Partyflock

Forumonderwerp · 857467

Waarschuw beheerder
Zat ik dus gisteren even reclame te kijken .....zag ik voorstukje van Temptation island 2006 ...

met die stumper uit bb ANDRIES

je weet wel ......Andies ik moet je wat vertellen ik was vroeger een jongetje:):):):):)antwoorde zijn liefje KELLY uit bb

[img width=400 height=300]http://www.big-andries.nl/images4/temp_persdag13mrt06/temp_persdag%20(13).JPG[/img]

nu weet ik niet of hij een van de koppels is of een
verleider .....mocht hij het laatste zijn ..tja dan hebben

ze maar een rare smaak

oh en REBECCA DOOS is verleidster
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 10:10:
`ps. LISET IK HOU VAN JE

LIEF!!! (f) :D

Op naar maandag..!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloes :cheer: op donderdag 18 mei 2006 om 14:35:
Die bjorn was er toch zo kapot van.. nou blijkbaar niet zo..
Fake gedoe

hij is helemaal gek van dat monster ik snap er niks van ik had haar er na de eerste keer al uit getrapt en dit is nu de 2de keer en ze gaat niet 1x met stephan maar 2 of en bijna 3 keer!! dat meisje is niet wijs! en bjorn ook niet hij moet er echt geen kans meer geven
Waarschuw beheerder
donateur
Ah Lennie, ik had dit echt niet verwacht hoor moet ik eerlijk zeggen. Het is wel eens voorgekomen, dat mensen zich de laatste nacht niet meer konden inhouden...

Lennie, :respect:

En jij natuurlijk ook Setje, maar dat was niet zo'n kunst als je eigen vent er 100x leuker uitziet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 15:41:
hij moet er echt geen kans meer geven

Hij zit er helemaal onder bij dat monster!!! Arme Bjorn!!
Waarschuw beheerder
Heeft er nou niemand ff met die Bianca geouwehoerd, dat ze allemaal vrijdag in 3-gezusters waren?
Of met stephan hehehe :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Lies] op donderdag 18 mei 2006 om 10:29:
en benieuwd wat en hoe ii daarmee omgaat tegenover Chayenne

Hij mag wel bij mij uit komen huilen O:) ;P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 10:31:
Soul-Roommates hahahahahahaha!! Stelletje Sukkels!

Echt he, hoe zet je je eigen voor lul op televisie....ZO DUS.
Waarschuw beheerder
Hmmmmmmmz die Cheyenne was me een beetje te zenuwachtig tijdens het kampvuur.... ben benieuwd wat voor staartje dat nog zal krijgen.. Hopelijk is ze echt trouwe gebleven.

Van Len en Lisette had ik vanaf het begin al verwacht dat dat goed zal gaan:) Die bleven nuchter en hadden een goede kijk op dingen en kunnen goed relativeren, en als ik dat zo es bekijk lijken ze echt mega goed bij elkaar te passen.

Vaag stel die Bjorn en Bianca, kan er geen touw meer aan vast knopen:/.

Liesbeth vind ik echt sneaky en volgens mij weet ze dondersgoed wat ze uitgevreten heeft. Andries vind ik echt een aardige gozer, had eerst een totaal ander beeld van hem.

Kijk uit naar de aflevering van maandag:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M@riposa op donderdag 18 mei 2006 om 16:13:
Heeft er nou niemand ff met die Bianca geouwehoerd, dat ze allemaal vrijdag in 3-gezusters waren?
Of met stephan hehehe

hopelijk zijn de mensen niet zo zielig om dat te doen

ohhhh ANdries mag ik je handtekening, ohhh Bjorn wat erg voor je! mag ik met je op de foto!!

pff kindjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 10:26:
Chayenne ofzoiets heeft zich blijkbaar niet ingehouden alleen weet Kevin dat nog niet helemaal en is ze niet helemaal eerlijk op het laatste kampvuur

Ja dacht zij er ff makkelijk af te komen 8)

Dus niet.. Hij krijgt de beelden nog te zien

Waarschuw beheerder
maar geen 1 koppel kan tippen aan dennis en johanneke van vorig jaar! Die waren gewoon te erg samen taq-team!!

Idd :d Die waren ook echt niet te verleiden
Maar toch vond ik die Johanneke een akelige meid..
Waarom precies weet ik niet meer :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 17:18:
Uitspraak van M@riposa op donderdag 18 mei 2006 om 16:13:
Of met stephan hehehe

hopelijk zijn de mensen niet zo zielig om dat te doen

ohhhh ANdries mag ik je handtekening, ohhh Bjorn wat erg voor je! mag ik met je op de foto!!

pff kindjes

zullen wel aantal Pfers naar Powerzone gaan.. naar dat TI feest.. ben benieuwd wat de verhalen zullen zijn.. En ik vraag me nu eigenlijk af of Bianca weet hoe ze uitgekotst is in Nederland.. Ze is een van de meest gehate Belgen! hehe

Waarschuw beheerder
Bianca heeft zich echt als een hoer gedragen ja, daar ben ik het mee eens. Maar soms heb ik ook echt wel met haar te doen.. Ze moest haar borsten laten vergroten voor bjorn, bjorn heeft het altijd over andere vrouwen hoe mooi enz. ze wel niet zijn etc.
Zelf heeft ze het ook maar steeds erover hoe mager liesbeth wel niet is.. volgens mij heeft ze zowat een minderwaardigheidscomplex door die gozer opgelopen!!
Waar 2 kijven hebben er 2 schuld,, vind ik dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 17:50:
Ze moest haar borsten laten vergroten voor bjorn

Daar ben je toch zelf bij :/

Waarschuw beheerder
Ze moest haar borsten laten vergroten voor bjorn

Waar haal je die bullshit nou weer vandaan
Ze moest niks...Dat deed ze gewoon uit onzekerheid

Ze zei eerder in TI ook wel:
Ik heb m'n borsten laten vergroten voor Bjorn,en nu is hij verliefd op een meisje met kleine borsten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bianca heeft zich echt als een hoer gedragen ja, daar ben ik het mee eens. Maar soms heb ik ook echt wel met haar te doen.. Ze moest haar borsten laten vergroten voor bjorn, bjorn heeft het altijd over andere vrouwen hoe mooi enz. ze wel niet zijn etc.
Zelf heeft ze het ook maar steeds erover hoe mager liesbeth wel niet is.. volgens mij heeft ze zowat een minderwaardigheidscomplex door die gozer opgelopen!!

Volgens mij hebben die 2 nooit echt een relatie gehad.. Een koppel die 2 jaar bij elkaar zijn, reageren echt niet zo zoals zij doen.. vind t echt bullshit! Of ze zijn beide gewoon zwaar gestoord.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, heb ik dat..

Heb het gisteren weer gemist vanwege een nascholing cq cursus :/

En vergeten op te nemen :frusty:

Dan maar zondag kijken, ik ben nu wel nieuwsgierig nu ik dat allemaal hoor hoe verliefde Len en Lisette waren :D

Waarschuw beheerder
CHEYENNE IS OOK VREEMDGEGAAN :O

www.temptation-island.nl:

Voor het eerst in de geschiedenis van Temptation Island kwam een familielid over om te bemiddelen in een relatie die op de klippen dreigde te lopen. De moeder van Bianca werd ingevlogen om haar dochter bij te staan. Bianca was niet de enige die vreemdging, ook Liesbeth en Cheyenne konden de verleiding niet weerstaan, ook al ontkenden zij dit in alle toonaarden. De beelden vertellen echter een ander verhaal. De koppels vertellen openhartig over hun ervaringen en de toekomst. Met of zonder elkaar…
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:56:
Voor het eerst in de geschiedenis van Temptation Island kwam een familielid over om te bemiddelen in een relatie die op de klippen dreigde te lopen. De moeder van Bianca werd ingevlogen om haar dochter bij te staan. Bianca was niet de enige die vreemdging, ook Liesbeth en Cheyenne konden de verleiding niet weerstaan, ook al ontkenden zij dit in alle toonaarden. De beelden vertellen echter een ander verhaal. De koppels vertellen openhartig over hun ervaringen en de toekomst. Met of zonder elkaar…laatste aanpassing 18 mei 2006 18:57

neeeeeee... echt??! :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 17:36:
zullen wel aantal Pfers naar Powerzone gaan.. naar dat TI feest.. ben benieuwd wat de verhalen zullen zijn.. En ik vraag me nu eigenlijk af of Bianca weet hoe ze uitgekotst is in Nederland.. Ze is een van de meest gehate Belgen! hehe

Jah, pcies...hehehe ik wil ook wel is weten hoe het nou allemaal zit. Iedereen loopt maar beetje te speculeren, ga ook zeker wel ff naar powerzone :p
Ben gewoon fucking nieuwsgierig....:D
En ff kijken of die cheyenne en liesbeth in het echt ook zo lekker zijn natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
len en lisette had ook niet anders verwacht!!!
het is ook zo leuk stel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En len kon je het nog wel volhouden om niks te zeggen je zult gelijk wel een pf bericht hier neer gezet dat je van lisette houd!!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Ik vond Cheyenne zo leuk maar je zag gewoon dat ze glashard zat te liegen bij het kampvuur. Zonde! En zielig voor Kevin, hij was zo blij toen ie haar weer zag.. :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSV since 1913 op donderdag 18 mei 2006 om 20:07:
Ik vond Cheyenne zo leuk maar je zag gewoon dat ze glashard zat te liegen bij het kampvuur. Zonde! En zielig voor Kevin, hij was zo blij toen ie haar weer zag..

