Partyflock

Forumonderwerp · 857663
32 volgers · 2193581x bekeken
Betreft: stad: Amsterdam
Waarschuw beheerder
+88-47
Aangezien de oude gesloten is, tijd voor een nieuwe b)
Waarschuw beheerder
stupid....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 november 2008 om 19:55:
bij mij sjaak, zei je zelfs nog

je versprak je

:rot:
Waarschuw beheerder
net bij sport aan tafel op eredivisie live

volgden ze Bobby Haarms zondag :respect:

wat een held die man

hij zag er slecht uit :(
Waarschuw beheerder
Lag laatst toch ziekenhuis ging ook niet goed
Waarschuw beheerder
volgens mij verblijft ie al lange tijd in het VU

hij werd zondag ook daar opgehaald
Waarschuw beheerder
donateur
Bobby :lief:
Waarschuw beheerder
[img width=639 height=479 cacheid=000259ef002ce6fcd7dc49c61a025f51bd]http://static.chatnu.nl/userdata/401079/albums/146300/976955_medium.jpeg[/img]

dat ding om zn nek, hoor je daar je fiets niet mee op slot te zetten ?
Waarschuw beheerder
donateur
die schouders ook... klopt niet hoor
Waarschuw beheerder
hij houdt ook t ventieltje vast, anders looptie leeg
Waarschuw beheerder
vind die woonkamer wel stylo ingericht

mooi man

denk alleen dat z`n nieuwe woonkamer iets minder stylo is
Waarschuw beheerder
donateur
lofferboi hij
Waarschuw beheerder
poppenhuis motiefje creëert een serene doch enigszins chique uitstraling, de roos maakt het geheel af
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op maandag 17 november 2008 om 22:00:
hij houdt ook t ventieltje vast, anders looptie leeg

spongebob had ook van die armen toen
Waarschuw beheerder
al met al lijkt het me een hele geschikte en verzorgde man waaraan ik met liefde mn dochter zou meegeven voor een zondagse wandeling op de veluwen ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op maandag 17 november 2008 om 22:12:
al met al lijkt het me een hele geschikte en verzorgde man waaraan ik met liefde mn dochter zou meegeven voor een zondagse wandeling op de veluwen ofzo

:lol:
Waarschuw beheerder
inderdaad

komt zo lief en betrouwbaar over (y)

neem maar mee hoor!

wat? op vakantie naar Turkije? tuuuurlijk, geen probleem
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Busty. op maandag 17 november 2008 om 22:12:

zeer zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 17 november 2008 om 22:14:
op vakantie naar Turkije?

ik heb sowieso nooit begrepen wat ouders daarop tegen hebben :S
laat dat kind lekker uitvliegen, natuurlijk snap ik dat het moeilijk is om je 15 jarige dochter op eigen benen te laten staan maar ze leren alleen door schade en schande

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 17 november 2008 om 22:01:
denk alleen dat z`n nieuwe woonkamer iets minder stylo is

Valt wel mee, nog steeds goed hier hoor, ik heb zelfs internet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op maandag 17 november 2008 om 22:25:
staan

in dit geval liggen
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mogguh :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Goedemorgen :bye:
Waarschuw beheerder
haha dit is meest grote bulllshit topic op heel pf volgens mij :P
heerlijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Mattieeebattieee op dinsdag 18 november 2008 om 08:17:
haha dit is meest grote bulllshit topic op heel pf volgens mij :P
heerlijk

Dank u voor deze mededeling
Waarschuw beheerder
INGEZONDEN STUK

Wij willen ons excuus aanbieden voor het schandalige gedrag van een aantal zogenaamde PSV supporters. Wij hebben respect voor iemand die 30 jaar lang bij een club werkt. Die geliefd was bij spelers en supporters. Ik wil geen excuus zoeken voor wat er is gebeurd, maar wij stonden met een vaste groep machteloos. Als wij hadden ingegrepen waren wij de boe mannen geweest. Er zijn serieuze woorden gevallen na de minuut \'stilte\' in kwestie. Wij zijn heel boos dat een aantal van deze kwalletjes de vaste supporters in discridiet brengt. Zij gaan 2 wedstrijden in het seizoen en willen ff opvallen. Nogmaals respect voor Sjaak respect voor jullie actie in de 75 minuut. Kreeg kippenvel, zo hoor je helden te eren.

In de trein kregen we van de veiligheidsman van PSV te horen ofdat we een minuut stilte wilden houden ivm de dood van Sjaak Wolfs toen bleek al dat er een aantal mannetjes van 14 tot 17 jaar zich er niet aan wilden houden we hebben dat ze nog aan het hoofd gebracht maar het mocht niet baten. In de trein heb ik met Berry Van Aerle het ernog over gehad en ook hij had er geen goed woord voor over. Onze Excuses zijn oprecht.

Van onze voorzitter van de supporters verenigging hoef je niks te verwachten hij ligt onder zware druk het zelfde geld voor die kwal van een Jan Reker, daarom doe ik dit namens de goedwillende die er zeker waren.

Sjaak R.I.P

Ons medeleven gaat uit naar Familie, vrienden, kennissen en alle spelers en supporters van Ajax.

BRON: www.ajaxshowtime.com
Artiest Parr
Waarschuw beheerder
Op 28, 29 en 30 november brengt Discovery een themaweekend over voetbal en zendt daarin drie topwedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen uit van Eredivisie Live.

Deze wedstrijden zijn eenmalig voor geheel Nederland gratis en live te bekijken. Het gaat om de wedstrijden Groningen – AZ, PSV – Heerenveen en Ajax – FC Utrecht.
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StevieW op dinsdag 18 november 2008 om 09:01:
Wij willen ons excuus aanbieden voor het schandalige gedrag van een aantal zogenaamde PSV supporters.

:respect:

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Stadionverbod PSV'ers verstoren stilte

Twee supporters van PSV krijgen een stadionverbod, omdat ze afgelopen zondag bij Ajax-PSV een minuut stilte hebben verstoord. Die werd gehouden vanwege het overlijden van Sjaak Wolfs, de materiaalman van Ajax.

Stewards konden de schuldigen aanwijzen en PSV heeft daarop de twee mannen bij de KNVB aangemeld voor een stadionverbod voor het restant van dit seizoen.

En terecht..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van StevieW op dinsdag 18 november 2008 om 09:01:
Wij willen ons excuus aanbieden voor het schandalige gedrag van een aantal zogenaamde PSV supporters.

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 18 november 2008 om 10:29:
En terecht..

Waarschuw beheerder
donateur
Twee supporters van PSV krijgen een stadionverbod, omdat ze afgelopen zondag bij Ajax-PSV een minuut stilte hebben verstoord. Die werd gehouden vanwege het overlijden van Sjaak Wolfs, de materiaalman van Ajax.

Stewards konden de schuldigen aanwijzen en PSV heeft daarop de twee mannen bij de KNVB aangemeld voor een stadionverbod voor het restant van dit seizoen.

En terecht..

Waarschuw beheerder
Netjes (Y)

Waarschuw beheerder
wie regelt date voor mij met posoin ivy
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Netjes van psv, had ook niet anders verwacht eigenlijk :)
Waarschuw beheerder
Stadionverbod PSV'ers verstoren stilte

gasten moeten levenslang een verbod krijgen..