114341x bekeken
| Betreft: | lid: |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
ik word gek hier
:bounce:
en me vent me maar de grond in boren dat het me niet ging lukken hahahahaha zo als tie zo thuis komt sla ik gelijk die brieven om zijn oren
IM SO HAPPY
laatste aanpassing
HET IS ME GELUKT ANGELA
ben der 2 jaar voor bezig geweest en nu mag ik eindelijk
en me vent me maar de grond in boren dat het me niet ging lukken hahahahaha zo als tie zo thuis komt sla ik gelijk die brieven om zijn oren
IM SO HAPPY
ooooohhhhh echt??!!!
Supervet !!
Ben blij voor je zeg
donateur
ooooohhhhh echt??!!!
Supervet !!
Ben blij voor je zeg
ja haha ben zo happy heb gelijk me broerke gebeld en die zit hier nu met mij feessie te maken
Seriues.... Eindelijk....... Yeaaaaaaaaaaaaaaah!
!
Tering heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
Waar gaat het eigenlijk over laatste aanpassing 5 april 2006 11:02
waar het over gaat nou ik wou graag als AT-er gaan werken bij blauwe baret normaal gingen alleen agenten maar nu tegenwoordig mogen ook degene die bij zwaar bewaakte gedetineerde werken ook soliciteren!
dus ik heb der 3 keer gesolliciteerd en 3x afgewezen
nu 5 maanden geleden had ik weer gesolliciteerd en me teamhoofd had me voorgedragen bij de blauwe baret
Dus toen moest ik allemaal testen afgaan leggen en nu heb ik vandaag eindelijk uitsluitsel gekregen dat ik in opleiding mag
en als ik slaag dan mag ik voortaan mee in de AT
AT = Arrestatieteam
laatste aanpassing
waar het over gaat nou ik wou graag als AT-er gaan werken bij blauwe baret normaal gingen alleen agenten maar nu tegenwoordig mogen ook degene die bij zwaar bewaakte gedetineerde werken ook soliciteren!
dus ik heb der 3 keer gesolliciteerd en 3x afgewezen
nu 5 maanden geleden had ik weer gesolliciteerd en me teamhoofd had me voorgedragen bij de blauwe baret
Dus toen moest ik allemaal testen afgaan leggen en nu heb ik vandaag eindelijk uitsluitsel gekregen dat ik in opleiding mag
en als ik slaag dan mag ik voortaan mee in de AT
AT = Arrestatieteamlaatste aanpassing 5 april 2006 12:05
Gefeliciteeeerd
donateur
ANGELAAAAAAAAAAAAA ik heb een date vanaaf kijk nou
Van: rob van esdonk <robvanesdonk@hotmail.com>
Verzonden: woensdag 5 april 2006 13:46:14
Aan: Geille_Sammy@hotmail.com
Onderwerp: Gefeliciteerd schattebout...
| | | Postvak IN
Hoi Sylvia,
Ik hoorde net het heugelijke nieuws van Remy dat je door de selectie bent gekomen.
Of ik hier nou zo blij mee moet zijn weet ik niet hahaha.
Want ik ben ook geen lieverdje in hun ogen dus de kans is groot dat je ooit in mijn huis staat.
Maar schattebout van me toch wil ik jou van harte feliciteren ik heb veel bewondering en respect voor je gekregen de laatste jaren.
Iedere keer bewijs je toch maar weer waar je tot staat in bent moeders.
Vechten gaat je goed af.
Omgang met moeilijke mensen gaat je goed af.
Sylvia jij hebt zoveel in je mars wat je soms zelf niet eens beseft maar het bewijs ligt er weer.
Als jij iets wil komt het der ook, dat is ook mijn bewondering naar jou toe.
Jij hebt zoveel mee gemaakt in je korte leven dat het nu tijd is om schoon schip te maken.
Ga voor alles wat jij wilt niet wat andere van je willen.
Weet je, je zegt altijd als je de ring in gaat ik ga over lijken nou dat is wel een punt waar je gelijk in hebt hahahaha hoe je het doet je doet het gewoon.
schattebout iemand verdiend bij mij niet snel respect maar voor jou buig ik echt OESH!
Ook al ben ik een stukje ouder dan jou sta je toch hoog in het vaandel bij me kan ook met trots zeggen je was me vriendin.
Ook al hield het geen stand.
Maar even nu dit we moeten dit vieren he schatje.
Wat dacht je der nou is van om vanavond samen met mij lekker uit eten te gaan?
Ik kom je rond 18.30 halen.
Daarna gaan we bij mij thuis film kijken of wat jij wil.
Wat vind je der van toppertje van me....
Heel veel liefs Robbie
is ie lief of nie
zegt ie wat of jij wil
ik wil neuken hahahaha

maar lief he hij is ech tof ik blijf altijd van hem
is mijn beste maatje
Van: rob van esdonk <robvanesdonk@hotmail.com>
Verzonden: woensdag 5 april 2006 13:46:14
Aan: Geille_Sammy@hotmail.com
Onderwerp: Gefeliciteerd schattebout...
| | | Postvak IN
Hoi Sylvia,
Ik hoorde net het heugelijke nieuws van Remy dat je door de selectie bent gekomen.
Of ik hier nou zo blij mee moet zijn weet ik niet hahaha.
Want ik ben ook geen lieverdje in hun ogen dus de kans is groot dat je ooit in mijn huis staat.
Maar schattebout van me toch wil ik jou van harte feliciteren ik heb veel bewondering en respect voor je gekregen de laatste jaren.
Iedere keer bewijs je toch maar weer waar je tot staat in bent moeders.
Vechten gaat je goed af.
Omgang met moeilijke mensen gaat je goed af.
Sylvia jij hebt zoveel in je mars wat je soms zelf niet eens beseft maar het bewijs ligt er weer.
Als jij iets wil komt het der ook, dat is ook mijn bewondering naar jou toe.
Jij hebt zoveel mee gemaakt in je korte leven dat het nu tijd is om schoon schip te maken.
Ga voor alles wat jij wilt niet wat andere van je willen.
Weet je, je zegt altijd als je de ring in gaat ik ga over lijken nou dat is wel een punt waar je gelijk in hebt hahahaha hoe je het doet je doet het gewoon.
schattebout iemand verdiend bij mij niet snel respect maar voor jou buig ik echt OESH!
Ook al ben ik een stukje ouder dan jou sta je toch hoog in het vaandel bij me kan ook met trots zeggen je was me vriendin.
Ook al hield het geen stand.
Maar even nu dit we moeten dit vieren he schatje.
Wat dacht je der nou is van om vanavond samen met mij lekker uit eten te gaan?
Ik kom je rond 18.30 halen.
Daarna gaan we bij mij thuis film kijken of wat jij wil.
Wat vind je der van toppertje van me....
Heel veel liefs Robbie
is ie lief of nie
zegt ie wat of jij wil
maar lief he hij is ech tof ik blijf altijd van hem
laatste aanpassing
Hallo Meneertje
Alles goed?
jawel jawel kan beter maargoed dat kan het altijd he
met u ook alles onder controle?
maar dat smeer ik wel weer
daar hebben ze speciale zalfjes voor