet je dat niet meer?? :O
Uitspraak van actief op maandag 20 maart 2006 om 12:05:
keuze uit 1 en ze hadden niet eens kraantje staan waar je eventueel je handen zou kunnen wassen, dikke minpunt voor mij.

Helemaal mee eens.
Gadver, wat was dat goor zeg?
Werkzaam bij Dance Concepts
Werkzaam bij Juicy Lounge Bar
Artiest {SHOWLIST artist 18398, 48419, 20856}
aha dat hadden ze dus gewoon laten staan van de nacht ervoor. Vond ik toen ook goor...

yup, slechte zaak! en spiegeltje ofzo kon er ook niet eens vanaf... (n)
Vond het een superfeest met heel veel bekende!!!:P W.C's moeten de volgende keer wat beter, en idd met een kraantje etc.

Verder :bounce:
Erg leuk feestje, smaakt naar meer. :)
By the way superset van Fausto. :respect:

Schiet me nu pas te binnen dat ik helemaal geen kaartjes heb gekregen voor die 2 volgende feestjes, en ik was rond 15.00 binnen. :@ :(
laatste aanpassing

Heb me erg goed vermaakt...:yes:

En in die plee's, ik ging echt bijna over mijn nek toen ik een poging ging doen...mijn god wat een enorme stank...En idd geen kraan :vaag: jakkie
En dan ook 2 euro betalen voor wc bandjes.... Dat was wel erg raar :s
laatste aanpassing

gewoon wegpushen of gewoon mega rare bekken trekken, dan schrikken ze ook wel

ja dat deed ik bij 1 gast.. toen trok ie me mee aan me raar.. mafkees! stond egt op het punt hem egt een flinke beuk te verkopen, maar denk loop maar gewoon weg en dan heb ik tenminste nog een leuke avond :)

komop zeg! weet je dat niet meer??

:$

Uitspraak van Ramona (L) Chanella op maandag 20 maart 2006 om 12:08:

idd en je zag geen reet :/

Uitspraak van actief op maandag 20 maart 2006 om 12:25:
en spiegeltje ofzo kon er ook niet eens vanaf...

nee idd.. ook lekker kut :@

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 15:37:
En dan ook 2 euro betalen voor wc bandjes.... Dat was wel erg raar

ja man ben maar 1x naar de plee geweest.. duur ritje voor 2euro!

Op zich best leuk feestje.
Opstelling was vreemd, niet echt heel relaxed, soort apekooien :D. En op bepaalde plaatsen voelde je je b'tje "buiten" het feest staan.
En wat die toiletten betreft: echt te ranzig/ duur/ slecht verzorgd idd. :[
Mega goed feest :)

Heb het echt goed naar me zin gehad :yes: en flink staan lachen :D

En idd stond je op bepaalde plaatsen wat buiten het feest :yes:

En aan de foto's van Digital te zien hoefden ze alleen maar rode doeken op te hangen O:)

Ben wel benieuwd naar 1 foto :bloos: volgens mij sta ik er daar best weer maf op :O

begin was kut... uiteindelijk wel gezellig.... alleen die wc's waren zo ranzig.... en die opstelling in de grote zaal sloeg ook nergens op...
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Heel dik vermaakt! Vond het een topper:D

Maar inderdaad plee's heel slecht geregeld.
En bij binnenkomst dat we alles gingen verkennen.dachten we echt.
Hey waar is ons platte grond.Leek wel een doolhof.Leek ook inderdaad wel apenkooien;)
laatste aanpassing
Duurde even voordat ik doorhad hoe het nou in elkaar stak, entree was apart met die hangers die je los moest kopen en van buiten leek het heel groot maar dat idee had ik binnen toch weer niet eigenlijk maar toch snapte ik er weinig van de eerste tijd.

Opstelling in mainzaal vond ik persoonlijk niet echt handig, volgens mij ontneemt dat heel veel ruimte en overzicht was daardoor weg, vanaf 2 a 3 podia kon je de dj boot en podium zien vanaf de anderen stond je tegen stellage aan te kijken zeker als je op de grond stond.

Vond het een lastige lokatie feest was goed maar lokatie vond ik onvoldoende. Een hemkade oid leent zich beter voor zoiets denk ik.
weet er iemand waar de foto,s komen te staan????
Tsja, ik heb me prima vermaakt door de bekenden maar ik vind het verder echt een feest dat erg uitgemolken wordt. Die die rare wc bonnen voor 2 euro en uiteindelijk keek er geen hond naar wanneer je die dixie bakken op zocht, 2 euro voor je jas en dan nog zelf op hangen met een briljant garderobe systeem :no:. En die steigers waren wat veel van het goede. Is best leuk maar wat net ook iemand schreef, er waren veel plekken waar je je buiten het feest voelde.

