Jan 
Uitspraak van actief op dinsdag 14 maart 2006 om 00:13:ik trek me der niets van aan
*kijken wie em snapt*
haha
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 00:16:zelfs het leger des heils stuurt de kleding terug als ze het krijgen.....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 00:16:zelfs het leger des heils stuurt de kleding terug als ze het krijgen.....
Whahaha
¥+¥=¥
Uitspraak van actief op dinsdag 14 maart 2006 om 00:13:ik trek me der niets van aan
Ja en van mij kan die de kelere krijgen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 00:23:een oud gezegde zegt al:
Kleren maken de Jan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 11:45:Ik heb een jantje smit onderbroek besteld
relaxed! zonder pardon kun je die heerlijk volschijten, Voelt het eindelijk een keer fijn als je in je broek gescheten heb!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 12:22:relaxed! zonder pardon kun je die heerlijk volschijten, Voelt het eindelijk een keer fijn als je in je broek gescheten heb!
http://www.jstyleclothing.com/
merken:
www.blackburn.nl
www.brunotti.com
www.oozoo.nl
www.garciajeans.com
www.herwalt.nl
www.carsjeans.nl
www.petrolindustries.com
www.solivergroup.com
www.blackstone.nl
www.no-excess.com
www.wendel-schuhe.de
www.tom-tailor.com
www.bright.com.tr
www.wranglerfootwear.com
www.itsnoize.nl
www.attrattivo.gr
laatste aanpassing
Doet ie goed, genoeg fans!
Ben benieuwd wat dat wordt
Ben benieuwd wat dat wordt
laatste aanpassing
wat vinden jullie daar nou van?
Grootste onzin
Hij is al langer bekend en alleen in het begin hoordde iedereen iets van hem, nu leeft hij iets op en word hij wat bekender en dan ineens lanseerd hij een eigen kledinglijn
Die kerel is gewoon uit op geld samen met zijn vrienden en geef hem eens ongelijk...wat kan hem het schelen wat iedereen van hem denkt, als zijn kleren maar verkocht worden
Overigens word het eerst alleen in Volendam verkocht om te kijken hoe groot de interesse is, hopen dus dat het een flop word
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 13:09:Jan Smits nieuwe opdruk is.. Coke houd volendam actief!!
nou dat is waar volendam is 1 vd plaatsen waar dat echt heel erg is met