Partyflock

Forumonderwerp · 858357
20 volgers · 54608x bekeken
Werkzaam bij JefQrew
Artiest {SHOWLIST artist 172385, 43071, 56179}
Waarschuw beheerder
Als ontzettende fan van de oprichter van het TTM label,en het meeste spul wat op dit labels/sublabels uitkomt,en na een aantal nieuwe releases een aantal dagen terug,vond ik de tijd rijp voor Het Third Movement Topic..

Al zijn er nogal wat verschillende topics op PF die er toch veel mee te maken hebben(beste dj/nieuwe releases) vind ik toch dat dit steeds meer groeiende label een apart topic verdiend heeft.Ik krijg zo af en toe een nieuwtje,en zal zeker niet de enige zijn,en ben graag op de hoogte natuurlijk,en vele mede-PFers ook :D..

Brand los,zou ik zeggen :D

Waarschuw beheerder
dit jaar toch ook ergens 10 jarig jubileeum?
Waarschuw beheerder
Heeft iemand deze geripped?

http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/42895229#ondemand.42895229
Waarschuw beheerder
http://lsdb.nl/set/35365/Mindustries_-_Yearmix_2009__18-12-2009.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op woensdag 6 januari 2010 om 21:44:
http://lsdb.nl/set/35365/Mindustries_-_Yearmix_2009__18-12-2009.html

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ook maar gelijk ff downloaden B)

Waarschuw beheerder
vrijdag 19 feb 2010
REBELTRONICS Bong-Ra, Promo, Scotch Egg & Shitmat

Line-up:
- Bong-Ra
- Promo
- Scotch Egg
- Shitmat

Tivoli de Helling, Utrecht
Waarschuw beheerder
Dit wordt em dus duidelijk wel :D
Waarschuw beheerder
zaterdag 6 maart - saturday march 6th:

Melkweg

Promo (live) feat. Flinke Namen & Skinto, The DJ Producer, Noisia, Eye- D & Hidden, Kubus, Bong-Ra (live), Void Settler (live), Traffik, Semiomime.

Melkweg Oude Zaal is powered by Club WAR

open / aanvang - 22.00 / 22.00 - entree 15,- excl.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op woensdag 20 januari 2010 om 14:38:
Promo (live) feat. Flinke Namen & Skinto, The DJ Producer, Noisia, Eye- D & Hidden, Kubus, Bong-Ra (live), Void Settler (live), Traffik, Semiomime.

tering vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Vette line up eigenlijk :)

Waarschuw beheerder
vette line up :d
Waarschuw beheerder
donateur
dat gaat em zeker wel worden op mijn verjaardag B)

Waarschuw beheerder
Club WAR

nieuw TTM concept in samenwerking met de Melkweg
Waarschuw beheerder
echt wel bazen line-up. Traffik ook heerlijk erbij, acidsounds. Hidden aka Semiomime, lijkt me erg interessant ook. Neem aan dat hij dat als DJ doet.

Staat zat leuks, ga er proberen bij te zijn en verwacht geen problemen
Waarschuw beheerder
powered by Club WAR

Foutje denk?
of dus
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 januari 2010 om 18:40:
nieuw TTM concept in samenwerking met de Melkweg

?

Ziet er heel erg vet uit :d Maar ben pas 7 maart terug uit Oostenrijk:( Of ik moet een gipsvlucht pakken paar dagen eerder 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar Eye-D & Hidden + Melkweg :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op woensdag 20 januari 2010 om 19:03:
Ziet er heel erg vet uit :d Maar ben pas 7 maart terug uit Oostenrijk:( Of ik moet een gipsvlucht pakken paar dagen eerder 8)

Ik heb dan ook een weekend Zweden in de planning, wordt even verzetten denk ik ;)

Waarschuw beheerder
Club WAR

Het is overigens gewoon WAR ipv. Club WAR wat ik uit de TTM nieuwsbrief begrijp..

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Ja dit word em
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1607, 1618, 1608}
Artiest {SHOWLIST artist 13296, 60172}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 20 januari 2010 om 14:54:
tering vet!

:yes: :kwijl:
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
slim gedaan die WAR ipv RAW....
Waarschuw beheerder
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43036325

MELKWEG EN THE THIRD MOVEMENT OP OORLOGSPAD
Nieuw platform voor ‘alles wat te hard is voor klinch’

De afgelopen twee jaar gebruikte The Third Movement al vaker de Melkweg als uitvalsbasis, maar binnenkort kan dat onder een officiële vlag: WAR, het alternatieve broertje van Club r_AW. De maandelijkse avond in P60 in Amstelveen gebruikt het label van DJ Promo vooral voor industriële hardcore. “We experimenteren daar met allerlei verschillende stijlen, maar voor sommige mensen werd het net te breed”, zegt Stephan Boom van The Third Movement. “In WAR hebben we meer ruimte voor andere harde stijlen als powernoise en breakbeat. De Melkweg vangt alle dansavonden onder de noemer Klinch. Is het te hard voor klinch, dan wordt het oorlog.”

Voor de Melkweg is het een nieuw experiment. De zaal stond al open voor evenementen van The Third Movement, maar liet het financiële risico aan de organisator. Het nieuwe concept is een soortgelijke constructie als RAUW. “WAR is echt ons gezamenlijke initiatief”, zegt dance-programmeur Hidde Pluymert van de Melkweg. “Amsterdam is voor The Third Movement altijd lastig. Hun publiek is gewend om voor de deur te kunnen parkeren en van 10 tot 7 in een club te kunnen zijn. Maar deze experimentele kant van de harde muziek past wel bij de Melkweg. Ik denk niet dat we elke week zo’n feest moeten organiseren, maar wel eens in de drie maanden. We zullen het merk ook wat opportunistisch in gaan zetten. Speelt Venetian Snares in de Melkweg, dan knopen we er een WAR-avond aan vast. We hopen ook de kraakscene en ‘tekno’-liefhebbers in Amsterdam aan te kunnen spreken, maar of dat zal lukken durf ik niet te voorspellen.”

Het nieuwe concept wordt ten doop gehouden tijdens 5 Days Off. WAR host zaterdag 6 maart de Oude Zaal, met op de agenda onder meer The DJ Producer, Bong-Ra en Void Settler. In de grote zaal staat die avond onder meer Dj Promo’s hiphopproject en Noisia. “The DJ Producer is voor ons een veilige naam”, zegt Boom. “Hij heeft al meerdere keren bij ons opgetreden en is een toonaangevende naam in de UK hardcore, een combinatie van hardcore en breakbeat. Sinds halverwege de jaren negentig is hij al bezig, rond het nieuwe millennium brak hij door in de hardcorescene.”
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op donderdag 28 januari 2010 om 13:33:
The DJ Producer is voor ons een heilige naam

Goed bezig, Mr.Boom ;)

Waarschuw beheerder
“We experimenteren daar met allerlei verschillende stijlen, maar voor sommige mensen werd het net te breed”

dus dan zal r_AW wel minder variatie krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
24 april weer een Club r_AW B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Querina op zaterdag 30 januari 2010 om 14:48:
24 april weer een Club r_AW

beter :d
Artiest {SHOWLIST artist 64189, 62107, 28441}
Waarschuw beheerder
MELKWEG EN THE THIRD MOVEMENT OP OORLOGSPAD Nieuw platform voor ‘alles wat te hard is voor klinch’ De afgelopen twee jaar gebruikte The Third Movement al vaker de Melkweg als uitvalsbasis, maar binnenkort kan dat onder een officiële vlag: WAR, het alternatieve broertje van Club r_AW. De maandelijkse avond in P60 in Amstelveen gebruikt het label van DJ Promo vooral voor industriële hardcore. “We experimenteren daar met allerlei verschillende stijlen, maar voor sommige mensen werd het net te breed”, zegt Stephan Boom van The Third Movement. “In WAR hebben we meer ruimte voor andere harde stijlen als powernoise en breakbeat. De Melkweg vangt alle dansavonden onder de noemer Klinch. Is het te hard voor klinch, dan wordt het oorlog.” Voor de Melkweg is het een nieuw experiment. De zaal stond al open voor evenementen van The Third Movement, maar liet het financiële risico aan de organisator. Het nieuwe concept is een soortgelijke constructie als RAUW. “WAR is echt ons gezamenlijke initiatief”, zegt dance-programmeur Hidde Pluymert van de Melkweg. “Amsterdam is voor The Third Movement altijd lastig. Hun publiek is gewend om voor de deur te kunnen parkeren en van 10 tot 7 in een club te kunnen zijn. Maar deze experimentele kant van de harde muziek past wel bij de Melkweg. Ik denk niet dat we elke week zo’n feest moeten organiseren, maar wel eens in de drie maanden. We zullen het merk ook wat opportunistisch in gaan zetten. Speelt Venetian Snares in de Melkweg, dan knopen we er een WAR-avond aan vast. We hopen ook de kraakscene en ‘tekno’-liefhebbers in Amsterdam aan te kunnen spreken, maar of dat zal lukken durf ik niet te voorspellen.” Het nieuwe concept wordt ten doop gehouden tijdens 5 Days Off. WAR host zaterdag 6 maart de Oude Zaal, met op de agenda onder meer The DJ Producer, Bong-Ra en Void Settler. In de grote zaal staat die avond onder meer Dj Promo’s hiphopproject en Noisia. “The DJ Producer is voor ons een veilige naam”, zegt Boom. “Hij heeft al meerdere keren bij ons opgetreden en is een toonaangevende naam in de UK hardcore, een combinatie van hardcore en breakbeat. Sinds halverwege de jaren negentig is hij al bezig, rond het nieuwe millennium brak hij door in de hardcorescene.”

Nice.. go war! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Ben absoluut geen promo-fan maar ik kan Void Settler zeker waarderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S/B op vrijdag 12 februari 2010 om 23:26:
Ben absoluut geen promo-fan maar ik kan Void Settler zeker waarderen.

Voila. Het verband.
Artiest Husz
Waarschuw beheerder
(WAR) leesvoer...

http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43117712
Waarschuw beheerder
Dan mag deze er ook wel bij ;

http://www.dance.nl/features/1126-interview-dj-promo.html

En iedereen stemmen voor de 'Leipe Shit Ouwe' Kabouter voor Liefkozend Sebas ;

http://www.goudenkabouter.nl/stemmen.php
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Husz op donderdag 18 februari 2010 om 17:22:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43117712

goed interview
Waarschuw beheerder
CLUB r_AW LINE-UP!
Club r_AW will be keeping it steel this April with a straight-to-your-face selection of industrial names to give the P60 Amstelveen a sound check like never before. On Saturday the 24th of April the stylistically broken hard techno hardcore crossover will be presented under strict supervision of Ophidian, Armageddon Project, Deathmachine, Rude Awakening, Richie Gee, N-Vitral and Hilarious.

Featuring the first ever set of Ophidian together with Rude Awakening. No holding back, off the charts. High impact guaranteed!

Tickets? Online at Paylogic and throughout The Netherlands at the Primera and Free Record Shops.

OPHIDIAN EN RUDE AWAKENING SAMEN!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Volk aanwezig bij WAR, Promo live, 5 days off volgende week krijgt gewoon even die nieuwe Promo EP mee!

http://www.thirdmovement.nl/mailing/1002war.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Husz op vrijdag 26 februari 2010 om 18:53:
Volk aanwezig bij WAR, Promo live, 5 days off volgende week krijgt gewoon even die nieuwe Promo EP mee!

Klopt, was al bekend 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Husz op vrijdag 26 februari 2010 om 18:53:

http://www.thirdmovement.nl/mailing/1002war.html

Ja dan zit ik nog in Oostenrijk :frusty: Kan je geen exemplaar naar me opsturen meneer Husz goede vriend? 8)

Waarschuw beheerder
:roflol:

Waarschuw beheerder
N-VITRAL
What's there to say about N-Vitral? Well, 3 things actually. Tonight he'll drop a live set at Thunderdome Radio. Cool! He's one of the names on the upcoming Club r_AW line-up. Cooler!! And later this March he'll release a brand new EP at The Third Movement. Coolest!!! The release is going to feature 3 nonstop tracks by N-Vitral, the so-called 'QB' EP. More on this later, for now: brace yourselves.

Waarschuw beheerder
donateur
kan iemand dat opnemen? :9

Waarschuw beheerder
ben benieuwd na de nieuwe ep van N-vitral :D

Waarschuw beheerder
weet je al wat daarna komt dan?