Partyflock

Forumonderwerp · 858980
Waarschuw beheerder
Gisteren kreeg ik een telefoontje van een producer van het programma Holland Sport. Ze willen in de uitzending aandacht besteden aan wat er allemaal komt kijken bij het voorbereiden voor een Bodybuild wedstrijd.

Dus vanavond kom ik in de uitzending en zal ik daar worden ingerbuind en wat dingetjes vertellen. Daarna zal ik ook nog wat moeten poseren op muziek.

Allemaal kijken dus. Vanavond om 20.25u op Nederland 3 Holland Sport!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het begint..

Waarschuw beheerder
ze is denk nu in beeld..

Waarschuw beheerder
gezien, tja, die blonde bodybuildster is ook net een kerel, je hebt dan gewoon een typisch hoofd

maargoed, ik hou al op, anders is er weer bonje
Waarschuw beheerder
donateur
Het was wel mooi opzich, alleen jammer dat ze altijd zich zo goud inverven

Waarschuw beheerder
Ik vond je tanden erg naar voren komen (echt bijna Amerikaans wit), dat leidde wel enorm af....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 07:17:
Ik vond je tanden erg naar voren komen (echt bijna Amerikaans wit), dat leidde wel enorm af....

Mijn tanden zijn echt niet zo wit van zichzelf (ik rook en drink zelfs soms rode wijn) maar mijn gezicht zat onder zo'n dikke laag donkere plamuur dat het net leek of ze gebleekt waren.
Waarschuw beheerder
ja k heb je ook gezien!!!
en ik vond het te mannelijk ..ben dr geen fan van..
maar ja als je t zelf wil moet je t gewoon doen..en netjes om zoon lichaam te krijgen , maar k vind het er niet uitzien..
p.s. is gewoon mijn eigen mening he:D
Waarschuw beheerder
Je hoeft het ook niet mooi te vinden, zekers niet. Ik vind zelf ook niet alles mooi wat anderen misschien wel mooi vinden. Ik heb veel goede en positieve recaties gekregen uit het publiek en op internet. Ook van vrienden en familie. Voor mij is het een geslaagd tv debuut.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6) Wap (6) op dinsdag 21 maart 2006 om 12:04:
Voor mij is het een geslaagd tv debuut.

daar ben ik blij om

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6) Wap (6) op dinsdag 21 maart 2006 om 10:35:
Mijn tanden zijn echt niet zo wit van zichzelf (ik rook en drink zelfs soms rode wijn) maar mijn gezicht zat onder zo'n dikke laag donkere plamuur dat het net leek of ze gebleekt waren.

Daardoor vielen je tanden (vond ik) wel heel erg op...
Waarschuw beheerder
Ik heb een stuk gezien, die gasten ruleren keihard ze besteden aandacht aan vanalles op sport gebied :)