33 volgers · 2195283x bekeken
| Betreft: | stad: Amsterdam |
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van *tessy* op woensdag 26 november 2008 om 21:10:
pf
Uitspraak van nouk op woensdag 26 november 2008 om 20:56:
iig geen
Uitspraak van [] Robinjo op woensdag 26 november 2008 om 19:37:
hamburg
eigen schuld had je maar eerder vrij moeten vragen
ga pitten
tis kwart over 9
whaha die gasten die onderweg zijn! kan er zo een verbeelding van maken hoe dat er aan toegaat
die van mij gaat zo de deur uit en is iig voor de grote meute uit.
Hopelijk komt de rest ook aan die 's morgens vroeg vertrekken
mensjes spreek jullie morgen weer ga pitten
truste
Onzin. Heb ook een jaar studie weggegooid door voetbal, feesten en andere ongein, maar had wel de tijd van m'n leven. Zo snel is die keuze dus niet gemaakt.
ik heb minstens 4 jaar weggegooid met feesten gap en vooral AJAX.......maar als iets in je zit, kan je er moeilijk om heen toch.
Ook geen vakantiedagen meer zeker?
ja, wel vakantiedagen, maar geen gezonde levercellen meer
nee heb wat andere prioriteiten helaas.....ik KAN gewoonweg niet daarheen door omstandigheden.
Oke, begrijpelijk.
Dat gaat me een nacht wakker houden
Het is bijna weekend, dan kan dat weer
Heb ook een jaar studie weggegooid door voetbal, feesten en andere ongein, maar had wel de tijd van m'n leven. Zo snel is die keuze dus niet gemaakt.
Mwhoaaa, ik ben nu ook gestopt met mijn opleiding omdat ik mijn opleiding niet leuk vond, maar dat ligt weer een beetje anders. Maar als er, zoals gezegd, 2.5 jaar studie (om het maar zo te zeggen) op het spel staat is de keuze voor mij wél snel gemaakt. Maarja dat ligt denk ook een beetje aan je discipline
Maar als er, zoals gezegd, 2.5 jaar studie (om het maar zo te zeggen) op het spel staat is de keuze voor mij wél snel gemaakt.
Da's misschien een ander geval, maar om nou te zeggen dat opleiding/studie
altijd voor
gaat.
Nee, want in mijn studententijd was het ook
gewoon donderdag/vrijdag/zaterdag klemzuipen
en op zondag, want dan speelde Ajax. Verrot op maandag.
En soms was er weleens een voetbaltrip naar het buitenland die al op dinsdag begon
Ben nou echt m'n nest in. Discipline jwt