32 volgers · 2164686x bekeken
| Betreft: | stad: Amsterdam |
eyzz k lees ook net op vi.nl dat ze pavlyuchenko willen hebben... niet slecht
Ja en uiteindelijk komt hij toch niet.
Tot nu toe 1 aankoop (Cvitanich) en voor de rest alleen maar geruchten en interesse wat ik hoor.
Beter beginnen ze eens actie te ondernemen, want je zal zien dat Huntelaar ook 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt pleite gaat.
laatste aanpassing
ging op LV ook weer behoolek los jij he
flinks draan ja, volle gas slidings, zo hoort het ook tok
Beter beginnen ze eens actie te ondernemen
heb ook te maken met ek natuurlijk he, het zal binnenkort wel los gaan met de transferboiss
Nieuwe shirt zorgt voor prettige chaos
Amsterdam, 02 jul 2008
Het nieuwe adidas-thuisshirt van Ajax heeft tot een prettige chaos geleid op het Leidseplein. Uit het niets verschenen figuranten in het nieuwe shirt op het plein, die vervolgens passanten aanboden om van shirt te ruilen.
De shirtruilactie, een initiatief van adidas, was een groot succes. Binnen enkele minuten waren 200 shirts (met op de rode baan de naam van nieuwe hoofdsponsor AEGON) van eigenaar verwisseld, tot groot vermaak van het massaal aanwezige publiek.
Grappige actie maar ze moeten de echte supporters is tegemoet komen en niet van die vage knakkers of het plein!!!!
Amsterdam, 02 jul 2008
Het nieuwe adidas-thuisshirt van Ajax heeft tot een prettige chaos geleid op het Leidseplein. Uit het niets verschenen figuranten in het nieuwe shirt op het plein, die vervolgens passanten aanboden om van shirt te ruilen.
De shirtruilactie, een initiatief van adidas, was een groot succes. Binnen enkele minuten waren 200 shirts (met op de rode baan de naam van nieuwe hoofdsponsor AEGON) van eigenaar verwisseld, tot groot vermaak van het massaal aanwezige publiek.
Grappige actie maar ze moeten de echte supporters is tegemoet komen en niet van die vage knakkers of het plein!!!!
'Huntelaar ontkent akkoord met juve'
https://partyflock.nl/albumelement/25732409:991929
'Huntelaar ontkent akkoord met juve'
Wel geile naam heb ze
Nieuwe shirt zorgt voor prettige chaos
Amsterdam, 02 jul 2008
morgen ook in 010 heb ik gehoord
whehe, dat wijf shirt verkeerd om aan, gaan je 5 seconds of fame
ze wou haar naam ff laten zien, jwt kluivert 95 style
Dat niet alleen.
Merendeel weet je niet wie het is en merendeel is volgens mij nog nooit ergens bijgeweest, ken het ook fout hebben hoor.
ik zal me ff voorstellen, ok?
ik heet rené en ben 33 jaar, en wie ben jij dan
Ik ben Sjors ben 14 jaar en zit op 410
aangenaam sjors, hoop dat dit wederzijds is
(permanent verbannen)
Die ouwe vent met die Ted de Braak snor.
'Ja het logo had wel wat groter gemogen'
whehe kk mooi
morgen ook in 010 heb ik gehoord
schijnt mooi feestjj te worden ja, aardige slidings dit dat