Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:24:En dat is het bijna Frumme;
Nou Fredje had Lars gister gebeld, maar die pakte niet op, dus belde hij mij...hij dacht dat ik ook daar zat...
Hij wilde op bezoek komen..ik was al onderweg naar Bergeijk (naar A&M) maar toen zei Fredje dat hij daar op bezoek wilde gaan, dussss...mijn plannen waren enigzins gewijzigd ineens
Ik snel naar huis gegeten en ff gemeld bij A&M dat ik vnv niet kom en dat ik naar de BB knorde haha, geen probleem natuurlijk, ze gaven me groot gelijk, geniet maar lekker nog van het zonnetje zeide ze
dusssss...hebben we Lars een verassing bezorgd...
Daar aangekomen, wist iedereen, behalve Lars dan, dat we kwamen...
We hadden ook nog eens een perfecte timing
Toen Lars terug kwam, zaten Fredje en ik onder de plu
Hij was aangenaam verrast, dus dan is het goed he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 11:24:Vnvd lekker spaghettie a'la Gupke eten en dan is het alweer bijna donderdag
mmmmm...heerlijk
Maaarrr...ik ga donderdag alsnog richting Hilvarenbeek en dan gaan we met zun allen het park in vrijdag
Heb er zin in
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:54:jam jam die is lekker
I know..
Dikke
laatste aanpassing
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 13 september 2006 om 15:28:maja..dan gaan we die toch gewoon bij frummel eten
jah want die van de frummel is heerlijk jam jam
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 17:29:nog lekkerder als die van mij
Kom die van jou dan ook maar eens een keertje testen
We moeten eigenlijk nog steeds een keertje BBQen
Maarrruuhh... nu de fishermen er niet zijn, lullen we wel weer lekker het hele forum vol
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 13 september 2006 om 17:53:stelletje forumrapers
ach in het motto je moet alles een keer gedaan hebben
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:54:jam jam die is lekker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 17:29:jah want die van de frummel is heerlijk jam jam nog lekkerder als die van mij
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 13 september 2006 om 17:53:We moeten eigenlijk nog steeds een keertje BBQen daar is het op zich wel weer weer voor, maja...die van mij zit in Hilvarenbeek en ik morgen ook heb d'r zin an..
Word dan volgend jaar weer, dag na DefQon
En misschien dat mijn tuin in de tussentijd dan gedaan is
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 13 september 2006 om 17:53:Maarrruuhh... nu de fishermen er niet zijn, lullen we wel weer lekker het hele forum vol stelletje forumrapers hihi
Ja hun hebben er zelf voor gekozen om dit o'zo leuke forum in de steek te laten. Dus ja......... ......
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 23:24:ach in het motto je moet alles een keer gedaan hebben
Daarom
laatste aanpassing
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 13 september 2006 om 17:53:Maarrruuhh... nu de fishermen er niet zijn, lullen we wel weer lekker het hele forum vol stelletje forumrapers hihi
hallo dames, ik zou hier de zaak een beetje in de gaten houden nu de boys er niet zijn.
Willen jullie wel OT blijven
Hebben ze al wa gevangen?
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 11:34:hallo dames, ik zou hier de zaak een beetje in de gaten houden nu de boys er niet zijn.
Willen jullie wel OT blijven anders moet ik er tijdelijk ff een slotje op gooien.
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 11:34:Hebben ze al wa gevangen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 11:42:Ja maar dan hebben ze in ieder geval wat te lezen als ze terug zijn
ja das ook wel weer waar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 11:42:Wat ik gister heb vernomen van m'n mede-frummel nog niks.
echt veel vissers latijn zal er wel niet getypt worden hier dan.
nou ja, zijn ze er toch ff lekker uit geweest.
en wie weet komt het nog he.
ze kunnen beter op de kempervennen gaan vissen heb ik gister gezien op tv. daar zit een grote meerval van over de 2 meter. "Big Mama" word ie genoemt
zou wa zijn as ge die aan de haak slaat zeg.
In een meertje van de Brabantse Kempervennen zwemt misschien wel ‘s werelds grootste meerval! Het beest is 2.30 meter lang en eet twee tot drie eenden per dag. Af en toe krijgt het ook een kleine hond binnen. Biologen denken dat deze vis het grootste exemplaar is van Nederland en misschien zelfs ter wereld. De meerval heeft zo groot kunnen worden vanwege de goede kwaliteit van het water en het aanwezige voedsel.
Big Mama werd vorig jaar voor het eerst gezien en sindsdien is er een stormloop ontstaan op het aan het meer gelegen duikcentrum. Ook proberen illegale vissers het beest te vangen en wordt het achtervolgd door nieuwsgierige toeristen.
dus ff een eend of hond aan de haak doen en maar wachten tot ie toehapt.
laatste aanpassing
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 11:34:anders moet ik er tijdelijk ff een slotje op gooien.
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 11:34:Hebben ze al wa gevangen?
