Partyflock

Forumonderwerp · 857467

Waarschuw beheerder
Zat ik dus gisteren even reclame te kijken .....zag ik voorstukje van Temptation island 2006 ...

met die stumper uit bb ANDRIES

je weet wel ......Andies ik moet je wat vertellen ik was vroeger een jongetje:):):):):)antwoorde zijn liefje KELLY uit bb

[img width=400 height=300]http://www.big-andries.nl/images4/temp_persdag13mrt06/temp_persdag%20(13).JPG[/img]

nu weet ik niet of hij een van de koppels is of een
verleider .....mocht hij het laatste zijn ..tja dan hebben

ze maar een rare smaak

oh en REBECCA DOOS is verleidster
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bianca is de gouden hoer van belgie geworden.

En die andries blijft er wel relaxd onder dat zijn vriendin gevingerd is enzo :looser:
Waarschuw beheerder
Ik zou helemaal para worden als Bianca "de ms-patient" mijn vriendin zou zijn. Wat een ZEIKWIJF zeg: "Ik wordt hier zo moe van" taferelen...:no:

Bjorn moet haar gewoon dumpen en met Liesbeth verder gaan :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als een gozert (zoals Bjorn deed) zegt wat heb je een heerlijk poepje, dat is voor mij het beste anticonceptie middel van de wereld. Sex is klaar dan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 00:00:
Die Bjorn moet echt weg bij dat wijf, wat een trieste bedoeling zeg... Wat een geweldige vent, daar ga je toch niet zo mee om!

:yes: idd dat snap ik nou ook niet.
Die vent heeft alles over voor zijn vriendin, en moet je zien wat hij ervoor terugkrijgt.

Uitspraak van Tanky op dinsdag 9 mei 2006 om 09:05:
heerlijk poepje

Tja dat is het verschil met NL, net zoiets als "ik zie u graag".
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 09:11:
Tja dat is het verschil met NL, net zoiets als "ik zie u graag".

Ik ga het hier vragen want hier werken ook mensen uit Belgie of het normaal is in Belgie omdat te zeggen want ik vind het ranzig klinken O:)

Die vent heeft alles over voor zijn vriendin, en moet je zien wat hij ervoor terugkrijgt.

Sorry hoor, maar bij die gozer moet gewoon een steekje los zitten anders pik je dit toch niet en al helemaal niet voor de 2de keer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind dat belgen wel grappig praten met hun peopje en ik zie u graag enzo :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op dinsdag 9 mei 2006 om 09:16:
maar bij die gozer moet gewoon een steekje los zitten anders pik je dit toch niet en al helemaal niet voor de 2de keer

naja blijkbaar issie helemaal gek van haar wat ik niet echt snap haha
Waarschuw beheerder
Whehehehe ik lach me echt helemaal kapot hierzo :roflol:

En wat is het een supertriest wijf zeg met een knetterlelijke harses%).... dat wijf moet nu toch wel zelfmoord hebben gepleegd als je zo op tv komt.

Als die bianca naar dat TI feest in de Powerzone komt, moet iedereen ff tandpasta meenemen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 09:22:
naja blijkbaar issie helemaal gek van haar wat ik niet echt snap haha

Als dat zo was geweest dan liep hij toch ook niet te flirten met die andere chick,

ja sorry hoor maar ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen die Bjorn op een voetstuk neer zet hier, terwijl het gewoon een loser is O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op dinsdag 9 mei 2006 om 09:33:
ja sorry hoor maar ik krijg een beetje het gevoel dat iedereen die Bjorn op een voetstuk neer zet hier, terwijl het gewoon een loser is

en vergeet niet dat bianca niet de enige hoer is..bjorn werkt zelf ook in de seksindustrie :/ dus zo heilig is hij zelf ook niet

Waarschuw beheerder
donateur

Tja toch heb ik ook wel wat vraagtekens bij mr Bjorn. Er zijn zat voorbeelden van vrouwen die een vriend hadden die “alles voor ze over had”, maar die ze ondertussen continu kleineerde en onzeker maakte. Neem het voorbeeld van de tandpastadop, dat gaat toch helemaal nergens over :S Als je dan ook maar enigszins positieve aandacht van een ander krijgt, dan is de verleiding misschien een stuk groter. Ik ben absoluut geen Bianca-fan hoor, maar als je een relatie hebt waarin je continu discussies hebt daar word je ook echt doodmoe van :yes:

En hoewel ik Liesbeth 10x liever zie is dat volgens mij een behoorlijk verwend prinsesje! Ze kan in ieder geval behoorlijk pruilen vind ik!