Zelf heb ik me vermaakt in de club zaal met Tony Cha Cha en Lady Bee. Thanks, jullie waren voor mij een genot voor mijn oren en voetjes. Daar stonden leuke mensen, niet te druk en warm en heb heerlijk gedanst.
;-)
laatste aanpassing

Werkzaam bij Afterdreams
Uitspraak van watnoulief? op maandag 20 maart 2006 om 23:02:

ja hier op party flock en http://www.xplicitmedia.nl/

en hier http://www.hbfoto.nl/
laatste aanpassing

ow jaaa!! feest vond ik toppie leuke mensen en bha over de wc ga ik niet eens over praten GATVER!!!
Had zoveel gezeik bij de ingang, doordat mn naam niet eens op die gastenlijst stond dat ik maar gewoon weer lekker de auto heb gepakt en mn eigen feestje thuis heb gevierd... en als ik dit zo allemaal lees is dat volgens mij helemaal geen verkeerde beslissing geweest!!
Vond de sfeer echt prima, heb me de hele dag prima vermaakt. Lekker kunnen eten en heerlijk fruit gekregen:P

Ga zeker vaker naar dit soort feestjes:yes:
De wc's waren echt te ranzig voor woorden!!! gelukkig dat ik niet zo vaak hoef :yes:
Maar voor mij geen Boelelaan meer :no: !!! geef mij maar XL of Hemkade!!
En inderdaag leek wel of je moest apekooien in de grote zaal, waren gewoon allemaal kleine zaaltjes in een grote zaal en dan nog eens de prijzen :nocheer: 2 EURO OM JE JAS OP TE HANGEN EN DAN MOET JE HEM NOG ZELF OPHANGEN OOK!! :no: :n:
Uitspraak van Lengte op dinsdag 21 maart 2006 om 02:54:
Had zoveel gezeik bij de ingang, doordat mn naam niet eens op die gastenlijst stond dat ik maar gewoon weer lekker de auto heb gepakt en mn eigen feestje thuis heb gevierd... en als ik dit zo allemaal lees is dat volgens mij helemaal geen verkeerde beslissing geweest!!

Je hebt helemaal gelijk!! goeie keuze geweest, had ik ook beter kunnen doen!!
Ik heb een super feest gehad daar, maar de wc's waren inderdaad wel een dik minpunt!

tja wat moet je nog verwachten van dit soort feesten vond de grote zaal erg rommelig met al die hindernissen op de grond heb er wel een aantal mensen over zien struikelen
wilde je zo.n apekooi op moest je wel lange benen hebben ghe ghe
ach voor de rest wel vermaakt maar dat kwam meer omdat we met een leuke groep mensen waren
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 11:12:
ach voor de rest wel vermaakt maar dat kwam meer omdat we met een leuke groep mensen waren

Yep, helemaal goe missy!! de groep heeft het gemaakt daar kan het feest nog wat van leren!!

nou he wijfie was weer gezellie !!!:)
Ha moppedop,
Was zekersss leuk en tja dat kwam toch echt omdat wij er waren maar voor de rest vond ik het echt nix!!

Ik ben op de foto gezet, door een fotograaf met een blauw kaartje, die ik kwijt ben geraakt! Weet iemand zo welke fotograaf het was?

:flower:
super gehad!!!!
idd wel wat minpuntjes, maar ach ja sfeer moet je toch zelf maken en tja.....thx!!! (K)

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 16:30:
Opstelling was vreemd, niet echt heel relaxed, soort apekooien

hihi ja dat vond ik dus ook al!

Ik vond buiten de wc's om ook nog is dat van die muntjes werkelijk nergens op slaan :/ verplicht 10 muntjes kopen voor 25 pleuro :s was dat voor onzin! ik drink die mutnjes niet weg hoor :S

dan het eten :/ staat er 1 iemand die mensen helpt.. duurt zo lang! kreeg ik een broodje beenham, was die koud! lekker dan voor die 5 pleuro! kwa geld werd je er behoorlijk uitgekleed.. beetje jammer!

voor de rest had ik in het begin moeite om te zoeken welke zaal waar was!

de garderobe sloeg ook nergens op.. je mocht zelfs de kleerhanger meenemen :vaag:

hihi ik kon ook gewoon de vip in.. werd toch niet gecontroleerd!

voor de rest prima feestje gehad, alleen volgende keer wat betere geregeld zou niet verkeerd zijn!
Ik heb mij uitermate vermaakt :bounce:
baalde wel als een stekker dat ik pas om een uur of zes binnenkwam :(

Uitspraak van actief op maandag 20 maart 2006 om 11:46:
2 euro voor de plee die niet eens gecontroleerd werd!

