Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:28:als het je "ware"is/was
Bestaat dat wel? Of is het alleen iets dat je jezelf wijsmaakt?
Dat bedoelde ik ook met men vorige antwoord. Het duurt net zo lang tot je beseft dat hij/zij eigelijk toch niet zo uniek is/was als je dacht.
Er is nog genoeg vis in zee, vis er maar op los zou ik zo zeggen
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:34:Ben nu vanaf november vrijgezel en heb er ook nogsteeds last van
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:42:na een lange relatie en dan liefdesverdriet hoe lang heeft het bij jullie geduurt??
het is bij mij nu dikke week uit,,
maar ben er nog niet overheen,,
kging 4 maand met hem, maar 3 dagen nadat het uit was,, ging hij alweer met zn ex meisje,,
en het ging uit om niks..
nog fijner,, maar doordat hij weer zijn ex meisje heeft, denk ik dat ik hem wel sneller kan vergeten, omdat ik toch geen kans meer maak
dus,, de tijd.. zal liggen aan de situatie denk ik
Heb ooit gehoord dat je de helft van de tijd die de relatie duurde nodig hebt voor het verwerken ervan..
das dus bij een relatie van 2 jaar een jaar voor je helemaal over diegene heenbent..
Oh das minder, mijn relatie van 6 jaar is een paar dagen geleden uitgegaan....
Dat zou dan betekenen dat ik me nog 3 jaar zo klote moet voelen...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:12:Oh das minder, mijn relatie van 6 jaar is een paar dagen geleden uitgegaan....
Dat zou dan betekenen dat ik me nog 3 jaar zo klote moet voelen...
Nee, tis niet zozeer alleen het klote voelen, maar meer de tijd die je nodig hebt om ook helemaal door te gaan met je leven.. dat je ook niet meer aan diegene denkt enzo..
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:37:Hier ben ik het niet mee eens heb niet zo lang met mijn ex gehad en heb al langer liefdesverdriet dan de helft van de tijd!
tis ook geen absolute waarheid..
heb dat ooit gehoord, voor mij klopte het meestal wel redelijk..
maar tuurlijk zijn er uitzonderingen
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:37:Hier ben ik het niet mee eens heb niet zo lang met mijn ex gehad en heb al langer liefdesverdriet dan de helft van de tijd
Ze bedoelen er denk gewoon het gemiddelde mee
Meid ik heb ook met vlagen nog steeds verdriet om me ex en soms is het heel erg en soms geen last van... Maar liefde sucks big time
Hmm heeft bij mij wel een een jaar of 3 geduurd!
En heb er soms nog stééds last van..!
'T is idd met vlagen.. soms ging 't een paar maanden goed en dacht ik nauwelijks aan 'm..
En dan kwam ik 'm tegen in de supermarkt en was ik weer terug bij af..
Nu gelukkig iemand tegen gekomen die me hem doet vergeten en nu weet ik ook eindelijk dat 't gewoon een klootzak is!
'T is idd met vlagen.. soms ging 't een paar maanden goed en dacht ik nauwelijks aan 'm..
En dan kwam ik 'm tegen in de supermarkt en was ik weer terug bij af..
Nu gelukkig iemand tegen gekomen die me hem doet vergeten en nu weet ik ook eindelijk dat 't gewoon een klootzak is!
Bij mij duurde het bij elkaar meer dan 2,5 jaar
Toevallig zit ik nu het nummer van "so sick - ne-yo" te luisteren en ik kan me dan weer herinneren hoeveel verdriet het me eigenlijk heb gedaan.
Hoe cliché het ook klinkt, op het moment dat je het een plaats kan geven, da's het moment dat je ook weer gegroeid en sterker bent geworden als persoon.
Al is het wel afhankelijk hoe jullie uit elkaar zijn gegaan.
Toevallig zit ik nu het nummer van "so sick - ne-yo" te luisteren en ik kan me dan weer herinneren hoeveel verdriet het me eigenlijk heb gedaan.
Hoe cliché het ook klinkt, op het moment dat je het een plaats kan geven, da's het moment dat je ook weer gegroeid en sterker bent geworden als persoon.
Al is het wel afhankelijk hoe jullie uit elkaar zijn gegaan.
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:03:schijnt dat het gemiddeld de helft van de lengte van je relatie duurt
Je relaties kort houden dus
zorgen dat hiet niet uit gaat 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 15:58:Je relaties kort houden dus
strak plan
of er niet aan beginnen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 11:52:Ligt eraan.. of je bij de pakken neer gaat zitten of dat je gewoon verder gaat met je leven..
Kan lang duren ja.
Maar veel mensen plaatsten zichzelf ook gelijk in een slachtoffer-rol en bedenken dingen die er helemaal niet zijn. Zitten maar te malen en in zijn/ haar uppie alleen maar conclusies te trekken ( misschien ook een heeeeele zooi foute )
Tja dan zorg je er zelf voor
Beetje zonde van je tijd om 2 jaar in een dip te zitten nietwaar? Leven is daar een beetje te kort voor
Maar veel mensen plaatsten zichzelf ook gelijk in een slachtoffer-rol en bedenken dingen die er helemaal niet zijn. Zitten maar te malen en in zijn/ haar uppie alleen maar conclusies te trekken ( misschien ook een heeeeele zooi foute )
Tja dan zorg je er zelf voor
Beetje zonde van je tijd om 2 jaar in een dip te zitten nietwaar? Leven is daar een beetje te kort voor
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:42:na een lange relatie en dan liefdesverdriet hoe lang heeft het bij jullie geduurt??
telang