Enniewee; het was weer vermakelijk! Liesbeth 🇳🇱 gaat er met de dag vermoeider uitzien hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 09:34:
en vergeet niet dat bianca niet de enige hoer is..bjorn werkt zelf ook in de seksindustrie dus zo heilig is hij zelf ook niet

Precies :D :D :D :D

2 Col, helemaal gelijk :D

Trouwens ook eruug triest dat die gozert uit zijn hoofd wist te vertellen dat hij al een jaar niet over dat dopje had lopen zeiken bij haar, damnnnn waar iemand zich druk over kan maken over een kut doppie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op dinsdag 9 mei 2006 om 10:04:
2 Col, helemaal gelijk

:yes:
Waarschuw beheerder
het blijven belgen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jelken op dinsdag 9 mei 2006 om 10:26:
het blijven belgen

:respect:

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gilz op maandag 8 mei 2006 om 23:40:
Verder nog :respect: voor Tim, hij is altijd degene die dingen doorlult of gewoon iedereen dronken voert, goeie kerel

Ik moest zo lachen om hem toen hij nog aan de andere kant van TI zat en zijn Katrientje vreemd ging...

Die verdomde Ralph
Waarschuw beheerder
ik ben ongeveer 2 weken terug wezen shoppen in antwerpen
en zag len samen met lisette,
en even later kwam ik kevin tegen, ALLEEN! (niet dat dat wil zeggen dat ze uit elkaar zijn, maar toch)

alleen ja het kan altijd nog uitgaan nu ze de beelden op tv zien, toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 09:41:
En hoewel ik Liesbeth 10x liever zie is dat volgens mij een behoorlijk verwend prinsesje! Ze kan in ieder geval behoorlijk pruilen vind ik!

Precies, zie ziet er goed uit, maar haar innerlijk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bjorn kan zeker beter voor Liesbeth kiezen dan weer voor Bianca :S
En hoop dat Kevin en Cheyenne bij elkaar blijven....
Is ze nou vreemdgegaan?? :S :(
Waarschuw beheerder
hoevaak heeft bianca gisteren niet gezucht en gekreunt. " ik word hier zo moe van " pfff..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 10:45:
En hoop dat Kevin en Cheyenne bij elkaar blijven....
Is ze nou vreemdgegaan??

Ik hoop ook dat hun 2 bij elkaar blijven, vind hun t leukste stelletje:yes:
Klonk idd wel verdacht wat cheyenne zei; 'je zegt het niet he!'
:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaantjuhJazzlynn op maandag 8 mei 2006 om 23:18:
als die in de baja moet werken in rotterdam

Dan ziet ie er zo uit..

[img width=400 height=494]http://i52.photobucket.com/albums/g27/Darkflower1/crew_serge21.jpg[/img]

:kwijl: :9
Waarschuw beheerder
donateur
vind er niets aan:no:

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van o0lilbiatch0o op dinsdag 9 mei 2006 om 10:55:
hoevaak heeft bianca gisteren niet gezucht en gekreunt. " ik word hier zo moe van " pfff..

tjezus wat een dom wijf is dat. En maar zitten zeiken dat Bjorn haar niet begrijpt en dat ie haar moet uit laten praten. Dat sloeg echt helemaal nergens op!! En nu probeert ze te doen alsof Bjorn ook een afspraak heeft verbroken, ze zegt dattie met Liesbeth gezoend heeft! Dat was helemaal niet!! Dat was gewoon een kus op de mond! Niet eens met tong. Dom wijf. Ja ze miste m echt zoooo erg natuurlijk :S flikker toch op. Als ik dr tegen kom dan zal ik dr eens iets geven om moe van te worden!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lin** op dinsdag 9 mei 2006 om 10:31:
ik ben ongeveer 2 weken terug wezen shoppen in antwerpen
en zag len samen met lisette,
en even later kwam ik kevin tegen, ALLEEN! (niet dat dat wil zeggen dat ze uit elkaar zijn, maar toch)

alleen ja het kan altijd nog uitgaan nu ze de beelden op tv zien, toch?

zo dat is toevallig zeg

op 1 middag hun allebei tegen komen :O

:X::X:X:X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mel B) op dinsdag 9 mei 2006 om 11:02:
vind er niets aan

Is maar goed dat smaken verschillen toch :D Anders had iedereen achter jouw vent aan gezeten ;p
Waarschuw beheerder
ik hoop ook niet dat cheyenne en kevin uit elkaar gaan..
die twee zijn echt tof..
En lisette en len ook.. maar die gaan denk niet uitelkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 11:13:
Delen..?