:) ik ben tig x naar de wc geweest en heb niet 1 x betaald... :p

Was ook leuk om jullie weer eens te zien mauzz en marijn, was alleen een beetje :vaag: zoals altijd :bloos:

Op naar de volgende :bounce::bounce:

haha ja achteraf gezien had ik ook niet bandje hoeven halen :/

maja.. voor de rest nog best vermaakt :)
ja die wc's waren ranzig...en ook nog in het donker ook...ook al is het ranzig..wil wel kunnen zien als ik dat hokje op slot doe.

en het voordeel van die witte bandjes was dat diegene met de grootste pols het bandje om hield en als ik moets plassen dat die zijn bandje voor me af deed :p ga een beetje 2 euro voor zo'n vieze pot betalen met geen wc papier :[

toch voor de rest relaxt feestje!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 23:19:

dankje wel schat!!!!!

Was ook leuk om jullie weer eens te zien mauzz en marijn, was alleen een beetje :vaag: zoals altijd

maakt helemaal niet uit joao (y) was ff leuk je weer is tegen te komen :D volgende X doen we weer ff een praatje, we zijn ook altijd zo druk he op zo`n feessie 8)

erotic vibe was wel apart, tot Crazyland!! :D
Uitspraak van Barbara op dinsdag 21 maart 2006 om 08:57:
Je hebt helemaal gelijk!! goeie keuze geweest, had ik ook beter kunnen doen!!

hahaha.... volgende keer geef ik je wel een "reisadvies" ;-)

En wie had nu eigenlijk de prijs gewonnen :O
Tjeemig gewoon niet eens andere deco's opgehangen na het feest van de 18e. Beetje jammer

was een gezellig feest goeie sfeer

heey weet iemand wie die oude engelse fotograaf was....
en waar die foto's staan??
hij zei dat hij van het feest was en gaf me geen kaartje:(

Hey had een vraagje
Weet iemand op welke sites ik meer foto's kan zien

Groeten

Uitspraak van watnoulief? op dinsdag 21 maart 2006 om 17:39:
dankje wel schat!!!!!

morgen avond op XPLICIT waarschijnlijk want fotograaf is beetje ziekies(AJ)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 13:58:
Ik ben op de foto gezet, door een fotograaf met een blauw kaartje, die ik kwijt ben geraakt! Weet iemand zo welke fotograaf het was?

denk AJ van http://www.xplicitmedia.nl/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 22:33:
Weet iemand op welke sites ik meer foto's kan zien

Groeten

lees ff terug
Antwoord op de vragen:

Fotograven:

Gary San : Partyflock
Hans : HBfoto / Lustmagazine
Ralph (engelstalige) : Digital frog
AJ (soms Elo) : Xplicit Media & Dancetraffic
Patrick : Organisatie
Jan (oudere man) : Photoart
Henk : Bonart
Bashil : Dancelinx
Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op woensdag 22 maart 2006 om 00:16:
Gary San : Partyflock
Hans : HBfoto / Lustmagazine
Ralph (engelstalige) : Digital frog
AJ (soms Elo) : Xplicit Media & Dancetraffic
Patrick : Organisatie
Jan (oudere man) : Photoart
Henk : Bonart
Bashil : Dancelinx

Zoveel..... %-)
Ik weet wel waarom ;-)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 21:15:
heey weet iemand wie die oude engelse fotograaf was....
en waar die foto's staan??
hij zei dat hij van het feest was en gaf me geen kaartje

Volgens mij was hij van www.photoart.nl , ik heb daar ook foto's gevonden van mezelf, ergens bij lifestyle ofzo
Suc6

heb het super naar mn zin gehad vanwege mn leuke en gekke en gezellige vrienden en de goede muziek...:D :bounce:

MAAARRRRRRR - verder was het een waar klote feest.....de opstelling van de podia ging werkelijk nergens over....dwars door de zaal banjeren om vervolgens een wc aan te treffen die het woord toilet niet eens verdient...te weinig(geen) wc papier en water en super smerig ...:S en de aankleding liet behoorlijk te wensen over..duidelijk een low budget feest,maar al met al goed naar mn zin gehad ;) :flower: