Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:47:klootviool
Koffie of thee ???
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:47:wouk zeggen jah!!!
Geen verkeerd woord over Jos & Rowan, ze stonden gewoon recht
Maar autorijden ging volgens mij wat minder bij Rowan, want die vroeg of ik terug wou rijden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 16:47:wouk zeggen jah!!!
Nie zo hé beest!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:47:Geen verkeerd woord over Jos & Rowan, ze stonden gewoon recht![]()
Zeg wat ik waarneem, maar misschien neem ik het anders waar...de wet van kwamtumfysica
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:47:Maar autorijden ging volgens mij wat minder bij Rowan, want die vroeg of ik terug wou rijden![]()
![]()
Ik zeg niks
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 20 oktober 2006 om 17:07:prettig weekdn allemaal....dikke Jeszke
Tot morgen meissie, ow en vergeet niet om ..........
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 17:11:Tot morgen meissie, ow en vergeet niet om ..........
Jezelf mee te nemen
en goeie zin
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 09:29:en goeie zin
Goed punt Jos
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 10:19:En hetzelfde voor jou he
heb toch altijd goeie zinO:)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 12:56:heb toch altijd goeie zin
Dat is waar, nou dan moet je alleen jezelf niet vergeten
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 13:04:Dat is waar, nou dan moet je alleen jezelf niet vergeten
dat zal niet gebeuren
ik heb iig geen kaartje nodig dus die kan ik niet vergeten
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 17:11:Tot morgen meissie, ow en vergeet niet om ..........
Jezelf mee te nemen
Scherp meis, scherp
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 15:15:Ja niet bij de hand , Sorry (f)
Spreekwoordelijk gesproken of nie Gup whehehe
Uitspraak van Little Jesz op maandag 23 oktober 2006 om 13:16:Scherp meis, scherp hihi en goei zin hebbe we ook meegenomen of nie?! Was weer eentje voor in de boeken...en idd...we hebben al een hele serie aan boeken...wanneer komen ze uit op dvd denk je??
Ja moet ik even met mijn manager overleggen. Volgende week dinsdag is er weer een vergadering dus zal het op de tafel gooien
Uitspraak van Little Jesz op maandag 23 oktober 2006 om 13:16:Spreekwoordelijk gesproken of nie Gup whehehe
Nou jeszke, nou breekt me klomp
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:25:Nou jeszke, nou breekt me klomp![]()
Whahaha
hahaha...daar steek ik mijn hand voor in het vuur..
Uitspraak van Little Jesz op maandag 23 oktober 2006 om 13:36:hahaha...daar steek ik mijn hand voor in het vuur.. ..uit de auto
Whahaha die was vet he. David schrok z'n eigen te pletter
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:39:Whahaha die was vet he. David schrok z'n eigen te pletter
ja echt, had het echt nie in de gaten, ocharme David haha
David onze eigen fotograaf
Uitspraak van Little Jesz op maandag 23 oktober 2006 om 14:24:ja echt, had het echt nie in de gaten, ocharme David haha
Gelukkig is hij er weer bovenop gekomen
Uitspraak van Little Jesz op maandag 23 oktober 2006 om 14:24:David onze eigen fotograaf
Ja idd, hij heeft weer wat mooie pica's gemaakt
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 13:39:Whahaha die was vet he. David schrok z'n eigen te pletter
Uitspraak van Little Jesz op maandag 23 oktober 2006 om 14:24:ja echt, had het echt nie in de gaten, ocharme David haha
ik heb iets gemist???
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 17:30:ik heb iets gemist???
Nou de mannen moesten even stoppen voor een plaspauze.
Jeszke hangt haar hand uit het raam en david staat langs de auto en schrikt zich rot van jesz d'r hand hahaha.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 20:18:Nou de mannen moesten even stoppen voor een plaspauze.
Jeszke hangt haar hand uit het raam en david staat langs de auto en schrikt zich rot van jesz d'r hand hahaha.
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 22:06:haha ja das dan wel weer grappig ja
Typisch zo'n geval van "daar had je bij moeten zijn.." haha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 09:18:En heeft er iemand al wat gevangen?![]()
![]()
Even on-topic voordat Lars zich er weer mee gaat bemoeien![]()
Mun schatteke heeft alleen thuis nog wat gevangen...
Weet niet waar de volgende fishtrip naar toe gaat eigenlijk...
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 24 oktober 2006 om 15:06:Mun schatteke heeft alleen thuis nog wat gevangen...
ik wou al zeggen..
als ie thuis ok al achter t net vist dan zal er nooit niks van komenO:)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 17:12:als ie thuis ok al achter t net vist dan zal er nooit niks van komenO:)
Nee daar vist ie nie gauw neffe, maar daar moet ook goede voorbereiding voor gedaan worden
Blijft een leerproces natuurlijk
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 15:13:maar daar moet ook goede voorbereiding voor gedaan worden
als da et zelfde gaat als bij het "echte" vissen zit er nie veel actie in...we liggen er altijd maar duf bij.....
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 15:13:juiste voeding en natuurlijk goed voeren
motte zeker ook een voerstek aanmaken en een week lang onder houden...hehehe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:18:als da et zelfde gaat als bij het "echte" vissen zit er nie veel actie in...we liggen er altijd maar duf bij.....