Ik wil ook een hapje :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 10:30:
Die verdomde Ralph

haha ja dat was prachtig idd

dat was toch ook de serie met Jan en Goedele :D
Jan is nog altijd mijn grootste held :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 11:12:
Is maar goed dat smaken verschillen toch Anders had iedereen achter jouw vent aan gezeten

daar heb je helemnaal gelijk in :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gilz op dinsdag 9 mei 2006 om 11:25:
Jan en Goedele

hahahaha die ja. hij had meer zelfvertrouwen gekregen
toch?

Maar ik snap niet dat bianca zo pissig is op bjorn.
Dat doet ze alleen maar om dr eigen gedrag te
verbloemen.
Waarschuw beheerder
sinds wanneer krijg je van trainen een lekker bekkie

Wie zegt dat hij dat heeft dan :D

Waarschuw beheerder
Wat heb ik me gisteren lopen irriteren aan Bianca zeg! Ze begon om het minste geringste te zuchten en te steunen. Terwijl die arme jongen heel rustig bleef en gewoon een verklaring wilde.

Waarschuw beheerder
donateur
Terwijl die arme jongen heel rustig bleef en gewoon een verklaring wilde.

idd ik vond hem erg netjes!!!! Als mijn vent dt geflkt zou hebben zou ik hem onder toeziend oog van de camaras in 3000 stukjes snijden, dan doet bjorn het nog netjes 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gilz op dinsdag 9 mei 2006 om 11:25:
Jan is nog altijd mijn grootste held

Ja mooi, wat was die gozer lelijk

Waarschuw beheerder
heb het niet gezien gister
wat is er gebeurd
Waarschuw beheerder
Weet iemand waar je die aflevering van gisteren kunt downloaden? Ik heb hem nog niet kunnen vinden.....

Waarschuw beheerder
donateur
als het goed is kan dat pas als de uitzendingen ook in belgie geweest zjn... volgens mij op donderdag, maar weet het niet zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Het wordt echt steeds suffer, die verleidsters zijn meer sociaal werkers als playeressen en als iemand een keer vreemd gaat wordt er meteen heel zielig over gedaan.
Waarom moest Bianca in godsnaam gaan opbiechten dat ze vreemd was gegaan? Laat ze gvd lekker...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 12:30:
die verleidsters zijn meer sociaal werkers als playeressen

Ja idd, ze moeten er meer op inspelen. Oh bjorn, is bianca
vreemd gegaan?? Kom maar tussen me tietjes uithuilen.
Maak er gewoon lekker gebruik van....

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 12:30:
Waarom moest Bianca in godsnaam gaan opbiechten dat ze vreemd was gegaan?

Nou er valt weinig te ontkennen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 11:47:
Wat heb ik me gisteren lopen irriteren aan Bianca zeg! Ze begon om het minste geringste te zuchten en te steunen. Terwijl die arme jongen heel rustig bleef en gewoon een verklaring wilde.

ja inderdaad.... helemaal mee eens...
Ik zou echt zo totaal anders gereageerd hebben als Bjorn deed... hij bleef erg rustig juist... :O

Bianca haar moeder is trouwens knapper dan Bianca zelf...

beter dat Kevin met Ivora op date mag... gun het hem meer... andries ken het met al die wijven goed vinden en Kevin heeft 1 maatje en dan zou hij daar door ene andries niet een mee op date mogen :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat gesprek is dus gister geweest tussen bjorn en bianca
bale dat ik het niet heb gezein
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet iemand waarom dat topic van Bianca hier verwijderd is?????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~**Es**~ op dinsdag 9 mei 2006 om 12:37:
Nou er valt weinig te ontkennen

ja maar waarom moest ze dat tegen die andere meiden zeggen nadat die Tanja Jess haar op zo'n reprimerend toontje had toegesproken

Waarschuw beheerder
Rissie citeer 9 mei 2006 12:44 dat gesprek is dus gister geweest tussen bjorn en bianca
bale dat ik het niet heb gezeinlaatste aanpassing 9 mei 2006 12:44

Je hebt niet veel gemist, alleen hoe arrogant Bianca wel niet is, maar dat wisten we al;) Ze gaan samen op dreamdate om te praten, dus dat moet je niet missen;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ga steeds meer twijfelen hoe echt dit allemaal is, helemaal na het nieuwtje dat andries en liesbeth al uit elkaar waren voordat ze mee deden...
Het blijft leuk om naar te kijken, maar neem het nu toch maar minder serieus...

Die serge mag mijn drankje wel maken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 mei 2006 om 13:40:
Je hebt niet veel gemist, alleen hoe arrogant Bianca wel niet is, maar dat wisten we al Ze gaan samen op dreamdate om te praten, dus dat moet je niet missen

samen op dreamdate
dat is toch geen dream meer te noemen
dat is hell daten