Wederom een Feyenenoorder die 020 uit de cl schiet? Ik denk het wel.
Laten we het hopen!
Hoop echt dat 020 word afgeslacht daaro!
laat maar, nutteloze discussie..
gaan jullie maar juichen voor inter vanav succes alvast
en ja als een nederlandse club speelt in europa ben ik voor die nederlandse club
Ik had je wel voor de buis willen zien zitten toen Feyenoord de uefa cup finale speelde
Laat die zwakzinnige nou maar praten.. hij kan er ook niks aan doen dat hij een geestelijke beperking heeft..
Nee alleen als we verloren hadden
zeker juichen voor de spaghettivreters vanavond
Zou mooi wezen, en dan net als Tomasson toen deed bij Ac Milan.. Het doelpunt had toch wel gezeten,. maar toch nog even heel irritant dat zetje tegen de bal geven, waardoor de goal op zijn naam komt te staan..
In geen tijden zo gelachen..
Hoeveel was het ook alweer tegen het altijd lastige Rapid?
CL spelen is best aardig, moeten jullie ook eens proberen
Ik denk het niet, hij is geschorst
wanker
haha mooi gefrustreerde kakkerlakjes hier! Hoeveel was het ook alweer tegen het altijd lastige Rapid?
Hehehehe ik denk dat Rapid dit seizoen een stuk sterker is als clubs als Brondby, Praag, Thun en Ajax. Het is nog een godswonder dat Ajax (louter dankzij de zwaktste poule ooit in de CL historie) ernog inzit. En dan die jaudjes hier die nog ermee gaan lopen pronken ook Vind je het gek dat niemand jullie serieus neemt
je meer met Ajax bezig te houden dan met je eigen cluppie!
maar weet tegen wat voor supporters ik praat, de Feyenoorders die wel de uitjes doen..
dus vandaar..
Dus je gaat stiekum toch wel ff kijken naar die stinkjoden??
wat is daar nou mis mee, ik heb ook naar lyon - p$v gekeken en heb me super vermaakt
Net als dat je dat schrijven van jou, nauwelijks schrijven kan noemen ?
Die Club uit jou stad voetbal enkelt goed in de GGd
Kom is met wat originelers joh, daar heb je ons toch niet mee
Goh letter neukert, ben ff een spatie vergeten!
Met die post over ons voetbal mij wel denk je ?
Tsja als je bijdehand wil reageren, moet je dat ook goed doen
Maar als je met een shirt "proud to be a kakkerlak" loppt is dat ook een beetje raar, toch ?
Bij jullie lopen ze volledig in davids-sterren tenue inclusief tattoo
Dat was een reactie op jullie oa, omdat we toch al een jodenclub waren....
Boeit mij werkelijk geen fuck dat wij joden worden genoemd en heb gewoon aangenomen dat wij de joden zijn.
dat bedoel ik . Laat dat dan ook eens horen in de media als er weer schande wordt gesproken over supporters van tegenstanders die dit in jullie theater boven jullie uit zingen.
Maar je moet niet de oorlog en antisemitisme erbij halen
Vandaar altijd dat massale gefluit wanneer het hand in hand jullie overstemd