Tjah..meestal is die van mij toch ergens mee bezig, tenzij die slaapt...dat kan natuurlijk ook aan mijn aanwezigheid liggen...maar nogmaals het blijft een leerproces...maar het gaat om het proces vanaf "de Run" tot aan "de release" hé..
daar waar de actie zit
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:18:motte zeker ook een voerstek aanmaken en een week lang onder houden...hehehe
Ons voerstekske is ons huisje en dat onderhouden doen we samen...maar er moet wel gewerkt worden, want dan bijt de vis niet
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 15:13:thuis ok al??
ge wit maar nooit
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 15:13:Nie zo hé beest!!
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 15:13:Wat was de stand ook al weer??
wie had de dikste en de mooiste ook alweer???
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 15:13:Nee daar vist ie nie gauw neffe
nie gauw, maar wel eens
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:02:ge wit maar nooit
idd...ik en wit, dat gaat nooit nee
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:02:wie had de dikste en de mooiste ook alweer???![]()
Weet ik nie beest, heb die van jouw nog nooit gezien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:02:nie gauw, maar wel eenshaha (grapske he meid
)
Van jouw kan ik da hebben beest
Dikke
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 17:09:Weet ik nie beest, heb die van jouw nog nooit gezien
hahaha scherpe harry da ge weer bent he
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 17:09:Van jouw kan ik da hebben beest
pfff gelukkig maar
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 17:09:maar soms heeft de vis geen zin en soms de visser niet.
heb ik nog nooit last van gehad
Uitspraak van Little Jesz op woensdag 25 oktober 2006 om 17:09:of zeg ik nu iets doms whehehehehe
haha ja in mijn ogen welO:)
en een dikke
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:16:hahaha scherpe harry da ge weer bent he
Harriet dan hé maat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:16:pfff gelukkig maar
Da witte toch beest
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:16:heb ik nog nooit last van gehad
Ja dat dacht ik al ja...maar misschien is "de zin" verkeerd omschreven..."het kunnen" dan misschien??
laatste aanpassing
whehhehehhehehhe mooie fot heren .
volgende x als ik jullie zi zie zet ik jullie wel af bij de doktors post
volgende x als ik jullie zi zie zet ik jullie wel af bij de doktors post
Uitspraak van Little Jesz op donderdag 26 oktober 2006 om 11:54:Ja dat dacht ik al ja...maar misschien is "de zin" verkeerd omschreven..."het kunnen" dan misschien?? zie... foto dokterspost hihi ..... edit* deze dus...
haha en bedankt
ach ja moet iets he
Uitspraak van carp tindy op donderdag 26 oktober 2006 om 17:05:volgende x als ik jullie zi zie zet ik jullie wel af bij de doktors post
Hahaha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 18:14:haha en bedankt(f)
Graag gedaan hé beest
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 18:14:ach ja moet iets he
Daarom
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 27 oktober 2006 om 09:59:Hahaha de dokters zullen ook wel denken...hier valt niks meer aan te doen
Hej niet zo he, jullie denken wel die Rowan komt hier toch niet, maar jullie zijn gewaarschuwd
Uitspraak van Little Jesz op vrijdag 27 oktober 2006 om 09:59:de dokters zullen ook wel denken...hier valt niks meer aan te doen
Hej niet zo he
nee idd
jullie denken wel die Rowan komt hier toch niet, maar jullie zijn gewaarschuwd
en zo ist maar net!!
Uitspraak van Little Jesz op dinsdag 24 oktober 2006 om 15:06:Typisch zo'n geval van "daar had je bij moeten zijn.." haha
Echt he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:16:Weet ik nie beest, heb die van jouw nog nooit gezien
hahaha scherpe harry da ge weer bent he
Hej niet zo he, jullie denken wel die Rowan komt hier toch niet, maar jullie zijn gewaarschuwd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:34:nee idd
Nie zo janke hé beest, ge wit toch wa ik bedoel...
Eenmaal gek geworden, gek gebleven, niets meer aan (te) doen..
Maar das nie erg, da moet, saaie mensen zijn er al genoeg
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 09:13:Nie zo janke hé beest
hey!! niet zo he
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 09:13:ge wit toch wa ik bedoel...
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 09:13:Maar das nie erg, da moet, saaie mensen zijn er al genoeg
idd!!
doe toch wak zelf wil!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 11:16:doe toch wak zelf wil!!
Zo kenne we jou ook
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 11:34:Wilde net hetzelfde zeggen maat...lief doen tegen mij hé
Ja anders hedde de poppen aan het dansen
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 11:37:Ja anders hedde de poppen aan het dansen
Nee, "de poppetjes aan het housen" he meis...das de nieuwe versie van spreekwoordelijke gezegden...
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 11:39:Nee, "de poppetjes aan het housen" he meis...das de nieuwe versie van spreekwoordelijke gezegden...
Ja we gaan ze allemaal een nieuw jasje geven.
Nou breekt me nike air max
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 11:42:Nou breekt me nike air max![]()
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 11:47:hahahaha...je bent echt gek en wederom scherp vandaag meis hahaha hijs goed hoor
Nou gek gek, prettig gestoord vind ik beter verwoord
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 11:52:Nou gek gek, prettig gestoord vind ik beter verwoord
Ja das waar, maar komt stiekem op hetzelfde neer, maar wat ik ook al tegen ons Sjoske zei..is niet erg, da MOET zelfs, saaie mensen zijn er al genoeg
Uitspraak van Little Jesz op maandag 30 oktober 2006 om 11:56:saaie mensen zijn er al genoeg
En daar horen wij gelukkig niet bij