ssst..... ik moet zondag nog kijken ;)
Waarschuw beheerder
Ik zeg niets. Ik zeg alleen maar dat Cheyenne gewoon seks had moeten hebben met Liesbeth. Zo dom

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSV since 1913 op donderdag 18 mei 2006 om 20:23:
Ik zeg alleen maar dat Cheyenne gewoon seks had moeten hebben met Liesbeth.

hihi oke..

ben nu wel nieuwsgierig wt er allemaal gebeurd is... haha
Waarschuw beheerder
Ik bedoelde eilijk GEEN seks had moeten hebben met Liesbeth. NU is me grap verneukt :D whaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:37:
Me 2! Zij is echt een voorbeeld van hoe het hoort! Vond het wel sneu voor d'r dat ze niet echt een leuke dreamdate heeft gehad, had ze wel verdiend!laatste aanpassing 18 mei 2006 14:37

Jah he gewoon trouw blijven ensow.. egt goed! :yes:
Vond ik eigelik ook wel zielig... Zij is egt soww lief he!!
Al die verleidsters vond ik egt nix eigelik...sow nep :yes:
Liset was de enige leuke meid van al die dames.. (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 00:58:
Liset was de enige leuke meid van al die dames..

van de koppels zeker de leukste dame! ;) Maar een aantal verleidsters mochten er ook zeker wezen!

Waarschuw beheerder
donateur
Op naar volgend seizoen van Temptation Island 8)

Waarschuw beheerder
Waar 2 kijven hebben er 2 schuld,, vind ik dan!

jij hebt je huiswerk niet goed gedaan!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 01:46:
Op naar volgend seizoen van Temptation Island

Ga je meedoen Tries? o:) ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:56:
CHEYENNE IS OOK VREEMDGEGAAN

De slet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 08:47:
jij hebt je huiswerk niet goed gedaan!!

jawel hoor, ik vind dat ze op dat gebied wel een beetje gelijk heeft. tuurlijk is ze er zelf bij, maar dr jopen heeft ze idd voor bjorn vergroot, lijkt me dan wel een steek tussen de ribben als bjorn dan vervolgens met een meisje gaat, wat bijna geen borsten heeft!

Waarschuw beheerder
je weet niet hoe dat gesprek gegaan is ,maar als je je borsten vergoot voor je partner, ben je erg ziek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 10:41:
maar als je je borsten vergoot voor je partner, ben je erg ziek

Precies ;) onzeker wijf die bianca!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 10:41:
je weet niet hoe dat gesprek gegaan is ,maar als je je borsten vergoot voor je partner, ben je erg ziek

lijkt me sterk,

ze zal het wel voor haar werk gedaan hebben....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 19 mei 2006 om 10:04:
De slet!

inderdaaaadd!!! ga je naar defqon?
Waarschuw beheerder
ik vind het zielig voor kevin dat ze vreemd is gegaan met die MATTHEU hoe die keven dat ook zeg moest ik echt lachen hahah
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 10:10:
ps. LISET IK HOU VAN JE

Dat vind ik nou is echt LIEF

(y)

IK ga maandag kijken!! :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op vrijdag 19 mei 2006 om 11:21:
ik vind het zielig voor kevin dat ze vreemd is gegaan met die MATTHEU hoe die keven dat ook zeg moest ik echt lachen hahah

Idd echt zo'n psychopaat ofzo :D

Waarschuw beheerder
Jaaaaah Len en Liset!! :lief: Ik wist het wel!

Ik vind het zo zielig voor Kevin! Is echt een lieve jongen!:flower:

En liesbeth ik weet het niet hoor.. vind haar maar vaag.

En Bjorn is een slappe zak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marloes :cheer: op donderdag 18 mei 2006 om 14:35:
vind het wel heel knap hoor als je dat ken spelen laatste aanpassing 18 mei 2006 14:35

Ja precies.. mn vriend dacht eerst ook dat het nep was maar ik zei ook al dan moeten ze wel heel goed acteren en verdienen ze wat mij betreft een Oscar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 13:06:
he Len heb je nog broers, neven of weet ik veel wat?

ik heb een 1 ei-ige 2 ling broer! en hij is vrijgezel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 13:20:
ik heb een 1 ei-ige 2 ling broer! en hij is vrijgezel!

ohleuk!!
Waarschuw beheerder
Heerlijk om nu niet meer geheimzinnig te hoeven doen!!!!! Lieve schat van me(len), je bent mijn liefie 4-ever, hihihihi!!! Love you!!! Kusje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van setje100 op vrijdag 19 mei 2006 om 13:39:
Heerlijk om nu niet meer geheimzinnig te hoeven doen!!!!! Lieve schat van me(len), je bent mijn liefie 4-ever, hihihihi!!! Love you!!! Kusje

:lief:

Is maandag nou de laatste aflevering?