Partyflock

Forumonderwerp · 857467

Waarschuw beheerder
Zat ik dus gisteren even reclame te kijken .....zag ik voorstukje van Temptation island 2006 ...

met die stumper uit bb ANDRIES

je weet wel ......Andies ik moet je wat vertellen ik was vroeger een jongetje:):):):):)antwoorde zijn liefje KELLY uit bb

[img width=400 height=300]http://www.big-andries.nl/images4/temp_persdag13mrt06/temp_persdag%20(13).JPG[/img]

nu weet ik niet of hij een van de koppels is of een
verleider .....mocht hij het laatste zijn ..tja dan hebben

ze maar een rare smaak

oh en REBECCA DOOS is verleidster
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op dinsdag 23 mei 2006 om 14:19:
zou je dan aub .. alleen op de mijne ff willen reageren omdat ik het zo netjes vraag

en is maar een klein antwoordje terug wat je moet geven
kan het hier moeilijk vragen ..

wat ga jij in godsnaam vragen wat wij niet mogen weten
Waarschuw beheerder
Maar hebben die smeerlap en Cheyene niks met elkaar? Want ze blijft nog steeds stralen als ze met hem is en andersom volgens mij ook... (ik had het wel geweten als ik Kevin had, hijs hot!)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:22:
wat ga jij in godsnaam vragen wat wij niet mogen weten

wil je wel weten he Haha neej nix boeiends voor jullie
meer wat info voor me zelf :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:22:
Maar hebben die smeerlap en Cheyene niks met elkaar? Want ze blijft nog steeds stralen als ze met hem is en andersom volgens mij ook... (ik had het wel geweten als ik Kevin had, hijs hot!)

hot.. naaa andries is hotterrr , :P

maare.. Kef is gwoon een sgeetje.. en die rotte Cheyene is gwoon een golddigger.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik wilde ook meedoen aan temptation island, had 3 jaar en 8 maanden met mijn vriend.. Maar ik denk niet dat wij het hadden overleefd... Nu is het pas 4 weken uit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 14:08:
Len geef dat arme meisje eens een knuffel.. is haar dag ook weer goed

ja dat is het, nou dit is ook het laatste wat ik erover zeg, ik heb het allemaal gedaan omdat ik zo graag een knuffel wil :) hebben jullie dat nou pas door? ben zo verliefd denk aan niks anders meer..

ma goed genoeg hierover, als iemand het verkeerd heeft opgevat dat het leek of dat ik zei dat Len iets "fouts" heeft gedaan. sorry dan voor iedereen die er door beledigd was. heb hem nooit van iets "fouts" beschuldigd.

Amen op het forum (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:25:
Ik wilde ook meedoen aan temptation island, had 3 jaar en 8 maanden met mijn vriend.. Maar ik denk niet dat wij het hadden overleefd... Nu is het pas 4 weken uit...

ik en me sgat gaan nu 2 en half jaar me elkaar..

maare ben benieuwd :P
Waarschuw beheerder
ja, ben ook benieuwd! Het is wel een verademing hoor! Was al vanaf mijn eind 15e met hem! Denk je dat jullie het wel zouden gaan halen en de verleiding kunnen weerstaan?
Waarschuw beheerder
ik denk dat als ik en mijn vriend er aan zouden mee doen, dat we het makkelijk zouden redden, en dat we allebij een heerlijke vakantie zouden hebben, ik wil zooo graag nog een keer naar thailand, en trouwens als ik die mannelijke verleiders zo zie, zit daar voor mij echt geen enkele temtation bij.. pff.. gladjanussen, bovendien zijn ze volgens mij allemaal nog vet klein ook, kom ik aan groot wijf met mn 1.90 M :/
Waarschuw beheerder
wat een gezeik allemaal.
Len heeft gewoon lekker de hele tijd staan beuken in de technotent! hij heeft wel smaak die gozer!!was gezellig rechtsvooraan bij pet duo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BlondGirl007 op dinsdag 23 mei 2006 om 14:27:
ja dat is het, nou dit is ook het laatste wat ik erover zeg, ik heb het allemaal gedaan omdat ik zo graag een knuffel wil hebben jullie dat nou pas door? ben zo verliefd denk aan niks anders meer..

haha ben je ook nog is verliefd dan? :O weet je dan niet dat Len al bezet is? O:) hij heeft nog wel een broer zei die :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:30:
ja, ben ook benieuwd! Het is wel een verademing hoor! Was al vanaf mijn eind 15e met hem! Denk je dat jullie het wel zouden gaan halen en de verleiding kunnen weerstaan?

ik kan dat wel verstaan ..

ik ben zelf ooit vreemd gegaan met een meisje tijdens hem dus zo moeilijk word dat niet..
maar wat betreft steef... , hmm heb geen idee.. ofja heb wel een idee , ik denk dat hij het moeilijk zal krijgen. Hij houd heel veel van me..maar kan absoluut geen nee zeggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:31:
ik denk dat als ik en mijn vriend er aan zouden mee doen, dat we het makkelijk zouden redden, en dat we allebij een heerlijke vakantie zouden hebben, ik wil zooo graag nog een keer naar thailand, en trouwens als ik die mannelijke verleiders zo zie, zit daar voor mij echt geen enkele temtation bij.. pff.. gladjanussen, bovendien zijn ze volgens mij allemaal nog vet klein ook, kom ik aan groot wijf met mn 1.90 M

haha, dat is groot! :D
weet je wat het is... de helft valt zowieso af want dat zijn belgen!! haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:30:

wel sterkte met je breakup... (K)
Waarschuw beheerder
Niks tegen belgen!! Ze zijn vast heel gezellig! Maar als ze praten... Niks voor mij iig!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:33:
haha, dat is groot!
weet je wat het is... de helft valt zowieso af want dat zijn belgen!! haha!

ja ik denk dat ik de hele dag in de lach zou schieten whahaha !

misschien zeggen ze dat van ons ook (al kan ik het me niet voorstellen :p)

(ja groot he)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:33:
wel sterkte met je breakup...

danku!! Gaat lukken hoor!! Ik ga niks voor niks naar het temptation Island feest!! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:34:
danku!! Gaat lukken hoor!! Ik ga niks voor niks naar het temptation Island feest!!

Vraag maar of len dan wil reageren op myn Vraag Haha als die er heen gaat teminste :P
Waarschuw beheerder
Trouwens! Ik vond stephan wel de leukste... totdat ie met bianca tekeer ging... Had ik niet van hem verwacht... maarja zijn taak was verleiden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 14:32:
hij heeft nog wel een broer zei die laatste aanpassing 23 mei 2006 14:32

yesss ;) nee hoor heb al dik 4,5 jaar verkering :)
Waarschuw beheerder
ja ik zit er aan te denken om daar ook heen te gaan
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:34:
danku!! Gaat lukken hoor!! Ik ga niks voor niks naar het temptation Island feest!!

misschien dat ik even met liesbeth kan praten :P

rrr....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van •Unspeakable Ðestiny• op dinsdag 23 mei 2006 om 14:36:
Vraag maar of len dan wil reageren op myn Vraag Haha als die er heen gaat teminste

Haha, ik ga niks aan Len vragen... Ken m niet... Ik kom voor het feestje, lekker dansen en de ultieme verleiding... Als het daar ook geldt! Haha!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:36:
Trouwens! Ik vond stephan wel de leukste... totdat ie met bianca tekeer ging... Had ik niet van hem verwacht... maarja zijn taak was verleiden...

aah bah.. dat vond ik nou juist nix :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:38:
Haha, ik ga niks aan Len vragen... Ken m niet... Ik kom voor het feestje, lekker dansen en de ultieme verleiding... Als het daar ook geldt! Haha!

gvd :P hahaha :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:38:
misschien dat ik even met liesbeth kan praten

rrr....

Ga je ook heen dan? Ook VIP kaarten?? En waarom met liesbeth praten??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:38:
misschien dat ik even met liesbeth kan praten

rrr....

of ga je haar dan de nek omdraaien omdat ze Andries zo behandeld heeft :P haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:40:
Ga je ook heen dan? Ook VIP kaarten?? En waarom met liesbeth praten??

nee ik bedoel die belgische verleidster, met dat korte blonde haar, shit hoe heet die ook alweer?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:48:
nee ik bedoel die belgische verleidster, met dat korte blonde haar, shit hoe heet die ook alweer?

jah die hee took LIesbeth... Haha! Beetje verwarrend!!
Maar je gaat er wel heen? En wat wil je tegen haar zeggen?
Waarschuw beheerder
Of wil je haar proberen te scoren!? haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:49:
Of wil je haar proberen te scoren!? haha!

jaaa :P

hahahaha

echt een mooi meisje is dat

met een mooi " poepke"

WHAHAHA
Waarschuw beheerder
hahaha! Dan ben je ook niet de enige die haar wil scoren!! :P Heel veel succes ermee :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 14:53:
hahaha! Dan ben je ook niet de enige die haar wil scoren!! Heel veel succes ermee

nee hoor ik wil haar niet scoren, wil gewoon ff flirten met haar

--temptation-- *zwoele stem*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kymera op dinsdag 23 mei 2006 om 14:56:
nee hoor ik wil haar niet scoren, wil gewoon ff flirten met haar

--temptation-- *zwoele stem*

haha :D.. flirten mag altijd he
Waarschuw beheerder
donateur
Die Kevin is echt wel lief .. met z'n dagboekske ;)
Hij verdient denk ik een meid die d'r meer om geeft allemaal ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Sharonnetje op dinsdag 23 mei 2006 om 15:06:
Die Kevin is echt wel lief .. met z'n dagboekske
Hij verdient denk ik een meid die d'r meer om geeft allemaal ..laatste aanpassing 23 mei 2006 15:06

Ja zeker! Zag je hoe zij de hele tijd met haar ogen stond te rollen! "Nou daar heb ik me niet mee bezig gehouden" vervelend personage is het!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Queen Retard op dinsdag 23 mei 2006 om 15:10:
Ja zeker! Zag je hoe zij de hele tijd met haar ogen stond te rollen! "Nou daar heb ik me niet mee bezig gehouden" vervelend personage is het!!

ja.. echt een bitch.. zou haar zo ff met de hoofd tussen een deur willen klemmen.. , dan mag ze wel met der ogen rollen van me hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jeetje wat gaat het hier snel!

iig ff bedankt voor het noemen van
de titel van t nummer!

grtz