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 12:02:ze kunnen beter op de kempervennen gaan vissen heb ik gister gezien op tv. daar zit een grote meerval van over de 2 meter. "Big Mama" word ie genoemt
zou wa zijn as ge die aan de haak slaat zeg.
Ja, maar daarom mag je er toch niet vissen of heb ik het dan dinsdag verkeerd begrepen van Joske??
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 12:02:dus ff een eend of hond aan de haak doen en maar wachten tot ie toehapt.
Zou wel wa zijn ja
laatste aanpassing
Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 14 september 2006 om 12:02:dus ff een eend of hond aan de haak doen en maar wachten tot ie toehapt
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 14 september 2006 om 13:16:Zou wel wa zijn ja
kan toch echt, word gerelmatig een eend of een koet van t water geplukt door een meerval
oja en onze vakantie
1 grote kut sessie!!!!
oftewel wij kunnen gewoon niet vissen
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 20:04:1 grote kut sessie!!!!
kheb m'n eigen kostelijk vermaakt en ziek gelachen
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 20:04:oftewel wij kunnen gewoon niet vissen
gelukkig bende beter in feesten hek wel gezien
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 13:47:kheb m'n eigen kostelijk vermaakt
toch nog iemand die ut leuk vond
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 13:47:en ziek gelachen
nog een weekje ziektewet erachteraan?
twas idd een kut sessie !!!!!!!!!!!!!
geen karper gevangen en dat was eigenlijk wel de bedoeling
maar het weer heeft heel mijn sessie goed gemaakt
maar geen beekse bergen meer voor deze jongen
viva le france
viva le france
Uitspraak van carp tindy op dinsdag 19 september 2006 om 16:27:twas idd een kut sessie !!!!!!!!!!!!!
helemaal mee eens
Uitspraak van carp tindy op dinsdag 19 september 2006 om 16:27:viva le france
daar zullen we volgend jaar opaf gaan maistro, een week plankgas vissen
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 20 september 2006 om 12:00:El Spanol zeker
aan de ebro knollen drillen kan ook leuk zijn
Uitspraak van carp tindy op woensdag 20 september 2006 om 13:01:aan de ebro knollen drillen
Ben denk ik nie zo goed thuis in het visjargon schat...please explain
Enn.....tja....uitzonderingen daargelaten hé...ik bedoel maar...wat was het ook al weer...het verschil tussen een paal en een aling?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 17:28:deze vind ik zelf persoonlijk de mooiste foto van mij en een vis
ziet er idd goed uit
mooie kut fotograaf
Uitspraak van carp tindy op donderdag 21 september 2006 om 11:15:mooie kut fotograaf
kende wel stellen ja
Uitspraak van carp tindy op donderdag 21 september 2006 om 11:15:mooie kut fotograaf
niet mee eens
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 12:40:kende wel stellen ja
je zou willen dat je zo'n mooie foto's had, en vis natuurlijkO:)
Uitspraak van Little Jesz op maandag 25 september 2006 om 10:24:Proficiat moppie met het verbreken van je record
Ja gefeliciteerd Lars
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 07:05:dacht dat er op de philips geen eigenkweek was (de slimmerikken
heb ik geregeld
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 17:19:morgen maar weer eens een nachtje meepakken
TE LAAT!! Whehe!
Uitspraak van Ortega, onthoud die naam! op zondag 15 oktober 2006 om 09:35:TE LAAT!! Whehe!
hahaha scherpe flikker dat ge bent
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 09:21:Nou mannen leg uit: Wat is er nou zo leuk aan vissen?
moet je gewoon bij zijn, valt niet uit te leggen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 17:50:moet je gewoon bij zijn, valt niet uit te leggen
Net zoiets als bevallen dus
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 oktober 2006 om 18:16:Net zoiets als bevallen dus
haha dat wil ik dus niet weten
das jullie taakO:)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:24:word niet veel meer gevist is t wel
of achter t net???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:37:Whaaa Joske staat op scherp
ja ben weer bijgekomen dus mag ok wel weer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 13:23:ja ben weer bijgekomen dus mag ok wel weer
Ja werd onderhand weer tijd
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 13:26:Ja werd onderhand weer tijd
is goéd hóór
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 12:24:of achter t net???
of in 't bed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 13:23:ja ben weer bijgekomen dus mag ok wel weer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 13:26:Ja werd onderhand weer tijd![]()
Ja idd frummel...ze stonden allebei nog niet helemaal recht gister, wast wel??
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 14:45:is goéd hóór
Whahaha hij blijft leuk leipo
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 19 oktober 2006 om 15:57:Ja idd frummel...ze stonden allebei nog niet helemaal recht gister, wast wel?? whehe
Nou vond het voor hun doen toch redelijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:36:Whahaha hij blijft leuk leipo
klootvioolO:)
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 19 oktober 2006 om 15:57:ze stonden allebei nog niet helemaal recht gister, wast wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:36:Nou vond het voor hun doen toch redelijk
wouk zeggen jah!!!