Partyflock

Forumonderwerp · 858409
Waarschuw beheerder
Als drugsgebruiker zijnde is het altijd leuk om wat nieuws te proberen. Er zijn altijd drugs waar ik vanaf zal blijven, zoals ghb. Maar ik liep laatst de smartshop binnen in haarlem en vroeg daar om een zondagsdrug. Hij raadde mij Kratom aan. Een opium achtige drug. Het is een plant waarvan je de bladeren eet. Deze vermaal je en stop je in een danoontje. Het effect heeft een sterke invloed op je humeur en je energie. Het vermindert angsten. Je kan het gevoel omschrijven als gelukkig sterk en actief maar dit is alleen bij een lagere dosis.

Ik heb het met een goede vriendin van mij zo'n twee uur geleden gegeten. Ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Je voelt je met vlagen actief of juist niet. Als je je ogen dichtdoet en je luistert naar de muziek beland je met een been in een droomwereld wat echt een heel relaxt gevoel geeft.

Deze drug is trouwens legaal in heel Europa, dus op je vankantie naar Spanje kan je ook een zakkie meenemen.

haha veel plezier :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja leuk zo een zakje.

Zit je vast tot ze weten wat het is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stennuss op vrijdag 17 maart 2006 om 20:20:
Er zijn altijd drugs waar ik vanaf zal blijven, zoals ghb

:/
slechte keus ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Deze vermaal je en stop je in een danoontje

is dit noodzakelijk?

Waarschuw beheerder
dat vermalen niet... wel dat danoontje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t vermindert je angst dus je springt eerder van een gebouw af?
jah man goed spul

Waarschuw beheerder
hahah die vind ik dus wel goed spring je eerder van een gebouw af hahaha hoe kom je erbij serieus een leuke...:D

Waarschuw beheerder
dus op je vankantie naar Spanje kan je ook een zakkie meenemen.

Joepie!! Kunnen we toch nog op vakantie naar het buitenland :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 20:29:
hahah die vind ik dus wel goed spring je eerder van een gebouw af hahaha hoe kom je erbij serieus een leuke...

of sarcastisch, of slecht gevoel voor humor (f)

Waarschuw beheerder
nee lag echt ff in een deuk echt geen bedoelingen bij

Waarschuw beheerder
slecht gevoel voor humor dus aiit

Waarschuw beheerder
dus jij hebt je nog nooit heerlijk gevoeld dat je moest lachen om de domste dingen ben je op het verkeerde forum

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 20:38:
nee lag echt ff in een deuk echt geen bedoelingen bij

:)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 20:30:
Joepie!! Kunnen we toch nog op vakantie naar het buitenland

deze vind ik zelf leuker 8)

Waarschuw beheerder
:/Nou poepoe.....:S

Waarschuw beheerder
dus conclusie is jij hebt geen gevoel voor humor 2 tegen een hahah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 21:17:
dus conclusie is jij hebt geen gevoel voor humor 2 tegen een hahah

Hahah :S

Waarschuw beheerder
hohoho:s
Waarschuw beheerder
Ik heb een heleboel karton in de schuur liggen. Intresse?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 20:26:
dat vermalen niet... wel dat danoontje!

volgens mij is die daar zo van t pad van geraakt...

danoontje POWERRRRRRRRRRRR :d :d

Waarschuw beheerder
ja ik ook in de oud papier bak
Waarschuw beheerder
Nou pff het os wel vaag spul. Je kan ermee lachen maar
Waarschuw beheerder
ghhehe lekkere antwoorden mensen
je moeten jullie niet zo aanstellen
het is een soft drug en op vakantie gaan doe je voor de lol
sex is daar de enig druk
duz

Waarschuw beheerder
nee ik ben ook vanb plan om te gaankijken wat het is echt! hoop dat het ook in apeldoorn te koop is

Waarschuw beheerder
donateur
smartshop binnen in haarlem en vroeg daar om een zondagsdrug

Ik heb het met een goede vriendin van mij zo'n twee uur geleden gegeten

het is toch vrijdag ?? :P
Waarschuw beheerder
klopt ja

ik was te nieuwschierig ;)

Waarschuw beheerder
Ik had die bladerren ook gezien, heb ze toen niet gehaald omdat het me een onzin verhaal leek. Maar moet ik toch maar eens proberen. Is ook totaal niet duur toch?

Waarschuw beheerder
heb zelf nog nooit codeine geprobeerd maar het zou vergelijkbaar zijn met wat kratom als effect heeft.
Heb kratom wel al een paar keer geprobeerd maar in kleine hoeveelheid, het heeft zeker effect ik kan het alleen moeilijk omschrijven.
Ben er ook nog niet uit of ik het nu echt goed vindt of niet, dit zo een van drugs die je moet leren kennen.
In hoge dosis zou het waarschijnlijk een veel duidelijkere high geven, maar het probleem is als je teveel neemt (en die grens kan enorm verschillen van persoon tot persoon) kan je er enorm misselijk van worden en dat wou ik niet riskeren.
Waarschuw beheerder
€0,60 per kg oud papier

Waarschuw beheerder
ik moet al trippen van danoontje zelf :d

Waarschuw beheerder
bij mij wat duurder ik heb de revu en de actueel mensen lezen dat nog wel na gebruik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 22:44:
bij mij wat duurder ik heb de revu en de actueel mensen lezen dat nog wel na gebruik

Geheime tip: ga naar de supermarkt, daar kan je gratis kartonnen dozen krijgen!!!

Waarschuw beheerder
ik heb ook waterdicht karton voor als je teveel drugs hebt gebruikt of je huis verkoopt voor drugs kan je daar onder pitten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zeg heb jij wat meer info hierover? bron bv of een site met de werkingen etc...

ben wel benieuwd dan en waarom is het een zondagsdrug? dus op maandagen werkt t anders? :p

Waarschuw beheerder
www.oudpapier.nl

Waarschuw beheerder
Wat is kratom ?
Kratom is de gangbare naam voor de plant Mitragyna speciosa Korthals, die uit Zuidoost-Azië komt. In Thailand worden de bladeren van deze boomachtige plant al eeuwenlang gebruikt vanwege hun medicinale en psychoactieve werking, die vergelijkbaar is met die van opiaten. Thaise arbeiders gebruiken de bladeren als stimulerend middel dat lichaam en geest activeert. Het wordt ook gebruikt om opiumverslaafden te laten afkicken. De laatste tijd is het gebruik van kratom als recreatieve drug ook in het Westen steeds populairder geworden.

Wat zijn de effecten van kratom ?
De effecten van kratom worden omschreven als vergelijkbaar met die van opium-gebaseerde middelen, maar milder. De effecten zijn stimulerend en euforisch bij een lage dosis en neigen naar kalmerend en narcotisch bij een hogere dosis. De effecten zijn na 5 tot 10 minuten voelbaar en kunnen enkele uren duren.

Wat is het verschil tussen verschillende soorten kratom ?
Er zijn verschillende soorten kratom op de markt: bladeren, poeder en extract. Bladeren zijn de meest gangbare vorm van kratom. Kratompoeder bestaat over het algemeen uit gemalen bladeren en is iets sterker. Het extract is een kleverige substantie gemaakt van langdurig gekookte bladeren en is sterker dan de bladeren. Het belangrijkste is de kwaliteit van de bladeren die verkocht worden. Op internet wordt een mengsel van bladeren verkocht, wat inhoudt dat er bladeren van verschillende kwaliteit zijn gebruikt. Deze bladeren zijn minder sterk, maar wel zeer geschikt om je eigen extract te maken. Er worden ook geselecteerde bladeren en poeder van hoge kwaliteit verkocht. Deze zijn meestal duurder, maar je hebt er ook minder van nodig.

Hoe gebruik je kratom ?
Kratom kan worden gekauwd, gerookt of als thee worden gedronken. Dit laatste is ongetwijfeld de smakelijkste manier. Doe 5-10 gram gemalen bladeren in heet water en laat enige tijd trekken (dit kan ook in combinatie met een (kruiden)thee). Voeg eventueel honing of suiker toe. Halveer de dosering, wanneer je extract gebruikt. Het is mogelijk je eigen extract te maken dat je enige tijd kunt bewaren. Klik hier voor een recept.

Hoeveel moet ik gebruiken ?
De hoeveelheid kratom die je nodig hebt voor een trip is sterk afhankelijk van de sterkte van de kratom. Voor beginnende gebruikers zou 5-10 gram bladeren voldoende moeten zijn. Wanneer poeder of extract wordt gebruikt, moet je de dosering ongeveer halveren. Meer ervaren gebruikers zullen na enige tijd de behoefte voelen om de dosering te verhogen.

Is kratom gevaarlijk of verslavend ?
Kratom is niet gevaarlijk of verslavend, wanneer het op een verstandige wijze wordt gebruikt. In Thailand zijn wel gevallen van verslaving bekend, maar het ging om mensen die langere tijd dagelijks een grote hoeveelheid gebruikten. De gezondheidsrisico's en de kans op verslaving zijn klein wanneer je af en toe kratom als recreatieve drug gebruikt. Zoals voor elke drug geldt, is het gebruik van kratom niet geheel zonder risico's. Lees daarom eerst de waarschuwingen en richtlijnen op deze site.

Is kratom legaal ?
Bij ons weten, is kratom in Europa en de VS volkomen legaal. Voor zover bekend hebben maar een paar landen kratom verboden: Australië, Thailand, Cambodja, Birma, Maleisië en Vietnam.

