typ eens normaal boer
je bent gewoon zo'n meeloop pikkie die er geen zka van snapt
ik ga me hier nieteens meer mee bemoeie
Toen was ik op automaxx japanse auto show
En toen stond er 1 heel veld vol met alleen maar subaru's
Zonder gein ik denk wel 200
En jaa.. toen had ik het toch wel een beetje gezien
idd....subaru gtt/wrx van nu was de kadett gsi van vroeger....
Ik vind het uber lelijk, maar me collega zei dat hij best fijn rijd voor een auto die van plastic is gemaakt
had ik voor een evo gegaan als het japans had geworden met 4 deuren
Zijn er eigenlijk nog wel GOEDE Impreza's te vinden uit 99? Het "echte" model dus...?!
dit is ook wel een mooie scooby
Even voor de goeie orde, wij zijn ook pas om half 4 die kant opgereden, ff bij de uitgang gestaan, jointje derbij en that's
ik ga ook een impreza kopen....
Haha, echt niet. Ik heb me uitstekend vermaakt onder die viaduct daar. Beetje lui aanmoedigen die hun banden oproken enzo.
een beetje vr6 wint van een impreza
knal er wel vaker voorbij jammer he
mijn auto of een preza met hetzelfde vermogen..... 3x raden wie er met gemak wint
ja maar die vr6 kwam er voorbij whaaa vink cool...
Toen was ik op automaxx japanse auto show
En toen stond er 1 heel veld vol met alleen maar subaru's
Zonder gein ik denk wel 200
met die knakenbak van een quattrootje van je
Subaru Impreza
een sub is snel in zn 1 en 2
Je ziet ze echt wel vaak hoor.
Heel wat vaker dan bijvoorbeeld een Polo G40 of een Golf Rallye.
ik zeg maar zo....er is altijd een baas boven baas....en als er iemand sneller is met een auto die van nature niet zo is...dan heeft hij/zij een ding goed begrepen...en heeft hij/zij dezelfde hobby...
my thoughts...
Bij jou in de buurt mss
Nou, ik woon in een klein dorpje in Drenthe en ik zie zeker elke dag wel eentje voorbij komen.
Een Skyline en een Supra ben ik nog nooit op straat tegengekomen, een EVO slechts 1x.
....liever een S2 dan een sub....ken je auto's..
een rs6 staat bij mij ook wel...
vergeet niet de onderhoud/verzekering/wegenbelasting/verbruik...waarschijnlijk ver buiten ons budget..
maar wat scheelt eraan..?
nou..krukaslagers wordt je niet vrolijk van...
inderdaad...de meeste subjes die je zoek rijd....de eigenaren kunnen dat niet echt hebben....
maar dat kunnen de meeste m3 eigenaren ook niet...
om het maar over golf rijders maar niet te hebben...
ik zeg maar zo....er is altijd een baas boven baas....en als er iemand sneller is met een auto die van nature niet zo is...dan heeft hij/zij een ding goed begrepen...en heeft hij/zij dezelfde hobby...
my thoughts...
http://www.dreamcarcompany.nl/0025.htm
hoe zit dat toch waarom zie je die dingen haast nooit op de nederlandse weg
Ja daar komen ook heel veel Sub's uit heel Nederland op af muts
een sub is snel in zn 1 en 2...maar dan houd t echt op...(de standaard subjes hé)..
Ik zie ze nog steeds niet vaak.
Heb je gelijk aan, maar van die auto's is de houdbaarheidsdatum ook al verstreken.
Maar persoonlijk vind ik ook niet dat je een impreza met golfjes, corrado's, polo's, renault 5, audi 2.3 quattro en weet ik het allemaal niet meer kunt vergelijken.
Dan denk ik eerder aan een Toyota Supra, Nissan Skyline, Mitsubitshi Lancer Evo of zoiets dergelijks.
Nogmaals, smaken verschillen en iedereen zweert bij zijn eigen auto
Trouwens Ford zuigt!!!!!!!
Alleen die geel/blauwe Cosworth die ik altijd zie bij de Rally is wel ok.
Ik wilde gewoon ff dollen
deze kopen voor dat geld..
onbekendheid hé....
nee hoor ik zou niet boos opkijken als er een skyline ,supra mkv,rs 200,205t16,s1 supersportquattro,r5 turbo2,delta evo3,rs4,lotus esprit turbo,clio v6,rx7,mitsu evo6 voor mn deur zou staan
Daar noem je ook wel even een rijtje exclusief op zeg.
Daar noem je ook wel even een rijtje exclusief op zeg.
wat wil je dan horen....auto's waar de gemiddelde nederlander aan denkt...ok: golf tdi(90pk), golf tdi(110pk), golf tdi(100pk), golf tdi(105pk), golf tdi(115pk), golf tdi(130pk), golf tdi(150pk)....dit gevarieerd met de passat, seat, skoda en audi tdi uitvoeringen...
![[img width=640 height=480]http://www.u-blog.net/delta/img/lancia_delta_integrale_002.jpg[/img]](http://www.u-blog.net/delta/img/lancia_delta_integrale_002.jpg)
Uitspraak van Sirch op donderdag 30 maart 2006 om 18:38:
Nogmaals, smaken verschillen en iedereen zweert bij zijn eigen auto
Aan mijn impreza wel wat.
Onderkant vant boxertje is zeiknat.
Weet alleen niet waar het pcies wegkomt want de olie lekt naar het laagste punt, het oliefilter en dat zit nog netjes vast.
Ik hoop dat het een lagertje is
volgens mij dit en dat subaru's prachtig zijn en de rest van de oudere auto's over de houdbaarheids datum heen is ??
ja ik volg het ook niet hoor wat jij probeert te vertellen
wat wil je dan horen....auto's waar de gemiddelde nederlander aan denkt...ok: golf tdi(90pk), golf tdi(110pk), golf tdi(100pk), golf tdi(105pk), golf tdi(115pk), golf tdi(130pk), golf tdi(150pk)....dit gevarieerd met de passat, seat, skoda en audi tdi uitvoeringen...
en als het dan toch een benzine moet zijn....: alto, swift, charade...tot aan golfjes gti 8v, 16v....ja de vr6 omdat ze goedkoop in de aanschaf zijn...spannend allemaal...
Check je krukaskeerring en je beide klepdekselpakkingen eens
2004 waren er 333
Maar IK VIND een Impreza wel wat exclusiever dan een Golf vr6
Als het trouwens nog niet duidelijk is moet je het me ff zeggen
je vergeet er een aantal...
Jij niet, met die knakenbak van een quattrootje van je
Ik bedoelde die ouwe rampenbak van hem
kan ik ook zeggen...heb jij 1 cylinder teveel
vertaald...EVO STEEN..
de intergrale evo best mooi
![[img width=640 height=480]http://www.u-blog.net/delta/img/lancia_delta_integrale_002.jpg[/img]](http://www.u-blog.net/delta/img/lancia_delta_integrale_002.jpg)
dat ligt eraan wanneer ik t zegt...
hoeveel inwoners...10..