Partyflock

Forumonderwerp · 858409
Waarschuw beheerder
Als drugsgebruiker zijnde is het altijd leuk om wat nieuws te proberen. Er zijn altijd drugs waar ik vanaf zal blijven, zoals ghb. Maar ik liep laatst de smartshop binnen in haarlem en vroeg daar om een zondagsdrug. Hij raadde mij Kratom aan. Een opium achtige drug. Het is een plant waarvan je de bladeren eet. Deze vermaal je en stop je in een danoontje. Het effect heeft een sterke invloed op je humeur en je energie. Het vermindert angsten. Je kan het gevoel omschrijven als gelukkig sterk en actief maar dit is alleen bij een lagere dosis.

Ik heb het met een goede vriendin van mij zo'n twee uur geleden gegeten. Ik moet zeggen dat het me erg goed bevalt. Je voelt je met vlagen actief of juist niet. Als je je ogen dichtdoet en je luistert naar de muziek beland je met een been in een droomwereld wat echt een heel relaxt gevoel geeft.

Deze drug is trouwens legaal in heel Europa, dus op je vankantie naar Spanje kan je ook een zakkie meenemen.

haha veel plezier :bier:

Waarschuw beheerder
wat kost het dan??
Waarschuw beheerder
een beetje lsd achtig spul zo te horen

Waarschuw beheerder
1,95 per kilo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van prof Barebas op zaterdag 18 maart 2006 om 10:49:
een beetje lsd achtig spul zo te horen

nEE JOH. tIOS nIeT PsYcHeDlIsdCh..
LiJkT MeEr oP OpiUm zEgGuH Ze...
Waarschuw beheerder
klopt het is een opiumachtige drug, maar dan zonder grote misselijkheid en braakneigingen die je bij andere oppiumproducten heel sterk hebt.

Meer info: www.kratom.nl

en ik heb er 12,5 euro voor 10 gram betaald. Dit is cker voor beginners ruim voldoende voor 2 personen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stennuss op zaterdag 18 maart 2006 om 00:50:
Nu weten we meteen hoe de bijbel is uitgevonden

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een paar maanden terug kratom extract gekocht en gebruikt. Was wel lekker euforisch maar na een zak chips met dipsaus en een biertje ging ik wel tot 2 keer toe over me nek :(

Leuk om een keer gedaan te hebben maar ik hoef het niet meer. Tis ook veel te duur: 17.50 voor dat extract.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stennuss op zaterdag 18 maart 2006 om 21:01:
en ik heb er 12,5 euro voor 10 gram betaald. Dit is cker voor beginners ruim voldoende voor 2 personen.

Ik heb de sterk onverantwoordelijke drank om daarvan juist heel veel te nemen. Gelijk al de eerste keer :cheer: