Partyflock

Forumonderwerp · 856897

na een lange relatie en dan liefdesverdriet hoe lang heeft het bij jullie geduurt??
Half jaartje hadk dr tog egt last van :S
ligt eraan hoelang je relatie was en ookwel wie het beindigde
als jijzelf dat deed dan weet je dathet ging gebeuren dat scheelt meestal wel
reken maar wel op paar maand

als het je "ware"is/was dan je hele leveno:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:28:
als het je "ware"is/was

Bestaat dat wel? Of is het alleen iets dat je jezelf wijsmaakt?

Dat bedoelde ik ook met men vorige antwoord. Het duurt net zo lang tot je beseft dat hij/zij eigelijk toch niet zo uniek is/was als je dacht.
Er is nog genoeg vis in zee, vis er maar op los zou ik zo zeggen ;) :d :yes:

Ben nu vanaf november vrijgezel en heb er ook nogsteeds last van :(
Heb ooit gehoord dat je de helft van de tijd die de relatie duurde nodig hebt voor het verwerken ervan..

das dus bij een relatie van 2 jaar een jaar voor je helemaal over diegene heenbent..

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:34:
Ben nu vanaf november vrijgezel en heb er ook nogsteeds last van

:knuffel:
Nou bij mij heeft het ook wel heel lang geduurd hor, niet echt dat ik verdriet had, maar meer gewoon dat ik er steeds maar aan bleef denken, ik denk er nu soms nog wel eens aan en het is al een paar jaar later!
Volgens mij kom ik er nooit vanaf haha.
laatste aanpassing

Artiest Demon Rage
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:59:
vin diesel is wel ontzettend lekker

Ga ik niet in mee :vaag:
Tekenfiguurtje (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 19:04:
niemand maar dan ook NIEMAND is te vertrouwen!

Hahaha :frusty: :/

tot je een ander vind.

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:42:
na een lange relatie en dan liefdesverdriet hoe lang heeft het bij jullie geduurt??

het is bij mij nu dikke week uit,,
maar ben er nog niet overheen,,
kging 4 maand met hem, maar 3 dagen nadat het uit was,, ging hij alweer met zn ex meisje,,
en het ging uit om niks..
nog fijner,, maar doordat hij weer zijn ex meisje heeft, denk ik dat ik hem wel sneller kan vergeten, omdat ik toch geen kans meer maak :D
dus,, de tijd.. zal liggen aan de situatie denk ik ;)

Uitspraak van Tish op zondag 12 maart 2006 om 19:37:
Heb ooit gehoord dat je de helft van de tijd die de relatie duurde nodig hebt voor het verwerken ervan..

das dus bij een relatie van 2 jaar een jaar voor je helemaal over diegene heenbent..

Oh das minder, mijn relatie van 6 jaar is een paar dagen geleden uitgegaan....
Dat zou dan betekenen dat ik me nog 3 jaar zo klote moet voelen... :(
laatste aanpassing

Uitspraak van Tish op zondag 12 maart 2006 om 19:37:

Hier ben ik het niet mee eens heb niet zo lang met mijn ex gehad en heb al langer liefdesverdriet dan de helft van de tijd!
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:12:
Oh das minder, mijn relatie van 6 jaar is een paar dagen geleden uitgegaan....
Dat zou dan betekenen dat ik me nog 3 jaar zo klote moet voelen...

Nee, tis niet zozeer alleen het klote voelen, maar meer de tijd die je nodig hebt om ook helemaal door te gaan met je leven.. dat je ook niet meer aan diegene denkt enzo..

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:37:
Hier ben ik het niet mee eens heb niet zo lang met mijn ex gehad en heb al langer liefdesverdriet dan de helft van de tijd!

tis ook geen absolute waarheid..
heb dat ooit gehoord, voor mij klopte het meestal wel redelijk..
maar tuurlijk zijn er uitzonderingen :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 20:37:
Hier ben ik het niet mee eens heb niet zo lang met mijn ex gehad en heb al langer liefdesverdriet dan de helft van de tijd

Ze bedoelen er denk gewoon het gemiddelde mee:yes: Maar als dat zo is heb ik nog anderhalf jaar te gaan pffffffffff

Meid ik heb ook met vlagen nog steeds verdriet om me ex en soms is het heel erg en soms geen last van... Maar liefde sucks big time:yes:
hoe meer verliefd hoe langer en de reden waarom het uit gaat natuurlijk kan heeel lang zijn

totdat je een andere tegen komt
die veel liever is zodat je de ander vergeet
Hmm heeft bij mij wel een een jaar of 3 geduurd! :O En heb er soms nog stééds last van..!

