nouw ik moet zeggen dat ik johnny depp erg dapper vind in die film hoor zijn schubben stralen atltijd en de danspasjes
heeft hij ook onder zijn knietjes dus om een lang verhaal kort te maken johnny dep is een erg hilarish acteur ik vind dat hij ook charisma heeft en kan ook erg goed overweg met de himba's al moet ik zeggen dat de menta wai ook erg gevoelig zijn voor zijn zwoele uitwerpselgeluiden vooral het boze norse vrouwtje dat met ronden tonnen bar le duc rond loopt te shouwen ow wat heeft dat wicht toch een spirituele invloed op hans en zijn vee dat hij boven op een pitoresk boeren zoldertje opsluit met alle gevolgen van dien
er was ooit iemand die zei ik eet nog liever mijn eigen vee dan dat van een oververhit personage dat graag in roze fluele tentdoeken rond huppeld en hinkeld en achja waarom doet ze niet gelijk ook aan landverovertje ik bedoel simba is eigenlijk ook helemaal geen integer kadaver nee het is een sluwe vos ik denk dat ludo sanders er achter zit die man is immers ook een sluw vosje de Aal ik zal hem de volgende x een presentje van het bakkertje op de hoek presenteren