Partyflock

Forumonderwerp · 857467

Waarschuw beheerder
Zat ik dus gisteren even reclame te kijken .....zag ik voorstukje van Temptation island 2006 ...

met die stumper uit bb ANDRIES

je weet wel ......Andies ik moet je wat vertellen ik was vroeger een jongetje:):):):):)antwoorde zijn liefje KELLY uit bb

[img width=400 height=300]http://www.big-andries.nl/images4/temp_persdag13mrt06/temp_persdag%20(13).JPG[/img]

nu weet ik niet of hij een van de koppels is of een
verleider .....mocht hij het laatste zijn ..tja dan hebben

ze maar een rare smaak

oh en REBECCA DOOS is verleidster
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:51:
wat en zooitje wer hiero !!!

hihi, lachen he?

En vooral blijven reageren ook... ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R!etje :D op dinsdag 23 mei 2006 om 19:14:
En dan Cheyenne, dom dat ze het niet eerlijk heeft gezegd Vond het echt lullig voor Kevin!

:[ IK vond ook echt zielig voor hem...Hij is wel heel erg gek van dat meisje...:( Sneu ..

IK vind Liset echt een spontane meid! ;)

En die van Andries dat meiss ......Lijkt me echt zo.n achter de ellebogen iemand! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BlondGirl007 op dinsdag 23 mei 2006 om 21:00:
nee hoor was niet de bedoeling om te roddelen, vroeg me af of het uit was tussen hun, wat me toch erg zonde leek. en dat het verkeerd is verteld, ja daar is nu niks meer aandoen. Ma sorry voor iedereen, dat ik iets op het forum heb gezet wat achteraf anders is gegaan, meer kan ik niet doen ben ook ma een mens (A) en heb me excuus al aangeboden..

:gaap:

roddelen de gekste :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uhmz Oei, ik kom zojuust op Internet wat pikante fotokus tegen van Bianca?? :|
Waarschuw beheerder
pfff ik heb weer een hoop gemist zo te zien

maar ik heb len ook gezien op bevreidingfestival hier in rotterdam stond hij ook met meisjes te praten zeg ik toch ook niet gelijk hier pppffff mens waar bemoei je je mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou kom op zeg....geef haar ff een break. Volgens mij heeft ze al 100 x gezegd dat ze het niet zo heeft bedoeld.

Misschien niet de juiste keuze geweest om het meteen hier neer te zetten zonder ff te checken of het ook allemaal daadwerkelijk zo is, maar foutje is menselijk en ze heeft nu toch volgens mij er alles aan gedaan om zich te verontschuldigen.
Waarschuw beheerder
Zometeen Rowena bij Jensen :D

Waarschuw beheerder
wat een gedoe allemaal om zo'n programma zeg :S
Waarschuw beheerder
Nou ja, wat maakt het ook eigenlijk allemaal uit!!! Moet ook maar gaan uitkijken met welke jongens ik praat. Voor je het weet....hahahahahah! Een beetje een uit de hand gelopen discussie. Kan gebeuren. Punt uit......en een leuk nieuw onderwerp om lekker over te roddelen, hi!

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen vinden altijd wel iets om over te roddelen... :jaja:
Erg vermoeiend af en toe...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: A op dinsdag 23 mei 2006 om 21:23:
IK vind Liset echt een spontane meid!

Helemaal mee eens! (Y)
Waarschuw beheerder
ja net alsof t de raarste zaak van de wereld is als een bezette jongen met andere meisjes praat.

Waarschuw beheerder
Zo, dat was ff een hele lap bijlezen.

Morgenavond komen we meer te weten over wat Liesbeth heeft uitgespookt (of is dat al bekend? ik heb niet alle afleveringen gezien) 8)

Waarschuw beheerder
check de site www.big-andries.nl

die Andries loopt flinkt te feesten.. en Bianca en Ivora zijn echt ordinair... zie foto's van hun laatste feest
en volgens mij was Kevin in de weer met een blondine.. :D..
LIFE GOES ON... :YES:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat ik dat style haar by Bianca mooier vind dan dat andere..

dat andere maakte dr zo'n schaap :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het vrij nep dat ze volgende week pas doorgaan :[
De enige reden waarom ik thuis bleef was om te zien wat Cheyenne had uitgevreten hehehe :P :P

Wel vind ik het jammer voor Kevin, maar ik vermoed dat hij na deze uitzendingen niet lang meer alleen in zijn schuurtje hoeft te verblijven ;P :D

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen dat Andies geweldig leuk kan vertellen :d

Ik ben Bjorn
door Andries de Jong

Bijzonder. Hilarisch. Een beetje pijnlijk. Spectaculair toch ook. Ik heb het over de ontmoeting tussen Bjorn, de gebroken man, en Stephan, de jongen die zijn vriendin een gratis doorsmeerbeurt gaf waardoor er een relatie op de klippen liep. Nee, helaas, er waren geen camera's bij. Geen televisiecamera's althans. Wel een fotocamera, die had ik in mijn hand, en op mijn website www.big-andries.nl kun je bewijsmateriaal vinden.

Het was in Groningen, vorige week. We hadden informeel met een grote groep verleiders, verleidsters en koppels bij Edwin afgesproken in de Drie Gezusters voor een knus avondje stappen. Tijdens een hapje eten vooraf was er ineens het Grote Moment. Stephan wilde net een hap nemen van zijn zorgvuldig bereide kidneybonentaco, toen hij Bjorn en Bianca de trap op zag komen. Het eerste zweetdruppeltje kronkelde over zijn voorhoofd en zachtjes blies hij me toe: "dit is toch wel even een héél apart moment." In afwachting van een allesverscheurende kaakslag of een vriendschappelijk gedrukte hand stond relatiebeul Stephan zonder enkele schaamte of vrees op, om het verplichte voorsteltafereel te ondergaan.

Het moet voor Bjorn ook een onmenselijke oefening zijn geweest. De jongen die met zijn pretpaaltje Bjorn's duurzaam opgebouwde relatie in een paar stootjes naar de Fili- stijnen naaide, stond ineens voor hem en de mogelijkheid tot wilde wraak deed zich zomaar zonder problemen voor. Bjorn had Stephan zonder enige weerstand en met het volste recht tussen de cherrytomaatjes en de kaassalade kunnen slaan, maar koos voor de verstandigste oplossing. Ze drukten elkaar de hand als echte mannen en Bjorn had zelfs nog de tegenwoordigheid van geest om daarbij zijn eigen naam te noemen. Immers, het was de eerste keer dat ze elkaar in real life zagen en het zou zomaar voor kunnen komen dat Stephan eventjes niet wist wie hij voor zich had staan.

Het moment was beroerd en ik weet het, ik ben in en in slecht, maar ik móést het gewoon even vastleggen. Klik-klik. De mannen zelf konden er wel om lachen. ,,Leuk voor later", grapte er iemand. Stephan gaf Bianca drie zoenen en zuchtte nu iets harder dan zonet, dat hij het echt niet makkelijk had. En dat klopt natuurlijk. Die arme Stef deed gewoon zijn werk op dat eiland. Dáár had men hem voor geselecteerd: sjansen, verleiden, zoenen, seksen.
Waarschuw beheerder
whahaha prachtig dat verhaal!

sjezus wat zal dat ongemakkelijk geweest zijn!!
Waarschuw beheerder
leuke site van andries...niet mijn favoriet, maar idd...zn schrijfwijze is super!
Waarschuw beheerder
Zijn schrijfwijze is zeker super! 8) Leuke site ook :jaja:

Waarschuw beheerder
ik kom nu naar een paar dagen niet hier geweest te zijn weer ff kijken en jeetje wat een pagina's heb ik moeten terug lezen.

Ik weet dat 'de grote discussie' eigenlijk al gesloten is, maar ik moet gewoon ff nog mijn mening erover kwijt. Kan het niet laten....

Ik vind dat als je iets hoort over iemand dat je eerst zeker moet weten of dat verhaal klopt. En dan nog zou ik het er niet snel hier neer zetten, want je krijgt er geheid 100 reacties op terug. Eerst zei de dame in kwestie dat Len haar vriendin aan het versieren was en dat die vriendin een betrouwbare bron was....na 100 reacties daarop, draait ze alles weer om en heeft de vriendin opeens wat anders gezegd. Dat die vriendin vroeg aan Len of Liset er niet was, maar die was er wel, dus daar kan hij ook geen nee op hebben geantwoord.
Beetje vreemd allemaal, als ik 100 reacties zou krijgen, zou ik ook snel mijn verhaal omdraaien.
Maar ik denk dat onze 'barbiegirl'(hoe de naam dan ook was) erg onder de indruk is van die oh zo bloedmooie meid...fijn dat ze Len heeft afgekapt zoals jij beschreef en fijn dat ze zoveel andere mooie kerels heeft gezien of dat ze zoveeeeel sjans heeft. Ten 1ste jij moet je niet zoveel van die mooie meid aantrekken en alles wat ze zegt met een korrel zout nemen en ten 2de interesseert het ons niet dat die meid oh zo mooi is....zal wel geen bijzonder karakter inzitten.

Maar goed dat jij je excuus hebt aangeboden, mag het een wijze les zijn voor je volgende mening....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
die rowena bij jensen viel me ook een beetje tegen, raar mens :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:08:
en ten 2de interesseert het ons niet dat die meid oh zo mooi is....zal wel geen bijzonder karakter inzitten.

oja logische redenering :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 22:57:
wat een gedoe allemaal om zo'n programma zeg

Zo echt he...de rioolputentertainment van veronica

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:49:
oja logische redenering

hahaha is ook inderdaad niet logisch, wilde eigenlijk alleen maar duidelijk maken dat ze niet zo tegen die meid moet opkijken... (stond er wel leuk bij vind ik)
Waarschuw beheerder
zo vanaaf maar kijken hoe die andere 2 stelle het er van afgebracht hebben............ :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 24 mei 2006 om 11:53:
zo vanaaf maar kijken hoe die andere 2 stelle het er van afgebracht hebben............

idd :9 Blondgirldinges, heeft die mooie vriendin van je kevin of Andries toevallig nog op emporium gezien? Mag ook ergens anders zijn hoor. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:42:
die rowena bij jensen viel me ook een beetje tegen, raar mens

ja heel apart kind.. met der scheve ogen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 11:50:
Zo echt he...de rioolputentertainment van veronica

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vanavond de laatste aflevering:( Wanneer komt de volgende serie?:cheer:;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 13:27:
Wanneer komt de volgende serie

Ik verwacht eind dit jaar of begin volgend jaar...

Waarschuw beheerder
ik vind rowena ook ech niet knap
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 15:38:
ik vind rowena ook ech niet knap

Nou ze heeft echt wel wat hoor :jaja:

vanavond laatste keer :(

Snel weer nieuwe reeks please :9

Die site van andries is zowieso leuk vind ik :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk zo'n discussie:D en leuk dat Len en Lisette hier allebei zitten!

Waarschuw beheerder
Nou ik vindt rowena wel een hele leuke meid om te zien en ze is ook lekker spontaan. ben benieuwd naar dr foto's...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 16:44:
ben benieuwd naar dr foto's...

:yes:

nou ben benieuwd naar vanavond!
Waarschuw beheerder
Ik ben ook benieuwd naar vanaaf :)

Laatste aflevering :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 15:38:
ik vind rowena ook ech niet knaplaatste aanpassing 24 mei 2006 15:45

:no: Te bolle kop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 12:17:
die rowena bij jensen viel me ook een beetje tegen, raar mens

ja heel apart kind.. met der scheve ogen...

haha ja idd dat viel mij ook al op van die kleine scheve ogen em ik vond dat ze zware make-up op had.

Waarschuw beheerder
donateur
Laatste aflevering

vanavond is toch de herhaling van afgelopen maandag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 18:53:
vanavond is toch de herhaling van afgelopen maandag?

:O Neeheee, dit is de volgende aflevering. Op zondag worden de afleveringen van maandag en woensdag herhaald. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 18:53:
anavond is toch de herhaling van afgelopen maandag?

Was het maar zo'n feest, dan kon ik nog wat zien..

Incl. de herhaling van vorige week woensdag, want dat heb ik ook gemist..

Vriendin van mij: "Ik heb gewoon moeten huilen toen Len en Lisette bij elkaar kwamen".. "En Len is gewoon een mooie naam"

Yeah sure, zij heet Lenneke dus dan krijg je dat soort "arrogante" uitspraken ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 18:55:
Neeheee, dit is de volgende aflevering

ooow gelukkig! was al bang te moeten wachten tot maandag om te weten wat cheyenne heeft uitgevreten ;P