'T is idd met vlagen.. soms ging 't een paar maanden goed en dacht ik nauwelijks aan 'm..
En dan kwam ik 'm tegen in de supermarkt en was ik weer terug bij af.. :(

Nu gelukkig iemand tegen gekomen die me hem doet vergeten en nu weet ik ook eindelijk dat 't gewoon een klootzak is! 8)

Kan jaren duren bij mij..hoe intenser de liefde was.. hoe moeilijker het voor me is

Te lang :(
Bij mij duurde het bij elkaar meer dan 2,5 jaar :/

Toevallig zit ik nu het nummer van "so sick - ne-yo" te luisteren en ik kan me dan weer herinneren hoeveel verdriet het me eigenlijk heb gedaan.

Hoe cliché het ook klinkt, op het moment dat je het een plaats kan geven, da's het moment dat je ook weer gegroeid en sterker bent geworden als persoon.

Al is het wel afhankelijk hoe jullie uit elkaar zijn gegaan.

Ligt eraan hoe diep de liefde zit/ zat! Maar duurt te lang wat mij betreft!

Geen last van gehad :no:
als iemand je bedriegd dan heb je geen liefdes verdriet
maar haat :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 03:43:
als iemand je bedriegd dan heb je geen liefdes verdriet
maar haat

idd een heleboel haat!
ligt aan de relatie hé, na drie jaar relatie heb ik nog geen traantje gelaten om mijn ex. Maar dat was gewoon zo'n kutrelatie dat ik gewoon blij was dat het over was :)

schijnt dat het gemiddeld de helft van de lengte van je relatie duurt :)

iig altijd te lang :D

Ik heb helemaal geen liefdes verdriet gehad....was juist opgelucht dat ik er een punt achter had gezet :yes: maar had wel verdriet over wat hij mij en de kids had geflikt :[

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 10:03:
schijnt dat het gemiddeld de helft van de lengte van je relatie duurt

Je relaties kort houden dus (y)

5 maanden..Toch af en toe terugvallen dus voor de volle 100% er overheen, nee dus.
Voorwaarde is dat ik haar gewoon niet moet zien noch spreken dan gaat het een stuk sneller. Maar komt wel goed hoor :)

2 jaar

voor iedereen verschillend denk ik..

Ligt eraan.. of je bij de pakken neer gaat zitten of dat je gewoon verder gaat met je leven..
Naar mijn zin te lang, kan me niet snel genoeg gaan :x

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 15:58:
Je relaties kort houden dus (y)

strak plan
of er niet aan beginnen :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 11:52:
Ligt eraan.. of je bij de pakken neer gaat zitten of dat je gewoon verder gaat met je leven..

:yes:

best wel lang jah!!..;)

Soms is het heel lang shit en soms is het een opluchting.
Ik heb ooit serieus samengewoond. Toen het uitging heeft het meer dan een jaar gekost om er helemaallos van te geraken :( :(

Uitspraak van Tammy O:) op zondag 12 maart 2006 om 19:08:
zolang je het toelaat

juist, je kan ook weer doorgaan, het is ni fijn maar ook niet het einde van de wereld..
véél te lang :'(

ligt geheel aan jou hoe lang jij het de kans geeft...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 21:46:
Uitspraak van -Tammy- op zondag 12 maart 2006 om 19:08:
zolang je het toelaat

Hoe kun je er voor zorgen dat je het niet meer toelaat? :/
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Kan lang duren ja.

Maar veel mensen plaatsten zichzelf ook gelijk in een slachtoffer-rol en bedenken dingen die er helemaal niet zijn. Zitten maar te malen en in zijn/ haar uppie alleen maar conclusies te trekken ( misschien ook een heeeeele zooi foute )

Tja dan zorg je er zelf voor

Beetje zonde van je tijd om 2 jaar in een dip te zitten nietwaar? Leven is daar een beetje te kort voor

zal wel ff duren!
het ligt er ook aan hoe je er zelf mee om gaat!

nog steeeds beziug na 2,5 maand

Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 18:42:

telang :/

ik heb nog eens niet zo'n lange relatie gehad (bij de laatste dan) en ik ben er gewoon nog steeds niet overheen.. :(

heb ook al eens 2 jaar een relatie gehad en daar was ik na een week overheen.. dat ligt er dus gewoon net aan :yes: