32 volgers · 2185552x bekeken
| Betreft: | stad: Amsterdam |
moet je keer voor de gein mededelen dat je haar gepaalt hebt en ze dit weekend langs komt bij jouw
dan stelt die letterlijk 15 x dezelfde vraag
Is dit dan weer voor iets
ik zeg bombardement van pb's naar die gozer
laatste aanpassing
Krijg nu weer PB s van een sjap van Go Ahead
wie dan
bombardement van pb's naar die gozer
denk dat hij die ondertussen al wel krijgt
Vet
Anonieme bedreigingen?
wie dan
Vet
Anonieme bedreigingen?
https://partyflock.nl/user/664786:Bias
Van hem
gvd jij hebt aardig wat berichten ontvangen en getypt ouwe
hij word aardig gestoord volgens mij!
word?????
https://partyflock.nl/user/664786:Bias.html
Van hem laatst stond foto van 4 man in Zwolle stadion
owja ik had geziens
Van hem laatst stond foto van 4 man in Zwolle stadion, die fotos stonden er 10 min geleden ook nog, heeft ie snel weggehaald ff PB en weer
pb naar mij vernoemde die ook al kleine en dikke dikke R .. hij word aardig gestoord volgens mij!
hehe zei die dat
gvd jij hebt aardig wat berichten ontvangen en getypt ouwe in de 40.000 al
Heb je me forumberichten niet gezien zeker
Wat dan?
bijna 300.000 forum berichten de afgelopen paar jaar :respekbokz:
hehe zei die dat
jep, helaas zijn die berichten spoorloos verdwenen
teveel waarschuwingen al ofzo.. i dont know!
Heb je me forumberichten niet gezien zeker
wassie gek he
kantoorwerk
800 berichten per dag
verveeld laatste jaren ouwehoer?
Meeste zijn van een hele tijd terug weer toen ik nog kantoorwerk deed had toen zo'n 800 berichten per dag
Toen wel
goed verdienen en geen moer doen
zoals het hoort, rustig naar het weekend toeleven
Toen wel als ik er nu aan denk mooie tijd, goed verdienen en geen moer doen, maar ja
aha beetje hetzelfde als mij nu
zoals het hoort, rustig naar het weekend toeleven
idd, en vrijdagmiddag optijd er mee stoppen om
laatste aanpassing
ik heb er ook nog 1 is al weer effe geleeden eey kk jood mij vriendin is voor mij lekker voor jou lelijk kk jood hamas hamas jooduh aan het gassssssssssssssssssssssss eeey jij bent tog karel van flodder met die groene auto kk jood "@ met mij vriendin lastig valle jooduh loope altijd weg jij bent ook nog is een blanke karel en blanke 2 pack stamp gevaar uit rotterdam hardcore en uit feyenoord 010 hamas hamas karel van flodder aan het gasssssssssssssssssssssss
hardcore boy fr citeer 13 oktober 2008 18:32
jonge zij is van mij kom naar rdam schoop ik op je kop zij is van mij blijf met je potten er van af jah better kom je niet aan mij of aan me vriendin of aan me vriende en aan me en het moet echt keer kappe zoek een leven oh nee die heb je niet ps jij lijkt net een buitenlander die hebbe ook geen levens oh nee jij bent een blanke 2 pack en als jij nog zo doet kom naar rdam jah dat durft jij niet jij bent internet holligan
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!)
Tering zeg
Nu is het anders, buiten werk
verdiend normaal gesproken ook wel goed toch?
Zit thuis, ziektewet
Wat dan?
Hey kef lang niet meer gezien alles goed
goed man en daar?
mooi zo
ja prima hier ik ben weer pleite. zie je snel
jonge zij is van mij kom naar rdam schoop ik op je kop zij is van mij blijf met je potten er van af jah better kom je niet aan mij of aan me vriendin of aan me vriende en aan me en het moet echt keer kappe zoek een leven oh nee die heb je niet ps jij lijkt net een buitenlander die hebbe ook geen levens oh nee jij bent een blanke 2 pack en als jij nog zo doet kom naar rdam jah dat durft jij niet jij bent internet holligan
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!) · Negeren · Blokkeren
damn
kef alles goed met junior?
gevonde
laatste aanpassing
Ja duh beetje zwart erbij soms
precies. dat gaat wat moeilijker op kantoor he
kef alles goed met junior?
Lekker man en daar?
whehe, lijkt wel of legend zijn teksten schrijft
hardcore boy fr citeer 15 oktober 2008 18:42
jonge zij is geen hoer opkankere kk jood jou moeder is een hoer en zij is voor mij en blijft voor mij kk jood zeg het recht in me gezicht dan durft je niet jij ben de 2 kk picornie kk jood hamas hamas wesje aan het gasssssssssssssssssssssssss wesje naar de klote alles naar de klote nu opdondere
hardcore boy fr citeer 15 oktober 2008 18:28
whahaha jij ook bezig kut jood geef mij maar 20 euro en jij krijgt haar nooit zij is geen hoer net als nina van gtst neuk je moeder en je vader en je helle graf familie

jonge zij is geen hoer opkankere kk jood jou moeder is een hoer en zij is voor mij en blijft voor mij kk jood zeg het recht in me gezicht dan durft je niet jij ben de 2 kk picornie kk jood hamas hamas wesje aan het gasssssssssssssssssssssssss wesje naar de klote alles naar de klote nu opdondere
hardcore boy fr citeer 15 oktober 2008 18:28
whahaha jij ook bezig kut jood geef mij maar 20 euro en jij krijgt haar nooit zij is geen hoer net als nina van gtst neuk je moeder en je vader en je helle graf familie
laatste aanpassing
whehe, lijkt wel of legend zijn teksten schrijft
leeft dat kankerweeskindje nog?
jammer
hardcore boy fr citeer 15 oktober 2008 18:31
[hardcore boy fr] wat lul jij zij is niet eens vreemdgegaan en gaat ook nooit vreemd arjen
wendy4 ever ben jij trouwens die goser die plas sex had met je zoontje ? en met je moeder
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!) · Negeren · Blokkeren Gelezen · Antwoorden
aflevering:
[FPT]Busty 15 oktober 2008 14:36
[[FPT]Busty] hey
ik lees net dat je meissie met allemaal ghasten vreemdgaat en ik wou zeggen dat ik ervan schrik, ik heb t zelf gezien ook!! dus snap dat je dan boos wordt of verdrietug. maar wil laten weten dat r ook mensen zijn die je steune
[hardcore boy fr] wat lul jij zij is niet eens vreemdgegaan en gaat ook nooit vreemd arjen
Verwijderen · Meld aan medewerker (ook spam!) · Negeren · Blokkeren Gelezen · Antwoorden
aflevering:
[FPT]Busty 15 oktober 2008 14:36
[[FPT]Busty] hey
ik lees net dat je meissie met allemaal ghasten vreemdgaat en ik wou zeggen dat ik ervan schrik, ik heb t zelf gezien ook!! dus snap dat je dan boos wordt of verdrietug. maar wil laten weten dat r ook mensen zijn die je steune