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk hier hebben we wat aan 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 23:24:
www.oudpapier.nl

whaha, geweldig!

Waarschuw beheerder
die site werkt trouwens wel ookal was het een gok haha

Waarschuw beheerder
het werd mij ook aangeraden in een smartshop, binnenkort eens proberen..

Waarschuw beheerder
zal ik dan toch maar op karton kauwen ??

Waarschuw beheerder
Hahah maar wat ga je er nou precies van doen.....?
Of heb ik dan weer is niet goed gelezen hahaha?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 23:37:
Hahah maar wat ga je er nou precies van doen.....?

POSITIVE

* Simultaneous stimulation & sedation
* Feelings of empathy
* Feelings of euphoria
* Aphrodisiac qualities for some people
* Vivid waking dreams
* Useful with physical labor

NEUTRAL

* Relatively short duration
* Change in ability to focus eyes
* Analgesia

NEGATIVE

* Very bitter taste
* Dizziness, nausea and/or vomiting at higher doses
* Mild depression during and/or after
* Increase in (perceived?) body temperature. (feel hot
and sweaty)
* Hangover similar to alcohol

Waarschuw beheerder
hahahah...ok en nu in t nederlands hahah als je wat alcohol op heb ken je niet meer helder lezen en vooral niet in t engels hahah!!!sorry:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 23:34:
zal ik dan toch maar op karton kauwen ??

whaha ben de weg al kwijt van al dat karton

Waarschuw beheerder
:(
Waarschuw beheerder
:-s what's your problem?

Waarschuw beheerder
hahaha niks hoor maar dat ik nog steeds niet weet wat je er door gaat doen!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 22:40:
Ben er ook nog niet uit of ik het nu echt goed vindt of niet, dit zo een van drugs die je moet leren kennen.
In hoge dosis zou het waarschijnlijk een veel duidelijkere high geven, maar het probleem is als je teveel neemt (en die grens kan enorm verschillen van persoon tot persoon) kan je er enorm misselijk van worden en dat wou ik niet riskeren.

Ik moet zeggen dat ik in het begin dacht dat ik de volgende keer wel een hogere dosis zou nemen. Ik zij zelfs dat ik het wel een vette partydrug vond. Dit is niet juist. Je hebt wel hele kleine pupillen wat wel origineel is op een feest, maar je wordt bij tijd en wijle ook misselijk en dat is iets wat ik dan absoluut niet wil hebben. Ook van de volgende keer een hogere dosis nemen zie ik zeker af. We hadden nu al het effect dat je 'in slaap valt' je komt in een droomwereld. We lagen op een gegeven moment een uur op de bank. Wel te chillen, maar ik kan me voostellen dat dit in een hogere dosis alleen maar heftiger en langer duurt. Deze drugs werd tenslotte in de vorige eeuwen gebruikt door schrijvers omdat ze daar goede verhalen door konden schrijven. Ze stonden met 1 been in de droomwereld maar vielen niet in slaap. Ik kan me voorstellen dat je daar mooie verhalen van krijgt. Nu weten we meteen hoe de bijbel is uitgevonden :bier:

Waarschuw beheerder
niets mis met ghb

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moet ik dat Kratom ook maar eens een keer gaan proberen. Maar is het echt de moeite waard dus?:)

Waarschuw beheerder
wat kost het dan??
Waarschuw beheerder
een beetje lsd achtig spul zo te horen

Waarschuw beheerder
1,95 per kilo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van prof Barebas op zaterdag 18 maart 2006 om 10:49:
een beetje lsd achtig spul zo te horen

nEE JOH. tIOS nIeT PsYcHeDlIsdCh..
LiJkT MeEr oP OpiUm zEgGuH Ze...
Waarschuw beheerder
klopt het is een opiumachtige drug, maar dan zonder grote misselijkheid en braakneigingen die je bij andere oppiumproducten heel sterk hebt.

Meer info: www.kratom.nl

en ik heb er 12,5 euro voor 10 gram betaald. Dit is cker voor beginners ruim voldoende voor 2 personen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stennuss op zaterdag 18 maart 2006 om 00:50:
Nu weten we meteen hoe de bijbel is uitgevonden

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een paar maanden terug kratom extract gekocht en gebruikt. Was wel lekker euforisch maar na een zak chips met dipsaus en een biertje ging ik wel tot 2 keer toe over me nek :(

Leuk om een keer gedaan te hebben maar ik hoef het niet meer. Tis ook veel te duur: 17.50 voor dat extract.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stennuss op zaterdag 18 maart 2006 om 21:01:
en ik heb er 12,5 euro voor 10 gram betaald. Dit is cker voor beginners ruim voldoende voor 2 personen.

Ik heb de sterk onverantwoordelijke drank om daarvan juist heel veel te nemen. Gelijk al de eerste keer :cheer: