Partyflock

Forumonderwerp · 857467

Waarschuw beheerder
Zat ik dus gisteren even reclame te kijken .....zag ik voorstukje van Temptation island 2006 ...

met die stumper uit bb ANDRIES

je weet wel ......Andies ik moet je wat vertellen ik was vroeger een jongetje:):):):):)antwoorde zijn liefje KELLY uit bb

[img width=400 height=300]http://www.big-andries.nl/images4/temp_persdag13mrt06/temp_persdag%20(13).JPG[/img]

nu weet ik niet of hij een van de koppels is of een
verleider .....mocht hij het laatste zijn ..tja dan hebben

ze maar een rare smaak

oh en REBECCA DOOS is verleidster
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je zou haast denken dat het weer echt is omdat het er TE fake uitziet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van le freak01. op woensdag 26 april 2006 om 22:00:
Het is allemaal wel iets mooier gemaakt natuurlijk. Maar fake? Nee dat zeker niet.

jah soms weet je niet meer wat je moet geloven he...vooral niet na het zien van haar webcamkwaliteiten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PSV since 1913 op woensdag 26 april 2006 om 21:57:
We knuffelen alleen wat. Zolang we ginne seks hebben doek toch nix verkeerd

haha precies ze blijft het maar ontkennen en volgende week gaat ze weer neuken en dan op bed!
En maar blijven ontkennen en maar zeggen dat ze der eigen wil bewijzen pff ik walg van haar:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op woensdag 26 april 2006 om 22:00:
ze heeft in thailand een nieuw filmpje opgenomen

Die mag ze lekker zelf houden :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 22:02:
Die mag ze lekker zelf houden

is al verspreidt via de tv vanavond ;) en morgen in Belgie ;)

zegt ze ik en Bjorn moeten echt praten hierna...
uhm ja denk echt dat Bjorn nog wil praten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja eigenlijk is ze gewoon echt een domwicht :/

wees op zn minst dan eerlijk...

Waarschuw beheerder
een STIJVE LUL is gemaakt om mee te pompen... falderieeeeee falderaaaaa!

Waarschuw beheerder
in plaats van dat bianca zich nog een beetje schuldig voelt gaat ze gewoon weer met stefan dat wijf is echt gestoord
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:53:
haha.. filmpje is er niet meer op verzoek van Alana aka Bianca.. wahahaha.. Beetje laat!

http://www.zattevrienden.be/Temptation_Bianca
hier ken je het filmpje nog wel bekijke van die hoer bianca
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op woensdag 26 april 2006 om 22:02:
uhm ja denk echt dat Bjorn nog wil praten

haha ja in het voorstukje voor volgende keer loopt ie al huilend weg..
Ik denk eerder dat hij eens goed met haar moet praten maar ja zal wel geen zin hebben want de volgende keer doet ze het weer!

Kut hoer
Waarschuw beheerder
Toen de vrijgezellen heren proostte: *Proost op het zwembad*
en zo'n suggestief lachje erbij :p

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ach het is gewoon een tuttebel..

Ze moet dr haar eens fatsoeneren, steekt alle kanten op :O

Waarschuw beheerder
jammer dat ze geen Nederlandse is .. dan was ze echt in de zeik genomen door de Nederlandse media.
Waarschuw beheerder
Die poste ik net ook al. Natuurlijk wil ik het filmpje van de aflevering vanavond nog nakijken. Is die al ergens te vinden op het internet?
Waarschuw beheerder
Dat neuken is gespeeld. Vonden Bianca wel een geschikte kandidaat, vanwege haar acteerprestaties.
Waarschuw beheerder
de meeste deelnemers van TI zijn ook actief op het forum van TI... Maar snap nu waarom Bianca er nog niet geweest is ;)

Lijkt er steeds meer op dat ze reclame maakt voor haar werk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en toen ook bij het kampvuur dat liesbeth zei dat het feessie van gister avond wel wat heftiger was dan de vorige ging de camera ff naar die bianca en dan zo'n schijnheilig lachje van haar egt om te kotsen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 22:09:
en toen ook bij het kampvuur dat liesbeth zei dat het feessie van gister avond wel wat heftiger was dan de vorige ging de camera ff naar die bianca en dan zo'n schijnheilig lachje van haar egt om te kotsen

haha zeker en maar net doen of ze niks heeft gedaan!
Met der arrogante kut gezicht!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 22:09:
zo'n schijnheilig lachje van haar egt om te kotsen

ja zn neppe kut lach, die elk moment kan uitbarsten in keihard gejank!!!
Waarschuw beheerder
Ze is inderdaad erg schijnheilig en zegt dat ze knuffelt zeker allebei naakt in bed of niet :S raar mens zeg.

Ben benieuwd hoe het maandag afloopt!

Waarschuw beheerder
donateur
Al die mannen die zitten straks te janken..

Best emotioneel 8)

Waarschuw beheerder
en dan flipte die bianca omdat haar bjorn met een meisje hand in hand loopt .. en wat doet ze zelf ? ze is eigelijk gewoon te schijnheilig voor woorden. ze denkt zeker dat haar vriend de beelden niet te zien krijgt, dat word echt dikke pret maandag !

Waarschuw beheerder
ik denk echt dat die bianca en bjorn erin zijn gezet om wat actie te geven aan TI, wees eerlijk :) er zou geen r**t aan als hun er niet inzaten..
ik hoop juist ni dat bjorn met liesbeth wat gaat doen als hij de beelden heeft gezien.. aangezien ik me ni kan voorstellen dat bjorn niks van die praktijken van bianca wist.. en g*d mag wete wat hij allemaal ni heeft opgelopen :P (onveilige sex had bianca toch?) + als ik liesbeth was zou ik niks met zown gozer wille doen al zou hij ook in die scene rondlopen.. kbedoel.. dat zou me ni egt goed doen om daar achteraf achter te komen..

mja tot noch toe wete we maar weinig van bjorn zijn rol in de sexbussiness.. behalve een kort regeltje..
Waarschuw beheerder
.­.­*­*­malibu*­*­.­.­ citeer 26 april 2006 22:17
en dan flipte die bianca omdat haar bjorn met een meisje hand in hand loopt .. en wat doet ze zelf ? ze is eigelijk gewoon te schijnheilig voor woorden. ze denkt zeker dat haar vriend de beelden niet te zien krijgt, dat word echt dikke pret maandag !

Zou wel erg dom zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zo lief dat Liset zich helemaal zorgen maakt over Bianca... en Bianca gewoon keihard heeft liggen seksen en erover liegt...

Waarschuw beheerder
ik snap die bjorn gewoon echt niet.. hij wist toch al van te voren dat ze een hoer was?? kbedoel die sites enzoo en filmpjes.. kommop :s ik snap dat niet..!! hebben ze het over 1 misstap :s.. wtf was die misstap dan wel niet?? de gangbangs ofzo?? echt te wazig stel.. dat kan haast ni een afspraak van hun samen zijn dat ze ni over het verleden zouden praten.. t klopt gewoon niet!

Waarschuw beheerder
Volgens mij lag ze te neuken met Stefan of niet die Bianca? :S
Zagz e iig wel heen en weer gaan op bed :O
En hoop dat Bjorn met Liesbeth krijgt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 22:30:
Volgens mij lag ze te neuken met Stefan of niet die Bianca?
Zagz e iig wel heen en weer gaan op bed
En hoop dat Bjorn met Liesbeth krijgt...

:S

Leek me toch wel heeeeeeeel duidelijk!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van britainnnn! op woensdag 26 april 2006 om 22:31:
Zagz e iig wel heen en weer gaan op bed

nee dat zag je verkeerd;) de camera bewoog
Waarschuw beheerder
Nee joh, zag je verkeerd... ze waren Twister aan het spelen ;) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NEEHEE!!! Ze waren gewoon aan het knuffelen! Dat zei Bianca toch ook!

:P wahaha

Waarschuw beheerder
bjorn zei dat ie op knappen staat en bianca werd daar kwaad over ... zij stond eerder op knappen dus hij heb eerder reden om kwaad te zijn. en dat gaat maandag gebeuren:cheer:
Waarschuw beheerder
Geweldige aflevering whahaha!
Bianca blijft me verbazen met haar onnozele uitspraken,"
Nu ben ik boos,ik kook van woede!"

Wat zat je te ijlen,jij hebt tot 2x toe op n pik zitten rijden en de hele Benelux kon meegenieten:D

Bjorn gaat Liesbeth "kinderlijfke" ff goed nemen volgens mij en Len is paraaaaa!
Waarschuw beheerder
Ik word ook echt een beetje gestoord van da gezever van Mieke. ***** Paranoia!! Len is echt PARANOIA!!

Irritante ***stem
Waarschuw beheerder
zou die Liesbeth best willen gangbangen...
Maar dan wel voor Bjorn, als het waar is wat ie over zichzelf zegt... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 26 april 2006 om 22:45:
Wat zat je te ijlen,jij hebt tot 2x toe op n pik zitten rijden en de hele Benelux kon meegenieten

Whahahahaha
Waarschuw beheerder
owowow een vervroegd weerzien voor bianca
Waarschuw beheerder
Zijn jullie zo dom of ben ik zo slim? Snappen jullie nog steeds niet dat het allemaal nep is ?? Die Bianca is gewoon idd ingehuurd om eerst de schijnheilige uit te hangen en vervolgens de slet uit te gaan hangen....Hoezo alles voor de kijkcijfers...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vincent auf der Haar op woensdag 26 april 2006 om 23:03:
Zijn jullie zo dom of ben ik zo slim? Snappen jullie nog steeds niet dat het allemaal nep is ?? Die Bianca is gewoon idd ingehuurd om eerst de schijnheilige uit te hangen en vervolgens de slet uit te gaan hangen....Hoezo alles voor de kijkcijfers...

denk niet dat ALLES nep is.. zoals ik al zei:P ik denk dat bjorn en bianca egt met het doel erin zijn gezet om het spannend te houden.. idd dus voor de kijkcijfers.. das wel jammer.. maar blijft lache om naar te kijken :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vincent auf der Haar op woensdag 26 april 2006 om 23:03:
Zijn jullie zo dom of ben ik zo slim? Snappen jullie nog steeds niet dat het allemaal nep is ?? Die Bianca is gewoon idd ingehuurd om eerst de schijnheilige uit te hangen en vervolgens de slet uit te gaan hangen....Hoezo alles voor de kijkcijfers

Misschien ben ik dan wel dom in jouw ogen maar ik denk dat het niet nep is..
mensen zowel de singels als de koppels worden ook via casting bureau's gezocht.. maar je kan je daarnaast ook gewoon opgeven..

Maar ik heb dus al een aantal keer een mailtje gehad of ik mee wilde doen en dan zijn ze echt opzoek naar koppels.. of naar singels.. en als je je opgeeft als koppel gaat daar een zware selectie aan vooraf...

Ze kunnen natuurlijk ook als ze de selectie doen van de echte koppels wel selecteren op een koppeltje wat toch al op springen staat voor de kijkcijfers..maar dan nog hoeft het geen nepkoppel te zijn...

dus ja het gaat ook via castingbureau's maar dat betekent niet dat het dan maar 2 bij elkaar geraapte acteurs zijn.. ook mensen die bij een casting bureau ingeschreven staan kunnen in het dagelijkse leven een setje zijn natuurlijk..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb ook even gespiekt :P

Waarschuw beheerder
ik citeer uit het artikeltje: In het mannenresort neemt Bjorn een ingrijpende beslissing. Nu Bianca over de schreef is gegaan, moet hij zich ook niet meer inhouden…

YEAH :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga nie kijken, dan ist nie leuk meer vind ik ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op woensdag 26 april 2006 om 23:53:
Ik ga nie kijken, dan ist nie leuk meer vind ik

ah is aan de ene kant miss ni leuk.. aan de andere kant krijg je ook weer meer zin om te gaan kijken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 00:05:
ah is aan de ene kant miss ni leuk.. aan de andere kant krijg je ook weer meer zin om te gaan kijken

Ik weet wel dat die gasten een kampvuur krijgen. Dat is genoeg voor mij :9
Dan krijgt die Bjorn eindelijk te zien wat die slet op dat andere eiland uitflinkt :devil:

En daarna zal ie LiesBeth ff flink nemen om Bianca terug te pakken, hoop ik B) hahaha